Nou niet af te vallen he, anders had ik wel iemand anders dan Braddie genoemdquote:
Doe eens een beschrijvingquote:Op maandag 21 december 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een leuke Tinder match jongens
Wat ongelofelijk fantastisch nieuws maatquote:Op maandag 21 december 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een leuke Tinder match jongens
Dit gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kreeg zaterdagavond een like van een chick, opgezocht en gevonden, was een leuke meid. Daarna telefoon weggelegd en even later per ongeluk weggeswipet. Verdomme!
Kan haar na een paar dagen volgens mij alsnog liken dus nog geen vrouw overboord. (lol)quote:
Zij is de moeder van je kinderenquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan haar na een paar dagen volgens mij alsnog liken dus nog geen vrouw overboord. (lol)
Geil.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij is de moeder van je kinderen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kreeg zaterdagavond een like van een chick, opgezocht en gevonden, was een leuke meid. Daarna telefoon weggelegd en even later per ongeluk weggeswipet. Verdomme!
Hoe voelt het voor je dat Chevy meer game heeft dan jij?quote:
Ik heb best veel games nog liggen voor de PS4, hij zat in een vrij belabberde losergame met z'n domme geswipe volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe voelt het voor je dat Chevy meer game heeft dan jij?
(lol)quote:
Zoals ik zei: krijg haar nog wel te pakkenquote:
Hij wilde geen beschrijving doen dus denk dat Mortie een zeekoe te pakken heeft.quote:
Krijg bij jou dit beeldquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
[..]
Zoals ik zei: krijg haar nog wel te pakken
Jouw probleemquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg bij jou dit beeld
[ afbeelding ]
Of misschien Sasha Luss.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilde geen beschrijving doen dus denk dat Mortie een zeekoe te pakken heeft.
Dat kan ik me niet voorstellen en anders als ze maar lief isquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilde geen beschrijving doen dus denk dat Mortie een zeekoe te pakken heeft.
Zo is datquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen en anders als ze maar lief is
Sasha Pieterse was het tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |