SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Toen mocht het nogquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef Isane het volgende:
Waarom zat er alleen op de 1e dag publiek bij de wedstrijden?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef Zipportal het volgende:
Waar is user @:coco ?
[ afbeelding ]
Die hadden er daarna genoeg van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef Isane het volgende:
Waarom zat er alleen op de 1e dag publiek bij de wedstrijden?
Waar is de otter gebleven?quote:
Anti climax iddquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is de otter gebleven?
Volgens Zjak moet je echt goed spelen als je van Boulton wil winnenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:56 schreef Szura het volgende:
Boulton is weinig bijzonders, maar dit gaat wel erg simpel
Dit is een prima huiskamer, behalve de afstand tot de tvquote:
Dat klopt wel, want Hedman speelt inderdaad niet goed.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens Zjak moet je echt goed spelen als je van Boulton wil winnen
Men was volgens mij grotendeels van mening dat Sherrock hier had moeten staanquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jullie moeten niet meer zo janken om Sherrock als dit het alternatief is
Zit er niet ver vanafquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gelukkig had ik Hedman voorspeld als laagste gemiddelde
Ik had Suzuki, dus dit is extreem jammer (dat was de laagste tot nog toe toch?)quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gelukkig had ik Hedman voorspeld als laagste gemiddelde
Je kijkt niet goed.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is de otter gebleven?
Als Beau Greaves even stopt met school ofzo dan moet zij het maar gaan doen. Die inteeltkop van Sherrock met haar vervelende voorkomen aan de oche erbij ga ik nooit en te nimmer missen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jullie moeten niet meer zo janken om Sherrock als dit het alternatief is
Heta v Baggish is een van de R1-krakers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet zo'n heel leuk potje he, dat iedereen dit soort bullshit aan het plaatsen is.
Als je dat niet hebt gedaan dienen ze je direct af te voeren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ah, hier ook gewoon 3-0 ingevuld, genot.
Wat een prachtige katquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze vind jij leuker
[ twitter ]
Zou aaien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze vind jij leuker
[ twitter ]
KATquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze vind jij leuker
[ twitter ]
Ik steek nog liever met een roestige ijspriem mijn oogballen eruitquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:03 schreef franklop het volgende:
Wie hier gaat er de AYNIL kerstspecial kijken?
Ik zou 'm er vanaf trappen, beest zit in de weg jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze vind jij leuker
[ twitter ]
Ik ben allergisch voor zoetsappigheid.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:03 schreef franklop het volgende:
Iquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:03 schreef franklop het volgende:
Ik verwacht vrijwel niemand, aangezien de meesten niet aan de vrouw zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:03 schreef franklop het volgende:
Dit valt in DRT niet in goede aardequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou 'm er vanaf trappen, beest zit in de weg ja
Op kerstavond luister ik muziek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:03 schreef franklop het volgende:
DIerenmishandeling, is dat wel toegestaan in DRT?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou 'm er vanaf trappen, beest zit in de weg ja
Die bal volgen zekerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef Szura het volgende:
Mijn hond geeft niks om darts, ze gaat wel los bij een tenniswedstrijd. Dat is wel problematisch.![]()
Ik neem dan ook een risico met die postquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit valt in DRT niet in goede aarde
Mijn kat heeft dit met voetbal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef Szura het volgende:
Mijn hond geeft niks om darts, ze gaat wel los bij een tenniswedstrijd. Dat is wel problematisch.![]()
Hier kijkt ze er geeneens naar. Ook omdat we kerstavond bij haar familie zittenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I
[..]
Ik verwacht vrijwel niemand, aangezien de meesten niet aan de vrouw zijn.
Ja, van racket naar racket volgt ze. Maar als het punt dan gemaakt is en de bal uit beeld verdwijnt, zit ze rond de tv te zoeken en te piepen op zoek naar de balquote:
74,9 miljoen mensen met een hoestje , het is watquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Meer dan 75 miljoen besmettingen wereldwijd, risiconiveau in heel Nederland ‘zeer ernstig’
Einde feitje.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, van racket naar racket volgt ze. Maar als het punt dan gemaakt is en de bal uit beeld verdwijnt, zit ze rond de tv te zoeken en te piepen op zoek naar de bal.
[..]
Ja, van racket naar racket volgt ze. Maar als het punt dan gemaakt is en de bal uit beeld verdwijnt, zit ze rond de tv te zoeken en te piepen op zoek naar de bal.
Dit is leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Nice, gaat lekker zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Meer dan 75 miljoen besmettingen wereldwijd, risiconiveau in heel Nederland ‘zeer ernstig’
Einde feitje.
Mondkapjes 0 effect!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef Zipportal het volgende:
Einde feitje.
[..]
Honden zijn net zo intelligent als hun baasjes, dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Tis goffedomme un lieven hontquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Honden zijn net zo intelligent als hun baasjes, dat blijkt maar weer
Boven de knie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is die otter? @:zipportal
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet leuk voor de pick'em (of heeft iedereen Boulton?)
2 mensen met Heta zie ik.quote:
Maar die wil je wel bewarenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 mensen met Heta zie ik.
Maijer + gasten in ieder geval wel tijdens het dartenquote:
Wtfquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Warm dekentje
Goed idee maar dan ga ik wel in slaap vallen
Nogal riskantquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 mensen met Heta zie ik.
In de zomer, tijdens een hittegolf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:17 schreef Coco het volgende:
Warm dekentje.
Of een badjas, een hoodie, trui, en een kruik.
En een pet. @maxi-musquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:17 schreef Coco het volgende:
Warm dekentje.
Of een badjas, een hoodie, trui, en een kruik.
Ik heb 3-1quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
Iedereen heeft 3-0 voorspeld, dus het zal niet heel veel uitmaken
Ja vooruit.quote:
Wowquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat het maar 3-2 mag worden dan
Hoeveel keer per dag moet je het benoemen volgens het contract?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Dat dartbord bij RTL kan natuurlijk nooit zo goed zijn als het Bull's Shark Pro Dartbord wat je kunt winnen bij het voorspelspel
Had ik al Dartswarehouse gezegd
Niet eenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel keer per dag moet je het benoemen volgens het contract?
Nooit open kastjes nemenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Kad
(Wel vreemde inhoud in die kastjes boven de tv)
Coronamoeilijkheden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Garnalen kweken voor de kerst, goed idee.
Waar kwam dat bord vandaan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet een
Erg sympathiek dus van onze vrienden van Dartswarehouse
Zouden het souvenirs zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Kad
(Wel vreemde inhoud in die kastjes boven de tv)
Dartswarehouse ziggo televisie laptop koelkast vriezerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dartswarehouse bedankt!
DARTSWAREHOUSE
Het is me nog niet helemaal duidelijk waar de prijzen van het voorspelspel vandaan komen, misschien moet je het nog een keer benoemen.quote:
Dat is geen fijne manier om te gaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Man doodgereden langs N341 in Vroomshoop
https://www.telegraaf.nl/(...)s-n341-in-vroomshoop
Dat kan. Alles voor een achterlichtje.
Vers uit het water plukken, beetje whisky cocktailsaus erbij en goan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coronamoeilijkheden.
Zelfs garnalen moeten we zelf kweken in deze tijd!
Wat vind jij een fijne manier om te gaan?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is geen fijne manier om te gaan
Gewoon in je slaapquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij een fijne manier om te gaan?
Levante hebben ze altijd moeite mee. En missen gewoon Oyarzabal/Silva, en matige afwerking.quote:
Tussen de heupen van Daniella Allfree.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet doodgereden worden terwijl ik m'n lichten aan het controleren ben in de buurt van fucking Vroomshoop of all placesquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Heftige vragen Cocoquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Augurksmaak bij chips? Wtf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef Doevelaer het volgende:
Het is tijd voor een zak Lays Super Chips Pickles
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Duurde mij een half uur maar ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
Dartswarehousequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk waar de prijzen van het voorspelspel vandaan komen, misschien moet je het nog een keer benoemen.
Dat was aanvankelijk ook mijn reactie. Bij de eerste hand was dat nog steeds mijn reactie. Maar het is geweldige chips.quote:
Kensington sony Apple iPhonequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koelkast laptop Bosch LG Samsung Dyson Philips Vogels Coolblue Carmen nest smartphone
waarom is die zo vies? bedoel je die met of zonder ribbel? die zijn juist lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik dacht dat het niet ranziger kon dan Ketchup Chips.
Feinquote:
Ga jij liever naar coolblue, amazon of bol? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koelkast laptop Bosch LG Samsung Dyson Philips Vogels Coolblue Carmen nest smartphone
Deed vorig jaar ook aardig mee tegen Aspinall, maar ik neem aan dat Heta hier gewoon te constant voor is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd naar die Baggish waar @:el-stinho zo hoog van opgeeft.
Ooit jaren geleden en ging bijna over mijn nek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom is die zo vies? bedoel je die met of zonder ribbel? die zijn juist lekker
alleen stinkt je bek erna wel, maar je moet altijd wel wat opofferen
Dat is inderdaad niet te beukenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die vind ik ook niet zo lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn moeder is hier bijzonder groot fan vanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan je tegen jezelf zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik tegen kinderen die zich als een wijsneus gedragen
Ja daar maakte ik eerder op de avond al een opmerking over.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:31 schreef Bluedisplay het volgende:
Valt het jullie ook op dat Maijer aan het eind van z'n zinnen altijd zo'n inslikgeluid maakt?
Wtfquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn moeder is hier bijzonder groot fan van
1. Thai Sweet Chiliquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Veel mensen met een slechte chipssmaak hier.
Mijn top 3:
1. paprika ribbel
2. naturel
3. wokkels paprika
Hoeveel had Humphries? Die faalhaas had ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Waites en J. Lewis hebben overigens de meeste 180'ers in R1 tot nu toe. 8x
Ik heb hier Heta ingevuld dus gooi er 9 lieverd!!!!
Ik neem aan dat GGMM dan geweigerd wordt? Anders help je mensen van de regen in de drup.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan is er een speciale Blue Monday avond hax sessie.
Zeuven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel had Humphries? Die faalhaas had ik.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik neem aan dat GGMM dan geweigerd wordt? Anders help je mensen van de regen in de drup.
@GGMMquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik neem aan dat GGMM dan geweigerd wordt? Anders help je mensen van de regen in de drup.
Er zijn vervelendere haxball-users dan GGMM.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Typische redneck lijkt mequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Amerikaanser dan Baggish krijg je ze niet hé?
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn vervelendere haxball-users dan GGMM.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Voor alle users die het gemist hebben, Pepsico heeft een hele leuke marketingcampagne in samenwerking met Scoupy (marketingtechnisch zeer effectief). Je kan hier 100% je hele aankoopbedrag terugkrijgen:
https://genietmetlays.nl/
- Alleen geldig op:
Lay's® Sensations Thai Sweet Chilli 150 gr,
Lay's® Sensations Red Sweet Paprika 150 gr,
Lay's® Sensations Mexican Pepper 150 gr,
Lay's® Sensations Japanese Wasabi & Ginger 150 gr,
Lay's® Oven Baked Roasted Paprika 150 gr,
Lay's® Oven Baked Naturel 150 gr,
Lay's® Oven Baked Mediterranean Herbs 150 gr of
Lay's® Oven Baked Barbecue 150 g
Die zijn ook lekker ja.quote:
Ik heb wel eens die Oven Baked geprobeerd jaren geleden, best prima.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Voor alle users die het gemist hebben, Pepsico heeft een hele leuke marketingcampagne in samenwerking met Scoupy (marketingtechnisch zeer effectief). Je kan hier 100% je hele aankoopbedrag terugkrijgen:
https://genietmetlays.nl/
- Alleen geldig op:
Lay's® Sensations Thai Sweet Chilli 150 gr,
Lay's® Sensations Red Sweet Paprika 150 gr,
Lay's® Sensations Mexican Pepper 150 gr,
Lay's® Sensations Japanese Wasabi & Ginger 150 gr,
Lay's® Oven Baked Roasted Paprika 150 gr,
Lay's® Oven Baked Naturel 150 gr,
Lay's® Oven Baked Mediterranean Herbs 150 gr of
Lay's® Oven Baked Barbecue 150 g
Jawel, Darin Young.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Amerikaanser dan Baggish krijg je ze niet hé?
Je krijgt er wel ontzettend ranzige handen vanquote:
Voor welke club is die?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De immer ziedende en zeikende Messi, of @:Firefox1
Welke Feyenoord user is dit?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Gezellig vanaf de zolder.
Baggish beeld ik me makkelijk in als BBQ-meester.quote:
A. Hamilton wil ze wel schoonlikkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Je krijgt er wel ontzettend ranzige handen van
Yannickdv7quote:
Zeker boterkoek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Koek combineert erg matig met bier
Heb je nu al een fikse mat in je nek hangen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Heta is wel keurig even naar de kapper geweest voor het WK
Dat had ik ook wel gewild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |