Vertel?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht nu moet ik opeens ergens aan denken
Ik heb dat nummer voor kerst gevraagd dus die sla ik nog even over.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie dat interview met de directeuren van DE TOP-4 al gelezen?
Ik ook netquote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht nu moet ik opeens ergens aan denken
Ja is cookie check maar dan volledig scherm dat niet weg kan.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
vi.nl doet het hier ook niet @:coco
krijg een wazig scherm te zien
Op het EK natuurlijk gewoon een middenveld met Frenkie, Gravenberch en Van de Beek.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke voetballer.
Mensen die dachten dat hij de draaicirkel van een vrachtwagen had
Ik tweet Pieter wel even, daar ben ik vrij close meequote:Op woensdag 16 december 2020 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja is cookie check maar dan volledig scherm dat niet weg kan.
Flop
En Babel uiteraard voorin.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:19 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Op het EK natuurlijk gewoon een middenveld met Frenkie, Gravenberch en Van de Beek.
En Promes, voor de steekpassquote:Op woensdag 16 december 2020 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Babel uiteraard voorin.
Want die wil heel graag mee.
Nou ja, dat viel dan toch tegen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:22 schreef damsco het volgende:
Ajax mist inderdaad een type Promes, een echte killer.
linkquote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter zit er meteen bovenop. @:ggmm
Ik ga mijn cookies niet verwijderen, moet ik weer overal inloggegevens invullen.quote:
Per website?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga mijn cookies niet verwijderen, moet ik weer overal inloggegevens invullen.
Die voetballer ken ik niet.quote:
Je kan gewoon de cookies van vi alleen verwijderen dom varkenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga mijn cookies niet verwijderen, moet ik weer overal inloggegevens invullen.
Ja. Of een normale browser gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij dat soort wazige beelden moet je toch gewoon even je adblocker pauzeren en dan die melding accepteren.
Windows opnieuw instaleren dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef GGMM het volgende:
Maar ik heb het zelf al geprobeerd en het helpt niks.
Dat heeft toch geen zin want hij maakt juist geen cookie meer aan want komt niet langs dat scherm.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon de cookies van vi alleen verwijderen dom varken
Dat sowieso.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Of een normale browser gebruiken.
Niemand lacht.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
Er wordt hier niet geroddeld
@:firefox1
instalerenquote:
Dit werkte, dank.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij dat soort wazige beelden moet je toch gewoon even je adblocker pauzeren en dan die melding accepteren.
Paard in stal eren?quote:
Dank, dit werkte.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet per se natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 21:31 schreef Coco het volgende:
Oei, nu weet Pieter dat @:GGMM een adblocker gebruikt
Kan dit?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se natuurlijk
Alhoewel ik dat net wel getweet heb ja
(lol)quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kan @:Charrel Mbape uitnodigen voor de verrassing bij het kerstdiner
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:31 schreef Coco het volgende:
Oei, nu weet Pieter dat @:GGMM een adblocker gebruikt
Wel dark mode?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat VI is technisch verrot. Hunnie apps hebben niet eens ondersteuning voor landschapsmodus.
Jij maakt nooit fouten johquote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik een fout maak geef ik deze toe zo zit ik elkaar
@:haxballvrienden
Gelukkig wel een pushmelding voor elke scheet.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat VI is technisch verrot. Hunnie apps hebben niet eens ondersteuning voor landschapsmodus.
Zou hij daarom bij Utrecht voetballen?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
Kerk voetbalt constant alsof hij geen idee heeft wat hij nou eigenlijk moet doen
Ja maar iedereenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou hij daarom bij Utrecht voetballen?
Maar alsnog liever kerk dan een moskeequote:Op woensdag 16 december 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
Kerk voetbalt constant alsof hij geen idee heeft wat hij nou eigenlijk moet doen
Jeetje wat doen die mensen lastig zegquote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kylian zijn achternaam is met dubbel p.
@El-Stinho en ik kotsen op de Kerkhype.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar iedereen
Nou ja iedereen
Ik heb volgens mij ooit iemand horen zeggen dat dat wel een aardige speler is.
Ik heb mensen op dit forum ook wel eens horen zeggen dat Slagveer en Hupperts versterkingen zouden zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar iedereen
Nou ja iedereen
Ik heb volgens mij ooit iemand horen zeggen dat dat wel een aardige speler is.
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat de server al klaar broeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Daar doe ik graag aan meequote:Op woensdag 16 december 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:el-stinho en ik kotsen op de Kerkhype.
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]Spannend zo'n kijkje achter de schermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:
En dan te bedenken dat sommige mensen hier denken dat Ajax de beste selectie van Nederland heeftquote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]Goed bezig ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er aan denk kijk ik eventjesquote:Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Zaterdag speelt MvG
Dan kijkt @:GGMM ook mee.
Ik ben blij dat je nu al om bent, bij Bojan en Duarte had je meer tijd nodig.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad mag wel wieberen van mij.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Zaterdag speelt MvG
Dan kijkt @:GGMM ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |