Verkeerde topicquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toppunt van hysterie was natuurlijk de grote roerganger zelf
STOP THE COUNT!
STOP THE STEAL!
RIGGED ELECTION!
RINO!
Etc etc.
Volgens mij hangt dat ook deels af of je de keuze hebt in het panel, je kunt ook niet aangeven te stemmen op Jezus Red bijvoorbeeld. Bovendien, ook toen ze dus 2,zoveel% haalden in het EP werden ze bij peil.nl van de immer slechtpeilende Maurice de Hond niet weergegeven als partij, maar ergens weggemoffeld onder 'overig'.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Maar als er volgens de peilingen geen animo is voor Volt deze verkiezingen dan heeft het toch geen nut om ze weer te geven? Ja21 krijgt in vrijwel elke peiling (De Hond, Ipsos etc.) 1,2 of 3 zetels. Dan heeft het in mijn opinie wel nut om ze te vermelden.
Peil.nl neem ik ook niet serieus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef VoMy het volgende:
Volg
[..]
Volgens mij hangt dat ook deels af of je de keuze hebt in het panel, je kunt ook niet aangeven te stemmen op Jezus Red bijvoorbeeld. Bovendien, ook toen ze dus 2,zoveel% haalden in het EP werden ze bij peil.nl van de immer slechtpeilende Maurice de Hond niet weergegeven als partij, maar ergens weggemoffeld onder 'overig'.
https://www.kieskompas.nl/nl/tk21/quote:Welke partijen worden opgenomen in het Kieskompas?
Het Kieskompas betrekt steeds alle partijen bij het proces van het Kieskompas. Voor de Tweede Kamerverkiezingen nodigen wij politieke partijen uit die (1) bij de vorige Tweede Kamerverkiezingen een zetel behaald hebben; en/of (2) vanaf november 2020 minimaal twee keer één zetel peilen in de Peilingwijzer van Prof. Tom Louwerse. Hierbij gaan wij uit van de bovengrens in de foutenmarge in de peiling. Dat betekent dat wanneer een partij volgens de peiling 0 tot 1 zetel peilt, Kieskompas in dat geval uitgaat van één zetel.
Ik vul die van eenvandaag altijd in en daar staan naast JA21 ook opties als Bij1, CodeOranje en nog een aantal bekendere partijen zonder zetel. Of Volt daar tussen staat durf ik je zo niet te zeggen. Maar blijkbaar haalt alleen deze partij genoeg stemmen voor zetels.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat ook deels af of je de keuze hebt in het panel, je kunt ook niet aangeven te stemmen op Jezus Red bijvoorbeeld. Bovendien, ook toen ze dus 2,zoveel% haalden in het EP werden ze bij peil.nl van de immer slechtpeilende Maurice de Hond niet weergegeven als partij, maar ergens weggemoffeld onder 'overig'.
Eerdmans bij hoeveel politieke partijen heeft hij al gezeten? Hij staat vrolijk eerst bij Baudet op de bühne en 2 weken later steekt hij Baudet een mes in de rug. Dan ben je een Judas. Loopt hij over naar Trol Naninga Judas nummer 2quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:15 schreef Smegma. het volgende:
JA21 lijkt mij niets toe te voegen aan het politieke bestel. In het partijprogramma kunnen we de echo van FvD waarnemen. "Een FvD, maar dan genuanceerd" lijkt mij geen goede basis voor een partij. De echte reden is dat Eerdmans een baantje nodig heeft en opportunisten mee willen op zijn bagagedrager.
Het was allemaal weinig fraai. JA21 hoeft van mij niet zo nodig een zetel te krijgen. Telegraaf en RTL (Jinek) werken echter graag mee aan de ambities van JA21.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Eerdmans bij hoeveel politieke partijen heeft hij al gezeten? Hij staat vrolijk eerst bij Baudet op de bühne en 2 weken later steekt hij Baudet een mes in de rug. Dan ben je een Judas. Loopt hij over naar Trol Naninga Judas nummer 2
https://www.maurice.nl/pe(...)n-rond-de-avondklok/quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:02 schreef VoMy het volgende:
Waarom wordt deze partij überhaupt weergegeven in de peilingen? Volt staat er bijvoorbeeld toch ook niet tussen? Die hebben tenminste nog eens 2% van de stemmen gehaald.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
https://www.maurice.nl/pe(...)n-rond-de-avondklok/
Volt staat er ook bij, 1 zetel.
5 partijen genotquote:Op zondag 31 januari 2021 10:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
https://www.maurice.nl/pe(...)n-rond-de-avondklok/
Volt staat er ook bij, 1 zetel.
Ja21 nog steeds stabiel op 3.
Aldus de Grote Leider zonder enig bewijs... Ik geloof het niet zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja21 moet goed doorgaan met het zwart maken van FvD heeft dat hun prioriteit? @:eerdmans heeft Baudet gewoon gebruikt. Die man heeft al bij tig partijen gezeten. 🤮
Eerdmans is zo fout. Eerst blij op het podium staan bij Baudet en dan 3 weken later een mes in de rug steken en nu nog iemand zwart blijven maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:32 schreef Scorpiuz het volgende:
[..]
Aldus de Grote Leider zonder enig bewijs... Ik geloof het niet zo.
Zie de liberale en VVD-link niet zo. Het lijkt me eerder één pot nat met FvD en PVV.quote:Op zondag 14 februari 2021 05:51 schreef BookFreak het volgende:
Ja21 is gewoon tussen vvd en fvd in. Alle 3 zijn liberaal en komen niet op voor Nederlanders
Tuurlijk , alsof hij en Nanninga de enigste zijn die de FVD hebben verlaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Eerdmans is zo fout. Eerst blij op het podium staan bij Baudet en dan 3 weken later een mes in de rug steken en nu nog iemand zwart blijven maken.
quote:‘Tegen de woningnood is met open grenzen simpelweg niet op te bouwen’
Veel problemen waar Nederland mee te maken heeft zijn een rechtstreeks gevolg van de ongeremde immigratie van de afgelopen decennia, zegt lijsttrekker Joost Eerdmans van JA21.
De door progressieve politici zo bewierookte multiculturele samenleving is in de praktijk in veel buurten op Zuid en in West een niet-westerse monocultuur. De laatste autochtonen vertrekken of vereenzamen terwijl migranten en hun nakomelingen generatie op generatie in achterstanden blijven hangen. Ruim twintig jaar na zijn baanbrekende essay is het multiculturele drama van Paul Scheffer helaas nog altijd even actueel.
Is dit alles de schuld van al die migranten? Nee, natuurlijk niet. Het is een gevolg van politieke keuzes. Immigratie is immers geen natuurfenomeen, maar simpelweg beleid. Het kabinet Rutte-III brak drie immigratierecords op rij. Sinds het begin van de officiële migratiestatistieken in 1865 kwamen nooit zoveel immigranten naar Nederland als in 2017, 2018 en 2019.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-te-bouwen~aec77b81/
Als ze nu één zetel halen kunnen ze daarna verder groeien. Als Tweede Kamerlid krijg je veel debatten en momenten om in de media te komen. Een kamerlid wordt in de media ook een stuk serieuzer genomen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef martijnde3de het volgende:
JA21 heeft best potentie, maar zonder debatten gaat het wel lastig worden.
In werkelijkheid zijn allochtonen nu net zo hoogopgeleid als de autochtonen vijftien jaar terug. En net zo crimineel als autochtonen tien jaar terug (en minder crimineel dan je hardcore achterban uit Limburg, Volendam en Urk). Dus niks in 'achterstanden blijven hangen'.quote:
Waarom?quote:
geen idee. ik denk dat ik dat liedje leuk vind.quote:
Annabel staat niet op 2, daar staat Pouw-Verweij, Annabel Nanninga staat op 30.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:10 schreef Wicky030 het volgende:
Ik geloof wel in Annebel. Jammer dat ze op twee staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |