SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei U MAD?
Gelukkig hebben we Koos.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Marcel kijkt duidelijk geen biatlon, hoe moeilijk kan die naam zijn man.
Hij was bang dat zijn vrouw hem in elkaar ging slaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant praatte zichzelf hier en daar wel ietwat de ellende in toch
Ik zat een beetje half op te letten
Gewoon afstrepen. Dat spatscherm wisten we ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
oh kut het was een elleboogje wat op kaart stond
Ik vind hem tellenquote:Op woensdag 16 december 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
oh kut het was een elleboogje wat op kaart stond
Ik tel de dagen al af tot de 27e.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ga jij maar Promenade kijken dan.
Als het maar een mooie pot wordt. Al is Asp wel een toffe vent en fijn om te zien spelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende: [..] Als Aspinall Price eruit gooit is mijn WK grotendeels geslaagd
Straks gaat ze een showtje geven.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
sooooooooo koekoek lekker kutjen jongens!!!
[..]quote:Op woensdag 16 december 2020 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 december 2020 23:02 schreef Vriezzer het volgende: [..] Van Edgar naar Klaasen. Tsja.
Oh nee dat is die met die brieven.quote:
Een jonge Najib Amhali zit ook in deze aflevering. Niet mien merk.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh nee dat is die met die brieven.
Dit is die met de code van de kluis op de tattoo.
[..]quote:Op woensdag 16 december 2020 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 december 2020 23:02 schreef Vriezzer het volgende: [..] Van Edgar naar Klaasen. Tsja.
Hier gaat een hoop mis.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Als het maar een mooie pot wordt. Al is Asp wel een toffe vent en fijn om te zien spelen.
Morgen dubbel scherm genotquote:Op woensdag 16 december 2020 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Marcel kijkt duidelijk geen biatlon, hoe moeilijk kan die naam zijn man.
Er is ook een aflevering met Ben Heistee die een piepstemmetje opzet.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een jonge Najib Amhali zit ook in deze aflevering. Niet mien merk.
Verkiezingen genot.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er is ook een aflevering met Ben Heistee die een piepstemmetje opzet.
Genot.
Erg mooi.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:11 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA alweer een bingo en nu FLODDERGOAT.
@:jr-style-93 @:caland
ah een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op woensdag 16 december 2020 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ah een kenner.
Asielzoekers die moeten rennen voor een verblijfsvergunning. Dat was vroeger leuk.Een IC vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maximaal één scherm in de middag, maar dan is ook de virtuele kerstborrel dus dan lijken het er na een tijdje vanzelf twee!quote:
Die enola-aflevering staat ook op de blacklistquote:Op woensdag 16 december 2020 23:21 schreef De_Kraam het volgende:
RTL zendt de Sinterklaasaflevering niet meer uit omdat Zwarte Piet erin zit.
KUTZENDER.
quote:Op woensdag 16 december 2020 23:21 schreef De_Kraam het volgende:
RTL zendt de Sinterklaasaflevering niet meer uit omdat Zwarte Piet erin zit.
KUTZENDER.
Met Lara van der Croft.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die enola-aflevering staat ook op de blacklist
welke was dat dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die enola-aflevering staat ook op de blacklist
Die aflevering waar de hele familie in quarantaine werd gezet omdat ze mogelijk waren besmet met een zeer besmettelijk en dodelijk virus. Uiteindelijk werden ze gered door de afslankpillen van Kees die Ma Flodder in de soep had gegooid.quote:
Pippi Griezmann trouwens, de tandjes.quote:
en dat mag niet vanwege currona?quote:
Maar speelde hij weer als een natte krant?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pippi Griezmann trouwens, de tandjes.
Tikte een voorzet voor open doel in handen van Remiro.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar speelde hij weer als een natte krant?
Toch treurig wat er van die jongen geworden is na die belachelijke transferquote:Op woensdag 16 december 2020 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tikte een voorzet voor open doel in handen van Remiro.
Keilde een grote kans ook op de lat. Wonder dat het niet 5-1 stond na 60 minuten, daarna vielen ze zoals gebruikelijk weer heel ver terug. Gaan ze tegen Valencia natuurlijk geen last van hebben, maar tegen Valladolid kan dat nog leuk worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch treurig wat er van die jongen geworden is na die belachelijke transfer
Kan een leuke dag worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Madars Razma v Toru Suzuki (R1)
Mike De Decker v Edward Foulkes (R1)
Ryan Murray v Lourence Ilagan (R1)
Daryl Gurney v William O’Connor (R2)
Luke Woodhouse v Jamie Lewis (R1)
Ron Meulenkamp v Boris Krcmar (R1)
Ryan Searle v Danny Lauby (R1)
Jose de Sousa v Ross Smith(R2)
Weet alleen niet of ik het aan ga kunnen om naar Luke Woodhouse v Jamie Lewis te kijken. Onderkoning glibberaar en Kampioen glibberaar.
Oh welke aflevering?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:11 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA alweer een bingo en nu FLODDERGOAT.
@:jr-style-93 @:caland
Nee dit kan niet.quote:
heb er echt zin in ja, mooi man, prachtige sportquote:Op woensdag 16 december 2020 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan een leuke dag worden.
Dat middagprogramma is echt verschrikkelijk. Alleen die laatste pot is leuk. Denk dat William wint.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Madars Razma v Toru Suzuki (R1)
Mike De Decker v Edward Foulkes (R1)
Ryan Murray v Lourence Ilagan (R1)
Daryl Gurney v William O’Connor (R2)
Luke Woodhouse v Jamie Lewis (R1)
Ron Meulenkamp v Boris Krcmar (R1)
Ryan Searle v Danny Lauby (R1)
Jose de Sousa v Ross Smith(R2)
Weet alleen niet of ik het aan ga kunnen om naar Luke Woodhouse v Jamie Lewis te kijken. Onderkoning glibberaar en Kampioen glibberaar.
quote:Op donderdag 17 december 2020 07:56 schreef F.Sinatra het volgende:
Die pijlen van Durrant in de pauze overigens
Simon Zijlemans is that you?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
"Damon Heta, die kent u niet."
Mensen die al het vlees in een supermarkt halen moeten zichzelf diep schamen. Maar dan ook echt heel diep. Die hebben gewoon geen ondergrens. Je zet ze een gefrituurde hoop stront voor, je zegt dat het een gehaktbal is en ze slikken het.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Tegenwoordig kost ordinair supermarktgehakt haast 20 gulden per kilo
Welke speren? Ik gooide zojuist 33.2 gemiddeld. Het ligt absoluut aan mijn speren.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:11 schreef F.Sinatra het volgende:
Net zelf even potje 80 gemiddeld gegooid. Kan zo doorstromen naar Q school
DRT / Het recreatieve dartstopic #1 Ook wij gooien 180 Lees mijn sperenhistorie.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke speren? Ik gooide zojuist 33.2 gemiddeld. Het ligt absoluut aan mijn speren.
Dat haal ik ook nog weleens. Wel meer ookquote:Op donderdag 17 december 2020 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke speren? Ik gooide zojuist 33.2 gemiddeld. Het ligt absoluut aan mijn speren.
Hij liet ze in het bord zitten toen 'ie de leg uitgooide en liep het podium af.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Was ie z'n pijlen vergeten?
Met 3 darts of met eentje?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat haal ik ook nog weleens. Wel meer ook
Met drie hequote:Op donderdag 17 december 2020 12:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met 3 darts of met eentje?
Als Gurney maar gaatquote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef Szura het volgende:
Voorspel hier uw aidstafel voor vanmiddag:
Zijlemans
Jelle L
Nentjes
Zijtveld
De Ruiter
3/5, niet slechtquote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef Szura het volgende:
Voorspel hier uw aidstafel voor vanmiddag:
Zijlemans
Jelle L
Nentjes
Zijtveld
De Ruiter
En Jan?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Geert is dus een luie zak die zijn GODSTALENT verkwanseld.
Haarquote:Op donderdag 17 december 2020 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haarlijn van Jan Dekker is zeer zorgwekkend
Jan heeft geen godstalent, die doet aan bagagedragerdartsen.quote:
Dat we blij zijn met Koert is wel veelzeggend over het niveau van de alternatieven...quote:
EINquote:Op donderdag 17 december 2020 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk een NEDERLANDER
Dat is wel goedkoop scoren natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Softip staat toch ook op de bingokaart?
Ik zou er niet voor gaan staan. Hahahaha!quote:Op donderdag 17 december 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter Mike de Decker.
Koert weet niks van darten, maar is in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren en is bovendien van de schijtlol. Dan is het aan de analisten om er verder een geslaagd geheel van te maken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat we blij zijn met Koert is wel veelzeggend over het niveau van de alternatieven...
@heywoodu lacht hieromquote:Op donderdag 17 december 2020 11:11 schreef F.Sinatra het volgende:
Net zelf even potje 80 gemiddeld gegooid. Kan zo doorstromen naar Q school
Goeiequote:Op donderdag 17 december 2020 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Hij ziet er echt totaal anders uit dan bij dat interview
Dit is die van luckytvquote:Op donderdag 17 december 2020 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Ja, leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Vroeg uitgeschakeld in de Q. Geen vloerbeest.quote:
Huh, wat?quote:
Had niet verwacht dat Durrant met Clemens zou samen trainen.quote:
Met deze Aziatische middag had zij gewoon in de studio moeten zittenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat heeft weebdartsmeisje hierover te zeggen?
Triple 17 op het beginquote:Op donderdag 17 december 2020 13:19 schreef Slobeend het volgende:
Razma heeft nog geen tripel gegooid?
Welquote:Op donderdag 17 december 2020 13:19 schreef Slobeend het volgende:
Razma heeft nog geen tripel gegooid?
Inderdaad. Wanneer Searle speelt zou ik graag Rits in de studio zien (of @wimderon als het een typetje is van hem)quote:Op donderdag 17 december 2020 13:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met deze Aziatische middag had zij gewoon in de studio moeten zitten
Wel net iets minder een inteeltkop.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Razma heeft wel iets weg van Scholten. Lange dunne slungel
Langzaam aan het warmdraaien. Zou het spanning zijn?quote:
Tussen 16:00 en 18:00 gok ik, was vorig jaar ook in ieder geval.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wanneer wordt de top 2000 bekend? Zou toch vandaag zijn? @:MUZusers in dit topic
Bij Ruud de Wild las ik, dus om 16.00-18.00quote:Op donderdag 17 december 2020 13:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wanneer wordt de top 2000 bekend? Zou toch vandaag zijn? @:MUZusers in dit topic
Oke, dankjequote:Op donderdag 17 december 2020 13:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen 16:00 en 18:00 gok ik, was vorig jaar ook in ieder geval.
Fifa 07quote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is een potje om fifa erbij op te starten
Lekker FUT Icon Swaps doenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Dan ben je in een kwartiertje klaar (lol)quote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker FUT Icon Swaps doen
Ja op zich wel online. Had alleen struggles met mn Serie A-team maar verder ging het wel crescendoquote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je in een kwartiertje klaar (lol)
Gekeken naar jouw pick'em hebben ze dan wel gelijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:25 schreef heywoodu het volgende:
"Het is dit jaar zó moeilijk te voorspellen!"
Ik heb bingo.
Fifa is geen sport.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch typisch dat de Serie A nauwelijks goeie verdedigers heeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja op zich wel online. Had alleen struggles met mn Serie A-team maar verder ging het wel crescendo
Terwijl ze normaal zo onwijs op elkaar lijken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Wel mee eens, lijkt totaal niet op voetbal.quote:
Maar dit ging dus om verschillende mensen? Ik dacht dat die sanshinspeler deze Suzuki was, vandaar mijn verbazing.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terwijl ze normaal zo onwijs op elkaar lijken.
Smerig dikke Harry Wardquote:Op donderdag 17 december 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
God, helemaal vergeten dat Razma vorig jaar de boel verspeelde tegen Harry Ward.
Sowieso is alles op Premier League gericht, beetje treurig allemaal maar goed. Ik heb Manolas gekocht en Nkoulou. Voorin speelde ik met werkelijk een baggerspits maar toch als je als eerste eentje prikt ben je wel snel klaarquote:Op donderdag 17 december 2020 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch typisch dat de Serie A nauwelijks goeie verdedigers heeft.
"Ik denk dat Peter Wright en Michael van Gerwen tóch de favorieten zijn, maar daarachter staan dit jaar erg veel kanshebbers klaar om toe te slaan!"quote:
Het is wel bizar dat in de PL zelfs de b-spelers ontzettend hard kunnen rennen maar dat in de andere competities vergelijkbare spelers zogenaamd trager zijn. Maar goed, dat zal wel ¤¤¤ opleveren.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso is alles op Premier League gericht, beetje treurig allemaal maar goed. Ik heb Manolas gekocht en Nkoulou. Voorin speelde ik met werkelijk een baggerspits maar toch als je als eerste eentje prikt ben je wel snel klaar
Snap ikquote:Op donderdag 17 december 2020 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:heywoodu lacht hierom
(in pubdarts, welteverstaan)
Klopt wel ja. Ik speel met de immer falende Morata in de spits.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso is alles op Premier League gericht, beetje treurig allemaal maar goed. Ik heb Manolas gekocht en Nkoulou. Voorin speelde ik met werkelijk een baggerspits maar toch als je als eerste eentje prikt ben je wel snel klaar
EA Net Revenue from Ultimate Teamquote:Op donderdag 17 december 2020 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel bizar dat in de PL zelfs de b-spelers ontzettend hard kunnen rennen maar dat in de andere competities vergelijkbare spelers zogenaamd trager zijn. Maar goed, dat zal wel ¤¤¤ opleveren.
Dat is niet waar ze het meest aan verdienen hoor. Het zijn de mensen die die filmpjes kijken en dan 'ook maar wat pakketjes kopen'.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EA Net Revenue from Ultimate Team
FY 2020: $1.49bn
FY 2019: $1.37bn
FY 2018: $1.18bn
FY 2017: $775m
FY 2016: $660m
FY 2015: $587m
Al die irritante mokerdomme YouTubers die duizenden per week erin pompen
Een Let tegen een Japannerquote:
Dat nooitquote:Op donderdag 17 december 2020 13:30 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is een goede wedstrijd om over te slaan
Geen munten over voor Osimhen of Balde ofzo? 93 pace is alles wat je nodig hebtquote:Op donderdag 17 december 2020 13:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ik speel met de immer falende Morata in de spits.
Genotquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een Let tegen een Japanner
Een verse soep met stokbroodquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Hutspot met hasjee.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren op, erwtensoep met lekker veel vlees erin, bohquote:
Soto ajamquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kip smoorquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broccoli.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog koolrabi zoete aardappel, bospaddestoelen en sperzieboon pestoquote:Op donderdag 17 december 2020 13:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteren op, erwtensoep met lekker veel vlees erin, boh
Dit ja, Balde in spits. Eriksen erachter. 6 wins in 8 potjes.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen munten over voor Osimhen of Balde ofzo? 93 pace is alles wat je nodig hebt
Spinazieschotelquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb FIFA 21 NIET gekocht
Einde mededeling
Ze proberen de 3 kijkers niet te laten wegzappen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:34 schreef Szura het volgende:
‘Valt me niet tegen’, zegt Koert
‘Stijl is wel goed’, aldus Jan
Wat kijken ze
@KingRoland vindt dit een leuke rubriek.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Genot
Doet me denken aan de 3 uur in de nacht WK voetbal potjes.
De fuck is dat allemaal danquote:Op donderdag 17 december 2020 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog koolrabi zoete aardappel, bospaddestoelen en sperzieboon pesto
Dat lijkt me vrij sterk.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb jij ooit steeltip gespeeld?
- Nee
Hoogtepunt van de dag.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Waarom weet iedereen al wat jullie gaan eten. Ik bedenk het pas als ik in de Appie sta.
Maar we zitten met meer dan 3 in dit topic.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze proberen de 3 kijkers niet te laten wegzappen.
Ofzo.
Maar dan neem je pizza. Dat is niet goed voor je.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Waarom weet iedereen al wat jullie gaan eten. Ik bedenk het pas als ik in de Appie sta.
Omdat hier niet aan efficiënt inkopen wordt gedaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Picnic iedere dag laten langskomen is ook zo watquote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Je gaat toch niet elke dag weer opnieuw boodschappen halen johquote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Elke dag 35 ekkies lijkt me ook behoorlijkquote:Op donderdag 17 december 2020 13:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Picnic iedere dag laten langskomen is ook zo wat
Dat klopt. Om de dag.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat toch niet elke dag weer opnieuw boodschappen halen joh
Op maandag alvast bestellen zodat je tijdslot vrij is en dan t/m vrijdagavond non stop bijbestellenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke dag 35 ekkies lijkt me ook behoorlijk
Haha voorhuidquote:Op donderdag 17 december 2020 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe echt 2 keer in de week boodschappen ofzo. En ik plan ALTIJD voorhuid wat ik in de week ga eten en koken enzo. Omdat ik een verstandig mens ben.
Dat doet iedereen toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op maandag alvast bestellen zodat je tijdslot vrij is en dan t/m vrijdagavond non stop bijbestellen
Kijk!quote:Op donderdag 17 december 2020 13:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op maandag alvast bestellen zodat je tijdslot vrij is en dan t/m vrijdagavond non stop bijbestellen
Laatst ruimden ze bij ons eens de kruiden- en sauzenbak uit en kwamen ze jarenoude zakjes tegen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe echt 2 keer in de week boodschappen ofzo. En ik plan ALTIJD voorhuid wat ik in de week ga eten en koken enzo. Omdat ik een verstandig mens ben.
@Elan had al in de teststraat gestaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik aan mijn werk laten weten dat ik misschien in contact ben je geweest met iemand die corona heeft gebruikt of zal ik er gewoon heen gaan?
Hier moet je snel zijn anders zijn de tijdsloten op.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Enschede nog niet gelukkig
Wie zijn ze?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatst ruimden ze bij ons eens de kruiden- en sauzenbak uit en kwamen ze jarenoude zakjes tegen.
Ik onderschrijf deze postquote:Op donderdag 17 december 2020 13:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nu ik Gurney zie op het speelschema herinner ik me iets.
Gefeliciteerd @:GurneyIsBestOke !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |