Als ie dat nou alleen binnen de ring deed...quote:
Ik ook niet. Die gaan we nooit meer terug zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef northernlight81 het volgende:
Badr verloren, dat had ik echt nooit verwacht
Dagjesvolk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef northernlight81 het volgende:
Badr verloren, dat had ik echt nooit verwacht
Jij had dit aan zien komen?quote:
Dat zou wel echt jammer zijn, naar een nieuwe Rico tegen Badr keek ik echt uit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die gaan we nooit meer terug zien.
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:16 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt jammer zijn, naar een nieuwe Rico tegen Badr keek ik echt uit.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Na twee nederlagen door gebroken botten? Ja.
Badr is een ongelooflijk getalenteerde vechter. Hij heeft haast heel zijn carrière verneukt door zijn persoonlijkheid en gezeik buiten de ring, maar in topvorm is hij 1 van de beste kickboxers ooit.quote:
Die topvorm is allang passé, de grote bek nog niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Badr is een ongelooflijk getalenteerde vechter. Hij heeft haast heel zijn carrière verneukt door zijn persoonlijkheid en gezeik buiten de ring, maar in topvorm is hij 1 van de beste kickboxers ooit.
Badr was een geweldige vechter, 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die topvorm is allang passé, de grote bek nog niet.
Nou inderdaad, toen dacht ik even dat het voorbij was, maar hij kwam goed terug!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Even serieus: bizar dat Benny nog terug kwam, die wist de laatste 15s van ronde 2 niet eens meer waar 'ie was.
Dat was min of meer de strekking van mijn post.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Badr was een geweldige vechter, 10 jaar geleden.
Fypquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Badr was een geweldige vechter, 10 jaar geleden, op steroids.
Ik quote de verkeerdequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was min of meer de strekking van mijn post.
Bij zo goed als in 2009 was is hij niet meer in de buurt gekomen en zal hij niet meer worden, maar de laatste keer tegen Rico was hij echt wel heel sterk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die topvorm is allang passé, de grote bek nog niet.
Dat doen we allemaal wel eens.quote:
was. niet is. Hij probeert nu al 2-3 jaar weer op topniveau te komen. Technisch gaat dat prima, maar conditioneel is het nu voor de 3e keer op rij dat zijn lichaam na een paar rondes (en nu al na 2) het gewoon niet meer trekt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Badr is een ongelooflijk getalenteerde vechter. Hij heeft haast heel zijn carrière verneukt door zijn persoonlijkheid en gezeik buiten de ring, maar in topvorm is hij 1 van de beste kickboxers ooit.
Badr in zn top zat op steroids. Rico op zn top is puur natuurquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk 0 verstand van zaken. Badr (prime) is een veel grotere en betere vechter dan Rico (prime).quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:55 schreef SOG het volgende:
[..]
Badr in zn top zat op steroids. Rico op zn top is puur natuur
Maar zou dat niet ook te maken hebben met dat hij zo weinig vecht de laatste 10 jaar door al dat gezeik met rechtzaken en gevangenisstraffen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
was. niet is. Hij probeert nu al 2-3 jaar weer op topniveau te komen. Technisch gaat dat prima, maar conditioneel is het nu voor de 3e keer op rij dat zijn lichaam na een paar rondes (en nu al na 2) het gewoon niet meer trekt.
Niks met steroids te maken? Daarom zat ie aan de steroids tegen gergesquote:Op zondag 20 december 2020 00:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk 0 verstand van zaken. Badr (prime) is een veel grotere en betere vechter dan Rico (prime).
Dit zullen de meeste non-biased kenners zeggen (dus achterlijke Marokkaanse/Nederlandse nationalisten niet meegerekend). En dit heeft niets met steroids te maken. Ik mag Badr voor geen meter, maar deze man is een spectaculaire en zeer getalenteerde vechter geweest tot zijn gevangenisperiode.
Dat kan, maar ik ben daar geen onderdeel van.quote:Op zondag 20 december 2020 00:23 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Hij is wel een broeder, onderdeel van de Oemma.
Lol.quote:Op zondag 20 december 2020 00:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Niks met steroids te maken? Daarom zat ie aan de steroids tegen gerges![]()
Wat een kul reactie van jou. Tuurlijk heeft het nemen van steroids invloed op je prestaties.
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar met wat Nederturk zegt over de periode voor al dat gezeik met Everink enzo begon (tussen 2005 en 2010) ben ik het helemaal eens, toen was Hari echt geweldig goed.quote:Op zondag 20 december 2020 00:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Niks met steroids te maken? Daarom zat ie aan de steroids tegen gerges![]()
Wat een kul reactie van jou. Tuurlijk heeft het nemen van steroids invloed op je prestaties.
Heb je ook gezien dat ie voor die tijd ziek skinny was voor zijn lengte en vervolgens in één jaar tijd ineens zo'n 20-30kg spiermassa aankwam?quote:Op zondag 20 december 2020 00:39 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Lol.
Badr Hari tegen Overeem, Schilt, Ghita etc.
Deze man was op zijn best toen hij wat mindwr bulky was. Massa zegt niet persé veel.
Eens maar sinds dat natrappen richting Bonjasky vind ik hem echt een smerige rat die kapotgetrapt mag worden.quote:Op zondag 20 december 2020 00:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk 0 verstand van zaken. Badr (prime) is een veel grotere en betere vechter dan Rico (prime).
Getalenteerd? Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook nog niet gereageerd waarom hij niet door kon. Leek ook niet (direct) een blessure te hebben behalve die gebroken neus.quote:Op zondag 20 december 2020 09:09 schreef Federer-fan het volgende:
Wat gebeurde er? Ik heb het niet gezien maar las dat Badr goed begon en opeens was het kennelijk over. In dat YouTube-filmpje hierboven leek het een kwestie van tijd te worden dat Badr won.
Maar hij heeft dus opgegeven. Dat was me nog niet helemaal duidelijk Las ook iets over een KO.quote:Op zondag 20 december 2020 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook nog niet gereageerd waarom hij niet door kon. Leek ook niet (direct) een blessure te hebben behalve die gebroken neus.
Oké, jammer. Maar hij maakte het zichzelf ook wel lastig door te zeggen dat het een eitje ging worden, vind ik. Als hij er echt zo over denkt, is het moeilijk om die tegenstander serieus te blijven nemen en dus niet te onderschatten.quote:Die rechtse bij de eerste knockdown in de derde ronde zat er wel lekker op, daar herstelde hij eigenlijk nooit meer van.
Hari doet leeuw terwijl die poesje is.quote:Op zondag 20 december 2020 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook nog niet gereageerd waarom hij niet door kon. Leek ook niet (direct) een blessure te hebben behalve die gebroken neus.
Die rechtse bij de eerste knockdown in de derde ronde zat er wel lekker op, daar herstelde hij eigenlijk nooit meer van.
Ja dit.quote:Op zondag 20 december 2020 09:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Hari doet leeuw terwijl die poesje is.
Ja een technische knockout. Maar hij had er helemaal geen zin meer in zo leek het en bleef op de grond bij het aftellen. Daarna droop hij af... voor een rondje door het park.quote:
het heeft vooral te maken met dat hij zijn lijf naar de kloten heeft geholpen. Hij herstelt te langzaam tussen de rondes door. En de oorzaak ligt ook zeker in het weinige partijen, maar daarom wellicht des te meer reden om, nu zijn lijf het duidelijk niet trekt, gewoon te stoppen.quote:Op zondag 20 december 2020 00:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar zou dat niet ook te maken hebben met dat hij zo weinig vecht de laatste 10 jaar door al dat gezeik met rechtzaken en gevangenisstraffen?
Het is niet de 3e keer op rij, tussen de 2 partijen tegen Rico won hij tegen Gerges in eerste instantie op beslissing (maar Badr en Gerges testte beide positief op doping).
Raar idd. Ben benieuwd welk verhaal hij mee komt.quote:Op zondag 20 december 2020 09:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja een technische knockout. Maar hij had er helemaal geen zin meer in zo leek het en bleef op de grond bij het aftellen. Daarna droop hij af... voor een rondje door het park.
Als je er echt zo over denkt, ben je ook het predikaat topsporter nauwelijks (meer) waardig. Je tegenstander niet respecteren/serieus nemen is in elke sport gewoon wachten tot het fout gaat en je kunt dan sowieso niks anders dan verliezen - winnen is immers 'normaal' als die tegenstander volgens jou zo matig is.quote:Op zondag 20 december 2020 09:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus opgegeven. Dat was me nog niet helemaal duidelijk Las ook iets over een KO.
[..]
Oké, jammer. Maar hij maakte het zichzelf ook wel lastig door te zeggen dat het een eitje ging worden, vind ik. Als hij er echt zo over denkt, is het moeilijk om die tegenstander serieus te blijven nemen en dus niet te onderschatten.
Corona gehad dit datquote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef manny het volgende:
[..]
Raar idd. Ben benieuwd welk verhaal hij mee komt.
https://www.ed.nl/vechtsp(...)ns-beraden~af4d7e44/quote:Badr Hari heeft gisteren in zijn gevecht tegen Benjamin Adegbuyi op twee plekken zijn neus gebroken. Dat bevestigt Glory-topman Scott Rudmann.
Hari leek op weg naar de overwinning, na een gelijkopgaande eerste ronde en nadat hij in het tweede bedrijf de overhand had tegen Adegbuyi. Maar een knappe comeback van de Roemeen zorgde ervoor dat Hari knock-out ging in de derde ronde. Hij raakte Hari zo hard dat de Amsterdammer ging zitten. Hij stond nog op, maar ging later weer naar de grond en kwam niet meer overeind.
Daarbij bloedde zijn neus flink en naar nu blijkt omdat die op twee plekken gebroken is. Dat bevestigt Glory-topman Scott Rudman. ,,Hij was aan het winnen en hoefde niet vol gas te geven in de derde ronde, maar die vechter is hij nu eenmaal. Hij maakte een fout en brak zijn neus op twee plekken, maar het komt goed met hem. We zullen snel meer zien van Badr Hari.”
De vraag is nu ook wat het effect van dit gevecht is op de toekomst van Hari. Immers was hij van plan om een gooi te doen naar de Glory-wereldtitel in het zwaargewicht die in handen is van Rico Verhoeven. Hari en zijn team verlieten Ahoy gisteren snel na het gevecht. Hari's trainer Passenier gaf een korte reactie over de toekomst van zijn pupil. ,,We pakken even rust en gaan ons beraden. Komt tijd, komt raad.”
Als het aan Dennis Krauweel, de Nederlandse trainer van Verhoeven en Adegbuyi, ligt, blijft Hari actief. ,,Badr blijft een legende en hij is goed voor onze sport. Glory heeft echter ook laten zien dat het niet alleen naar de populariteit van de vechters kijkt. Bijna iedereen wilde weer Hari tegen Verhoeven, maar volgend maand krijgt toch Ben Saddik een kans om voor de wereldtitel te strijden. Daarna verdient Adegbuyi misschien wel een kans. Dat zou eerlijk zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |