Naam is mooi gekozenquote:Op maandag 21 december 2020 21:09 schreef Starhopper het volgende:
Bluezilla gaat op dit moment naar de launchpad
Euh.... Ik bedoel tankzillaquote:Op maandag 21 december 2020 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naam is mooi gekozen![]()
Ik zie hem nu voor het eerst echt van 'redelijk dichtbij'![]()
Tering wat een reus!!
Ik haal die namen altijd door elkaar , maar ik bedoelde ook deze blauw/witte reusquote:Op maandag 21 december 2020 21:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Euh.... Ik bedoel tankzillaBluezilla was de kleinere kraan die de highbay heeft g gebouwd
Sorry
![]()
Als we de kraan morgen terug zien rijden weten we dat hij er nog niet op staatquote:Op maandag 21 december 2020 22:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou SN9 dan al op zo'n transport wagen staan? Want zonder die hijskraan krijgen ze hem niet opgetild
Of wellicht staat hij al op een transport stand en rijden ze die SPMT er zo onder. Volgens mij hebben we sinds hij weer terug in de highbay staat geen foto meer van de stand gezien.quote:Op maandag 21 december 2020 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als we de kraan morgen terug zien rijden weten we dat hij er nog niet op staat
Lijkt mij wel dat hij al op de transport stand staat. Maar hoe ze de boel op de SPMT zetten weet ik niet. Kan daar ook niet iets over terugvinden. Ze hebben in ieder geval 2 SPMT's staan (een rode en een blauwe) dus het is niet ondenkbaar dat hij er al op staat.quote:Op maandag 21 december 2020 22:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Of wellicht staat hij al op een transport stand en rijden ze die SPMT er zo onder. Volgens mij hebben we sinds hij weer terug in de highbay staat geen foto meer van de stand gezien.
Misschien kunnen ze de boel opkrikken met hydrolische krikken en dan de SPMT er onder rijden. Als hij maar weer niet omvalt dan.quote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat hij al op de transport stand staat. Maar hoe ze de boel op de SPMT zetten weet ik niet. Kan daar ook niet iets over terugvinden. Ze hebben in ieder geval 2 SPMT's staan (een rode en een blauwe) dus het is niet ondenkbaar dat hij er al op staat.
Ze hebben volgens mij een nieuwe gebouwd die breder is, om zo ook de SH te kunnen vervoeren zonder dat hij omvalt. En ook SS met nosecone is nu zo hoog dat ze een bredere nodig hadden.quote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat hij al op de transport stand staat. Maar hoe ze de boel op de SPMT zetten weet ik niet. Kan daar ook niet iets over terugvinden. Ze hebben in ieder geval 2 SPMT's staan (een rode en een blauwe) dus het is niet ondenkbaar dat hij er al op staat.
quote:
Wauw wauw wauwquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
Aardig wat tiles op SN9: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd of ze blijven zitten tijdens de bellyflopquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
Aardig wat tiles op SN9: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAaaaquote:
Hoop t nietquote:
Nee ik ook nietquote:
Hij moet eerst een paar bochten omquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ken het stratenplan van Boca Chica niet helemaal maar het lijkt momenteel alsof ie weer terug gaat naar de highbay. Ik neem aan dat het perspectief wat vertekend is?
Is het cameraperspectief. Hij is eerst vanaf de High Bay naar de weg gereden (naar links voor de kijker) en rijdt nu over de weg naar de lanceerinstallatie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ken het stratenplan van Boca Chica niet helemaal maar het lijkt momenteel alsof ie weer terug gaat naar de highbay. Ik neem aan dat het perspectief wat vertekend is?
Hij rijd nu op de weg naar de lanceerplaats krijg ik door. Hij is het terrein waar ze bouwen afgereden lijkt het.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
mo
[..]
Hij moet eerst een paar bochten om
Best een omweg![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het cameraperspectief. Hij is eerst vanaf de High Bay naar de weg gereden (naar links voor de kijker) en rijdt nu over de weg naar de lanceerinstallatie.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij rijd nu op de weg naar de lanceerplaats krijg ik door. Hij is het terrein waar ze bouwen afgereden lijkt het.
Ik dacht wat gebeurd hier maar dat zit in dat gifjequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht wat gebeurd hier maar dat zit in dat gifjeMooi roze
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |