Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond gaan we de polder weer in, waar 200 met kerstverlichting opgetuigde tractors een tocht door de Schermer en Beemster gaan maken.
Koffie en warme chocomel mee en we bekijken de stoet vanuit de geparkeerde auto...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht al... dit komt me bekend voor. Supertramp, toch?
Absoluut, één van de mooiste songs ooit, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht al... dit komt me bekend voor. Supertramp, toch?
Een vriendin van mij woont in Midden Beemster. Ben benieuwd of zij meedoen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.rodi.nl/regio(...)rijen-zien-het-licht
Wij doen daar tegenwoordig onze boodschappen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont in Midden Beemster. Ben benieuwd of zij meedoen.
Ik heb Supertramp helaas een beetje over het hoofd gezien in mijn lijst.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, één van de mooiste songs ooit, wat mij betreft.
Alleen al voor deze song ben ik een paar jaar geleden naar het concert van zanger Rodger Hodgson gegaan...
Ja, het is voor ons wel een klere-eind weg. Ook eens een bruiloft in de Rijp gehad. Gelukkig kon ik toen met iemand meerijden, anders was ik er nooit gekomen met het ov.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen daar tegenwoordig onze boodschappen.
Heerlijk rustig en na afloop het lekkerste patatje majo uit Noord Holland daar...
Ach, je weet hoe ik denk over lijstjes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb Supertramp helaas een beetje over het hoofd gezien in mijn lijst.Maar ik heb al een mapje met opties voor de volgende editie klaar en daar staan meteen een paar nummers van ze in. Ben erg gecharmeerd van From Now On.
Begrijp ik, daarom is het voor ons Amsterdammers een heerlijke oase van rust op zo'n kleine 30 kilometer afstand van huis. Ik heb die rit er graag voor over...quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is voor ons wel een klere-eind weg. Ook eens een bruiloft in de Rijp gehad. Gelukkig kon ik toen met iemand meerijden, anders was ik er nooit gekomen met het ov.
Daar had ik voor gestemd voor de top2000. Maar staat er niet inquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb Supertramp helaas een beetje over het hoofd gezien in mijn lijst.Maar ik heb al een mapje met opties voor de volgende editie klaar en daar staan meteen een paar nummers van ze in. Ben erg gecharmeerd van From Now On.
Mee eens hoor. En een lijstje is niks meer of minder dan een momentopname; een foto. Heb nu alweer nummers waarvan ik denk: die hadden er ook in gemoeten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe ik denk over lijstjes.
Draai/luister gewoon waar je zin in hebt op dat ene moment.
Ik kan niet anders...
Prima hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo even eten, maar laat de automatische piloot nog even het werk doen...
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo even eten, maar laat de automatische piloot nog even het werk doen...
Dit had ik afgelopen zomer live in Carré moeten horen.quote:
De Rijp is leuk, we zijn er met Open Monumentendag geweest en mochten bij privepersonen in hun huis binnen kijken en kregen uitleg over hoe ze het huis gerestaureerd hadden enzo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is voor ons wel een klere-eind weg. Ook eens een bruiloft in de Rijp gehad. Gelukkig kon ik toen met iemand meerijden, anders was ik er nooit gekomen met het ov.
Ik durf niet eens te hopen dat het dan weer kan eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Zie net dat nu 2 mei as. Alan Parsons Project in Carré gepland staat...
Duurt bijna 6 minutenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:12 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik nooit als een heel lang nummer ervaren.
Ja, wat ik er van gezien heb was het leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De Rijp is leuk, we zijn er met Open Monumentendag geweest en mochten bij privepersonen in hun huis binnen kijken en kregen uitleg over hoe ze het huis gerestaureerd hadden enzo.
Is sowieso een raar dingetje, trouwens. De single-versie van Go West van The Village People duurt 3:35 of zoiets. De Pet Shop Boys-cover duurt 5:02, maar dat voelt niet zo. Komt misschien door muzikale (toegevoegde bridge, toonsverhoging, etc.)quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:12 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik nooit als een heel lang nummer ervaren.
Ik verwacht ook niets en zo lang het virus niet zo goed als platgeslagen is, hoef ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik reken eigenlijk nog niet op concerten in de eerste helft van 2021. Verder hoop ik dat er regels komen die ervoor zorgen dat niet-gevaccineerden niet naar binnen mogen.
Ik heb nergens kaartjes voor gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niets en zo lang het virus niet zo goed als platgeslagen is, hoef ik ook nog niet.
Ik heb al 3 concerten definitief gecanceld en mijn geld teruggevraagd...
Maar je dochter heeft het toch al gehad?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:11 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders komen 27 december bij ons eten, maar mijn dochter gaat voordat ze komen weer terug naar haar kamer in Utrecht. Ze durft het niet aan, helaas. Wel begrijpelijk, maar toch jammer.
Ik heb voor ongeveer 15 concerten in 2020 kaarten gekocht in 2019, dus daar liggen er nog flink wat van op de plank...quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nergens kaartjes voor gekocht.
Ze is bang dat ze het nog een keer kan krijgen en haar leven in Utrecht is niet heel coronaproof.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je dochter heeft het toch al gehad?
Waarom wil ze er niet bij zijn dan?
Ja, dat studentenhuis is misschien niet het meest ideale momenteel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze het nog een keer kan krijgen en haar leven in Utrecht is niet heel coronaproof.
Wat je gelooft moet je zelf weten, maar ik heb alles 3 keer geshuffeld voordat ik iets startte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef DJ11 het volgende:
En nu moeten wij zeker geloven dat deze heel toevallig, at random voorbijkomt?
Er stond een knipoog voor hè....quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je gelooft moet je zelf weten, maar ik heb alles 3 keer geshuffeld voordat ik iets startte.
Ik zit nu beneden, ik kan niet bij de knoppen...
Kan zijn dat ik vanaf 19:00 uur tot 21:00 uur het gat opvul.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik gooi zo de stream uit, omdat Melting 'm straks waarschijnlijk wil gebruiken en ik geen idee heb hoe laat ik terug ben...
Je mag zo al, ik doe er hierna nog 1 ter afsluiting...quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik vanaf 19:00 uur tot 21:00 uur het gat opvul.
Ik weet niet wat jij allemaal met je apparatuur uitspookt, maar ik heb nooit problemen...quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
PC hier was soort van vastgelopen ofzo. Muziek liep door dus heb het niet echt gemerkt, maar toen wou ik net een mail checken en toen reageerde niks meer. Reboot doet dan wonderen, maar een dezer dagen toch maar even goed scannen en anders herinstallatie, dat soort grapjes wil ik niet.
Oké, is dit dan het laatste nummer al of hierna nog één?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag zo al, ik doe er hierna nog 1 ter afsluiting...
Ik normaal ook niet. Maar dit ding pruttelt al een paar jaar op deze installatie denk ik. Dus dan wordt het soms wat trager. Maar zo'n "vastloper" is voor mij ook nieuw.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal met je apparatuur uitspookt, maar ik heb nooit problemen...
Dit is 'm, nog ruim 2 minuten te gaan...quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, is dit dan het laatste nummer al of hierna nog één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |