Nee nog nietquote:Op zondag 20 december 2020 01:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Goedenavond GGMM, heb je al weer Tr's over mij?
Nooit geweestquote:Op zondag 20 december 2020 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nog niet
Hoezo, ben je weer vervelend?
Hallo Rene. Wat brengt jou zo hierheen?quote:
ja zomaarquote:Op zondag 20 december 2020 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Rene. Wat brengt jou zo hierheen?
Wat gezelligquote:
Ja hoor, ik hou me toch niet aan al die maatregelen, stoer als ik ben!quote:Op zondag 20 december 2020 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat gezelligHeb je al een beetje zin in de feestdagen?
jammer om te lezenquote:Op zondag 20 december 2020 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hou me toch niet aan al die maatregelen, stoer als ik ben!
En jij? Al in de feeststemming?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ga jij in de supermarkt ook op de grond liggen dweilen zonder mondkapje?quote:Op zondag 20 december 2020 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hou me toch niet aan al die maatregelen, stoer als ik ben!
En jij? Al in de feeststemming?
Hoe doe jij dit met je Tinder-matches dan?quote:Op zondag 20 december 2020 02:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel te autistisch om gezellig te gaan praten.
Niet HAHAHAHAquote:Op zondag 20 december 2020 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe jij dit met je Tinder-matches dan?
Heb jij Kerstdiners met meer dan alleen je ouders dan? Dat lijkt me ook wel vermoeiend jaquote:Op zondag 20 december 2020 02:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet HAHAHAHA
Eén op één contact ben ik heer en meester in maat.
quote:Op zondag 20 december 2020 02:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daarom is het ook kut dat die Griekse chick niet een op een met me wil meteen omdat ze me eng vindt, maar wel met haar vrienden erbij :’)
Misschien dat laatste toch maar eens doen. Ze is mokerlekker.
Gewoon een familiebijeenkomst normaal gesproken. Maar dit jaar niet.quote:Op zondag 20 december 2020 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij Kerstdiners met meer dan alleen je ouders dan? Dat lijkt me ook wel vermoeiend ja
Nou.. ik laat haar nog ff niet aan me voorbij gaanquote:Op zondag 20 december 2020 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nou als ze je eng vindt zou ik het sowieso maar gewoon niet doen
Waarom vindt ze je eng dan?quote:Op zondag 20 december 2020 02:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou.. ik laat haar nog ff niet aan me voorbij gaan
Als ik dat nou eens wist xDquote:
Hoe oud is ze dan?quote:
25quote:
Op die leeftijd moet je toch geen date willen met je vriendinnen erbijquote:
Was ook niet bedoeld als date maar gewoon voor de gezelligheidquote:Op zondag 20 december 2020 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die leeftijd moet je toch geen date willen met je vriendinnen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |