Op de een of andere manier kan ik alle afleveringen een dag later kijken zonder gespoilerd te worden, maar de finale... Het is niet de eerste keer dat ik voor de finale te hebben gekeken al de uitslag weet

Maar ach, uit ervaring weet ik inmiddels ook dat het desondanks nog leuk is de finale te kijken

Helemaal nu
Tijd dus voor de uitslag van de prono, maar zoals ieder jaar eerst...
De statistieken:Puur afgaande op de stemmen voor aanvang van de finale, zou dit de verdeling zijn van de finaleplaatsen: Mol: Lennart (56% van de stemmen), winnaar: Annelotte/Sven (beide 38% van de stemmen) en verliezer: Annelotte (56% van de stemmen). Zo heel erg fout zaten we dit jaar dus niet. Maar is dat ook het geval als we kijken naar alle stemmen die gedurende het gehele seizoen zijn uitgebracht?
Wat betreft de mol in ieder geval wel: Lennart kreeg meer dan 1/3 van alle op een mol uitgebrachte stemmen (35%). Annelotte kreeg 19% van de stemmen en Sven "slechts" 13%. Extra detail: Isidoor kreeg 2% van de stemmen
Als we dan kijken naar alle stemmen op een winnaar dan zien we daar ook iemand met meer dan 1/3 van alle stemmen en wel 34%. En dat is.... Jasmien

Lennart en Annelotte kregen allebei 16% van de stemmen en Sven 14%.
En de verliezend finalist dan? Hier kreeg Sven de meeste stemmen, namelijk 30%. Annelotte kreeg 28% van de stemmen. Lennart werd overduidelijk niet als verliezer gezien, hij kreeg slechts 7% van alle stemmen op een verliezend finalist
En dan de uitslag...
![giphy.gif]()
Er was slechts 1 persoon die Lennart vanaf aflevering 1 heeft ingevuld als mol...
![giphy.gif]()
En dat was...
![giphy.gif]()
Ik
De einduitslag:9700 @Rockfire
8250
@Yesse7750
@Meke7550
@BobW6350
@Sporttv5750
@Nostalgist5500
@usagi4145150