Lijst Irmaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Het heeft zo moeten zijn.
Als Irma nu politiek actief zou worden weet ik zeker dat ze een zetel krijgt in de kamer trouwens.
Yep, momenteel gebruik is voor?vanwege noodzaak en er moet een volgsysteem zijn - doorgaans te leveren door de fabrikant - dat nu dus wordt belegd bij de uitvoerder aka GGD.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat het nog nieuwe vaccins zijn, vermoedelijk, en er ook nog een Phase IV onderzoek gedaan moet worden.
Nee sorry. Waarom zou je als RIVM terwijl je het druk genoeg hebt de pandemie te bezweren als een prioriteit zien om een vaccinatiebewijs te ontwikkelen als dat nergens voor nodig is? Je gaat tenslotte naar de GGD om je te laten vaccineren, die die data al hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, je legt verbanden die er niet zijn.
dat is het idee van vaccinatiequote:Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ja, ik wacht inderdaad af. Mensen die in de rij staan bij een vaccin in een gezond lichaam te spuiten als je gezond bent en geen aandoeningen hebt. Nee, dat begrijp ik nog niet echt nee.
We gaan het zienquote:Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, je legt verbanden die er niet zijn.
Jij hebt ook geen DKTP genomen?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ja, ik wacht inderdaad af. Mensen die in de rij staan bij een vaccin in een gezond lichaam te spuiten als je gezond bent en geen aandoeningen hebt. Nee, dat begrijp ik nog niet echt nee.
Er zit een verschil tussen 'ik wil geen vaccin' en 'ik wil geen vaccinatieplicht'.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef D_A het volgende:
Dit is niet echt nieuw he mensen een vaccin krijgen.
Omdat de vaccin fabrikanten er rijk van worden en de overheid dit ook het nodige oplevert.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef zoost het volgende:
Waarom moet iedereen ook al weer worden gevaccineerd en niet alleen de kwetsbaren?
Excuus, browser leidde eigen leven. Dubbel.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het buitenland gaat er vermoedelijk om vragen in de nabije toekomst.
Kan dit? Ja? Wauw, wist ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef kol7680 het volgende:
Ga wel om moedertje overheid te helpen een anti stoffen corona test doen de komende weken bij de huisarts. Denk dat ik het allang heb gehad namelijk. Hoef ik geen vaccin meer
Heb je die discussie ook met je ouder(s) gehad toen zij je lieten inenten tegen mazelen, bof, rode hond, polio etc?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Kijk uit dat ze bij het afnemen van bloed niet stiekem die microchip inspuiten!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef kol7680 het volgende:
Ga wel om moedertje overheid te helpen een anti stoffen corona test doen de komende weken bij de huisarts. Denk dat ik het allang heb gehad namelijk. Hoef ik geen vaccin meer
Dan ben je daar nog iets te jong voor.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je die discussie ook met je ouder(s) gehad toen zij je lieten inenten tegen mazelen, bof, rode hond, polio etc?
Waren dat vaccins wat binnen 9 maanden op de markt zijn gekomen?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je die discussie ook met je ouder(s) gehad toen zij je lieten inenten tegen mazelen, bof, rode hond, polio etc?
Klopt, het levert de overheid een werkende economie op. En jou een goede kans dat jij je baan niet kwijt raakt.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef JosMert het volgende:
[..]
Omdat de vaccin fabrikanten er rijk van worden en de overheid dit ook het nodige oplevert.
Blijkbaar wel gezien alle reacties à la "waarom zou ik mezelf laten vaccineren als ik zelf geen risico loop". Daar gaat de basis onder het Rijksvaccinatieprogramma... Vrij ironisch in een tijd waarin het woord groepsimmuniteit om de seconde valt.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef D_A het volgende:
Dit is niet echt nieuw he mensen een vaccin krijgen.
De overheid heeft tot nu toe en hoop ellende gekregen dat ze echt niet compenseren met een zwaar gesubsidieerd vaccinatieprogrammaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef JosMert het volgende:
[..]
Omdat de vaccin fabrikanten er rijk van worden en de overheid dit ook het nodige oplevert.
Huh, dus als ik geen vaccin neem onstlaat mijn werkgever me? Moet niet gekker worden met dit soort onwaarheden en angstmakerij.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, het levert de overheid een werkende economie op. En jou een goede kans dat jij je baan niet kwijt raakt.
Er zit wmb toch een verschil tussen een "normaal" gangbaar vaccin en een experimentele versie die supersnel met genetische modicatie tot stand is gebracht en voor nu voor het eerst preventief op mensen wordt toegepast.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:58 schreef Molo het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen DKTP genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |