Ik had haar al gegoogled. Ik weet ook niet wat die show is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Google, kaneeltje
Van Pretty Little Liars
Daar was morti fan vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had haar al gegoogled. Ik weet ook niet wat die show is.
Heb dat ook al gegoogled.
Snap nu nog steeds de referentie of de grap niet.
Ah, oké.quote:
Wat is er met de andere 0,5 boek gebeurd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Misschien moet ik wat meer naar de tv kijken nu ik toch verplicht veel thuis moet zitten. De computer en de ps4 gaan ook vervelen.
Heb laatste tijd al een film gezien en paar keer VI meegepakt. En ook al 2,5 boek gelezen.
Ik vind dat je wel veel mijmertquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Misschien moet ik wat meer naar de tv kijken nu ik toch verplicht veel thuis moet zitten. De computer en de ps4 gaan ook vervelen.
Heb laatste tijd al een film gezien en paar keer VI meegepakt. En ook al 2,5 boek gelezen.
Vaker met Loka Netflix&Chill dan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Die moet ik nog lezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is er met de andere 0,5 boek gebeurd?
Ik zal even de AIVD inlichten.quote:
Is zijn kapper nog een terrorist ook dan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal even de AIVD inlichten.
Je kan het zien als een aanslag op de volksgezondheidquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is zijn kapper nog een terrorist ook dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |