Zo erg is het inderdaad wel gesteld ondertussen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou eerst de twee dan veilig proberen te krijgen die er nog wel in staan voor je andere nummers erin probeert te krijgen.
Zodra een liedje van hun ergens in een reclame gebruikt gaat worden, wordt het wel beter...quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:29 schreef asco het volgende:
[..]
Zo erg is het inderdaad wel gesteld ondertussen ja.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou eerst de twee dan veilig proberen te krijgen die er nog wel in staan voor je andere nummers erin probeert te krijgen.
Ik geef enkel het advies aan hem om op de psb nummers te stemmen die er nog in staan. Is dat al een actiequote:
Nee, ik vraag me af hoe je als individu kan voorkomen dat de 2 resterende songs er uit vliegen, zoals je adviseert...quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geef enkel het advies aan hem om op de psb nummers te stemmen die er nog in staan. Is dat al een actie
Er is maar 1 individu die daarvoor kan zorgen:quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af hoe je als individu kan voorkomen dat de 2 resterende songs er uit vliegen, zoals je adviseert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is maar 1 individu die daarvoor kan zorgen:Ik denk ook niet dat dat door Peaceman geadviseerd wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als meer individuen dat besluiten te doen, kan dat helpen. Is niet altijd een actie voor nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af hoe je als individu kan voorkomen dat de 2 resterende songs er uit vliegen, zoals je adviseert...
Ik help graag mee aan een reddingsactie voor It's a Sin volgend jaarquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als meer individuen dat besluiten te doen, kan dat helpen. Is niet altijd een actie voor nodig.
Ik betwijfel of er zonder expliciete aanleiding ineens allerlei individuen spontaan op bepaalde songs gaan stemmen, maar we gaan het zien...quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als meer individuen dat besluiten te doen, kan dat helpen. Is niet altijd een actie voor nodig.
[..]
Er is maar 1 individu die daarvoor kan zorgen:Misschien is er ergens een filmpje van Adrie van Tiggelen die de bal hooghoudt terwijl op de achtergrond Suburbia gedraaid wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien is er ergens een filmpje van Adrie van Tiggelen die de bal hooghoudt terwijl op de achtergrond Suburbia gedraaid wordt?
Die warming ups van Van Tiggelen waren ook legendarisch ja. PSV fans wetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien is er ergens een filmpje van Adrie van Tiggelen die de bal hooghoudt terwijl op de achtergrond Suburbia gedraaid wordt?
Hij was laatst te gast bij Radio 1, een of ander sportprogramma op zondag. Toffe gast hoor. Realistisch, nul kapsones.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Maar dan moet Arie vervolgens dood gaan en dat gun ik 'm niet toe...
Andermaal een reden om deze lijst totaal niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:18 schreef alpeko het volgende:
Ik zie dat Kensington er 11x in staat
Alsof serieus nemen de insteek van een muzieklijst moet zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:23 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Andermaal een reden om deze lijst totaal niet serieus te nemen.
[..]
Er is maar 1 individu die daarvoor kan zorgen:Dat werkt maar eenmalig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
er zijn, volgens mij, in het verleden wel liedjes geweest die zonder acties jaren in de onderste regionen hebben gebivakkeerd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er zonder expliciete aanleiding ineens allerlei individuen spontaan op bepaalde songs gaan stemmen, maar we gaan het zien...
Maar dan breekt er toch altijd een jaar aan dat kelderparels als Set The Fire To The Third Bar er uit vallenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn, volgens mij, in het verleden wel liedjes geweest die zonder acties jaren in de onderste regionen hebben gebivakkeerd.
Die zijn er nog steeds. Er zijn voldoende platen die je al 5 tot 10 jaar op de eerste dag hoort. Op enig moment vallen ze er wel een keer uit, maar het is best lang vol te houden. Uit mijn hoofd zeg ik Joy Division en Joe Jackson, maar er zijn er meer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn, volgens mij, in het verleden wel liedjes geweest die zonder acties jaren in de onderste regionen hebben gebivakkeerd.
Tuurlijk, maar wat doe je er als individu aan om structureel te voorkomen dat ze verdwijnen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er op stemmenquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat doe je er als individu aan om structureel te voorkomen dat ze verdwijnen?
Persoonlijk vind ik dat geen klassieker, maar dat is niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar dan breekt er toch altijd een jaar aan dat kelderparels als Set The Fire To The Third Bar er uit vallen
Ja en ze kunnen dan vervolgens ook weer herontdekt worden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds. Er zijn voldoende platen die je al 5 tot 10 jaar op de eerste dag hoort. Op enig moment vallen ze er wel een keer uit, maar het is best lang vol te houden. Uit mijn hoofd zeg ik Joy Division en Joe Jackson, maar er zijn er meer.
Dan moet het wel een beetje meezitten, maar het komt weleens voor, dat is zo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen dan vervolgens ook weer herontdekt worden.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Het is lastiger dan normaal. Mensen zijn ziek. Mijn zwager haalt waarschijnlijk de volgende kerst niet. Ik realiseer me dat ik mijn familie nauwelijks gezien heb dit jaar.
Amen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alsof serieus nemen de insteek van een muzieklijst moet zijn.
Ja, wat schrijf je dan inderdaad in godsnaam.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Het is lastiger dan normaal. Mensen zijn ziek. Mijn zwager haalt waarschijnlijk de volgende kerst niet. Ik realiseer me dat ik mijn familie nauwelijks gezien heb dit jaar.
https://www.vice.com/nl/article/4adn3g/openhartige-sterrenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef Piebe het volgende:
Ach. Er moet natuurlijk wel genoeg plek over zijn voor overschatte inwisselbare mainstream muziek van Kensington en de poëziealbumteksten van Suzan en Freek
quote:Suzan en Freek hebben in 2020 gedaan wat niemand voor mogelijk hield, namelijk: Nederland nog verder normaliseren. Het mag dan ook geen raadsel heten dat een compleet generieke uitspraak over ouderschap dusdanig spannend klinkt in vergelijking met de rest van wat uit de mond van deze twee wandelende pakken vetvrije vanilleyoghurt komt, dat zelfs de quote “Wij willen ook wel, maar nu nog niet” van Freek de stempel ‘openhartig’ krijgt. Suzan voegt daar aan toe: “Praktisch gezien zeg ik: we wachten nog twee jaar.”
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het is 99, pfft, amateurquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben vandaag rondje kerstkaarten rondgebracht door het halve land. Alles op veilige afstand natuurlijk, paar mensen gesproken in de tuin..
Maare, we hadden de hele dag de Top 4000 aan en de Pippies zeiden best vaak, “oh, dit liedje zingt papa altijd”.
Maar het hoogtepunt was dat Nena voorbij kwam met nür getraumt en dat onze jongste Pippie (5 inmiddels) zei “komt straks ook honderd ballonnen?”
Ik was zo trots! En een beetje verbaasd. Het is niet alsof we Nena elke dag draaien of Duitse donderdag hebben in huis.
Heel af en toe misschienquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is 99, pfft, amateur
Nee maar leuk verhaal, ik meen me te herinneren dat je af en toe dit soort leuke anekdotes deelt tijdens de top 2000
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben vandaag rondje kerstkaarten rondgebracht door het halve land. Alles op veilige afstand natuurlijk, paar mensen gesproken in de tuin..
Maare, we hadden de hele dag de Top 4000 aan en de Pippies zeiden best vaak, “oh, dit liedje zingt papa altijd”.
Maar het hoogtepunt was dat Nena voorbij kwam met nür getraumt en dat onze jongste Pippie (5 inmiddels) zei “komt straks ook honderd ballonnen?”
Ik was zo trots! En een beetje verbaasd. Het is niet alsof we Nena elke dag draaien of Duitse donderdag hebben in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |