op die manier, dat denk ik niet maar ga er wel vanuit dat (vlieg)reizen zonder niet meer gaat kunnen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
bijvoorbeeld: Geen vaccinatieplicht, maar geen toegang tot gemeentehuis (bijvoorbeeld) zonder vaccinatiebewijs.
Hoe meer mensen ze negeren, hoe minder er gequote wordt.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Maar niet genoeg. En je kan de quotes nog wel lezen. Daarom gewoon een abo nemen om FOK! te steunen en daarbuiten nog een extensie laten draaien die bepaalde users compleet laat 'verdwijnen'.
Voor altijd thuiswerkenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
bijvoorbeeld: Geen vaccinatieplicht, maar geen toegang tot gemeentehuis (bijvoorbeeld) zonder vaccinatiebewijs.
Ik sta vooraan straks wanneer de 'gezonde' mens een prikje kan halen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een echte vaccinatieplicht komt. Zoiets hebben we in Nederland nog nooit gehad en ik denk ook niet dat veel politici er echt warm voor lopen als ze er meer dan 3 seconden over nadenken.
Mijn hoop is volledig gevestigd op het feit dat er mensen wél gevaccineerd willen worden, dat deze mensen vervolgens niet echt ergens last van hebben en daardoor een steeds grotere groep ook over de brug komt. Uiteindelijk is het niet zo erg als er dan een groep van 10 tot 20% onwelwillenden overblijft, want groepsimmuniteit vereist geen vaccinatiegraad van 100%.
Tot je je rijbewijs moet vernieuwen en 't niet kan. Of je paspoort, of je kind aan moet geven bij 't gemeentehuis. Of naar 't ziekenhuis op bezoek bij je zieke broer/zus/vader/moederquote:
Sla je nou zomaar de tussenzin over?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:17 schreef quirina het volgende:
artikel 11 – Ontastbaarheid van het lichaam:
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op ontastbaarheid van zijn lichaam.
Als je het niet wil hoef je het ook niet te nemen.
En zomaar een wet aanpassen mag ook niet.
Nee, maar als de afgelopen maanden ons iets hebben geleerd dan is het dat de passage 'bij of krachtens de wet te stellen beperkingen' bijna onbegrensde mogelijkheden biedt.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:17 schreef quirina het volgende:
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op ontastbaarheid van zijn lichaam.
Ze gaan geen directe vaccinatieplicht invoeren dus dat wordt een indirecte.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er een echte vaccinatieplicht komt. Zoiets hebben we in Nederland nog nooit gehad en ik denk ook niet dat veel politici er echt warm voor lopen als ze er meer dan 3 seconden over nadenken.
Mijn hoop is volledig gevestigd op het feit dat er mensen wél gevaccineerd willen worden, dat deze mensen vervolgens niet echt ergens last van hebben en daardoor een steeds grotere groep ook over de brug komt. Uiteindelijk is het niet zo erg als er dan een groep van 10 tot 20% onwelwillenden overblijft, want groepsimmuniteit vereist geen vaccinatiegraad van 100%.
Ik heb dat altijd als ik een vakantiehuisje boek. Als ze standaard een optie voor me aanvinken (handdoeken ofzo) dan word ik pislink en zet ik het uit principe uit. Maar als ze alles open laten, denk ik altijd "hee handdoeken, handig!"quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sta vooraan straks wanneer de 'gezonde' mens een prikje kan halen.
Tenzij ze 't verplichten. Dan ben ik een klein kind, en mogen ze met 12 man vasthouden om dat spuitje erin te drukken. Stukje principe.
Wilt u het zwembad en restaurant ook bezoeken?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik een vakantiehuisje boek. Als ze standaard een optie voor me aanvinken (handdoeken ofzo) dan word ik pislink en zet ik het uit principe uit. Maar als ze alles open laten, denk ik altijd "hee handdoeken, handig!"
Lijkt me heerlijk. Kies je ervoor niet te vaccineren: prima, maar dan mag je ook niet meer onder de mensen komen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hersenspinsel van Hugo de Jonge waarin vaccinatie niet verplicht is, maar je zonder vaccinatie niet naar binnen mag bij o.a. openbare gebouwen.
Wat zeg je? Ik hoor je niet. Zei je iets?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kun je bij een abbo mensen op de negeer zetten ja?
Dat zeg ik ook al maanden. Maar ik blijf steeds weer terugkeren. Net als dat ik drank blijf nuttigen en chocola blijf vreten, ondanks de belofte om te stoppen en leven te beteren.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de toename in mafkezen in dit topic verbazingwekkend en griezelige vormen aannemen. Ik ben weer weg.
FOK!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet. Zei je iets?
[..]
Dat zeg ik ook al maanden. Maar ik blijf steeds weer terugkeren. Net als dat ik drank blijf nuttigen en chocola blijf vreten, ondanks de belofte om te stoppen en leven te beteren.
Doet me wel afvragen wie dan eigenlijk de grootste mafkees is. "Zij" (degenen waar jij naar verwijst, wie dat ook moge zijn) of ikzelf.
Sommige complotwappies hebben oog- en oorkleppen op.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:24 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb het zelf 2 keer gehad en de eerst keer viel wel mee, maar die 2e keer....
Nog nooit zo ziek geweest. Dit is echt niet zomaar 'een griepje'.
En mijn vriendin heeft nu wat ze noemen long-covid en dat is pas echt een lange weg terug naar normaal.
De regering zoekt net als die winkels nu de randjes op.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar als de afgelopen maanden ons iets hebben geleerd dan is het dat de passage 'bij of krachtens de wet te stellen beperkingen' bijna onbegrensde mogelijkheden biedt.
Essentiele prikjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De regering zoekt net als die winkels nu de randjes op.
Of ze geloven dat je een acteur bent ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2020 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sommige complotwappies hebben oog- en oorkleppen op.
Ik vind het ook wel belangrijk dat er niet alleen maar waanzinnige meningen rondgaan, maar dat er af en toe ook nog wel eens iets verstandigs wordt gezegd. Dus ik waardeer dat jij (en iedereen wiens draadjes niet verkeerd zijn aangesloten) niet afhaakt en toch je stem laat horen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al maanden. Maar ik blijf steeds weer terugkeren. Net als dat ik drank blijf nuttigen en chocola blijf vreten, ondanks de belofte om te stoppen en leven te beteren.
Doet me wel afvragen wie dan eigenlijk de grootste mafkees is. "Zij" (degenen waar jij naar verwijst, wie dat ook moge zijn) of ikzelf.
Of betaald door 'big pharma'.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Of ze geloven dat je een acteur bent ofzo...
Dat is wmb d insteek dan ook niet. Ik snap je maar het is een wat hellende discussie.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn ook weinig vaccins waar zoveel resources in gestopt zijn. Daarnaast is dit virus ook niet echt nieuw. Corona virussen bestaan al een tijdje
Er is echt niemand bij gebaat om een slecht vaccin op de markt te brengen
Ja maar dat gebeurt niet. Daarom dat ik nog bijzonder vaak dit soort posts ziequote:Op woensdag 16 december 2020 16:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoe meer mensen ze negeren, hoe minder er gequote wordt.
Het is best een lastige zin, maar met die tussenzin wordt bedoeld dat er d.m.v. een lagere regeling een uitzondering gemaakt kan worden. Dat is ook al wel gebeurd in meerdere wetten.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:17 schreef quirina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |