SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hoiquote:
Ik had hem netjes om acht uur al aan. Begon het blijkbaar ook vandaag een uur eerderquote:
Wattimena was ook op de punt.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk is Durrant weer op punt na Corona anders ga ik met spullen gooien.
Elke avond. (voorlopig dan toch)quote:Op woensdag 16 december 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem netjes om acht uur al aan. Begon het blijkbaar ook vandaag een uur eerder
Goed om te weten. Ik dacht alleen gisteren omdat er toen nog publiek was.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke avond. (voorlopig dan toch)
Misschien wordt Portela de nieuwe Petersen. Elk jaar een ticket krijgen door je afkomst en af en toe door het toernooi glibberen (al is Devon tegenwoordig een zeer respectabele darter)quote:
Tip: elke dagquote:Op woensdag 16 december 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem netjes om acht uur al aan. Begon het blijkbaar ook vandaag een uur eerder
Had mij ook kunnen gebeuren. Maar ja, weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 december 2020 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had r niet herkend. Ik dacht gewoon een nobuddie die ze van straat hebben geplukt
Begrijpelijk ja, maar ze hadden dus vandaag en de komende dagen ook tot voor kort op publiek gerekend.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik dacht alleen gisteren omdat er toen nog publiek was.
Meerdere keren vandaag alquote:Op woensdag 16 december 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Is kutschimmelzalf echt geweest? (ik was even weg)
Ja, net tijdens de break en vanmiddag ook net na de uitzendingquote:Op woensdag 16 december 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier niet gelogen.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom denk je dat ik zei dat er Lactacyd bij jullie in badkamer staatquote:Op woensdag 16 december 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Hier heet het nog wel kerststolquote:
Nee beter wordt ie hard geveegd, dit moeten ze meteen de kop indrukkenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Misschien wordt Portela de nieuwe Petersen. Elk jaar een ticket krijgen door je afkomst en af en toe door het toernooi glibberen (al is Devon tegenwoordig een zeer respectabele darter)
Korsakoff is a bitchquote:Op woensdag 16 december 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat er Lactacyd bij jullie in badkamer staat
Jemig
Hebben ze in Brazilië kerststollen dan?quote:
Onjuist.quote:
Ik wist niet wat dit was.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat er Lactacyd bij jullie in badkamer staat
Jemig
Met plakjes Zika.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze in Brazilië kerststollen dan?
Hij had er kerstsnol van gemaakt, de belhamel.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze in Brazilië kerststollen dan?
Je had het over vieze Friezinnenquote:
ZOU HIJ ER NOG LAST VAN HEBBEN???? HOE GA JE DAN ZO'N TOERNOOI IN???quote:
Al de derde keer vandaagquote:
Amputeer een armquote:Op woensdag 16 december 2020 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fok raadt me aan om 12.5 kg kwijt te raken in een maand![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zuurstofgebrekgenot allenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Portela heeft dierbaren verloren door corona. Maijer schiet spontaan in de lach
HAHAHAHAH PORTELA'S DOCHTER ZIT AAN DE ZUURSTOFquote:
Dat worden geen frikandellen meer.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alles voor het toppubliekquote:Op woensdag 16 december 2020 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rot op met je Dimi-dansje Diogo
Co vond ik niet altijd fijn om naar te kijken. Puur door de niet vloeiende beweging. Zelfde bij Benitoquote:
Eckte steel typequote:Op woensdag 16 december 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wij juichen voor deze jongen.
Is dit een pokémon?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wij juichen voor deze jongen.
Nee hoor Marcel lacht iedereen uit als het uitkomtquote:
Ik heb de frituur al naar de kelder verplaatstquote:Op woensdag 16 december 2020 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat worden geen frikandellen meer.
Daar kun je inderdaad over discussieren aangezien het volgnummer boven de 251 zit.quote:
Oh nee, die erken ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad over discussieren aangezien het volgnummer boven de 251 zit.
Of een Bale toen ie nog naar Madrid moest gaanquote:Op woensdag 16 december 2020 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Portela ziet eruit als een bootleg Ibrahimovic die je koopt op een marktje in Zuid-Amerika
Het kon zomaar eens een klassieke Lucky Ajax avond wordenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Grie-esman ziet eruit als Famke Louise.
Dat is Co niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Stootbumper Kyle Anderson op rechts.
Inpakken en wegwezen.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kon zomaar eens een klassieke Lucky Ajax avond worden
Stiekem zijn dit soort potten veel lekkerder om te winnen dan dit weekendquote:
Ik zou maar uitkijken dan, voor je het weet heb je een microchip te pakken.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vijfde generatie volgens mij
Dartsen natuurlijk!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maxi, ik heb 1 scherm. Wat moet ik kijken?
Ben wel blij dat ik heb gekozen voor 2 schermen, dat Ajax - Utrecht is best wel vermakelijk.quote:
Weer 6-4 Utrecht?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik heb gekozen voor 2 schermen, dat Ajax - Utrecht is best wel vermakelijk.
Dat kan nog altijd.quote:
Ja dat had ik niet zo verwachtquote:Op woensdag 16 december 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik heb gekozen voor 2 schermen, dat Ajax - Utrecht is best wel vermakelijk.
Moet er nog aan beginnen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef Zipportal het volgende:
@:Nober is jouw berg vreten al op?
Ik had ook óf een wok-over, óf een zaadpot van jewelste verwacht.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet zo verwacht
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brienenoord?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Duzza gooit zichzelf bijna dood
Ik ook. En schijnbaar zijn er ook topduels in Engeland en Spanje.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ook óf een wok-over, óf een zaadpot van jewelste verwacht.
18 decemberquote:Op woensdag 16 december 2020 22:22 schreef Ixnay het volgende:
Wanneer moet die aubergineboer zijn eerste wedstrijd?
Stukje joemun inturestquote:Op woensdag 16 december 2020 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Durrant lijkt Francis een aardige kerel. Wat een top analyse
Dat lijkt me niet afhankelijk van het resultaatquote:Op woensdag 16 december 2020 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
Als Ajax verliest, gaat de F-saaid dan weer een stukkie schrijven?
Neeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt een oorwassing voor onze huilende vriend. Goedennacht allen
Latersquote:Op woensdag 16 december 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt een oorwassing voor onze huilende vriend. Goedennacht allen
Durrant ijkt me vooral een drinker.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Durrant lijkt Francis een aardige kerel. Wat een top analyse
Die gaat geen kampioen worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Durrant gooit trouwens ook als een natte krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hopelijk stopt ie zoals ie van plan wasquote:Op woensdag 16 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Was weer leuk Portela, nu weer een jaartje falen op de Challenged Tour en dan weer een gratis ticket oprapen voor het volgende WK.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:32 schreef Coco het volgende:
Zo, die zit er koekoek in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Daarom heb ik nu ajax-utrecht op het hoofdscherm.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze pot is mokersaai trouwens.
Alvast fijne verjaardag pikquote:Op woensdag 16 december 2020 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga voetbal kijken, deze act wordt nooit meer iets
Slaap lekker en tot morgen als het Gurney-dag is
Normaal had je natuurlijk Quincy die er wel wat erin prikte. Maar ja daar stak ie zelf een stokje voorquote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Lang weggedaan, een extra creatieve buitenspeler was totaal overbodig natuurlijk
Wie stel je voor?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Portela hoeft ook niet meer terug te komen. Kans gehad. Tijd voor wat nieuws.
Afschaffen die gratis plek en naar een speler op basis van ranking. Dat gaat dus nooit gebeuren.quote:
Geen tickets meer voor inboorlingen.quote:
MES STEEK PIJNquote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal had je natuurlijk Quincy die er wel wat erin prikte. Maar ja daar stak ie zelf een stokje voor
Ze hadden beter een goeie cv gekocht.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Lang weggedaan, een extra creatieve buitenspeler was totaal overbodig natuurlijk
24quote:Op woensdag 16 december 2020 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En niet zomaar een lek
EEN BREEK
Dan had jij nu niet op de Devvun-trein kunnen zitten.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen tickets meer voor inboorlingen.
Te vermoeiendquote:Op woensdag 16 december 2020 22:45 schreef Grifte het volgende:
Duzza maakt zijn worp niet helemaal af
Op eigen kracht gehaald, zoals het hoort.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan had jij nu niet op de Devvun-trein kunnen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik merk dat mijn aandacht is verlegd naar Ajax - U.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is ouderwets werkdarten. De echte liefhebber blijft deze wedstrijd kijken!
Hoe noem je een Braziliaan met weinig geld?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe noem je een Braziliaan met weinig geld?Waar kijken ze darten op in Brazilie? De PortellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
[..]
Hoe noem je een Braziliaan met weinig geld?Brazzerliaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PL en BDO titels.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarop baseert Zjak een kwartfinaleplek voor Duzza?
[..]
Hoe noem je een Braziliaan met weinig geld?BraziliaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dat blijven toch de mooiste potjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Niks mis met een beetje werkdartsquote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit hoort bij het WK jaquote:Op woensdag 16 december 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het zat ze vandaag niet tegen nee, al had de 3-4 ook wel afgefloten kunnen worden voor buitenspel.quote:
Wright overleefde vorig jaar zo'n partij tegen Malicdem. Won vervolgens het WK!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit hoort bij het WK ja
Hier wordt het kaf van het koren gescheiden
Laat landverrader Koeman maar doormodderenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
De fanfare kan weer doorspelen nadat La Real het nalaat de zwalkende dronken man in het steegje te vloeren.
De Nederlandse media zijn allemaal fan van Barça. Ik moet even de sites ontwijken de komende tijd.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat landverrader Koeman maar doormodderen
Frenkie de Jong ook nog eens gescoord. Morgen tien artikelen op VI over hoe de Spaanse media Frenkie prijzenquote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Nederlandse media zijn allemaal fan van Barça. Ik moet even de sites ontwijken de komende tijd.
Winnen ze ja? Kloten.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Nederlandse media zijn allemaal fan van Barça. Ik moet even de sites ontwijken de komende tijd.
En weer een artikel over wat Koeman in de media gezegd heeft.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Frenkie de Jong ook nog eens gescoord. Morgen tien artikelen op VI over hoe de Spaanse media Frenkie prijzen
Isak word je doodmoe van. Die heeft zijn vorm van februari nooit meer kunnen halen. Twee megakansen gehad.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is het normaal een pijl in je mond te steken?
Ja rustigquote:Op woensdag 16 december 2020 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano waar blijft overzicht
VI pushbericht. FRENKIE DE JONG bezorgt KOEMANS Barcelona overwinningquote:Op woensdag 16 december 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En weer een artikel over wat Koeman in de media gezegd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik heb Heta in de kwartfinale van dat deel in het BREKKETquote:Op woensdag 16 december 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Durrant gaat niet ver komen vrees ik.
En tussendoor weer een Sevilla-goednieuwsshow en hoe Luuk de Jong het doet terwijl je op zeker weet dat ze de wedstrijd helemaal niet gekeken hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
VI pushbericht. FRENKIE DE JONG bezorgt KOEMANS Barcelona overwinning
Volgende wedstrijd volgens mijn Lewis/Heta dus dat wordt sowieso vervelend.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Kan nog een paar dagen herstellenquote:Op woensdag 16 december 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja rustig
Ik was effe tranen halen in het bekertopic
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 16-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 493 Tagliano Michael van Gerwen
02 323 SlechteWoordgrappen Peter Wright
03 284 Szura Gerwyn Price
04 263 El-Stinho Michael Smith
05 257 JR-Style-93 Rob Cross
06 189 Frozen-assassin Nathan Aspinall
07 162 maxi-mus James Wade
08 158 de_boswachter Dave Chisnall
09 148 De_Kraam Dimitri Van den Bergh
10 147 Zipportal Ian White
11 142 Dr_Flash Daryl Gurney
12 130 wimderon Glen Durrant
13 121 Coco Gary Anderson
14 117 Mexicanobakker José de Sousa
15 113 Doevelaer Krzysztof Ratajski
16 104 GurneyIsBestOke Joe Cullen
17 102 Mani89 Jonny Clayton
18 100 Kopiko Simon Whitlock
19 090 Slobeend Mervyn King
20 083 Immerdebestebob Mensur Suljovic
20 083 heywoodu Adrian LewisVan Edgar naar Klaasen. Tsja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze ook al vooraf zeiden, hij heeft al heel lang niet zo'n dipje gehad. Bij de BDO viel op een gegeven moment alles jaar op jaar en bij de PDC ging hij vrolijk daarmee door. Als het na jaren opeens stopt kan het mentaal doorwerken jaquote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef Nober het volgende:
Durrant zei "Where have you been?" na die 180'er. Hij voelt zich prima en darts zit tussen je oren dus geen Wuhan/Corona/Covid excuses.
Ja daar had ik een gifje vanquote:
Als Aspinall Price eruit gooit is mijn WK grotendeels geslaagdquote:
Spammer.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik nu echt al ruim anderhalf topic vol zitten kwarken ja
Alsnog beter dan die artikelen over Zirkzee die niet eens speeltquote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En tussendoor weer een Sevilla-goednieuwsshow en hoe Luuk de Jong het doet terwijl je op zeker weet dat ze de wedstrijd helemaal niet gekeken hebben.
De enige reden om naar Sevilla te kijken is wanneer je groot fan bent vanquote:Op woensdag 16 december 2020 23:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsnog beter dan die artikelen over Zirkzee die niet eens speelt
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 16-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 493 Tagliano Michael van Gerwen
02 323 SlechteWoordgrappen Peter Wright
03 284 Szura Gerwyn Price
04 263 El-Stinho Michael Smith
05 257 JR-Style-93 Rob Cross
06 189 Frozen-assassin Nathan Aspinall
07 162 maxi-mus James Wade
08 158 de_boswachter Dave Chisnall
09 148 De_Kraam Dimitri Van den Bergh
10 147 Zipportal Ian White
11 142 Dr_Flash Daryl Gurney
12 130 wimderon Glen Durrant
13 121 Coco Gary Anderson
14 117 Mexicanobakker José de Sousa
15 113 Doevelaer Krzysztof Ratajski
16 104 GurneyIsBestOke Joe Cullen
17 102 Mani89 Jonny Clayton
18 100 Kopiko Simon Whitlock
19 090 Slobeend Mervyn King
20 083 Immerdebestebob Mensur Suljovic
20 083 heywoodu Adrian LewisWederom Wade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2020 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Is er nog een plekje vrij op de Brienenoord
Durrant praatte zichzelf hier en daar wel ietwat de ellende in tochquote:
De eerste ronde is voor iedereen moeilijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Jezus wat een nietsigheden van Francis.
belastingaangiftequote:Op woensdag 16 december 2020 23:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kritiek prima, maar Koos gaat aangifte doen
Je kan winnen of nietquote:Op woensdag 16 december 2020 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
sow Co doet een gewaagde uitspraak! Kans Meulenkamp is 50/50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |