abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196765236
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:34 schreef _serial_ het volgende:

[..]

PO is vrijwel geen online onderwijs, dat een lespakketje bij de ouders droppen en zoek het maar uit.
Voor vragen is de leraar bereikbaar.
Dat ligt heel erg aan de school, de leerkracht en de leeftijd van het kind.

De leerkracht van mijn dochter (groep 8) heeft een bericht gestuurd met de mededeling dat er voor de aankomende twee dagen (vrijdag zouden ze al vrij zijn) werk in de diverse apps staat, en dat kinderen dat mogen doen, maar dat ze nu niets moeten. Omdat ze toch ook wel geschrokken waren van de plotselinge sluiting, de omgegooide planning met een kerstonbijt op dinsdagochtend en zorgen over de toetsen die na de vakantie zouden starten.
Na de vakantie heeft deze leerkracht weer, zoals in de eerste sluiting, via zoom overleg met telkens kleine groepjes. Zo kunnen ze vragen stellen over de stof, maar ook een stukje verhaal kwijt. Ze is via de mail heel goed bereikbaar voor de ouders.

Ik heb helemaal niet het gevoel dat wij als ouders het maar uit moeten zoeken en er alleen voor staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196765238
De Hema zegt dan dat ze open wilden blijven om ondersteuning te geven aan de supermarkten. Zodat het meer gespreid was en daar niet te druk. Dat is toch echt om te kosten, zeg dan gewoon dat je omzet wil maken. Dat begrijpt iedereen ook wel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:40:58 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196765260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zou graag met je willen dat het zo gaat, maar bij best veel (basis)scholen gaat het niet zo. Die krijgen een lespakket, een chromebook te leen en het is: Hop, succes. Als je iets niet snapt horen we het wel
En dat snap ik dus niet, waarom moet het dan opeens zo anders? Waarom kan men niet gewoon lesgeven zoals altijd, maar dan voor een camera? Waarom moet het dan meteen met een tablet/laptop en een stapeltje papieren?
  woensdag 16 december 2020 @ 14:41:08 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196765266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Wat is het probleem om met een negatieve PCR test op het vliegtuig te stappen.
Dat een negatieve (weet niet of dat ook bij PCR is, of bij alle soorten? ) test niet perse betekend dat je het niet hebt.
Begreep dat testen als je geen symptomen hebt al snel leidt tot een negatieve uitslag, terwijl je een paar dagen later positief kan zijn?
pi_196765267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:39 schreef Johan_de_1e het volgende:

[..]

Nee. Er zijn ook mensen natuurlijk die om legitieme redenen reizen.
Die stellen hun reis maar uit voor een maandje.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:41:14 #206
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_196765271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

'There was one tiny flaw in the plan'
- 'What was that?'
'It was bollocks'
And the poor ostrich died...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 16 december 2020 @ 14:41:28 #207
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196765274
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, het is toch moeilijk te verkroppen dat de een sector recordwinsten draait terwijl de andere sector aan de grond zit. Ik zou denken dat daar wel wat op te verzinnen valt, maar goed, ik ben dan ook een halve communist :P
Zoals Rutte ook verkondigd: Solidariteit is niet nodig... iedereen betaald belasting. Waarbij GlobalUnits zo mobiel zijn dat ze overal buiten blijven vallen. Ook ik wat communist en vooral meritocratisch van gezindte.

Het trieste is dat deze crisis de gelijkheidssituatie voor letterlijk niemand verbeterd omdat nog meer mensen buitenboord vallen incl (straks) die fijne dubbelmodaal thuiswerker die denken dat een decimaal kostende Indier dat schermwerk niet (beter) vanuit (ook webshop) Bangelore en Shengzen kan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 16 december 2020 @ 14:41:34 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196765277
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Benny het volgende:
Fysio is momenteel ook deels ontlasting van de verpleegzorg
Idd ja, mijn fysio is daar vooral druk mee. Om van het ziekenhuis zaken op te vangen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:42:20 #209
416575 crew  Evenstar
pi_196765293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De leerkracht van mijn dochter (groep 8) heeft een bericht gestuurd met de mededeling dat er voor de aankomende twee dagen (vrijdag zouden ze al vrij zijn) werk in de diverse apps staat, en dat kinderen dat mogen doen, maar dat ze nu niets moeten. Omdat ze toch ook wel geschrokken waren van de plotselinge sluiting, de omgegooide planning met een kerstonbijt op dinsdagochtend en zorgen over de toetsen die na de vakantie zouden starten.
Na de vakantie heeft deze leerkracht weer, zoals in de eerste sluiting, via zoom overleg met telkens kleine groepjes. Zo kunnen ze vragen stellen over de stof, maar ook een stukje verhaal kwijt. Ze is via de mail heel goed bereikbaar voor de ouders.

Ik heb helemaal niet het gevoel dat wij als ouders het maar uit moeten zoeken en er alleen voor staan.
Prima oplossing.

Lang niet ideaal, maar prima voor een relatief korte periode denk ik dan, toch?
pi_196765301
Gaan die kutkerken nou ook eindelijk een keer kappen met die massabijeenkomsten?

Ik las dat er voor van de week ergens alweer een of ander feestje was voor 200 man, onbegrijpelijk dat die niks hoeven en niks moeten en niks doen terwijl de rest plat ligt.
blablablabla
pi_196765304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Makkelijk zal het niet zijn, maar denk ook dat men te moeilijk doet hierover.

Je zwengelt een PC aan, je start Teams/Zoom of wat dan ook op, je kijkt of iedereen er is en je begint met je les. Alsof je gewoon voor de klas staat.

Men doet net alsof men nog internet moet uitvinden als het over online onderwijs gaat. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed genoeg om even een korte periode door te komen.
Het gaat niet alleen om het les geven, maar ook om het les krijgen. Sommige kinderen hebben daar behoorlijk wat last van.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:43:03 #212
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196765317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ach nee, een tendentieus artikel met ditto kop. Gelukkig achter de betaalmuur, dan kunnen we 'm ongelezen overslaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ach nee, een tendentieus artikel met ditto kop. Gelukkig achter de betaalmuur, dan kunnen we 'm ongelezen overslaan.
Niks tendentieus, nemen letterlijk de conclusies over van het LUMC-onderzoek.

Maar goed, hier voor jou dan een stuk uit de Volkskrant met dezelfde strekking. Kun je als het goed is wel lezen :)

Zijn scholen dan toch de zwakke plek in het coronabeleid?
De scholen gaan dicht vanwege de oplopende coronabesmettingen. Zijn die dan toch de achilleshiel van het coronabeleid?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196765319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

En dat snap ik dus niet, waarom moet het dan opeens zo anders? Waarom kan men niet gewoon lesgeven zoals altijd, maar dan voor een camera? Waarom moet het dan meteen met een tablet/laptop en een stapeltje papieren?
Het zijn kinderen he , geen volwassen dus die blijven echt niet lekker naar de pc kijken zonder toezicht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:43:11 #214
416575 crew  Evenstar
pi_196765322
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat een negatieve (weet niet of dat ook bij PCR is, of bij alle soorten? ) test niet perse betekend dat je het niet hebt.
Begreep dat testen als je geen symptomen hebt al snel leidt tot een negatieve uitslag, terwijl je een paar dagen later positief kan zijn?
Ja, als je drie dagen geleden besmet bent kan je test vandaag negatief zijn, maar over twee dagen positief. Nadat je een hele vliegtuig bijelkaar hebt lopen blaffen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 december 2020 @ 14:43:19 #215
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_196765326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
Gaan die kutkerken nou ook eindelijk een keer kappen met die massabijeenkomsten?

Ik las dat er voor van de week ergens alweer een of ander feestje was voor 200 man, onbegrijpelijk dat die niks hoeven en niks moeten en niks doen terwijl de rest plat ligt.
Die hebben het meeste uit eigen initiatief afgelast. :s)

Uitzonderingen daar gelaten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_196765338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zal dat bij de school van jouw kinderen goed geregeld zijn, maar dat is het niet bij elke school, en bij elke ouder of elke huissituatie.

Op het VO zijn de kinderen (en vast ook groep 7/8) zijn de kinderen een stuk zelfstandiger en gaat het allemaal een stuk makkelijker.

Maar op PO is er veel ondersteuning nodig, van zowel leerkracht of nu de ouders.

Je kan er lang over praten, er zijn veel voorbeelden mogelijk, maar voor PO is de sluiting (ook al is het maar 2 weken) verre van ideaal voor de jonge kinderen, VO ben ik een stuk minder bang voor als het bij die 2 weken blijft, gaat het weer 3,5 maand duren, dan hebben we een hele andere uitdaging.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:43:57 #217
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196765343
Vreemd.
Antifa
  woensdag 16 december 2020 @ 14:44:26 #218
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196765354
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Tegelijkertijd blijft overeind staan dat kinderen minder besmettelijk zijn dan volwassenen. Wetenschappers van het Imperial College in Londen legden onlangs 97 studies naar de virusoverdracht naast elkaar, en vonden opnieuw dat kinderen onder de 20 het virus binnen hun huishouden minder vaak doorgeven dan volwassenen. Ook berekenden ze dat mensen zonder symptomen gemiddeld maar eenderde zo besmettelijk zijn – en daar vallen kinderen dikwijls onder.

Thx. Dit had ik niet willen missen.
Antifa
pi_196765356
quote:
6s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef D_A het volgende:

[..]

Die hebben het meeste uit eigen initiatief afgelast. :s)

Uitzonderingen daar gelaten.
Oké het zal me benieuwen. Zullen we zondag gaan zien op o.a. Urk, Staphorst etc
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:45:14 #220
416575 crew  Evenstar
pi_196765370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Het zijn kinderen he , geen volwassen dus die blijven echt niet lekker naar de pc kijken zonder toezicht.
Als de ouders thuiswerken kunnen ze meteen toezicht houden :D

Heb het hier dan nog steeds vooral over VO trouwens, niet over basisscholen.
pi_196765377
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, als je drie dagen geleden besmet bent kan je test vandaag negatief zijn, maar over twee dagen positief. Nadat je een hele vliegtuig bijelkaar hebt lopen blaffen.
In het vliegtuig heb je mondkapje op dus niets aan de hand.
pi_196765378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Makkelijk zal het niet zijn, maar denk ook dat men te moeilijk doet hierover.

Je zwengelt een PC aan, je start Teams/Zoom of wat dan ook op, je kijkt of iedereen er is en je begint met je les. Alsof je gewoon voor de klas staat.

Men doet net alsof men nog internet moet uitvinden als het over online onderwijs gaat. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed genoeg om even een korte periode door te komen.
Nee joh, men moet geen internet meer uitvinden, maar online en afstandsonderwijs aan kinderen wel. Dat is toch niet zo gek? Het is niet iets dat men gewoon is, geen onderdeel van de opleiding (misschien is dat iets wat ze erin kunnen opnemen nu), het is voor de leerlingen en de leerkracht echt wel even wennen. Ik vind ook niet dat er moeilijk over gedaan wordt, maar eerder dat er door anderen te gemakkelijk over wordt gedaan.
pi_196765389
Present. Nog 30 min voor de 10.000. :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:46:21 #224
416575 crew  Evenstar
pi_196765391
quote:
7s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:45 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

In het vliegtuig heb je mondkapje op dus niets aan de hand.
Ja, mondkapje is 100% veilig naturlijk. Geen enkele kans dat je dan nog besmet raakt.

Ask me how I know ....
pi_196765395
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Die stellen hun reis maar uit voor een maandje.
Soms moet je voor zaken weg, terug naar je familie en je land, om medische redenen ergens naar toe of mijd je liever de lockdown en ga je ergens naar toe waar nog wel iets te doen is.
pi_196765398
quote:

[..]

Een jong kind heeft simpelweg niet de spanningsboog van een wat ouder kind.
In de klas kan je daar veel beter op sturen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:46:45 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196765400
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef Salina het volgende:
.... Dat is voor mij - als voormalig grootgebruiker van de lokale cultvideotheek/schrijver voor het lokale cultblaadje/liefhebber van bijzondere, minder populaire muziek - wel een soort dystopisch doembeeld.
Kennelijk willen we dat zo laten gebeuren door geen ruimte te laten voor initiatieven die diversiteit en kansen bieden.
Het is prima denkbaar om allerlei zaken op te zetten die een marginaal besmettingsrisico geven voor de doelgroep die daar gebruik van wil/kan maken. Helaas zijn de beperkingen zo eenzijdig dat het niet rendabel (lees betaalbaar) te organiseren is.
pi_196765407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, mondkapje is 100% veilig naturlijk. Geen enkele kans dat je dan nog besmet raakt.
Denk/hoop dat hij het ironisch bedoelde.
pi_196765410
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ow, zijn die dingen niet veilig?
pi_196765412
quote:

[..]

Goeie vraag, die heb ik mn schoonmoeder ook gesteld. Zijn best veel kinderen die (bijna) geen internettoegang hebben, ouders die niet uit durven spreken dat ze geen laptop hebben die hun kind kan gebruiken.

Online lesgeven is (nog steeds) achtergesteld op veel scholen.
pi_196765413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga voor 8818
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:47:27 #232
416575 crew  Evenstar
pi_196765417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Denk/hoop dat hij het ironisch bedoelde.
Hope so, kan het ook niet meer volgen wie wat ironisch bedoelt :P
pi_196765418
ik ga voor 12K
pi_196765422
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga voor een nieuw record
  woensdag 16 december 2020 @ 14:47:52 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196765425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
De Hema zegt dan dat ze open wilden blijven om ondersteuning te geven aan de supermarkten. Zodat het meer gespreid was en daar niet te druk. Dat is toch echt om te kosten, zeg dan gewoon dat je omzet wil maken. Dat begrijpt iedereen ook wel.
Mooie typo daar :P Hij klopt ook nog.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_196765434
Ik kom trouwens ook alleen maar hier voor de cijfers.

Vrij vandaag, dus corona kan me verder wat.
pi_196765436
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Precies. Moet ze hier letterlijk achter de tablet zetten en houden.

Thuiswerken? Daar kom niks van in natuurlijk. Alsof 'n kind van 5 braaf huiswerk gaat maken en blijft maken. Of achter Zoom blijft zitten gapen.

Het is ook niet te vergelijken met klassikaal onderwijs. Nu al 9 maanden geen fatsoenlijk onderwijs en dat voor 'n handvol levensjaren van 'n aantal bejaarden.
pi_196765437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als de ouders thuiswerken kunnen ze meteen toezicht houden :D

Heb het hier dan nog steeds vooral over VO trouwens, niet over basisscholen.
In het VO denk ik dat het nog lastiger is ga jij je puberende zoon maar van zijn ps4/5 houden. Plus wat al vaker gezegd is ouders die wel of niet willen helpen, is het rustig in huis enzovoort. Plus ook niet alle ouders kunnen thuis werken.
pi_196765442
Fikse daling zo, we gaan weer naar 5k.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:48:35 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196765443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik ga voor 8818
Ik denk eerder zoiets ja, mag hopen dat we niet ruim boven de 10k zitten
  woensdag 16 december 2020 @ 14:48:49 #241
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196765447
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef hjansen82 het volgende:
Bij de Lidl kun je ook funshoppen. Wel beperkt maar toch. Altijd wel iets leuks in de aanbiedingen bak.
Hmmmm. die paar graaibakken worden d8 ik niet meer neergezet of bijgevuld.
Lidl is redelijk down to earth als het aankomt op kwaliteit en (overheids) regels.
pi_196765463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prima oplossing.

Lang niet ideaal, maar prima voor een relatief korte periode denk ik dan, toch?
Op zich wel.

Er zitten ook echt wel haken en ogen aan. Mijn dochter doet het er prima mee, en ik kan haar met zaken helpen als het niet goed gaat. Toch maakt ze zich zorgen, want ze heeft een bepaald doel voor ogen mbt het definitieve schooladvies, en ze twijfelt heel snel aan zichzelf of dat gaat lukken. Dan is een leerkracht die echt betrokken is en naast je kan komen zitten en dingen met je bespreken wel erg waardevol.
Bovendien gaan ze na de vakantie weer starten met de portfoliogesprekken. Dat zijn echt dingen die je eigenlijk face-to-face wil doen. Dat dat nu online moet, is echt wel een minpunt.

Is het onoverkomelijk allemaal? Nee, zeker niet voor onze dochter. Is het verre van ideaal? Ja, zeker wel.
  Redactie Frontpage woensdag 16 december 2020 @ 14:49:44 #243
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196765464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik denk eerder zoiets ja, mag hopen dat we niet ruim boven de 10k zitten
Nou we missen nog zo'n 6000 gevallen van de afgelopen dagen, wie weet gooien ze die er wel in 1 keer bij vandaag.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 16 december 2020 @ 14:50:08 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196765474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:47 schreef _serial_ het volgende:
ik ga voor 12K
Toe maar.
pi_196765480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef Salina het volgende:

[..]

Plus de kleinere nichezaken als filmhuizen, distributeurs en productiehuizen van bijzondere (experimentelere en kleinschaligere) films en muziek, kleinere platenlabels, kleinere theaters, bioscopen, etcetera.

Als fervent liefhebber van bijzondere muziek en bijzondere films (kleinschalig, filmhuis, experimenteel etc.) maak ik me wel zorgen over toekomst en voortbestaan daarvan.

Ik zie me in het ergste geval een soort beeld voor me waarin er enkel nog plaats is voor grootschalige, populaire muziek/film/cultuur en alle scherpe randjes zijn verdwenen. Dat is voor mij - als voormalig grootgebruiker van de lokale cultvideotheek/schrijver voor het lokale cultblaadje/liefhebber van bijzondere, minder populaire muziek - wel een soort dystopisch doembeeld.
Dit is echt vreselijk... Ben het heleaal met je eens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_196765481
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Begreep dat testen als je geen symptomen hebt al snel leidt tot een negatieve uitslag, terwijl je een paar dagen later positief kan zijn? Daarnaast heb ik ook vliegangst :D. Dus ik draag niet bij aan het probleem. Om een mening te hebben over mensen die bewust de boel te lopen saboteren. Over die mensen ben ik ook boos. Maar als het enkel gaat om het misgunnen. Ik niet , dus jij ook niet. Dat vind ik niet terecht.
Dat is helemaal waar. Het is ook niet verstandig om te vliegen, daar ben ik het ook mee eens. Maar ik denk dat de meeste mensen een goede reden hebben om toch te reizen.

[ Bericht 18% gewijzigd door hjansen82 op 16-12-2020 14:54:35 (fout) ]
Check it out
  woensdag 16 december 2020 @ 14:50:41 #247
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196765483
IK GA VOOR 7200
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196765496
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mooie typo daar :P Hij klopt ook nog.
Haha, ik denk ik hou het netjes.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:51:44 #249
416575 crew  Evenstar
pi_196765502
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op zich wel.

Er zitten ook echt wel haken en ogen aan. Mijn dochter doet het er prima mee, en ik kan haar met zaken helpen als het niet goed gaat. Toch maakt ze zich zorgen, want ze heeft een bepaald doel voor ogen mbt het definitieve schooladvies, en ze twijfelt heel snel aan zichzelf of dat gaat lukken. Dan is een leerkracht die echt betrokken is en naast je kan komen zitten en dingen met je bespreken wel erg waardevol.
Bovendien gaan ze na de vakantie weer starten met de portfoliogesprekken. Dat zijn echt dingen die je eigenlijk face-to-face wil doen. Dat dat nu online moet, is echt wel een minpunt.

Is het onoverkomelijk allemaal? Nee, zeker niet voor onze dochter. Is het verre van ideaal? Ja, zeker wel.
Hangt inderdaad ook heel erg af van hoe lang het gaat duren. Eens.
pi_196765504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Mani89 het volgende:
IK GA VOOR 7200
Met of zonder de 6000 van de voorgaande dagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')