Zijn ook weinig vaccins waar zoveel resources in gestopt zijn. Daarnaast is dit virus ook niet echt nieuw. Corona virussen bestaan al een tijdjequote:Op woensdag 16 december 2020 16:02 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Waren dat vaccins wat binnen 9 maanden op de markt zijn gekomen?
Stiekem zijn die users heel bang om corona te krijgen. Maar als je nos kijkt iedere dag en de MSM ja, en niet meer zef logisch kunt beredeneren ja dan ga je zo denken ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:02 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat zijn ziektes die potentieel echt schade aanrichten. Voor de meeste mensen < 75 richt Covid19 geen enkele schade toe en is het echt "maar een griepje". Dat is nogal een verschil.
Niet nodig. Elk vaccin heeft een eigen identifcatie.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit dat ze bij het afnemen van bloed niet stiekem die microchip inspuiten!
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:03 schreef JosMert het volgende:
[..]
Huh, dus als ik geen vaccin neem onstlaat mijn werkgever me? Moet niet gekker worden met dit soort onwaarheden en angstmakerij.
Wat Mortaxx zegt, en verder staat het je natuurlijk vrij de keuze te maken je niet te laten vaccineren.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
Er zit toch een flink verschil tussen een "normaal" gangbare vaccins en een experimentele versie die supersnel met genetische modicatie tot stand is gebracht en voor nu voor het eerst preventief op mensen wordt toegepast.
Ik zou zeggen neem het als het nodig is en laat het voor de rest weten wat het ongeveer werd.
Niks stiekems aan, hoor. Natuurlijk zit ik niet te wachten op dit virus. Op welk virus wel?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef JosMert het volgende:
[..]
Stiekem zijn die users heel bang om corona te krijgen.
Gewoon netjes in lijn met de besmettingenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de toename in mafkezen in dit topic verbazingwekkend en griezelige vormen aannemen. Ik ben weer weg.
Het risico is kleiner maar ook aanwezig, net als bij de kinderziekten in het huidige vaccinatieprogramma.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef zoost het volgende:
[..]
Onzin. Als je dit killer virus doorgeeft aan een gezond (niet bejaard) persoon is er weinig tot niets aan de hand. Dat is nogal een verschil.
Dit is dan wel weer waarquote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet nodig. Elk vaccin heeft een eigen identifcatie.
Pro-tip: Neem abbo, blokkeer users die 't een griepje noemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef aartstyle het volgende:
Ik ga ook maar voorlopig maar wat anders gaan doen. Heb het van te dichtbij meegemaakt om uberhaupt het woord griepje nog serieus te nemen. Jammer, was een leuk topic met waardevolle bijdrages. Ff een dagje rust en dan zien we vrijdag wel weer.
Kun je bij een abbo mensen op de negeer zetten ja?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Pro-tip: Neem abbo, blokkeer users die 't een griepje noemen.
Jazekerquote:Op woensdag 16 december 2020 16:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kun je bij een abbo mensen op de negeer zetten ja?
Kun je bij een abbo mensen op de negeer zetten ja?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Maar niet genoeg. En je kan de quotes nog wel lezen. Daarom gewoon een abo nemen om FOK! te steunen en daarbuiten nog een extensie laten draaien die bepaalde users compleet laat 'verdwijnen'.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh, dat is wat ik verkeerd doequote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, voor jou geldt dat niet hè, dan kun je niet meer pro-moddenquote:
Maar eigenlijk is het leuker om ze op eigen kracht te negeren.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
wat bedoel je met indirect?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, voor jou geldt dat niet hè, dan kun je niet meer pro-modden
Nee maar zonder gekheid, ik hoop echt dat ik het fout heb en er geen directe of indirecte vaccinatieplicht wordt, maar dit voelt wel als een aanloop daarheen.
Het hersenspinsel van Hugo de Jonge waarin vaccinatie niet verplicht is, maar je zonder vaccinatie niet naar binnen mag bij o.a. openbare gebouwen.quote:
Geen volledige vrije keuze meer als je allerlei diensten of vrijheden ontzegd worden als je niet gevaccineerd bentquote:
bijvoorbeeld: Geen vaccinatieplicht, maar geen toegang tot gemeentehuis (bijvoorbeeld) zonder vaccinatiebewijs.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat ook meer een soort 'zo dat zet ik ze even lekker betaald'-actie is ipv dat dat daadwerkelijk iets bijdraagt. Je kan immers op zoveel plekken nog wel gewoon komen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hersenspinsel van Hugo de Jonge waarin vaccinatie niet verplicht is, maar je zonder vaccinatie niet naar binnen mag bij o.a. openbare gebouwen.
Na maart hebben we geen last meer van die mislukte schoolmeester.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hersenspinsel van Hugo de Jonge waarin vaccinatie niet verplicht is, maar je zonder vaccinatie niet naar binnen mag bij o.a. openbare gebouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |