Hoop t nietquote:
Nee ik ook nietquote:
Hij moet eerst een paar bochten omquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ken het stratenplan van Boca Chica niet helemaal maar het lijkt momenteel alsof ie weer terug gaat naar de highbay. Ik neem aan dat het perspectief wat vertekend is?
Is het cameraperspectief. Hij is eerst vanaf de High Bay naar de weg gereden (naar links voor de kijker) en rijdt nu over de weg naar de lanceerinstallatie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ken het stratenplan van Boca Chica niet helemaal maar het lijkt momenteel alsof ie weer terug gaat naar de highbay. Ik neem aan dat het perspectief wat vertekend is?
Hij rijd nu op de weg naar de lanceerplaats krijg ik door. Hij is het terrein waar ze bouwen afgereden lijkt het.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
mo
[..]
Hij moet eerst een paar bochten om
Best een omweg![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het cameraperspectief. Hij is eerst vanaf de High Bay naar de weg gereden (naar links voor de kijker) en rijdt nu over de weg naar de lanceerinstallatie.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij rijd nu op de weg naar de lanceerplaats krijg ik door. Hij is het terrein waar ze bouwen afgereden lijkt het.
Ik dacht wat gebeurd hier maar dat zit in dat gifjequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht wat gebeurd hier maar dat zit in dat gifjeMooi roze
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:32 schreef Starhopper het volgende:
Toch nog een NSF stream! Robocam FTW![]()
Wauw!!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
We hebben ook livebeelden vanuit de lucht.
Stream hield het niet goed vol helaas.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw!!Die ga ik zo ff goed bekijken
Owwquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stream hield het niet goed vol helaas.
Gaan ze denk ik niet redden met cryo tests en static fires erbij. Zal wel half januari worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef beantherio het volgende:
Nu ben ik toch wel weer benieuwd of ze misschien nog een lancering gaan proberen voor het eind van het jaar.
https://twitter.com/RGVaerialphotos/status/1341526260422479872quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OwwIk kijk heel vaak/graag die videos van RGV Aerial Photography
Ik vind het geweldig om die omgeving te zien van boven ,ook een beetje omdat ik zo een beter beeld krijg van waar wat staat
Nice!!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://twitter.com/RGVaerialphotos/status/1341526260422479872
[ afbeelding ]
Zijn patreon is 1 van de weinige waar ik geld aan geef.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze mogen het strand wel even opruimen; weet niet als dat van hun komt maar daar ligt een behoorlijke zooi.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zijn patreon is 1 van de weinige waar ik geld aan geef.
altijd erg mooie foto's
Dit is de nieuwe lanceer site, de 2e? Dus op het moment geen sound suppression system dmv van een water deluge en dat kunnen deze motoren aan? Mooie gedetailleerde foto.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fantastische beeldenquote:Op donderdag 24 december 2020 01:53 schreef Libris het volgende:
SN-8 recap, SpaceX eigen beelden, zo mooi!
Dat zal er ook nooit komen.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:52 schreef Libris het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe lanceer site, de 2e? Dus op het moment geen sound suppression system dmv van een water deluge en dat kunnen deze motoren aan? Mooie gedetailleerde foto.
Niet helemaal waar natuurlijk. ssuperheavy met z'n 28 motoren geeft iets meer geweld dan de 3 a 6 die starship gebruikt.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:28 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat zal er ook nooit komen.
Starship (dus de gehele raket) moet het zonder zo'n systeem aankunnen, want zo'n installaties bestaan niet op Mars / de maan / andere planeten
Jij ook een fijne kerstquote:
Ty!quote:
Het dempingsysteem met water is er om de installaties en gebouwen op de grond te beschermen, niet zozeer de raket zelf.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:52 schreef Libris het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe lanceer site, de 2e? Dus op het moment geen sound suppression system dmv van een water deluge en dat kunnen deze motoren aan? Mooie gedetailleerde foto.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ty!Hopelijk over een paar jaar een herhaling van dit maar dan vanuit Starship
Yep, maar een goede reminder!quote:Op zondag 27 december 2020 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Vast al eerder gepost maar ik zie het nu pas
[ afbeelding ]
Ahh!quote:Op zondag 27 december 2020 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, maar een goede reminder!
NWS / [Centraal] SpaceX #47 Holdholdhold
Ik gok op cryo- en pressure tests.quote:Op zondag 27 december 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Wat zou er morgen moeten gaan gebeuren?
Weten we niet, maar een cryo-test met SN9 ligt voor de hand. Al hebben ze dat geloof ik niet eerder gedaan met de Raptors er al onder. Anders misschien een wet dress rehearsal.quote:Op zondag 27 december 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Wat zou er morgen moeten gaan gebeuren?
quote:Op maandag 28 december 2020 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OK, alles ff onder druk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |