Hoop t nietquote:
Nee ik ook nietquote:
Hij moet eerst een paar bochten omquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ken het stratenplan van Boca Chica niet helemaal maar het lijkt momenteel alsof ie weer terug gaat naar de highbay. Ik neem aan dat het perspectief wat vertekend is?
Is het cameraperspectief. Hij is eerst vanaf de High Bay naar de weg gereden (naar links voor de kijker) en rijdt nu over de weg naar de lanceerinstallatie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik ken het stratenplan van Boca Chica niet helemaal maar het lijkt momenteel alsof ie weer terug gaat naar de highbay. Ik neem aan dat het perspectief wat vertekend is?
Hij rijd nu op de weg naar de lanceerplaats krijg ik door. Hij is het terrein waar ze bouwen afgereden lijkt het.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
mo
[..]
Hij moet eerst een paar bochten om
Best een omweg![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het cameraperspectief. Hij is eerst vanaf de High Bay naar de weg gereden (naar links voor de kijker) en rijdt nu over de weg naar de lanceerinstallatie.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij rijd nu op de weg naar de lanceerplaats krijg ik door. Hij is het terrein waar ze bouwen afgereden lijkt het.
Ik dacht wat gebeurd hier maar dat zit in dat gifjequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht wat gebeurd hier maar dat zit in dat gifjeMooi roze
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |