SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Oh.
Ik had afgelopen week wel even gemoeten eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nu al een fikse mat in je nek hangen?
Dat had ook wel op de bingo gemogen.quote:
Gewoon zelf doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week wel even gemoeten eigenlijk
Is nog wel te doen nu
De grote vis telt zeker nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'De grote vis' telt niet zeker
Anders een Searle-kapseltje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week wel even gemoeten eigenlijk
Is nog wel te doen nu
Etna sonosquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koelkast Kensington Apple Fein
Daar ben ik bij @Paul wel content mee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Die kijkt toch nooit mee. Een soort @:Paul die hangt ook liever op Twitter rond.
Ik schaam me voor mijn landgenoten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Er komt echt zoveel shit voorbij
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Er komt echt zoveel shit voorbij
toto?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef Coco het volgende:
Jongen wat is die toto toch verslaafd zeg.
Ik heb het weggeklikt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef Coco het volgende:
Ik blijf bij het dartsquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef Coco het volgende:
Erg jammer, een schande, erg teleurstellendquote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nu snap ik wie @Oriente is.quote:
Een doodnormale tv is tegenwoordig een thuisbioscoop?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou je de bank gebruiken
En hij speelt hax onder de naam Dele van Dele Alliquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nu snap ik wie @:Oriente is.
Zeg eerlijk, het ziet er wel chill uit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
katgodquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Muah ik heb een hele fijne bank en prima tvquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, het ziet er wel chill uit.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Een doodnormale tv is tegenwoordig een thuisbioscoop?
Niet-haxballers weten dat niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
En hij speelt hax onder de naam Dele van Dele Alli
Als je een minderwaarheidscomplex hebt ga je op de grond liggen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, het ziet er wel chill uit.
Ik had het geprobeerd goed te maken, maar als jij ruzie wil kan je het krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik neem aan dat GGMM dan geweigerd wordt? Anders help je mensen van de regen in de drup.
Het was maar een grapje.. echt!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het geprobeerd goed te maken, maar als jij ruzie wil kan je het krijgen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet-haxballers weten dat niet.
Ja maar zal best chill liggen daar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah ik heb een hele fijne bank en prima tv
Meent hij niet @GGMMquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.. echt!!
Hahahaha ja het is wel bijna elk jaar raak hèquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had ook wel op de bingo gemogen.
Ga jij zo ook je foto insturen voor #rtl7darts? Zjak houdt van katten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het geprobeerd goed te maken, maar als jij ruzie wil kan je het krijgen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, stoker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken wie deze snapt.
@MexicanobakkerWhat can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]Is dat Bram Stoker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken wie deze snapt.
@:Mexicanobakker
quote:
@JR-Style-93 gaat de bingokaart afstempelen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Coco het volgende:
Mooi moment om even de hax analyses van gisteren door te lezen.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Coco het volgende:
Ik vond dat programma van hem best vermakelijk, ben even de naam kwijt, met Peter Heerschop en Jelka van Houtenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Acda moet een paar stompen hebben.
analyses van hax ja?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Coco het volgende:
Binnenkort Fok Haxball EKquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
analyses van hax ja?
wordt me te serieus dit
@GGMM denkt hier anders over.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
analyses van hax ja?
wordt me te serieus dit
Morgen denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:JR-style-93 gaat de bingokaart afstempelen?
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:54 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:GGMM denkt hier anders over.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)tenverlies-barcelonaquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef Szura het volgende:
Alleen al voor de hype van Zjak hoop ik dat Baggins er snel uit ligt
Hiernaquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nu ook. Waar blijft die lelijke kale?
Hey Corriequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
analyses van hax ja?
wordt me te serieus dit
Dagjesmens gespot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef Karina het volgende:
SPOILER: RKC - PSVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik merk het ja. Kan ik er een beetje inkomen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey Corrie
We lopen wat uit vanavond
OH hebben ze weer puntverliesquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)tenverlies-barcelona
Hahahahaha Koeman is dronken.
Dit moet wel een enorme autist zijnquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Dagjesmensen zijn zeer zeker welkomquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:57 schreef Coco het volgende:
"DRT is een warm bad!"
"Dagjesmensen niet welkom"
Als het niet loopt is Koeman een ontzettende Calimeroquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)tenverlies-barcelona
Hahahahaha Koeman is dronken.
''We controleerden de wedstrijd'' is echt de grootst mogelijke onzin.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het niet loopt is Koeman een ontzettende Calimero
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
We gaan er eens voor zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Ja @:wimderon jij moet op twitterjacht voor ons.
Dankje maat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:57 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij die kaart gemaakt hebt.
Oprecht super gedaan.
Nou dankjewel. Ik wil wel meteen een beetje zeuren, dat geroezemoes op de achtergrond is echt irritantquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:59 schreef Coco het volgende:
Goedenavond @:Karina en welkom.
@:KingRoland en ik vinden het leuk dat je er bent.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:56 schreef Coco het volgende:
Verdomme ik hadSPOILER: RKC - PSVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat er nog wat op Feestboek qua foto's? #dtvquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
We gaan er eens voor zitten.
Misschien is het meer een leg-spelerquote:
Ben ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en wees blij dat er wat meer mensen in dit topic komen man.
Ik durf te wedden dat ik dit een paar jaar nog geleden gedronken hebquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie op Wikipedia dat dat merk in 2004 is opgeheven
ja die zag ik aankomenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik ook
Als ze het maar wel opruimen, hehe.
Wees blij dat de geluidsband aan staat ;-) Anders is het net als voetbal zonder publiek niet te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dankjewel. Ik wil wel meteen een beetje zeuren, dat geroezemoes op de achtergrond is echt irritant
Ja dat is wel waar. |Helemaal stil is ook niks.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wees blij dat de geluidsband aan staat ;-) Anders is het net als voetbal zonder publiek niet te doen.
Mighty Mike moet nog hequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Het niveau is echt ranzig vanavond
Morgenmiddag wordt alleen maar erger en morgenavond mwoh mwoh
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat er nog wat op Feestboek qua foto's? #dtv
Morgen is een voetbaldagje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Het niveau is echt ranzig vanavond
Morgenmiddag wordt alleen maar erger en morgenavond mwoh mwoh
Hmm is er veel leuks?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]en bedankt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johnny English Strikes Again was net opquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overeind blijven als Bean je inhaalt.
Vitesse-Feyenoord en Ajax ja. De rest geloof ik wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm is er veel leuks?
Ik heb alleen Vitesse Ajax en Leeds bedacht
Ik heb die Johnny English films alledrie gezien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Johnny English Strikes Again was net op
quote:Urmiela Sewram
3taSpoeanhsorede2m ·
Lekker gezellig met de familie naar Dart kijken en Thor kijk ook gezellig mee 👍😁
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:05 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom is hier enkel de man aan het werk?
quote:Yvette Schuler-van Vliet
Met Peuzel de kat... zij vlak bij de tv.. want misschien kan ze een pijltje pakken..🤣😼
Die is gelukkig het weekend weg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijkt je buurvrouw ook naar darts?
Dan word ik echt ziedend.quote:
quote:Gert van Harskamp
Helaas kan ik nu niet samen met mijn ook dartende vrouw samen kijken naar het darten omdat zij nu wegens besmetting van het coronavirus in quarantaine zit in mijn mancave/darthok dus voor nu helaas even gescheiden kijken!
@PowerLoungen had een uitstekende avond.quote:
Alweerquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:PowerLoungen had een uitstekende avond.
wowquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:PowerLoungen had een uitstekende avond.
Dat is pas echte liefdequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weggestopt worden in het tuinhok omdat je corona hebt
Dat valt ook wel weer mee zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alweer
De eerste prijs is uit zicht
Ik ben nou eenmaal een pessimistquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee zeg.
Het kan nog alle kantele op!quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alweer
De eerste prijs is uit zicht
Hi fanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik bij @:Paul wel content mee.
Analyses is een groot woord hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
analyses van hax ja?
wordt me te serieus dit
quote:Bianca van der Meulen
Met manlief en de 2 katers (nouja... de helft kijkt, de andere helft doet wat ze het liefst doen💤💤)
Eens.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twitter is echt een mensonterend medium
Ik zou me ergeren aan die dikke plofkopquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me ergeren aan die snoeren.
|De meeste mensen nemen het iets te serieus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twitter is echt een mensonterend medium
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
U wilt katten? Wij draaien katten.
[ afbeelding ]
[..]
Die TV hangt echt veel te hoogquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil benadrukken dat ik nog geen minuut gezien heb, ik word steeds gementiont.
MvG kijk je wel effe meequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil benadrukken dat ik nog geen minuut gezien heb, ik word steeds gementiont.
Blijkbaar ligt ze er toch graag onder.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zou me ergeren aan die dikke plofkop
Ik ben ook groot voorstander van een zorgvuldig cable managementquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me ergeren aan die snoeren.
Woonde ik hier maarquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kevin heeft zich helemaal volgestopt met coke, zo te zien.quote:Kevin Harmsen
Lekker met me dochter darten kijken, ze is nou al lief hebber van deze mooie sport!!!.....
fiepquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van een zorgvuldig cable management
Wat een mooi harig beest.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Juistquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Analyses is een groot woord hoor.
Af en toe post ik een gifje en stel ik een vraag wat er fout ging. Vervolgens bespreken we dat dan met z'n allen en lichten we dit toe aan de hand van andere voorbeelden en praktijkervaringen om vervolgens te discussiëren wat er dan wel had moeten gebeuren.
|Die baby vindt het maar niks.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kevin heeft zich helemaal volgestopt met coke, zo te zien.
Hiernaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat nu?
Is er ook reclame? @:coco ?
Zal wel goed betalenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt ze er toch graag onder.
Het hoeft niet heel strak maar dit ziet er wel heel onzorgvuldig uit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van een zorgvuldig cable management
Ik bewonder je optimismequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
En toch denk ik dat Heta dit nog gaat winnen.
Lewis moet Baggish toch kunnen hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wordt een nieuw ei leggen voor een voorspelling over de Lewis-wedstrijd.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat nu?
Is er ook reclame? @:coco ?
Denk het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
En toch denk ik dat Heta dit nog gaat winnen.
Het was ellende op de PC Finals hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lewis moet Baggish toch kunnen hebben.
Normaal duren de sessies maar tot elf uurquote:
Dit valt eigenlijk mee als ik naar de stats kijk in perspectief.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was ellende op de PC Finals hoor.
Roze zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:19 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |