Moet jij zeggen draaideurklant van de shrinkquote:Op zondag 20 december 2020 18:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk dat @:fugue je kan begeleiden naar een betere wereld, die heeft vast genoeg ervaring met bijzondere mannen.
Pak deze kans
Ik heb onlangs afscheid van die wereld genomenquote:Op zondag 20 december 2020 19:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen draaideurklant van de shrink![]()
Op een positieve manier?quote:Op zondag 20 december 2020 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb onlangs afscheid van die wereld genomen
Geen idee maat.quote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Goed dat ook jij stappen maakt, welk hoofdstuk ga je nu bewandelen?
quote:Op zondag 20 december 2020 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee maat.
Even kijken of er koppen gaan rollen in die toeslagaffaire en of ik eventueel kan instappen.
Krijg je meteen zin om naar Parijs te gaanquote:
Grappig dat ik vroeger dat soort films toch heel stuk minder kon waarderen dan nu. Smaak kan flink veranderenquote:
Moet ik ook nog kijken ja. Beetje drugs-gerelateerde serie ook toch?quote:Op maandag 21 december 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klem is ook wel een prima serietje.
Nederlanders kunnen soms wel wat.
Beter Ranja Maffia inderdaad.quote:
Is leuk iddquote:Op maandag 21 december 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klem is ook wel een prima serietje.
Nederlanders kunnen soms wel wat.
Ja, met elke maand een nieuw boek dus je kunt gewoon aansluitenquote:Op maandag 21 december 2020 02:03 schreef moemoe het volgende:
Als ik @:fugue zie posten denk ik aan de boekenclub.
Ik heb me ooit aangemeld en was ook wel begonnen met mijn luisterboek, maar helaas snel afgehaakt.
Hoe staat het nu met dat clubje? Doen er nog veel mensen mee?
Ik probeerde “Het jaar dat Shizo Kanakuri” verdween als luisterboek, dat was niet echt een succes.quote:Op maandag 21 december 2020 02:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja, met elke maand een nieuw boek dus je kunt gewoon aansluiten
Dit gaat het niet wordenquote:Op maandag 21 december 2020 02:03 schreef moemoe het volgende:
Als ik @:fugue zie posten denk ik aan de boekenclub.
Ik heb me ooit aangemeld en was ook wel begonnen met mijn luisterboek, maar helaas snel afgehaakt.
Hoe staat het nu met dat clubje? Doen er nog veel mensen mee?
Oh ik heb die film al heel wat jaren geleden gezien en vond het toen al leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat ik vroeger dat soort films toch heel stuk minder kon waarderen dan nu. Smaak kan flink veranderen
Nee het heeft weinig met drugs te maken eigenlijk (in de eerste twee seizoenen die ik heb gezien althans).quote:Op maandag 21 december 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijken ja. Beetje drugs-gerelateerde serie ook toch?
Verplicht gezellig.quote:Op zondag 20 december 2020 02:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond kerst als kind wel leuk
Als volwassene (lol) al een stuk minder helaas. Veel te autistisch om gezellig te gaan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |