SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
ik zit nu aan m'n 5e snee mueslibroodquote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef Tagliano het volgende: [..] Ik had vandaag juist totaal geen honger Heel apart
WOEDEND.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lopen een klein dagje achter zippy
Mute Maijer?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig heb ik een bepaalde functie aanstaan.
Ik weet niet wie dat is, maar we noteren het even.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
Als voorzitter van de Rene Le Blanc fanclub moet ik trouwens melden;
RENE IS VOOR 2021 VOLGEBOEKT.
Jammer dat je vrouwtje ook wekelijks 10 kg lijkt aan te komen.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Coco het volgende:
Ik kom altijd 10kg aan tijdens het WK darts.
Vorig jaar zaten we rond 35quote:
@Siswetquote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaar die uitgescheurde anusriem?
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaar die uitgescheurde anusriem?
Ik ben er nu. Ik moet dit land redden.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we rond 35
Alle obscure wintersporters kennen, maar René nietquote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar we noteren het even.
Definitief einde tijdperk DRTquote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had die kerel Rene Mont Blanc geheten dan had @heywoodu al z'n cd'squote:Op donderdag 17 december 2020 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Alle obscure wintersporters kennen, maar René niet
We hebben nog nauwelijks NEDERLANDERS en dus dagjesvolk gehadquote:
Klinkt als een strak plan.quote:
Gisteren zat hij het hele kwart op te noemen tijdens een partijquote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Zjak begint over de volgende ronde tijdens de partij.
Is helaas verdwenen van de BINGOquote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Zonneveld trok geen honderden nieuwe users?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben nog nauwelijks NEDERLANDERS en dus dagjesvolk gehad
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Huttekuttevreugdequote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)p-tv-zeg-nooit-nooit
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:Wereldgozer
Staat er wel op, maar is al doorgestreeptquote:Op donderdag 17 december 2020 21:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is helaas verdwenen van de BINGO
Nee maar we hebben wel best veel users die in DRT postenquote:Op donderdag 17 december 2020 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonneveld trok geen honderden nieuwe users?
Zaterdag kijken ook @Karina en @GGMM mee.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zaterdagavond Van Gerwen is een goede combinatie voor veel dagjesvolkquote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen niet?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Zaterdag kijken ook @:Karina en @:GGMM mee.
Heel vreemd. En hoe dat kan? Ja dat vraag ik u af meneer Zonneberg.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonneveld trok geen honderden nieuwe users?
Krcmar moet wel blijven steeldarten trouwens. Dat is zo'n goede speler, maar het interesseert hem allemaal niet zoveelquote:Op donderdag 17 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel best veel users die in DRT posten
Tenminste dat idee krijg ik als ik die top zoveel maak
ohnee niet dat vervelende wijf......quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Vandaar dat ik 'm niet meer zag staanquote:Op donderdag 17 december 2020 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Staat er wel op, maar is al doorgestreept
Jij zegt eigenlijk dat het een legende in het softtip is?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krcmar moet wel blijven steeldarten trouwens. Dat is zo'n goede speler, maar het interesseert hem allemaal niet zoveelEr staat een potje Cricket Softtip op YouTube van hem. Je weet niet wat je ziet, mokertjegoed.
Forum is enkel als je een deugmensje bent. Steeds meer users vertrekken en ze snappen niet waarom. MOKERDOMquote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel vreemd. En hoe dat kan? Ja dat vraag ik u af meneer Zonneberg.
Het is de beste softtipper ter wereld. Niemand is beter op zekah.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zegt eigenlijk dat het een legende in het softtip is?
VBL is het laatste bolwerk.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum is enkel als je een deugmensje bent. Steeds meer users vertrekken en ze snappen niet waarom. MOKERDOM
Ik heb ook extreem weinig gepost dezer dagen, dat scheelt toch gauw een paar duizend reacties.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 december 2020 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook extreem weinig gepost dezer dagen, dat scheelt toch gauw een paar duizend reacties.
Ja, Evans begint al met gooien terwijl de vorige pijl nog in de lucht hangtquote:
Het is een vooruitgang dat domme users geband worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum is enkel als je een deugmensje bent. Steeds meer users vertrekken en ze snappen niet waarom. MOKERDOM
En KANTELE.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen niet?
Dan is Dirkie
En HENDO
Exclusief die van je fans.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook extreem weinig gepost dezer dagen, dat scheelt toch gauw een paar duizend reacties.
Oja die vergat ik in de gauwigheidquote:
Waarom ben je nog hier dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een vooruitgang dat domme users geband worden.
Het enige Finse hoogtepunt.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja die vergat ik in de gauwigheid
Toch wel een hoogtepuntje
Volgens mij valt CL echt zeer zelden samen met dartsquote:Op donderdag 17 december 2020 22:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dit zal het darten wel vaker naar de stream verdrukken.
https://nos.nl/artikel/23(...)eizoen-op-rtl-7.html
Alles op Videoland genot.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dit zal het darten wel vaker naar de stream verdrukken.
https://nos.nl/artikel/23(...)eizoen-op-rtl-7.html
World Grand Prix, Grand Slam of Darts, WK?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij valt CL echt zeer zelden samen met darts
EL veel vaker dus in die zin een vooruitgang
WK zeer zeker nietquote:Op donderdag 17 december 2020 22:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
World Grand Prix, Grand Slam of Darts, WK?
Sow wie is dat?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STUKJE NOURI
WK zeker niet, die andere twee zou kunnen afhankelijk van hoe ze het indelen. Kan ook net in interland/geen CL week zittenquote:Op donderdag 17 december 2020 22:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
World Grand Prix, Grand Slam of Darts, WK?
Koert Westerman bij een Nederlandse club in Europaquote:Op donderdag 17 december 2020 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Dat straks Teun de Boer gewoon Madrid-Bayern doet ofzo
Daar had ik nog niet bij stilgestaan
GSoD en WGP zijn ook vaak in interlandweken.quote:
Of Koert die de CL finale doetquote:Op donderdag 17 december 2020 22:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koert Westerman bij een Nederlandse club in Europa
is dit de vriendin van Nouri of wat?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STUKJE NOURI
Daar heb jij helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WK zeker niet, die andere twee zou kunnen afhankelijk van hoe ze het indelen. Kan ook net in interland/geen CL week zitten
•Singer•Stand up comedianquote:Op donderdag 17 december 2020 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Estrella Nouri
https://www.instagram.com/estrellanouri/
I can't breathequote:Op donderdag 17 december 2020 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is dit de vriendin van Nouri of wat?
We krijgen gewoon de zeer vervelende Leo Driessen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of Koert die de CL finale doet
Ja ach dat zal wel jaquote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen gewoon de zeer vervelende Leo Driessen.
Kan enkel lachen als ze een kutscheetje laten.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed om vrouwen lachen, jij?
Lauby is wel een matchplayer dus dan kan het wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef Mani89 het volgende:
10 punten verschil in het average, dit kan Lauby niet volhouden.
Jij hebt je bioritme ook gewoon een uur verschoven hequote:
Weer een linkshandige speler die aan bagagedragerdarten doet.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lauby is wel een matchplayer dus dan kan het wel.
Die zet ik sowieso wel aan tijdens de CL als hij beschikbaar is.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ach dat zal wel ja
Pakken wij toch gewoon lekker Sierd mee
of wanneer ze kotsen van het deepthroatenquote:Op donderdag 17 december 2020 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan enkel lachen als ze een kutscheetje laten.
Sierd moet je alleen niet bij Barça hebben, wat is hij dan hemeltergend.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zet ik sowieso wel aan tijdens de CL als hij beschikbaar is.
Al slaat hij ook wel eens onzin uit, maar in elk geval vermakelijker dan al die nobuddies.
|Denk het wel, hoe laat eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Leukkkk Frankkkkkquote:Op donderdag 17 december 2020 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
of wanneer ze kotsen van het deepthroaten
messi MESSI messssiiiiii fap fap fapquote:Op donderdag 17 december 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sierd moet je alleen niet bij Barça hebben, wat is hij dan hemeltergend.
Hey corriequote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
|Denk het wel, hoe laat eigenlijk?
44quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef Mani89 het volgende:
10 punten verschil in het average, dit kan Lauby niet volhouden.
Ik kijk niet meer zo vaak naar Barça gelukkig.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sierd moet je alleen niet bij Barça hebben, wat is hij dan hemeltergend.
De avondsessie begint om zeuven uur. Maar MvG is als laatste.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
|Denk het wel, hoe laat eigenlijk?
Heb jij dat plaatje met fappende commentator?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
messi MESSI messssiiiiii fap fap fap
kennen we die?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Lauby lijkt op Shawn Mendes.
Sierd is Atléti-socio, maar spuugt en schreeuwt altijd het hardst als Barça speelt.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer zo vaak naar Barça gelukkig.
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb jij dat plaatje met fappende commentator?
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heb jij dat plaatje met fappende commentator?
zet ik het bijtijds opquote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
De avondsessie begint om zeuven uur. Maar MvG is als laatste.
Neequote:
Ik denk dat ik te snel op YouTube rondkliktequote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef Szura het volgende:
@:el-stinho, zo lelijk is z’n worp trouwens toch niet?
Nooit op in die combiquote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op een broodje met satésaus
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op een broodje met satésaus
Echt genieten hoor.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nooit op in die combi
Klinkt het proberen waard
Ligt eraan. Staat het muurtje al? Lekker man.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk niet dat we Lauby ooit nog terug zien, jammer. Fijn dartertje
Ik zag net iets van duitse scat. Ordinair.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
hebben jullie ook reclame van FLIRT MOMS ?
Misschien moet ik mijn reclames toch weer aan zettenquote:Op donderdag 17 december 2020 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
hebben jullie ook reclame van FLIRT MOMS ?
dit kan echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Zjak
Tot gauw vriendquote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens, het wordt me te druk hier om alles goed te kunnen volgen. 'T was wel weer geinig om een beetje met jullie te ouwehoeren. Ik zie jullie een andere keer weer!
Tot morgenmiddag! Dan is het hier iets rustigerquote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens, het wordt me te druk hier om alles goed te kunnen volgen. 'T was wel weer geinig om een beetje met jullie te ouwehoeren. Ik zie jullie een andere keer weer!
Stukje autisme.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens, het word me te druk hier om alles goed te kunnen volgen. 'T was wel weer geinig om een beetje met jullie te ouwehoeren. Ik zie jullie een andere keer weer!
Deze is zo leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Geluidsman van dienst
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit kan echt nietIk ook. Check dit filmpje eens. Brutale klootzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtvutrecht.nl(...)lt-nsconducteur.html
ja kom op zegquote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens, het word me te druk hier om alles goed te kunnen volgen. 'T was wel weer geinig om een beetje met jullie te ouwehoeren. Ik zie jullie een andere keer weer!
Niet.quote:
Oant moarn ouwe reus.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Stukje Fin-ito...quote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Op Fok zitten enkel autisten, massa moordenaars, verkrachters en psychisch gestoorden allen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:15 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook daadwerkelijk autistisch hè.
In welke categorie zit jij?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op Fok zitten enkel autisten, massa moordenaars, verkrachters en psychisch gestoorden allen.
In welk hokje zit jij?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op Fok zitten enkel autisten, massa moordenaars, verkrachters en psychisch gestoorden allen.
In welke categorie schaar jij jequote:Op donderdag 17 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kinderlokkers, oorlogsmidadigers.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk!quote:
#NonBinair #ASeksueel #PanSeksueel #Vegan #BLMquote:Op donderdag 17 december 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In welke categorie schaar jij je
Het mogen er meerdere zijn
De besten weten het goed te verbergen. Dextergenot.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter jou gezocht maat.
Nieuw seizoen genot.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De besten weten het goed te verbergen. Dextergenot.
Jos gooit, Jos.quote:
Dat is uitgeslotenquote:Op donderdag 17 december 2020 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nog een 5 setter en we kunnen diep in de nacht
Ik let echt totaal niet op verder.quote:
DAT BOEIT NIEMANDquote:
Ja wel vaker dan vandaagquote:Op donderdag 17 december 2020 22:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij werd er - begin uitzending - nadrukkelijk op gewezen door Zjak & Frank.
Je moet zijn softtip potjes eens kijken op YT, viesdun.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf erbij dat "I know you want me" echt niet kan voor een vadsige veertiger met een bril
Als hij flink wat geld bij elkaar speelt kan het best kloppen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf erbij dat "I know you want me" echt niet kan voor een vadsige veertiger met een bril
zaterdagquote:Op donderdag 17 december 2020 22:24 schreef Szura het volgende:
Wordt er vandaag nog geloot voor de beker? #dtv
Anders kijkt er geen hond naar De Eretribune.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:24 schreef Szura het volgende:
In de Kuip?quote:
siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 17 december 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax loot Vitessequote:Op donderdag 17 december 2020 22:24 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |