SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Voor zover we weten nog niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:14 schreef showtimer het volgende:
Is er ook een schijtlollig kerona item van Feather? #dtv
Dat lijkt er niet op.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:14 schreef showtimer het volgende:
Is er ook een schijtlollig kerona item van Feather? #dtv
Broekje uit!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:13 schreef Tagliano het volgende:
https://www.twitch.tv/premiumdartdata
live stats naar het volgende level
Sponsorquote:Op woensdag 16 december 2020 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry koopt twee maten te groot in.
Ook in z'n hoofd.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:16 schreef wimderon het volgende:
Martijn heeft vlekken op de rechterkant van z'n hoofd.
Na het incident MVG dood en begraven.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet leuk. Is zijn twitter nog steeds dood?
Minachting van de kijker.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na het incident MVG dood en begraven.
wat is dit voor aids inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef T3hTommay het volgende:
Ik dacht dat ze iets leuks gingen doen met de zaal?
Hij wordt morgenmiddag getest. Dan heeft dat virus zich toch nog niet voldoende ontwikkeld.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef Szura het volgende:
Vind het overigens wel gek dat Kleermaker daar zit, je zou toch denken dat hij in de twee weken voor het WK niemand wil zien ivm besmettingsrisico.
Het gat van siswetquote:Op woensdag 16 december 2020 13:18 schreef F.Sinatra het volgende:
dat donker gat achter de spelers is niks.
Ik ben een beelddenkerquote:Op woensdag 16 december 2020 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Joyce zijn eigen pener de afgelopen vijf jaar hebben gezien?
Ja, na het openen van de Insta van Misa Krajicekquote:Op woensdag 16 december 2020 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Joyce zijn eigen pener de afgelopen vijf jaar hebben gezien?
Pics van siswet?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Het gat van siswet
NWS / Webcammeisje Elise 'siswet' wint Amerikaanse Award!
Zie ik nou dat jij Karel op winst hebt staan?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef T3hTommay het volgende:
Ik dacht dat ze iets leuks gingen doen met de zaal?
Eigenlijk moet je wel iets hebben waar je collectief op kan hatenquote:
Wie?quote:
Ik kloot maar een beetje aan met die voorspellingen, dat leverde me vorig jaar de winst op. Als je verstand hebt van voetbal win je ook de Toto niet, dat soort gedachte.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zie ik nou dat jij Karel op winst hebt staan?
Deta Hedmanquote:Op woensdag 16 december 2020 13:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je wel iets hebben waar je collectief op kan haten
Maar terwijl ik dit typ bedenk ik dat daar ook nog genoeg dingen voor zijn dit toernooi
Zo onlogisch is dat toch niet?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik struikel er elke keer weer over dat dat een bijna-anagram is van Damon Hetaquote:
Nouja, je hebt met Portela al wel weer een mokerslag geslagen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kloot maar een beetje aan met die voorspellingen, dat leverde me vorig jaar de winst op. Als je verstand hebt van voetbal win je ook de Toto niet, dat soort gedachte.
Stiefquote:Op woensdag 16 december 2020 13:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nouja, je hebt met Portela al wel weer een mokerslag geslagen.
Wellicht kan Kleermaker iets voor hem betekenen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry koopt twee maten te groot in.
Ik had ook Karel op de winst. Die was de laatste maanden in prima vorm.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heeft Dekker en Benito eruit gedonderd toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
''Dankzij Sedlacek hebben we minder Nederlanders op het WK''
Ach
Dagjesmens gespot.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zijn dit nou weer aan tafel.
Leuke!quote:
HERTOG JANquote:Op woensdag 16 december 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik like heel de tijd per ongeluk posts omdat ik die kut advertenties weg wil klikken
Simon Zijleaids.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die man links aan tafel?
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht kan Kleermaker iets voor hem betekenen.
Niet met Jan.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft Dekker en Benito eruit gedonderd toch?
Erg mooi.
Doet die ook al pijltjesgooien ja?quote:
Zijleaids is van alle markten thuis.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet die ook al pijltjesgooien ja?
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jan Dekker is een zuigende bloedhond.
Daar zal wel veel zinnigs uit komen!quote:
Als ze er maar wat zinnigs uithalen!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zal wel veel zinnigs uit komen!
Gifje uit de tijd dat Dekker nog mijn sympathie had. Sinds die kale flikker van 'm issie voor mij persona non grata.quote:
Het is wel cult.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een no-brainer @:mani89 kopen kopen
Van Kareltje hebben we veel minder gezien dan van Joyce de laatste jarenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor wie zijn jullie? Ik voor Sedlacek. Een erg mooie manier om snel van Joyce af te komen (die vaak te lang op WK’s blijft spelen). En tikkeltje diversiteit.
Heb jij iets tegen kale mensenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gifje uit de tijd dat Dekker nog mijn sympathie had. Sinds die kale flikker van 'm issie voor mij persona non grata.
Jij bent toch wel bekend met de PODCASTquote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Heeft darts nu ook al een Hall of Fame waar heel geforceerd op vaste momenten iemand aan toe moet worden gevoegd?
Daar heb ik toch geen tijd voor johquote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent toch wel bekend met de PODCAST
Joyce. Die heeft bewezen het toppers lastig te kunnen maken en voorspelling punten.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor wie zijn jullie? Ik voor Sedlacek. Een erg mooie manier om snel van Joyce af te komen (die vaak te lang op WK’s blijft spelen). En tikkeltje diversiteit.
Nee over het algemeen niet. Maar wel wanneer je een bepaald imago wil aanmeten en je een kale knar neemt terwijl het totaal niet bij je gezichtsvorm past. Dekker is zo'n persoon.quote:
Ik op een Spaanse stream.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk op een Tsjechische stream op twitch.
De stagiair is er maar druk meequote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Szura het volgende:
Hee, ze hebben het logo onder de scores alweer aangepast
Nu al het beste potje van het WK, haha.quote:
Valt mij nu pas op dat we vandaag de twee darters uit de Europese glibberqualifier krijgenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu al het beste potje van het WK, haha.
Flash heeft nu eenmaal soms zijn meltdowns hequote:Op woensdag 16 december 2020 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit soort vulgaire taal hoort niet in dit topic thuis @:tagliano
Och jee, heb je je mijter op ja? Arm jongquote:Op woensdag 16 december 2020 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit soort vulgaire taal hoort niet in dit topic thuis @:tagliano
Je UI is trouwens echt pure AIDS voor de ogen, zie ik nu. Crew-onwaardig. Bah.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Flash heeft nu eenmaal soms zijn meltdowns he
Meltdowns MELTDOWNS??quote:Op woensdag 16 december 2020 13:42 schreef Tagliano het volgende:
Flash heeft nu eenmaal soms zijn meltdowns he
De toekomst is dramatischer dan ooit, maar try to stay relevant.quote:
Wie is Misa?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijkcijfers gaan als een raket omhoog dan
Raar dat jij in eerste instantie aan de kijkcijfers denkt in die contextquote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijkcijfers niet alleen danquote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op echt formaat is ie leukerquote:Op woensdag 16 december 2020 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je UI is trouwens echt pure AIDS voor de ogen, zie ik nu. Crew-onwaardig. Bah.
Dit is niet leuk maar eng. Engnek Maijer...quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op echt formaat is ie leuker
[ afbeelding ]
Nee, dat is 'ie niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar openlijk voor uitkomen op DRT is wel gewaagd.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil bij dezen zeggen dat Marcel Maijer extreem onleuk is.
Ze knijpt je helemaal leeg met die bovenbenenquote:
Mee eens, al hou ik verder niet echt van dit type ordinaire wijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Zaat ja.
Prima manier om te sterven.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze knijpt je helemaal leeg met die bovenbenen
Ik ken haar verder niet dus geen idee hoe ordinair ze is.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, al hou ik verder niet echt van dit type ordinaire wijven.
oh man, heerlijk. Niet om je verdere leven mee te delen, maar er eens aan ruiken sla ik niet af.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mee eens, al hou ik verder niet echt van dit type ordinaire wijven.
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef MC-Morgan het volgende:
https://www.sportsspeakers.nl/spreker/marcel-maijer/
Marcel is hèt gezicht van RTL Sport. Door zijn enthousiasme, kennis en ontspannen manier van presenteren heeft hij menig sportliefhebber weten te boeien tijdens diverse programma's.
Jaa...jaa...juist...
Ik gok dat haar voornaam Sara is.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil graag weten wie de meid in de UI van @:El-Stinho is.
Hmm hmmquote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef MC-Morgan het volgende:
https://www.sportsspeakers.nl/spreker/marcel-maijer/
Marcel is hèt gezicht van RTL Sport. Door zijn enthousiasme, kennis en ontspannen manier van presenteren heeft hij menig sportliefhebber weten te boeien tijdens diverse programma's.
Jaa...jaa...juist...
"Dit is Sedlacek, meer krijg je niet"quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
'Joyce heeft net dat beetje meer'
OK Martijn
Restecp.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik gok dat haar voornaam Sara is.
Maar haar achternaam geen Kroos.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik gok dat haar voornaam Sara is.
Helaas heeft die fanclub dan leden in de opperste regionen van RTLquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als echt iedereen een hekel aan Maijer zou hebben zou ie niet op TV komen, er zal ergens dus wel een fanclub zijn.
De FC Zuurstofgebrek jaquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als echt iedereen een hekel aan Maijer zou hebben zou ie niet op TV komen, er zal ergens dus wel een fanclub zijn.
Sampaio, geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar haar achternaam geen Kroos.
Oh nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Vanavond ook heerlijke voetbaldag allen. 2 schermen genot.
Muahquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Maijer ook een lul hoor, maar dat is gewoon de harde waarheid
Ik denk dat ze het bij RTL wel prima vinden. Hebben een ervaren presentator aan tafel die voor een appel en een ei komt opdraven.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dit ook weer?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na Nouri-incident van Maijer had ie op staande voet ontslagen moeten worden dus hij heeft grootse geheimen over RTL-directie
Of hij vraagt gewoon niet veel salaris en gaat er louter uit ijdelheid zitten.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na Nouri-incident van Maijer had ie op staande voet ontslagen moeten worden dus hij heeft grootse geheimen over RTL-directie
Beter stellen ze de A1 opquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt ja.
Maar ik ga toch Ajax kijken (lol)
Maar in de eerste ronde zijn er normaal al nooit tiebreaks.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef T3hTommay het volgende:
Deze wedstrijd verdient een vijfde set, 6-5.
Maar ja.
Dit jaar moet de bekerwinnaar geen knakenploeg worden hoor, die krijgen het enige EL-ticket.quote:
Als @Paul niet zo hysterisch gaat doen, overweeg ik het ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt ja.
Oh oeps.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar in de eerste ronde zijn er normaal al nooit tiebreaks.
Oh gewoon zonder FOK! kijken dan maar.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Als @:Paul niet zo hysterisch gaat doen, overweeg ik het ook.
Als Utrecht snel achter staat negeer ik het topicquote:Op woensdag 16 december 2020 13:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Als @:Paul niet zo hysterisch gaat doen, overweeg ik het ook.
B ploeg? Ivm totoquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt ja.
Klaiber geschorst, dus Ajax wint gewoon.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax heeft niet zoveel keus. Veel blessures
Je blijft welkom hoor. Welkom in mijn land. Niet zomaar hier gestrand.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Als Utrecht snel achter staat negeer ik het topic
Misschien kun je vanaf dan alleen nog maar in het Utrecht topic posten!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bent welkom in DRTquote:Op woensdag 16 december 2020 13:57 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:02 schreef Szura het volgende:
Het is helemaal niet zo’n verrassing, dom duo
Graag de klassieke barney ui.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het ergste van die dingen is wanneer mensen er een soort van betekenis bij gaan verzinnen of iets in een andere taal op zich laten zetten terwijl ze al amper nederlands kunnen spreken. Heeft zo'n gast met het IQ van een paling ineens een Romeinse tekst op de arm staan of een aantal Chinese tekens. Dan denk ik: WAAROMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |