Persoonlijk vind ik dat geen klassieker, maar dat is niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar dan breekt er toch altijd een jaar aan dat kelderparels als Set The Fire To The Third Bar er uit vallen
Ja en ze kunnen dan vervolgens ook weer herontdekt worden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds. Er zijn voldoende platen die je al 5 tot 10 jaar op de eerste dag hoort. Op enig moment vallen ze er wel een keer uit, maar het is best lang vol te houden. Uit mijn hoofd zeg ik Joy Division en Joe Jackson, maar er zijn er meer.
Dan moet het wel een beetje meezitten, maar het komt weleens voor, dat is zo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen dan vervolgens ook weer herontdekt worden.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Het is lastiger dan normaal. Mensen zijn ziek. Mijn zwager haalt waarschijnlijk de volgende kerst niet. Ik realiseer me dat ik mijn familie nauwelijks gezien heb dit jaar.
Amen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alsof serieus nemen de insteek van een muzieklijst moet zijn.
Ja, wat schrijf je dan inderdaad in godsnaam.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Het is lastiger dan normaal. Mensen zijn ziek. Mijn zwager haalt waarschijnlijk de volgende kerst niet. Ik realiseer me dat ik mijn familie nauwelijks gezien heb dit jaar.
https://www.vice.com/nl/article/4adn3g/openhartige-sterrenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef Piebe het volgende:
Ach. Er moet natuurlijk wel genoeg plek over zijn voor overschatte inwisselbare mainstream muziek van Kensington en de poëziealbumteksten van Suzan en Freek
quote:Suzan en Freek hebben in 2020 gedaan wat niemand voor mogelijk hield, namelijk: Nederland nog verder normaliseren. Het mag dan ook geen raadsel heten dat een compleet generieke uitspraak over ouderschap dusdanig spannend klinkt in vergelijking met de rest van wat uit de mond van deze twee wandelende pakken vetvrije vanilleyoghurt komt, dat zelfs de quote “Wij willen ook wel, maar nu nog niet” van Freek de stempel ‘openhartig’ krijgt. Suzan voegt daar aan toe: “Praktisch gezien zeg ik: we wachten nog twee jaar.”
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het is 99, pfft, amateurquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben vandaag rondje kerstkaarten rondgebracht door het halve land. Alles op veilige afstand natuurlijk, paar mensen gesproken in de tuin..
Maare, we hadden de hele dag de Top 4000 aan en de Pippies zeiden best vaak, “oh, dit liedje zingt papa altijd”.
Maar het hoogtepunt was dat Nena voorbij kwam met nür getraumt en dat onze jongste Pippie (5 inmiddels) zei “komt straks ook honderd ballonnen?”
Ik was zo trots! En een beetje verbaasd. Het is niet alsof we Nena elke dag draaien of Duitse donderdag hebben in huis.
Heel af en toe misschienquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is 99, pfft, amateur
Nee maar leuk verhaal, ik meen me te herinneren dat je af en toe dit soort leuke anekdotes deelt tijdens de top 2000
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben vandaag rondje kerstkaarten rondgebracht door het halve land. Alles op veilige afstand natuurlijk, paar mensen gesproken in de tuin..
Maare, we hadden de hele dag de Top 4000 aan en de Pippies zeiden best vaak, “oh, dit liedje zingt papa altijd”.
Maar het hoogtepunt was dat Nena voorbij kwam met nür getraumt en dat onze jongste Pippie (5 inmiddels) zei “komt straks ook honderd ballonnen?”
Ik was zo trots! En een beetje verbaasd. Het is niet alsof we Nena elke dag draaien of Duitse donderdag hebben in huis.
Mensen die kunnen relativeren en teren op de vele goede jaren vóór 2020? 😉quote:Op zondag 20 december 2020 07:49 schreef zorro28 het volgende:
Ik zie dat 'It Was A Very Good Year' 165 plaatsen gedaald is. Toepasselijk wel, wie stemt daar nu op in 2020
toch opvallend dat je met 11 dezelfde nummers er in staatquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:18 schreef alpeko het volgende:
Ik zie dat Kensington er 11x in staat
Daarom staan er ook zoveel in de lijst, niemand weet welke song hij/zij echt moet kiezen.quote:Op zondag 20 december 2020 09:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
toch opvallend dat je met 11 dezelfde nummers er in staat![]()
Echt wat een eentonige slaapverwekkende 13 in een dozijn muziekeen keer live gezien zelfs, het ene nummer is echt inwisselbaar voor een ander
Afgelopen jaren om die reden wel op een PSB nummer gestemd, dit jaar niet. Zal het dus volgend jaar wel weer doen, Suburbia blijft mijn favorietquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn terug bij af en zijn niet verder gekomen. PSB vliegt er nu uit volgend jaar...
Sterkte Pip. Blijft al met al een heel raar jaar zo. Zullen we alle ellende in een hebben gehad? Hopelijk kan je nog genoeg mooie momenten maken komend jaar met je zwagerquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Tja, Kensington is generieke huismoeder rock wat een beetje ergens op lijkt door de mega gaaaaaaalm die ze in elk nummer proppen. Typische skyradio kantoor achtergrond meuk. Maar leuke top2000 traditie om er op te scheldenquote:Op zondag 20 december 2020 09:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
toch opvallend dat je met 11 dezelfde nummers er in staat![]()
Echt wat een eentonige slaapverwekkende 13 in een dozijn muziekeen keer live gezien zelfs, het ene nummer is echt inwisselbaar voor een ander
Peaceman is weer druk met gedichten, maar door de tijd laat hij zich niet zwichten. Het is een race tegen de klok, en als de top2000 begint is hij dan ook al helemaal op. Hij is dan zo ongelooflijk moe, zelf op Fok klagen over Marco en Bløf komt hij dan niet meer aan toe. Gelukkig duurt dit maar even, zodat hij daarna met vol plezier de top2000 kan belevenquote:Op zondag 20 december 2020 12:01 schreef peaceman het volgende:
Zoals elk jaar ben ik de komende dagen voor de kerst druk met het maken van gedichten... en ja het wordt weer een race tegen de klok
quote:Op zondag 20 december 2020 12:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Peaceman is weer druk met gedichten, maar door de tijd laat hij zich niet zwichten. Het is een race tegen de klok, en als de top2000 begint is hij dan ook al helemaal op. Hij is dan zo ongelooflijk moe, zelf op Fok klagen over Marco en Bløf komt hij dan niet meer aan toe. Gelukkig duurt dit maar even, zodat hij daarna met vol plezier de top2000 kan beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |