Geen idee wat voor patroontjes dat zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 14:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Met van die kekke Hugo de Jonge patroontjes?
Hoe is het met Loka? Ze lijkt een beetje uitgekeken op Fok.quote:Op maandag 21 december 2020 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat voor patroontjes dat zijn.
Prima.quote:Op maandag 21 december 2020 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe is het met Loka? Ze lijkt een beetje uitgekeken op Fok.
Oh ja moet nog even naar zorgverzekering kijken en vergelijkenquote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kosten worden ieder jaar zoveel hoger. Ziek gewoon.
Lekker iedereen afhankelijk maken van vadertje staat.
Ga ik morgen maar doen denk ik.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja moet nog even naar zorgverzekering kijken en vergelijken
zit je altijd mee te lurken op vakantie?quote:Op maandag 21 december 2020 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe is het met Loka? Ze lijkt een beetje uitgekeken op Fok.
Ook niet onbelangrijk en zo krijg je ook dingen gedaanquote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik morgen maar doen denk ik.
Iedere dag kleine taak doen. Vandaag was het parkeervergunning.
Ik ben er nogquote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
Ja, meeste leuke users zijn weg helaas.
Ga je nog wat doen met kerst?quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk en zo krijg je ook dingen gedaan
Soms, zat ook even in een rustige periode met werk. Kwam er wel vrij laat achter dat kree ons bij ontvallen was.quote:Op maandag 21 december 2020 20:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
zit je altijd mee te lurken op vakantie?
Die was er gisteren of eergisteren nog gewoonquote:Op maandag 21 december 2020 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Soms, zat ook even in een rustige periode met werk. Kwam er wel vrij laat achter dat kree ons bij ontvallen was.
Ik zeg toch ook bijna maar zelfs hij lijkt aan z'n leven te werken. Nu Braddie nog denk ik.quote:Op maandag 21 december 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Die was er gisteren of eergisteren nog gewoon
Ik heb denk ik liever geen corona, loop je weer de hele winter te sukkelen of verlies je je smaak waardoor je geen bier kunt proevenquote:Op maandag 21 december 2020 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik vrienden had zou ik ze gewoon knuffelen hoor.
Kan je wel goedkoper bier zuipen zonder dat je 't smerig vindt.quote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb denk ik liever geen corona, loop je weer de hele winter te sukkelen of verlies je je smaak waardoor je geen bier kunt proeven
Jij bent slim!quote:Op maandag 21 december 2020 21:18 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Kan je wel goedkoper bier zuipen zonder dat je 't smerig vindt.
Neem dan gewoon miracle berriesquote:Op maandag 21 december 2020 21:18 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Kan je wel goedkoper bier zuipen zonder dat je 't smerig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |