Dit hoor je alleen bij mensen met een kutfamilie.quote:
Msschien na The Crown maar kijken dan.quote:Op maandag 21 december 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb die film al heel wat jaren geleden gezien en vond het toen al leuk.
Maar uiteraard kan het veranderen, ook als je meer leert over cinematography kan je films die dat goed doen meer waarderen. En sowieso alles over scripts en personages e.d.Vroeger keek ik ook al die American Pie films, dat zou ik nu niet meer trekken.
[..]
Nee het heeft weinig met drugs te maken eigenlijk (in de eerste twee seizoenen die ik heb gezien althans).
Een belastingambtenaar die het moeras van de criminele wereld wordt ingesleurd omdat de kinderen van hem en een crimineel beste vriendinnen zijn. Niks mis mee hoor, ook van de makers van Overspel (nog een goede Nederlandse serie)
Geef maar. Ik heb nog wel wat nodig.quote:Op maandag 21 december 2020 12:45 schreef Fugue het volgende:
Salarisstrook binnen, vrienden ik ben rijk
Anders ik welquote:Op maandag 21 december 2020 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef maar. Ik heb nog wel wat nodig.
Kosten worden ieder jaar zoveel hoger. Ziek gewoon.quote:Op maandag 21 december 2020 12:53 schreef Fok-it het volgende:
Kan eind januari ongeveer 500 euro overhouden maar dan moet ik vanaf nu wel als een Afrikaans kind gaan leven
Hoe ver ben je daarmee?quote:Op maandag 21 december 2020 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Msschien na The Crown maar kijken dan.
Op de helft van seizoen 3quote:
Basisinkomen graag, met terugwerkende krachtquote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kosten worden ieder jaar zoveel hoger. Ziek gewoon.
Lekker iedereen afhankelijk maken van vadertje staat.
Nee srry ben niet voor niets 5 dagen gaan werkenquote:Op maandag 21 december 2020 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef maar. Ik heb nog wel wat nodig.
Eensquote:
Liever 18 maar ja HAHAHAHAquote:
Kan je die 16-jarigen smatjes nog doen zeker, ouwe viespeukquote:Op maandag 21 december 2020 13:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens
[..]
Liever 18 maar ja HAHAHAHA
Soms zit er weleens een mindere aflevering bij maar meeste zijn toch wel echt topshow ja.quote:
Ohja uiteraard, het is heel episodisch met elke aflevering een eigen verhaal dus soms is het onderwerp wat minder boeiend. Ik vond S3 ook het minste seizoen overigens, niet slecht maar er gebeurde in die tijdsperiode gewoon weinig.quote:Op maandag 21 december 2020 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms zit er weleens een mindere aflevering bij maar meeste zijn toch wel echt topshow ja.
Klopt. Wel heftig die ramp in Wales, die Elizabeth koude kikkerquote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja uiteraard, het is heel episodisch met elke aflevering een eigen verhaal dus soms is het onderwerp wat minder boeiend. Ik vond S3 ook het minste seizoen overigens, niet slecht maar er gebeurde in die tijdsperiode gewoon weinig.
Verdeel je geld over de mensen met minder geld.quote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee srry ben niet voor niets 5 dagen gaan werken
Met van die kekke Hugo de Jonge patroontjes?quote:Op maandag 21 december 2020 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had 2 paar schoenen besteld omdat de winkels dicht zijn.
370 euro. Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |