Goede vooruitzichten.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:12 schreef babylon het volgende:
BIER!
Maar met mate.
Uitstelgedrag is een bitch.
Vrijdag: laatste beetje zand afgraven; 20 meter 4-AS draad aanleggen (3x boren)
Zaterdag: 1300kg wit zand ophalen, plaatsen, aantrillen; 100 tegels ophalen, leggen, aantrillen
Dinsdag: saunapakket in ontvangst nemen
Donderdag+Vrijdag: sauna bouwen
Maandag: kachel aan laten sluiten door een vakman
MAAR!
Dan wel, maandagavond, 28-12: chillen in onze eigen sauna
Met bier!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:12 schreef babylon het volgende:
BIER!
Maar met mate.
Zaterdag: 1300kg wit zand ophalen, plaatsen, aantrillen; 100 tegels ophalen, leggen, aantrillen
MAAR!
Vergeet daarna niet om naakt door de sneeuw te rollen!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:12 schreef babylon het volgende:
BIER!
Maar met mate.
MAAR!
Als er sneeuw is, komt dat zeker goed!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet daarna niet om naakt door de sneeuw te rollen!
Door de modder mag ook.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet daarna niet om naakt door de sneeuw te rollen!
Eigenlijk altijd welquote:Op donderdag 17 december 2020 10:35 schreef Barbusse het volgende:
Sauna nu zou best lekker zijn eigenlijk...
Lekker!quote:Op donderdag 17 december 2020 10:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel
Plan is om daar zeker drie keer per week na het eten in te gaan. Hij is met 20 minuten warm, dus eten opscheppen, sauna aan, eten, sauna in
Wij hebben er één van 2.00 bij 1.90. Met alles er bij (bestrating, stroom, beits) zijn we zo tegen de 6000 euro kwijt. En dat is wel 1200 euro meer dan de advertentie. Maar goed. Geld moet rollenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker!
Zag laatst ook ergens een mooie aanbieding daarvoor.
Dit jaar toch geen dure vakantie gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij hebben er één van 2.00 bij 1.90. Met alles er bij (bestrating, stroom, beits) zijn we zo tegen de 6000 euro kwijt. En dat is wel 1200 euro meer dan de advertentie. Maar goed. Geld moet rollen
We krijgen toch geen rente.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij hebben er één van 2.00 bij 1.90. Met alles er bij (bestrating, stroom, beits) zijn we zo tegen de 6000 euro kwijt. En dat is wel 1200 euro meer dan de advertentie. Maar goed. Geld moet rollen
Aangezien we met oud en nieuw niet naar Lapland gaan (huil ende weenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Daar wilden wij in februari heenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien we met oud en nieuw niet naar Lapland gaan (huil ende ween) eens kijken of er hier een goede sauna zit..
Jammer, is erg tof!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien we met oud en nieuw niet naar Lapland gaan (huil ende ween) eens kijken of er hier een goede sauna zit..
Ik snap het O&N gedeelte, maar je hebt ook een beetje geluk gehad dat je een andere keer moet. 31-12-2020 is er een volle maan. Wij hadden onze trip geplant rond de nieuwe maan. Iets te vaak nat gegaan met sterrenkijkenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef Barbusse het volgende:
Ja kutcoronaHad er enorm veel zin in en was vorig jaar al geboekt, zo'n iglo met glazen dak zodat je vanuit bed het noorderlicht kunt zien.
Dat wil ik ook ooit, zo'n iglo.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef Barbusse het volgende:
Ja kutcoronaHad er enorm veel zin in en was vorig jaar al geboekt, zo'n iglo met glazen dak zodat je vanuit bed het noorderlicht kunt zien.
OMG!!!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef Barbusse het volgende:
Ook in het Nederlands!quote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef Barbusse het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)d=751033054&sfnsn=mo
Accuraat wel
Heb je geen vrienden?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:10 schreef Q. het volgende:
Nu al zin om met Oud & Nieuw gewoon lekker om 0:10 naar bed te gaan.
Ja ik ook! maar ik mag vast nietquote:Op donderdag 17 december 2020 13:10 schreef Q. het volgende:
Nu al zin om met Oud & Nieuw gewoon lekker om 0:10 naar bed te gaan.
Heideroosjes omgquote:
Ik ken alle teksten nog uit mn hoofd.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Meteen even aangezet. Voor het eerst in eeeeuwen.
Whehe ze leven nog.quote:
Met hun afscheidstour.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken alle teksten nog uit mn hoofd.
Bij Ze smelten de Paashaas kom ik nog wel een eind denk ik. Verder zal het meer herkenning zijn dan dat ik teksten ken.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken alle teksten nog uit mn hoofd.
Heb sommige dingen echt heel veel geluisterd vroeger, dat gaat echt niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij Ze smelten de Paashaas kom ik nog wel een eind denk ik. Verder zal het meer herkenning zijn dan dat ik teksten ken.
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja had mn kaartjes toen verkocht want geen zin
O ja, die ken ik ook nog welquote:Op donderdag 17 december 2020 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij Ze smelten de Paashaas kom ik nog wel een eind denk ik. Verder zal het meer herkenning zijn dan dat ik teksten ken.
Ga werken jijquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef Q. het volgende:
Lekker Cyberpunk spelen op de PS4.
https://nos.nl/artikel/23(...)077-uit-webshop.html
quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef Q. het volgende:
Echt drastische maatregel, maar ja..... wel terecht denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef Q. het volgende:
2077 is wel erg optimistisch hoor. Misschien tegen de tijd dat de PS7 uit is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt drastische maatregel, maar ja..... wel terecht denk ik.
Daar gaat je Witcher reputatie als studio.
Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb. Al wil ik hem uiteindelijk als ik in 2077 een PS5 kan bemachtigen toch nog wel spelen.
Ik zoek gewoon een vriendje bij de intertoys, bol, gamemania of zo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
2077 is wel erg optimistisch hoor. Misschien tegen de tijd dat de PS7 uit is.
Heb je al epileptische aanvallen gehad?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
2077 is wel erg optimistisch hoor. Misschien tegen de tijd dat de PS7 uit is.
Die waarschuwing geeft de PS4 ook elke keer als je 'm opstart.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je al epileptische aanvallen gehad?
Goeie grap is dat ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb de laatste uren geboekt en kap ermee. Afgesloten en klaar!quote:
Nou, als je een hondentrimmer bent worden het alsnog saaie dagen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:19 schreef babylon het volgende:
Nog drie dagen werken volgende week
Terwijl er geen hond is
Eindelijk wat werk voor elkaar krijgen!
Letterlijk nemenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, als je een hondentrimmer bent worden het alsnog saaie dagen.
Maar wel koud. Op het strand in elk geval.quote:
Hier in het warme oosten was het niet koud.quote:Op zondag 20 december 2020 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wel koud. Op het strand in elk geval.
Niet echt rocket science ookquote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef babylon het volgende:
Vanochtend wel lekker tijdens het tegels legen.
Dat kan ik dus gewoon, een redelijk strak en recht stoepje leggen.
True, 11 graden net op de meter. Die witte kerst gaat hem weer niet wordenquote:Op zondag 20 december 2020 16:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier in het warme oosten was het niet koud.
Zulke dagen moeten er ook zijn!quote:Op zondag 20 december 2020 16:59 schreef K.loon het volgende:
[..]
Niet echt rocket science ook![]()
Druk gedoe op de zondag; was er rond de middag pas uit, en behalve puinruimen van vannacht en de wasmachine wat te eten geven heb ik nog bitter weinig uitgevreten
Daar zijn zondagen voorquote:Op zondag 20 december 2020 17:10 schreef babylon het volgende:
[..]
Zulke dagen moeten er ook zijn!
Volgende week zondag doen wij ook geen ene flikker
Donderdag en vrijdag knutselen wij de sauna in elkaar en gaan veel eten. En dan zaterdag feestje met vrienden. Dus die zondag zullen we nodig hebbenquote:Op zondag 20 december 2020 17:28 schreef K.loon het volgende:
[..]
Daar zijn zondagen voor![]()
Vrijdag is ehm.. KD1... hmm, dan doe ik mee denk ik
Oh, jij staat zwaar te kwasten vrijdagquote:Op zondag 20 december 2020 17:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag knutselen wij de sauna in elkaar en gaan veel eten. En dan zaterdag feestje met vrienden. Dus die zondag zullen we nodig hebben
Als je dat ene bedoelt, dat is pas zaterdag.quote:Op zondag 20 december 2020 17:42 schreef K.loon het volgende:
[..]
Oh, jij staat zwaar te kwasten vrijdag
Ik kan ook wel een weekje gebruiken om bij te komen.quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef STING het volgende:
Hier nog 4 dagen met gelukkig relatief weinig calls, daarna een weekje vrij, wel aan toe [ afbeelding ]
Wij hebben dus 1,5 week vrij en realiseerden ons toen dat dit onze langste vakantie is dit jaar.quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef STING het volgende:
Hier nog 4 dagen met gelukkig relatief weinig calls, daarna een weekje vrij, wel aan toe [ afbeelding ]
Scheelt hier ook niet veel, enige voordeel is dat ik wat meer dagen meeneem naar volgend jaar.quote:Op maandag 21 december 2020 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben dus 1,5 week vrij en realiseerden ons toen dat dit onze langste vakantie is dit jaar.
triest wel
Klinkt als een uitgelezen kans voor werkontwijkend gedrag zodat je die calls ternauwernood weggewerkt krijgt.quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef STING het volgende:
Net vroeg een collega of we onze zomervakantie willen doorgeven want ze wil een camping boeken en er schijnt al veel vol te zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Scheelt hier ook niet veel, enige voordeel is dat ik wat meer dagen meeneem naar volgend jaar.
Dan volgend jaar al die vrije dagen in het najaar opnemen, net als de rest van Nederland
calls=meetingsquote:Op maandag 21 december 2020 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een uitgelezen kans voor werkontwijkend gedrag zodat je die calls ternauwernood weggewerkt krijgt.
Ik laat al mijn dagen die overblijven uitbetalen. Eerste helft van 2021 zit vakantie er toch niet in waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 december 2020 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Scheelt hier ook niet veel, enige voordeel is dat ik wat meer dagen meeneem naar volgend jaar.
Dan volgend jaar al die vrije dagen in het najaar opnemen, net als de rest van Nederland
Misschien een dagje naar oud Zeeland om uit te waaien danquote:Op maandag 21 december 2020 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net vroeg een collega of we onze zomervakantie willen doorgeven want ze wil een camping boeken en er schijnt al veel vol te zijn.
Toen had ik wel weer even zoiets van:Want normaal zou ik nu al lang allerlei plannen hebben.
En ik zou NU in Nieuw Zeeland moeten zitten![]()
Alles is stom!!
Beetje zwaaien naar de Engelsen die ten dode opgeschreven zijn met het gemuteerde Coronavirus.quote:Op maandag 21 december 2020 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien een dagje naar oud Zeeland om uit te waaien dan
Volgende week kamperenquote:Op maandag 21 december 2020 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik laat al mijn dagen die overblijven uitbetalen. Eerste helft van 2021 zit vakantie er toch niet in waarschijnlijk.
[..]
Misschien een dagje naar oud Zeeland om uit te waaien dan
Ik ben op zich voor meer liberalisme, maar heb hier geen vertrouwen inquote:Op maandag 21 december 2020 09:59 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)tij-op-splinter.html
Wat is dat toch met die trend om nieuwe partijen op te richten
Zou wel geinig zijn als Splinter Chabot daar lid van wordt.quote:Op maandag 21 december 2020 09:59 schreef STING het volgende:
Ik zou dat wel heel bijzonder vinden. Maar hij moet er maar wat voor over hebben!quote:Op maandag 21 december 2020 10:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als Splinter Chabot daar lid van wordt.
Zou het leuker vinden als Splinter Chabot nooit meer op TV komt.quote:Op maandag 21 december 2020 10:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als Splinter Chabot daar lid van wordt.
Als je daarop stemt ben je niet helemaal lekker. Iemand die zo vaak is geswitchedquote:Op maandag 21 december 2020 09:59 schreef STING het volgende:
eens!quote:Op maandag 21 december 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het leuker vinden als Splinter Chabot nooit meer op TV komt.
Ik moet ook nog een week wachten!quote:Op maandag 21 december 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nou eenmaal niet allemaal bijna een nieuwe sauna
Ach, echt een ramp is het allemaal nog niet, maar om nou te zeggen dat ik het leuk vind om nergens meer heen te kunnen is natuurlijk ook onzinquote:
Hoe ben je dan nog zo positief?quote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een week wachten!
quote:
Nee ok, dat herken ik welquote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, echt een ramp is het allemaal nog niet, maar om nou te zeggen dat ik het leuk vind om nergens meer heen te kunnen is natuurlijk ook onzin.
Amper, babs. Amper.quote:
kerstwarmtequote:Op maandag 21 december 2020 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Heb wel een kerstkaartje van m'n ouders ontvangen vandaag
HeatWave gaat elders weer eens los op het forum. Dát is pas kerstwarmte.quote:
Daar krijg ik het sowieso warm vanquote:Op maandag 21 december 2020 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave gaat elders weer eens los op het forum. Dát is pas kerstwarmte.
Wat moet je anders op het moment?quote:Op maandag 21 december 2020 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave gaat elders weer eens los op het forum. Dát is pas kerstwarmte.
Beetje voyeuren, zo kwam ik jouw posts in het Star Trek topic tegen.quote:
Is er een Star Trek topic?quote:Op maandag 21 december 2020 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje voyeuren, zo kwam ik jouw posts in het Star Trek topic tegen.
Ook leuk natuurlijk, maar soms moet je echt even iemand aanpakkenquote:Op maandag 21 december 2020 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje voyeuren, zo kwam ik jouw posts in het Star Trek topic tegen.
quote:Op maandag 21 december 2020 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Heb wel een kerstkaartje van m'n ouders ontvangen vandaag
Voor de meesten van de moraalridders is het onderhand een geloof. Nadeel van geloof is dat mensen daar bijzonder lastig vanaf te brengen zijn, dus discussie heeft weinig zin helaas.quote:Op maandag 21 december 2020 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Ook leuk natuurlijk, maar soms moet je echt even iemand aanpakken.
Ik word zo moe van die mensen die acteurs/voetballers/weet ik het IRL vinden maar willen cancellen om hun mening. Laat ze gewoon hun werk doen en laat hun politieke voorkeur etc er lekker buiten.
Het is gewoon een soort kanker in de (voornamelijk) entertainment-industrie. Waarom moet iedereen maar dezelfde SJW-mening hebben om in een film te spelen?quote:Op maandag 21 december 2020 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de meesten van de moraalridders is het onderhand een geloof. Nadeel van geloof is dat mensen daar bijzonder lastig vanaf te brengen zijn, dus discussie heeft weinig zin helaas.
Tenzij een ster laat blijken zelf woke te zijn, dan kan hij niet hard genoeg branden volgens jouquote:Op maandag 21 december 2020 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk natuurlijk, maar soms moet je echt even iemand aanpakken.
Ik word zo moe van die mensen die acteurs/voetballers/weet ik het maar willen cancellen om hun mening. Laat ze gewoon hun werk doen en laat hun politieke voorkeur etc er lekker buiten.
Neuh, daarom ben ik over het algemeen ook totaal niet geinteresseerd in het prive leven van artiesten. Showbizz "nieuws" heeft me nog nooit geboeid. Of het nou over Messi, Eddie Vedder of Mark Hamill gaat. Ik kijk/luister omdat ik hun werk goed vind, niet omdat ze het ergens met me eens over zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 14:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Tenzij een ster laat blijken zelf woke te zijn, dan kan hij niet hard genoeg branden volgens jou
... Herkenbaar. Hooguit interesse of ze goede tetten hebben. Bij vrouwen dan hč?quote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, daarom ben ik over het algemeen ook totaal niet geinteresseerd in het prive leven van artiesten. Showbizz "nieuws" heeft me nog nooit geboeid. Of het nou over Messi, Eddie Vedder of Mark Hamill gaat. Ik kijk/luister omdat ik hun werk goed vind, niet omdat ze het ergens met me eens over zijn.
Tuurlijk lees ik, al dan niet expres, wel eens iets over een celeb, en soms vind ik hem/haar dan vast wel eens een droeftoeter om die mening. Maar dat weerhoudt me er echt niet van om gewoon naar die film te kijken of muziek ervan te luisteren.quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Herkenbaar. Hooguit interesse of ze goede tetten hebben. Bij vrouwen dan hč?
Mij hoef je niet te overtuigen. Verschil van inzicht helpt je om perspectief te blijven zien imho. De waarheid is zelden zwartwit.quote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk lees ik, al dan niet expres, wel eens iets over een celeb, en soms vind ik hem/haar dan vast wel eens een droeftoeter om die mening. Maar dat weerhoudt me er echt niet van om gewoon naar die film te kijken of muziek ervan te luisteren.
Het lijkt wel alsof het tegenwoordig verboden is ergens over van mening te verschillen. Je zou met iemand met een andere mening geen vrienden kunnen zijn?
I know, en ja, ik ben zelf ook heel vaak van het zwart-wit posten, het blijft FOK!quote:Op maandag 21 december 2020 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te overtuigen. Verschil van inzicht helpt je om perspectief te blijven zien imho. De waarheid is zelden zwartwit.
Deze waarheid is dan weer wel zwart-wit.quote:Op maandag 21 december 2020 14:30 schreef HeatWave het volgende:
I know, en ja, ik ben zelf ook heel vaak van het zwart-wit posten, het blijft FOK!.
Popquiz, heeft HW dit zelf gezegd, of wordt het over HW gezegd:quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Waar gaat dit allemaal nu weer over?
Hoerenquote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Waar gaat dit allemaal nu weer over?
Niks verander dusquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 14:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Popquiz, heeft HW dit zelf gezegd, of wordt het over HW gezegd:
JIJ hebt altijd gelijk en andere meningen zijn per definitie fout en moeten weg. Dat laat je overal merken en nu hier dus ook weer.
Niet spieken hč
HeatWave is de Voltaire van de 21e eeuw:quote:Op maandag 21 december 2020 14:34 schreef babylon het volgende:
Popquiz, heeft HW dit zelf gezegd, of wordt het over HW gezegd:
JIJ hebt altijd gelijk en andere meningen zijn per definitie fout en moeten weg. Dat laat je overal merken en nu hier dus ook weer.
Niet spieken hč
Ik zie ook echt verschil. Ik ben het met de halve wereld altijd totaal oneens, maar ik heb nog nooit voor een ban/cancelling of weet ik het gepleit.quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HeatWave is de Voltaire van de 21e eeuw:
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it
Oh, dan laat ik de bank even voor wat 'ie is vandaag.quote:Op maandag 21 december 2020 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)k-apps-en-ideal.html
Ja, ik las het ook al op de Twitter van ABN Amro. Maar dat anderen er ook last van hebben, boeit mij niet zo. Ik moet dringend geld over maken van de gezamenlijke spaarrekening naar mijn eigen lopende rekening, zodat de administratie klopt. Alsof dat kan wachten of zoquote:Op maandag 21 december 2020 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)k-apps-en-ideal.html
Sounds like a you problemquote:Op maandag 21 december 2020 14:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook al op de Twitter van ABN Amro. Maar dat anderen er ook last van hebben, boeit mij niet zo. Ik moet dringend geld over maken van de gezamenlijke spaarrekening naar mijn eigen lopende rekening, zodat de administratie klopt. Alsof dat kan wachten of zo
Anders geeft je vriendin het snel uit?quote:Op maandag 21 december 2020 14:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook al op de Twitter van ABN Amro. Maar dat anderen er ook last van hebben, boeit mij niet zo. Ik moet dringend geld over maken van de gezamenlijke spaarrekening naar mijn eigen lopende rekening, zodat de administratie klopt. Alsof dat kan wachten of zo
Neuh, die komt eigenlijk nooit zelf aan de gezamenlijke spaarrekening. Tis meer dat ik het anders vergeet en er dan alsnog niks aan de hand isquote:Op maandag 21 december 2020 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Anders geeft je vriendin het snel uit?
Heb je je geld al overgemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:49 schreef babylon het volgende:
Bijna volgend jaar.
Maar goed, beste kans dat 2021 gewoon net zo kut wordt.
1 januari is alles opgelostquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:49 schreef babylon het volgende:
Bijna volgend jaar.
Nu al zin in.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:49 schreef babylon het volgende:
Bijna volgend jaar.
Ja! Dat is wel gelukt gisteravondquote:
Omgquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja! Dat is wel gelukt gisteravond
128,28, het zou maar op de verkeerde rekening staan!
Nu de rest van de sauna betalen. Dit gaat zeer doen
Toch nog iets goed in 2020.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg![]()
maar van die sauna ga je veel plezier hebben, zeker in deze tijd voorlopig.
Krijg het er warm van!quote:
Dat gebeurt mij vaker dan mij lief is.quote:
#winningquote:Op woensdag 23 december 2020 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij vaker dan mij lief is.
Nice, freeeedomquote:Op woensdag 23 december 2020 08:54 schreef Q. het volgende:
Net laatste stukje studieschuld afbetaald!
DOE HET NIET! Ik ben in Utrecht namelijk. Veel te gevaarlijk. Gelukkig heb je niet zoveel kans meer om mij in het wild tegen te komen tegenwoordig.quote:
Ja, of waar we nu wonen is het dan de Noordzeequote:Op woensdag 23 december 2020 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan is de wereld toch al lang vergaan.
Huisje aan in zee.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of waar we nu wonen is het dan de NoordzeeMaar komt wel op hetzelfde neer eigenlijk.
Maar ik woon 3 hoog dus ik heb nergens last van. Kan ik lekker gewoon mn bootje uit mn raam laten zakken.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of waar we nu wonen is het dan de NoordzeeMaar komt wel op hetzelfde neer eigenlijk.
Oeh lekker dicht bij het strand.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
3 hoog de beste hoogquote:Op woensdag 23 december 2020 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ik woon 3 hoog dus ik heb nergens last van. Kan ik lekker gewoon mn bootje uit mn raam laten zakken.
Goed dat je het zegt, maar alvast een steiger op zolder aanleggenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ik woon 3 hoog dus ik heb nergens last van. Kan ik lekker gewoon mn bootje uit mn raam laten zakken.
Toen ik het postte stapte ik net uit de trein!quote:Op woensdag 23 december 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
DOE HET NIET! Ik ben in Utrecht namelijk. Veel te gevaarlijk. Gelukkig heb je niet zoveel kans meer om mij in het wild tegen te komen tegenwoordig.
Dat is lekkerquote:Op woensdag 23 december 2020 09:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Voor mij nog maar 24,5 jaar
En over 10 jaar gaat hij al naar 500 euro in de maand
Da's te hopen, met een huisje ín zee kan het strand nog een pittig eindje zwemmen worden.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh lekker dicht bij het strand.
Bij mij valt het samen met mijn voorlopige pensioenleeftijd (67), dus komt wel goed uit.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is lekker
Ik heb nog een aflossingsvrij deel waar ik alvast wat voor opzij moet gaan zetten, om tzt over 26 jaar af te betalen.
Al wordt vroegtijdig aflossen volgens mij al wat aantrekkelijker met de lage spaarrente.
En jij zit ook nog ruim boven de zeespiegel. Kom wel bij jou wonen als de boel hier onderloopt hoor.quote:
23 meter boven NAP, denk niet dat de Rijn zo ver komt.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij zit ook nog ruim boven de zeespiegel. Kom wel bij jou wonen als de boel hier onderloopt hoor.
* IJsdraakje pakt noodkofferquote:Op woensdag 23 december 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
23 meter boven NAP, denk niet dat de Rijn zo ver komt.
Vergeet de chocola niet om je toegang tot haar woning te verzekeren.quote:
Goeie, ik zal wat extra inpakken. Dan is er zeker weten nog wat over tegen de tijd dat ik er ben.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de chocola niet om je toegang tot haar woning te verzekeren.
ik boek bij deze een plekje voor de zomer van 2040!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Aan het water kamperen op m'n balkon
Gaan jullie nog lekker koken deze dagen?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik boek bij deze een plekje voor de zomer van 2040!
Morgen Vestersquote:Op woensdag 23 december 2020 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan jullie nog lekker koken deze dagen?
Als ik de achterdeur helemaal verzegel en het water komt nķg hoger, heb ik uitzicht op visjesquote:Op woensdag 23 december 2020 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik boek bij deze een plekje voor de zomer van 2040!
Morgen visgourmet, zaterdag de lokale horeca steunen. Een zelf-afmaakpakket besteld. Vier gangen, van verschillende restaurants en speciaal bier van een kroeg erbijquote:Op woensdag 23 december 2020 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan jullie nog lekker koken deze dagen?
Hier zijn veel mensen al weg; eindelijk tijd om wat dingen bij te werken.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijnaaaa
geen zin meer, waarom voelt het altijd extra zwaar en kut als je bijna vakantie hebt?
Hier wil iedereen nog even werk af hebben voor kerst.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn veel mensen al weg; eindelijk tijd om wat dingen bij te werken.
Hier ook niet maar geen deadlines dus ik doe rustig aan gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag, maar heb maandag deadlines dus moet toch even aan de bak.
Pas op voor burnouts!quote:Op woensdag 23 december 2020 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet maar geen deadlines dus ik doe rustig aan gewoon.
Wel een beerout. Als in: I'm out of beer.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Q een burnout, that'll be the day
Dan implodeert het universum! jbpaniek.gifquote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Q een burnout, that'll be the day
Ik zit in badjas op de bank basketbal te kijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet maar geen deadlines dus ik doe rustig aan gewoon.
Ik heb genoeg diepvriespizza's om het tot maandag vol te houden dus ik ga nu in een slaapzak zitten.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit in badjas op de bank basketbal te kijken
Moet nog wel boodschappen doen vandaag, maar eerst maar eens wachten tot het droog is.
De leef dit.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg diepvriespizza's om het tot maandag vol te houden dus ik ga nu in een slaapzak zitten.
Jaloers.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg diepvriespizza's om het tot maandag vol te houden dus ik ga nu in een slaapzak zitten.
Jij ook fijne paasdagenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Feliz Natal/Yule/Saturnalia allemaal
Memo welquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Allemaal leuke kerstcadeautjes gekregen?#consumisttotindekist
Kookboeken zijn altijd tofquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Memo wel
Ik ook trouwens. Een kookboek die me heel leuk leek maar ik zelf dan niet koop want zuinig ofzo![]()
Verder deden we er eigenlijk niet aan dus niks. Was goed zo
Watvoor kookboek?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Memo wel
Ik ook trouwens. Een kookboek die me heel leuk leek maar ik zelf dan niet koop want zuinig ofzo![]()
Verder deden we er eigenlijk niet aan dus niks. Was goed zo
Zij weet wat de mens nodig heeft!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zelfgebreide traditionele Finse wintersokken gekregen van de oma van m'n vriendin. Nooit meer koude voeten, bless that woman
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kreeg een horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik kreeg een horlogewas het een mooi horloge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kerst vierenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Allemaal leuke kerstcadeautjes gekregen?#consumisttotindekist
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het een mooi horloge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemiddag allemaal, fijne kerst
Ik kreeg een horlogegaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!!Same shit, different day
SC hopper present
Vandaag gewoon met z'n vieren, morgen moeder en schoonouders hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mooi rustige kerst zo. Straks komt een vriendin langs, blijven hier gezellig eten. Ga scaloppa maken, stinken we morgen lekker allemaal naar de knoflook
Ook gezellig, morgen gaan we naar de broer van mijn vriend. Ook erg gezellig. Dan heb ik deze week iedereen wel weer gezien, afgelopen dinsdag was dochter al jarig, dus hebben dan elke dag wel visite gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag gewoon met z'n vieren, morgen moeder en schoonouders hier
Oud en nieuw in principe gewoon met z'n vieren, tegen 12 uur komen wat mensen uit de buurt hier langs oliebollen eten en vuurwerk. Normaal zitten die hier de hele avond met oud en nieuw, nu maar ff alleen buiten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook gezellig, morgen gaan we naar de broer van mijn vriend. Ook erg gezellig. Dan heb ik deze week iedereen wel weer gezien, afgelopen dinsdag was dochter al jarig, dus hebben dan elke dag wel visite gehad.
Volgende week als goed is stuk rustiger. Al plannen met oud en nieuw?
Ja hier alles gewoon zijn gangetje, sinds er weer een hond is, wel een beter dag ritme. Verder beetje in huis bezig. Daar verder ook alles goed?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oud en nieuw in principe gewoon met z'n vieren, tegen 12 uur komen wat mensen uit de buurt hier langs oliebollen eten en vuurwerk. Normaal zitten die hier de hele avond met oud en nieuw, nu maar ff alleen buiten.
Met jou alles verder OK?
Je was okay. Relatief.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:07 schreef Q. het volgende:
Nu al zin in groot O&N feest met 30 man over de vloer! Gezellig! Dat virus is toch FAKE NEWS!
Hoax, zoveel mensen ken je niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:07 schreef Q. het volgende:
Nu al zin in groot O&N feest met 30 man over de vloer! Gezellig! Dat virus is toch FAKE NEWS!
Zeg je nou dat zijn 874 Facebookvrienden niet echt zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, zoveel mensen ken je niet.
Dus jij komt niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgen op Instagram telt toch ook als 'kennen'?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop kerstkaartjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat zijn 874 Facebookvrienden niet echt zijn?
Klein windje maar..quote:Op zondag 27 december 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waait hier vanzelf wel weg vandaag.
best veel windje tochquote:
quote:
Vond het wel verfrissend dat mijn schutting in een andere hoek is gaan staan dan oorspronkelijk.quote:
Only god can judge me.quote:
Ik heb er niet per se een oordeel over.quote:
Ja, ik weet niet wat er stond, dus ik kan hier niet op reagerenquote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er niet per se een oordeel over.
Het enige dat ik dacht was: contactberoepen mochten niet toch?
Als het een medische inslag heeft wel. Dus als je je zusterpakje aanhebt dan is het toegestaan.quote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er niet per se een oordeel over.
Het enige dat ik dacht was: contactberoepen mochten niet toch?
Tegen die tijd zitten we gewoon weer in een lockdown hoor!quote:Op zondag 27 december 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.timeanddate.com/countdown/halloween
Of is iedereen doodquote:Op zondag 27 december 2020 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten we gewoon weer in een lockdown hoor!
Nee man, dan zijn er meer dan genoeg mensen gevaccineerd. In de loop van de zomer zijn er al weer (kleine) festivalsquote:Op zondag 27 december 2020 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten we gewoon weer in een lockdown hoor!
Ik zit in jouw teamquote:Op zondag 27 december 2020 19:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee man, dan zijn er meer dan genoeg mensen gevaccineerd. In de loop van de zomer zijn er al weer (kleine) festivals
Die van ons gaat volgende week dinsdag pas in de bosjes.quote:
Maak me in april 2022 maar wakker.quote:
Wij hebben er geen neergezet, past moeilijk op de postzegel die ons appartement is + puppy lijkt me geen handige combiquote:Op maandag 28 december 2020 10:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Die van ons gaat volgende week dinsdag pas in de bosjes.
Daar wordt hij dan mee genomen door kinderen die er stempels voor het zwembad voor krijgen (normaliter).
Nee woensdag pas.quote:Op maandag 28 december 2020 10:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Jij gaat vandaag al kamperen toch?
Ja dat was de bedoeling. Geen vuurwerk enzoquote:Op maandag 28 december 2020 11:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Ah zo, dus ook met de jaarovergang. Ook tof
Evengoed vervelend wel.quote:Op maandag 28 december 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
De auto was met kerst nog even door iemand kapot gereden. Gelukkig is de leenauto groter dan we hadden. Dus alles kan mee
Dat is sowieso fijn inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling. Geen vuurwerk enzo
Ja zeker omdat we vorige keer een best klein autootje kregenquote:Op maandag 28 december 2020 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Evengoed vervelend wel.
[..]
Dat is sowieso fijn inderdaad
Zaten jullie er toen inquote:Op maandag 28 december 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
De auto was met kerst nog even door iemand kapot gereden. Gelukkig is de leenauto groter dan we hadden. Dus alles kan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |