SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Omdat mensen met het IQ van een paling nog wel kunnen denken dat ze intelligent zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het ergste van die dingen is wanneer mensen er een soort van betekenis bij gaan verzinnen of iets in een andere taal op zich laten zetten terwijl ze al amper nederlands kunnen spreken. Heeft zo'n gast met het IQ van een paling ineens een Romeinse tekst op de arm staan of een aantal Chinese tekens. Dan denk ik: WAAROM
Zo breed is ie wel ongeveer ja.quote:
Er is onderzoek naar gedaan en daar kwam uit de dat het een vorm van auto-mutilatie is.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het ergste van die dingen is wanneer mensen er een soort van betekenis bij gaan verzinnen of iets in een andere taal op zich laten zetten terwijl ze al amper nederlands kunnen spreken. Heeft zo'n gast met het IQ van een paling ineens een Romeinse tekst op de arm staan of een aantal Chinese tekens. Dan denk ik: WAAROM
Bijna maat.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef T3hTommay het volgende:
Karelfklop, oprotten met je tyfuszooi
Scoritogeneuzel mag in het betreffende topic!quote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt om mijn voorspelling niet in de poep te gooien Sedlacek
Daalhof5 vindt dit niet leukquote:Op woensdag 16 december 2020 14:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan en daar kwam uit de dat het een vorm van auto-mutilatie is.
In deze is dat dan emoties die men niet kan verwerken/plaatsen/omgaan en daar iets fysieks van willen maken.
Dat is 'tastbaar' en krijgt dan een plaats.
Ten Hag zou zeggen "kreesie"
Dit gaat niet over Scorito.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Scoritogeneuzel mag in het betreffende topic!
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat niet over Scorito.
Stream je weer op chaturbate?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga eens even uitgebreid in bad. Bij O CUNNER - SUNFIELD terug. Amuseer jullie.
Genieten van de beste walk on songquote:
Dit beaam ikquote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Kenners hadden Joyce op winst
Kwaliteitsshow.quote:
Ok.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef spleeh het volgende:
Zojuist maakt Misa bekend dat ze stopt met tennissen.
Meer tijd voor een tijd carriëre dus
Vertel dat maar aan Zijlehont.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Servische Bosnier Montenegro Joegoslaaf dan.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Zijlehont.
Stukje onlyfansquote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef spleeh het volgende:
Zojuist maakt Misa bekend dat ze stopt met tennissen.
Meer tijd voor een tijd carriëre dus
Ah ja, die zou ik wel gezien moeten hebben maar heeft geen indruk achtergelatenquote:
Als de term ''seriemoordenaar'' ooit op iemand toepasbaar is.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, die zou ik wel gezien moeten hebben maar heeft geen indruk achtergelaten
Daar deed er vorig jaar al iemand van mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de term ''seriemoordenaar'' ooit op iemand toepasbaar is.
Hmm jaquote:Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de term ''seriemoordenaar'' ooit op iemand toepasbaar is.
Die moet zoquote:Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar deed er vorig jaar al iemand van mee.
Was een Ier volgens mij.
@Bluedisplayquote:Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ja
Maar dan wel als backstabber ofzo
Niels welquote:Op woensdag 16 december 2020 14:28 schreef Szura het volgende:
Zouden we naast Zijtaids en Teun ook nog andere bagger krijgen, zoals Frank ‘NEDERLANDERS’ Verhoeven en Niels ‘open ruggetje’ de Ruiter?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Tagliano het volgende:
Dit kon wel eens een kort potje worden
Ik mag Niels nog wel in vergelijking met de restquote:Op woensdag 16 december 2020 14:28 schreef Szura het volgende:
Zouden we naast Zijtaids en Teun ook nog andere bagger krijgen, zoals Frank ‘NEDERLANDERS’ Verhoeven en Niels ‘open ruggetje’ de Ruiter?
Ik skip deze partij voor een bezoek aan de slijterij.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Tagliano het volgende:
Dit kon wel eens een kort potje worden
Wat maakt het uit? Zijn allemaal daar bij nogal van het vlaggetje.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:28 schreef Szura het volgende:
Zouden we naast Zijtaids en Teun ook nog andere bagger krijgen, zoals Frank ’NEDERLANDERS’ Verhoeven
Moet jij weten.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arme bluedisplay
Wij zijn tegen homofobie
Veel succes met jouw essentiële inkopenquote:Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik skip deze partij voor een bezoek aan de slijterij.
Gewoon laten bezorgen natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik skip deze partij voor een bezoek aan de slijterij.
Je kunt bedoelen dat Overmars iemand anders moet opvolgenquote:
Nee, maak ook graag een praatje met de eigenaar van de zaak.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon laten bezorgen natuurlijk
Speciaalbier = essentieelquote:Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel succes met jouw essentiële inkopen
Ik val echt van de ene verrassing in de anderequote:Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maak ook graag een praatje met de eigenaar van de zaak.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik val echt van de ene verrassing in de andere
Gisteren allerlei fokkers met een relatie, nu eentje die graag een praatje maakt
Ik heb vooral een ongezonde hekel aan YouTube-reclames.quote:
In het echte leven ben ik sociaal.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteren allerlei fokkers met een relatie, nu eentje die graag een praatje maakt
Een lockdown leid direct tot waanbeelden bij sommigen.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt met elke app update ook erger.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vooral een ongezonde hekel aan YouTube-reclames.
Op Smart TV's in de woonkamer vooral doodvermoeiend. Mijn TV op mijn eigen kamer heb ik alweer 8 jaar dus die apps zijn allang overleden (lol).quote:Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat wordt met elke app update ook erger.
Daar ben ik het zeker mee eens, vooral tijdens het WK Dartsquote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speciaalbier = essentieel
Die op RTLXL ook gewoon gelijk 7x.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Smart TV's in de woonkamer vooral doodvermoeiend. Mijn TV op mijn eigen kamer heb ik alweer 8 jaar dus die apps zijn allang overleden (lol).
Tegenwoordig ook op NPO.nl . Diep in de nacht bij het tandenpoetsen even Opsporing Verzocht kijken maar dan moet je weer door twee kutreclames heen.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die op RTLXL ook gewoon gelijk 7x.
Daar komt gelukkig wel een eind aanquote:Op woensdag 16 december 2020 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook op NPO.nl . Diep in de nacht bij het tandenpoetsen even Opsporing Verzocht kijken maar dan moet je weer door twee kutreclames heen.
Pc aansluiten op je tv, klaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Smart TV's in de woonkamer vooral doodvermoeiend. Mijn TV op mijn eigen kamer heb ik alweer 8 jaar dus die apps zijn allang overleden (lol).
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar komt gelukkig wel een eind aan
T WK Darts is wel lang voor altijd speciaalbierquote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, vooral tijdens het WK Darts
Niet waar, gewoon de hele tijdquote:Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Speciaalbier met dartsen is pas geschikt vanaf de post-kerstdagen.
Mooi dat deze middagsessie waarmaakt wat het vooraf al beloofde.quote:
Heb jij zoveel discipline?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Speciaalbier met dartsen is pas geschikt vanaf de post-kerstdagen.
Ik drink sowieso alleen op vrijdag- en zaterdagavond.quote:
Dat mag wel wat scherper ja, hij had er een paar dubbeltjes meer in kunnen prikken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Evans hier niet zo sterk is in de afronding.
Hij deed het vooral niet sterk in de 16.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat mag wel wat scherper ja, hij had er een paar dubbeltjes meer in kunnen prikken.
Een leuk potjequote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik ben er nu ook
Wat heb ik gemist?
3-2 en laatste leg deciderquote:Op woensdag 16 december 2020 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een leuk potje
En twee setjes prima niveau
Heeft de achternaam Smith dan ook het vaakst deelgenomen?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Tagliano het volgende:
Toch fijn dat even de voorletters worden geduid
Net of ie een tondeuse in zijn linkerhand heeft waarmee hij iets gaat doen dat ik absoluut niet wil zien.quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is David Evans die gozer die Zjak zo hypete?
F de Jong L de Jong N de Jong S de Jong genotquote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Tagliano het volgende:
Toch fijn dat even de voorletters worden geduid
Voorzichtige jinx van Zjak dus.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Net of ie een tondeuse in zijn linkerhand heeft waarmee hij iets gaat doen dat ik absoluut niet wil zien.
J de Jongquote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
F de Jong L de Jong N de Jong S de Jong genot
Microfoon van 5 euro van de Action. BraddieGod.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Net of ie een tondeuse in zijn linkerhand heeft waarmee hij iets gaat doen dat ik absoluut niet wil zien.
Canadese linksback M De Jong, jawel!quote:
J de Jongquote:
Vanmiddag nog geen bingo gehoordquote:Op woensdag 16 december 2020 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er al bingo geweest? Zit Draaijer er eigenlijk?
Komt omdat er geen publiek is!!1!quote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Niveau lijkt nu al beter dan gisteren
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Daar voelen vloerkneuzen als Ross Smith zich inderdaad heel comfortabel onderquote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat er geen publiek is!!1!
Dit is al de tweede sessie op rij zónderquote:Op woensdag 16 december 2020 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die laatste blijft mooiquote:Op woensdag 16 december 2020 14:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
J de Jong
J de Jong 'samenwerkingsverband met Dordrecht'
Lagere luchtdruk.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Niveau lijkt nu al beter dan gisteren
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke effectjes konden ze vroeger al maken zeg.
Laten we hopen dat er tijdens de laatste pot niets gebeurt, anders is de luchtcirculatie weg!quote:
Welke?quote:
Leuke!quote:
Mooiquote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfde die jij net noemt, Russ Bray.
Ik gun hem er wel een.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Szura het volgende:
Dat gepruts van Evans als ie richting een finish gaat verdient geen set
Niks mis mee. 35mm .quote:Op woensdag 16 december 2020 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze filmpjes zijn echt genot.
Een knopje voor een fluiter als iemand aanlegt voor de dubbel.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zouden soms gewoon geluidsbandjes moeten starten met liederen in zaal!
Opeens keihard YAYA YAYA KOLO KOLO
STAND UP IF YOU LOOOOOOOOVE THE DARTSSSSS
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bingokaart van FOK! genoemd
Maar Zjak is er helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2020 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Je moet het op z'n Spaans en dus foutief uitspreken Zjak, dan telt het voor de bingo.
Op z'n Maijers dus. GOSEEEquote:Op woensdag 16 december 2020 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Je moet het op z'n Spaans en dus foutief uitspreken Zjak, dan telt het voor de bingo.
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeiste overgangen.
Ik welquote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al wat dingen afgestreept?
Ze zeiden ''Jose de Sousa, maar als ik de bingokaarten zie moet ik het anders uitspreken, Jose de Sossa''quote:Op woensdag 16 december 2020 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Serieus? Was aan het werk, dus gemist
Na de middagsessie zal ik dat wel even doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al wat dingen afgestreept?
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ze zeiden ''Jose de Sousa, maar als ik de bingokaarten zie moet ik het anders uitspreken, Jose de Sossa''
Bingokaart van die dame ligt er dus ook bij.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ze zeiden ''Jose de Sousa, maar als ik de bingokaarten zie moet ik het anders uitspreken, Jose de Sossa''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |