SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Dallas Cowboys Cheerleaders altijd die zien er wel beter uit. google zelf maar
Ik heb ze 1x gezien bij een toernooi in Bremerhaven. Die waren net iets te jong trouwens. Ook genant.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er cheerleaders bij het ijshockey?
Die blondequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar jongens
Ijshockey. C sport genot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze 1x gezien bij een toernooi in Bremerhaven. Die waren net iets te jong trouwens. Ook genant.
Het smelt allemaal iets teveel samen zo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar jongens
Gezellig drukke woonkamer met tv in de kast.quote:Mieke Klink-slager
Gezellig op de bank met mij man na het Darten kijken 🎯🎯🎯
Tquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat C is wat is dartsen dan![]()
D zeker.
Aan de kijkcijfers te zien is darts een B sport. Ijshockey interesseert echt helemaal niemand in West Europa.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat C is wat is dartsen dan![]()
D zeker.
Huh? Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DAGJESMENINGED
aantal posts: 17.763 (gemiddeld 3 per dag)
Poepzor heeft weer een gekke bui, lekker laten gaanquote:
Prullaria GENOTquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gezellig drukke woonkamer met tv in de kast.
Geen naar kunnen typenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Biblebeltquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kleine Oostenrijkse hoertjes in negerlullenland Volume 2. Die gaan we lekker draaien straks GENOTquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef DKUp het volgende:
De fantastische z-film op videoband kan snel worden in gestart zo.
Zoonlief mag toekijken als de badjassen zo uit gaan?quote:Dorina Haring-groen
Foto gemaakt door onze zoon we zitten samen gezellig knus in onze badjassen 😃
Wel de leukste sport om te zien. Al kijk ik ook schansspringen, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan de kijkcijfers te zien is darts een B sport. Ijshockey interesseert echt helemaal niemand in West Europa.
Dit kan beter, wacht effequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef Coco het volgende:
Stop eens met dagjesmensen belachelijk te maken.
Als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zoonlief mag toekijken als de badjassen zo uit gaan?
Heinrich heeft geleverd inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De UI mag nog een paar weken blijven?
Lekker kort en pittig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is fantastischquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jezus fokking christquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[modbreak]Stop eens met dagjesmensen belachelijk te maken.[/modbreak]
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Eerste modbreak ooit succesvol afgerond
Ranzig manquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hahahaha waaaaatquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Blote voeten op de bank ben ik niet zo fan van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Is dit die collega van @Doevelaer ?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik gok zo dat ook deze kat haar kindje is.
Walgelijk ditquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zal wel meevallen. Er staat nog een strijk en een afwas.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Karina heeft wel een meer dan uitstekende bijdrage geleverd aan dit topic moet ik zeggen
Dit WK? Poepzorquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Wat is de definitie van een dagjesmens hier?
Iedereen die men niet kentquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie haar dan ook als de Moeke van fokquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Karina heeft wel een meer dan uitstekende bijdrage geleverd aan dit topic moet ik zeggen
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik gok zo dat ook deze kat haar kindje is.
[ afbeelding ]
[..]
En yvonne dan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie haar dan ook als de Moeke van fok
Dit gebit ziet er echt te goed uitquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit die collega van @:Doevelaer ?
Voor de teambuilding alle mannelijke mods prostaatmelken allenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie haar dan ook als de Moeke van fok
Als je niet alle dartspartijen op de voet volgt....ik ben dus ook een dagjesmensquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Dit is toch het SC topic?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Dit topic begint nu wel echt een grote teringbende te worden met allerlei facebookposts en lekkere wijven
Vind ik leuk
Dan is DRT op zijn best.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Dit topic begint nu wel echt een grote teringbende te worden met allerlei facebookposts en lekkere wijven
Vind ik leuk
Lekker koud licht, gelukkig zorgt Marcel Maaijeuwrt altijd voor een warme sfeer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=Natas Vander Beek
In kerstsfeer darten kijken🎯🎅]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |