Ik vind van wel.quote:
Dat heeft hij de rest van de 364 dagen daarvoor en daarna dan goed verborgen weten te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had stiekem een oogje op je Guaan
Ik vind champagne echt niet lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De laatste 50 is meestal juist dat ik afhaak, want vaak dezelfde nummersHooguit let ik erop dat ik voor mijn favorieten nog even inschakel.
Tegen twaalven ben ik veel te druk bezig met het vreten van hapjes en oliebollen/appelbeignets, en ook alweer bedenken hoe ik champagne moet ontkurken.
Inderdaad, al geldt dat natuurlijk voor veel dingen in het levenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk wel vaker voor feestjes en stapavonden die je van te voren al plant (behalve dan als je de anderen een tijd niet hebt gezien, dan is het bijna altijd leuk). Het leukste zijn de spontaan ontstane avonden waar je die middag nog niet had verwacht waar je die avond zou belanden.
Klinkt als iemand als ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heeft hij de rest van de 364 dagen daarvoor en daarna dan goed verborgen weten te houden
Beter dan iemand als ik die het nog net niet met een megafoon laat omroepen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iemand als ik.![]()
Dat klinkt niet best inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens semi-vrijwillig alleen thuisgezeten met O&N. Ik woonde toen met een gestoorde debiele huisgenoot die om 23:00 nog besloot om te gaan koken waardoor ik in de kooklucht zat, en door het vuurwerk de ramen niet open kon doen.
Heb om 00:02 stipt het licht uitgedaan en geprobeerd om te gaan slapen.
Good times.
Ja ik aan de ene kant ook wel. Al moet ik zeggen dat ik de eerste 1900 liedjes eigenlijk leuker vind dan de laatste 100.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil tegenwoordig wel altijd de laatste 50 of zo van de top 2000 per sé horen![]()
Al weet ik niet of het leuk is om dit jaar met sentiment op een RollerCoaster uit te gaan
Dat was serieus wel het geval bij een gast bij mij op school. Type "class-clown", erg populair, grote bek, en hij plaagde me heel vaakquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heeft hij de rest van de 364 dagen daarvoor en daarna dan goed verborgen weten te houden
Ga jij gewoon een biertje opentrekken om 12 uurquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind champagne echt niet lekkerAl ben ik met drank toch best lastig en wil ik het liefst gewoon bier
Bij de laatste 100 zitten altijd wel een paar toffe, maar ik vind qua top 2000 30 december meestal de leukste dag eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik aan de ene kant ook wel. Al moet ik zeggen dat ik de eerste 1900 liedjes eigenlijk leuker vind dan de laatste 100.
Eens. Hoe lager de verwachtingen des te mooier/leuker het vaak is. Waarbij de beste keren degene zijn waarvan de hoge verwachtingen alsnog worden overtroffen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, al geldt dat natuurlijk voor veel dingen in het leven
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beter dan iemand als ik die het nog net niet met een megafoon laat omroepen.
Hier zijn ze ook al de hele avond aan het knallenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar was weer een harde knal.![]()
Gelukkig slaap ik nog niet.
Ja voor mij ook wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij de laatste 100 zitten altijd wel een paar toffe, maar ik vind qua top 2000 30 december meestal de leukste dag eigenlijk.
Hier ook net vuurwerk. Al was dan geen harde knal maar siervuurwerk wat de lucht in ging.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar was weer een harde knal.![]()
Gelukkig slaap ik nog niet.
Ik vind 2020 afsluiten best wel een dingetje eigenlijk dit jaarquote:Op zondag 20 december 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is elke O&N, ongeacht de situatie, altijd wel een hele hoop hype om niets.
Man, er was amper bewoonbaar land!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog geen koolzaad en zonnebloemen?![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moeten we het, net als bij vervelende personen, niet te veel aandacht meer geven.quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 2020 afsluiten best wel een dingetje eigenlijk dit jaar
Oeh dat zijn wel toffe momenten ja!quote:Op zondag 20 december 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik nooit echt een bijzondere Oud & Nieuw heb gevierd maar eigenlijk is dat niet zo.![]()
O&N 1997 was ik in een arena in Düsseldorf voor een Sylvester Party, groot concert met allemaal artiesten waarvan ik me niks meer kan herinneren, alleen *NSYNC, want daar gingen we speciaal voor naar toe.Dus dat was hele avond optredens zien en dan het aftelmoment met alle artiesten op het podium, confetti, pyro en daarna terug naar het hotel lopen.
En O&N 1999 vierden we aan de Thames in Londen, temidden van miljoenen anderen, urenlang staan wachten en bij het aftelmoment stond er voor ons een gast die zo kneiterlam was dat ie zich ineens omdraaide en ging kotsen dus ik ging het nieuwe millennium al achteruit deinzend en kots-ontwijkend in.![]()
Mooi vuurwerk was het wel maar ja, daarna een roteind naar het hotel gelopen want de meeste metrostations waren gesloten vanwege de drukte. Rond een uur of 2 waren we ‘thuis’, glaasje champagne op en daarna meteen gaan slapen.
Eigenlijk is elke O&N, ongeacht de situatie, altijd wel een hele hoop hype om niets.
2020 is just a numberquote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 2020 afsluiten best wel een dingetje eigenlijk dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |