Een jong kind heeft simpelweg niet de spanningsboog van een wat ouder kind.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet, waarom moet het dan opeens zo anders? Waarom kan men niet gewoon lesgeven zoals altijd, maar dan voor een camera? Waarom moet het dan meteen met een tablet/laptop en een stapeltje papieren?
Kennelijk willen we dat zo laten gebeuren door geen ruimte te laten voor initiatieven die diversiteit en kansen bieden.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef Salina het volgende:
.... Dat is voor mij - als voormalig grootgebruiker van de lokale cultvideotheek/schrijver voor het lokale cultblaadje/liefhebber van bijzondere, minder populaire muziek - wel een soort dystopisch doembeeld.
Denk/hoop dat hij het ironisch bedoelde.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, mondkapje is 100% veilig naturlijk. Geen enkele kans dat je dan nog besmet raakt.
Ow, zijn die dingen niet veilig?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, mondkapje is 100% veilig naturlijk. Geen enkele kans dat je dan nog besmet raakt.
Goeie vraag, die heb ik mn schoonmoeder ook gesteld. Zijn best veel kinderen die (bijna) geen internettoegang hebben, ouders die niet uit durven spreken dat ze geen laptop hebben die hun kind kan gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet, waarom moet het dan opeens zo anders? Waarom kan men niet gewoon lesgeven zoals altijd, maar dan voor een camera? Waarom moet het dan meteen met een tablet/laptop en een stapeltje papieren?
Ik ga voor 8818quote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Present. Nog 30 min voor de 10.000.
Hope so, kan het ook niet meer volgen wie wat ironisch bedoeltquote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk/hoop dat hij het ironisch bedoelde.
Ik ga voor een nieuw recordquote:Op woensdag 16 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
Present. Nog 30 min voor de 10.000.
Mooie typo daarquote:Op woensdag 16 december 2020 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
De Hema zegt dan dat ze open wilden blijven om ondersteuning te geven aan de supermarkten. Zodat het meer gespreid was en daar niet te druk. Dat is toch echt om te kosten, zeg dan gewoon dat je omzet wil maken. Dat begrijpt iedereen ook wel.
Precies. Moet ze hier letterlijk achter de tablet zetten en houden.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het zijn kinderen he , geen volwassen dus die blijven echt niet lekker naar de pc kijken zonder toezicht.
In het VO denk ik dat het nog lastiger is ga jij je puberende zoon maar van zijn ps4/5 houden. Plus wat al vaker gezegd is ouders die wel of niet willen helpen, is het rustig in huis enzovoort. Plus ook niet alle ouders kunnen thuis werken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als de ouders thuiswerken kunnen ze meteen toezicht houden
Heb het hier dan nog steeds vooral over VO trouwens, niet over basisscholen.
Hmmmm. die paar graaibakken worden d8 ik niet meer neergezet of bijgevuld.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef hjansen82 het volgende:
Bij de Lidl kun je ook funshoppen. Wel beperkt maar toch. Altijd wel iets leuks in de aanbiedingen bak.
Op zich wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prima oplossing.
Lang niet ideaal, maar prima voor een relatief korte periode denk ik dan, toch?
Nou we missen nog zo'n 6000 gevallen van de afgelopen dagen, wie weet gooien ze die er wel in 1 keer bij vandaag.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk eerder zoiets ja, mag hopen dat we niet ruim boven de 10k zitten
Dit is echt vreselijk... Ben het heleaal met je eens.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Plus de kleinere nichezaken als filmhuizen, distributeurs en productiehuizen van bijzondere (experimentelere en kleinschaligere) films en muziek, kleinere platenlabels, kleinere theaters, bioscopen, etcetera.
Als fervent liefhebber van bijzondere muziek en bijzondere films (kleinschalig, filmhuis, experimenteel etc.) maak ik me wel zorgen over toekomst en voortbestaan daarvan.
Ik zie me in het ergste geval een soort beeld voor me waarin er enkel nog plaats is voor grootschalige, populaire muziek/film/cultuur en alle scherpe randjes zijn verdwenen. Dat is voor mij - als voormalig grootgebruiker van de lokale cultvideotheek/schrijver voor het lokale cultblaadje/liefhebber van bijzondere, minder populaire muziek - wel een soort dystopisch doembeeld.
Dat is helemaal waar. Het is ook niet verstandig om te vliegen, daar ben ik het ook mee eens. Maar ik denk dat de meeste mensen een goede reden hebben om toch te reizen.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat een negatieve (weet niet of dat ook bij PCR is, of bij alle soorten? ) test niet perse betekend dat je het niet hebt.
Begreep dat testen als je geen symptomen hebt al snel leidt tot een negatieve uitslag, terwijl je een paar dagen later positief kan zijn? Daarnaast heb ik ook vliegangst. Dus ik draag niet bij aan het probleem. Om een mening te hebben over mensen die bewust de boel te lopen saboteren. Over die mensen ben ik ook boos. Maar als het enkel gaat om het misgunnen. Ik niet , dus jij ook niet. Dat vind ik niet terecht.
Haha, ik denk ik hou het netjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mooie typo daarHij klopt ook nog.
Hangt inderdaad ook heel erg af van hoe lang het gaat duren. Eens.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich wel.
Er zitten ook echt wel haken en ogen aan. Mijn dochter doet het er prima mee, en ik kan haar met zaken helpen als het niet goed gaat. Toch maakt ze zich zorgen, want ze heeft een bepaald doel voor ogen mbt het definitieve schooladvies, en ze twijfelt heel snel aan zichzelf of dat gaat lukken. Dan is een leerkracht die echt betrokken is en naast je kan komen zitten en dingen met je bespreken wel erg waardevol.
Bovendien gaan ze na de vakantie weer starten met de portfoliogesprekken. Dat zijn echt dingen die je eigenlijk face-to-face wil doen. Dat dat nu online moet, is echt wel een minpunt.
Is het onoverkomelijk allemaal? Nee, zeker niet voor onze dochter. Is het verre van ideaal? Ja, zeker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |