abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2020 @ 14:26:14 #151
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_196764908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Er zijn ook veel mensen die moeten wachten op hun behandeling in het ziekenhuis. Die worden ook uitgesteld,
Verpleegsters en artsen in het ziekenhuis helpen met COVID zorg. Ik zie een fysio niet snel naar het ziekenhuis gaan om daar te helpen met de symptomen van het virus.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_196764927
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naast het duimpje bij een post, moet er ook een :o komen en een ;(
Wat is het probleem om met een negatieve PCR test op het vliegtuig te stappen.
Check it out
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:27:09 #153
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196764931
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het VO is ook het probleem niet.

De hele discussie die nu loopt gaat over het sluiten van PO, en de KDV
Ging over dat artikel waarin juist het VO als een brandhaard wordt gezien, dus de discussie ging zeker wel over VO in dit geval.

PO en KDV zijn gewoon gesloten omdat veel ouders denken dat ze onmisbaar zijn op werk en weigeren thuis te werken. Je kan het er niet mee eens zijn, maar het is helaas wel een van de weinige manieren om het op korte termijn op te lossen.

Wil geloven dat men hier van leert, maar ben er bang voor.
pi_196764933
Fysio is momenteel ook deels ontlasting van de verpleegzorg
pi_196764935
Misschien tijd om even iets anders te doen. }:|
pi_196764946
quote:

[..]

Er zijn ook veel mensen die moeten wachten op hun behandeling in het ziekenhuis. Die worden ook uitgesteld. Als je vergaat van de pijn dan moet je geholpen worden. Maar een licht pijntje kan toch wel even wachten.
Wie ben jij om dat te bepalen? Daarnaast is ziekenhuiszorg totaal niet vergelijkbaar met fysiotherapie.
pi_196764956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ging over dat artikel waarin juist het VO als een brandhaard wordt gezien, dus de discussie ging zeker wel over VO in dit geval.

PO en KDV zijn gewoon gesloten omdat veel ouders denken dat ze onmisbaar zijn op werk en weigeren thuis te werken. Je kan het er niet mee eens zijn, maar het is helaas wel een van de weinige manieren om het op korte termijn op te lossen.

Wil geloven dat men hier van leert, maar ben er bang voor.
De menselijke enkelband van ouders, zoals gisteren gesteld in de kamer.

En de kinderen worden de dupe.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196764962
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Benny het volgende:
Fysio is momenteel ook deels ontlasting van de verpleegzorg
Dat vind ik dan wel weer een terecht punt.
Check it out
pi_196764979
Hier in dorp zijn effectief alleen de kledingwinkels en kappers dicht :') De rest is ook pakketpunt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:29:15 #160
416575 crew  Evenstar
pi_196764983
quote:

[..]

Er zijn ook veel mensen die moeten wachten op hun behandeling in het ziekenhuis. Die worden ook uitgesteld. Als je vergaat van de pijn dan moet je geholpen worden. Maar een licht pijntje kan toch wel even wachten.
Nogmaals, denk aub na voordat je post.

Een klein pijntje wat met 1 behandeling verholpen kan worden kan omslaan in heel veel pijn en heel veel behandeling als je er niet op tijd bij bent. Kom op zeg ....

Zorg staat al op knappen en jij wil zorgen dat wij straks ook nog eens allerlei patiënten er bij krijgen die makkelijk geholpen konden worden.

Je hoeft echt niet overal een mening over te hebben.
pi_196764988
quote:

[..]

Juist behandeling bij de fysio kan voorkomen dat je naar het ziekenhuis moet. Een licht pijntje nu behandelen bij de fysio kost je 3 of 4 behandelingen. Beter dan met een hernia naar het ziekenhuis moeten.
pi_196764989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wie ben jij om dat te bepalen? Daarnaast is ziekenhuiszorg totaal niet vergelijkbaar met fysiotherapie.
Dat bepaal ik ook niet. Ik zou bij een licht pijntje het bezoek uitstellen. Maar iedereen mag dat voor zichzelf weten.
Check it out
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:30:09 #163
416575 crew  Evenstar
pi_196764994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Omdat een negative PCR test nu, niks zegt over of je morgen wel positief test.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:30:19 #164
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196764999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Mammietje het volgende:
Misschien tijd om even iets anders te doen. }:|
Tot over 3 kwartier dan :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196765004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Half NL stond op zijn achterste benen toen WA en zijn familie dat deed.
pi_196765005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:29 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dat bepaal ik ook niet. Ik zou bij een licht pijntje het bezoek uitstellen. Maar iedereen mag dat voor zichzelf weten.
Jij denkt het voor anderen te kunnen bepalen. Dat is heel wat anders.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:30:40 #167
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_196765008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

De kinderen worden inderdaad de dupe van het gedrag van hun ouders.

Misschien ook iets voor hun ouders om over na te denken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:30:41 #168
416575 crew  Evenstar
pi_196765010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Yup, niet wenselijk, maar begrijp het wel.
pi_196765013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is zorg.

En je bent weer zonder na te denken van alles aan het uitkramen.

Heb gisteren nog fysio gehad. Heb twee weken met veel pijn gelopen, inclusief zware pijnstilling en het werd niet beter. Gisteren 30 minuten op de tafel gelegen en vandaag kan ik al zonder pijnstilling rondlopen.

Mensen werken veel meer thuis, krijgen veel meer (klein) blessures omdat ze dat niet gewend zijn. Geen goede spullen hebben etc. etc.

Nu lopen zeuren over fysio is echt niet slim.
Ze hebben geen vijf weken. Ze hebben nu twee dagen en dan is het 2 weken kerstvakantie, en dan begint school. Waar dan dus online en op afstand les gegeven moet worden. VO en PO.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196765017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Omdat een negative PCR test nu, niks zegt over of je morgen wel positief test.
Dan moeten ze betere testen ontwikkelen en niet het probleem bij de mensen neerleggen.
Check it out
  woensdag 16 december 2020 @ 14:31:10 #171
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196765021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De kinderen worden inderdaad de dupe van het gedrag van hun ouders.

Misschien ook iets voor hun ouders om over na te denken.
Maar niet iets om de kinderen mee te bestraffen.
Antifa
pi_196765028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef hjansen82 het volgende:
Fysio bezoek is ook zoiets. Het is een contactberoep. En hoe urgent is de kwetsuur om te behandelen.
Ik ben fysio en heb op dit moment meerdere mensen die net een nieuwe knie/heup of een andere operatie hebben gekregen. Die mensen liggen met een bed in de woonkamer en maandag heb ik iemand weer leren traplopen. Dat is toch best urgent. En daarnaast heb ik veel chronisch zieken, die zijn na de 1e lockdown flink achteruit gegaan (met valpartijen als gevolg) en dat heeft ook weer maanden geduurd om weer wat op niveau te kunnen krijgen. Niet alles is even urgent maar ook niet alles kan weken wachten/op afstand.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:31:36 #173
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_196765038
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Half NL stond op zijn achterste benen toen WA en zijn familie dat deed.
Zeker een fair point. Ik vind het reizen van mensen nu ook niet goed te praten tho.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:31:48 #174
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_196765042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar niet iets om de kinderen mee te bestraffen.
De goeden lijden altijd onder de kwaden. Dat is nooit anders geweest.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_196765051
Dit deel van de persco is eigenlijk het antwoord op bijna elke discussie van de afgelopen dagen
quote:
En ik zeg in alle openheid: over elk van deze maatregelen, over elke locatie, elk beroep, elke doelgroep valt een lange discussie te voeren.
Want bij ons kan het met wat aanpassingen toch best veilig?
Bij ons zijn toch geen besmettingen geweest?
Of wat is nou de bijdrage van specifiek deze groep aan de verspreiding van het virus?
Het zijn allemaal begrijpelijke vragen en argumenten.
En als de cijfers de laatste weken zouden zijn gedaald in plaats van gestegen, zouden we onszelf dit soort vragen ook hebben gesteld om te kijken waar misschien weer iets meer zou kunnen.
Maar dat is niet de situatie waarin we zitten.
Die luxe hebben we niet.
Het is nu: hoe minder contacten, hoe beter.
We moeten nu alles doen
We moeten door deze heel zure appel heen bijten, voordat het weer beter wordt.
pi_196765055
Ik ben het geloof en het vertrouwen in de regering al verloren. Ze moeten gewoon duidelijk een lijn trekken.
Als de action en wibra open mogen dan mogen andere winkels dat ook.
Als de scholen opengaan dan kinderopvang ook!
Gewoon weer alles open.
Lagere scholen en kinderopvang dicht slaat nergens op.
Middelbaar en hoger onderwijs waar oudere kinderen komen die besmet raken met het virus dat is een risico ja, maar kleine kinderen besmetten anderen niet. Want dat hebben de virologen toch onderzocht.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:32:50 #177
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196765068
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dan moeten ze betere testen ontwikkelen en niet het probleem bij de mensen neerleggen.
Dat heeft niets met de test te maken :')

Antifa
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:32:52 #178
416575 crew  Evenstar
pi_196765069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze hebben geen vijf weken. Ze hebben nu twee dagen en dan is het 2 weken kerstvakantie, en dan begint school. Waar dan dus online en op afstand les gegeven moet worden. VO en PO.
Oh ja, kronkel bij mij, sorry.

Al hadden zij er natuuurlijk in die negen maanden wel wat meer aan kunnen doen. Snap dat de kerstvakantie niet bedoeld is om dit soort dingen te regelen, maar wij zitten nu eenmaal in een uitzonderlijke situatie. Ook in twee weken kan men veel voorelkaar krijgen denk ik.
pi_196765070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij denkt het voor anderen te kunnen bepalen. Dat is heel wat anders.
Dat is niet de bedoeling. Ik vraag me gewoon iets af. Dat is wat anders. Ik zal nooit iemand anders iets ontzeggen. Ik hou er ook niet van als dat richting mij gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door hjansen82 op 16-12-2020 14:33:40 (fout) ]
Check it out
  woensdag 16 december 2020 @ 14:33:34 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196765088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de test te maken :')

[ afbeelding ]
'There was one tiny flaw in the plan'
- 'What was that?'
'It was bollocks'
  woensdag 16 december 2020 @ 14:33:39 #181
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196765091
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef _serial_ het volgende:
Breek: Hema sluit donderdag.
En zo worden de duimschroeven aangedraaid die verder afleiden van onkunde.
quote:
nu.nl 16dec20 12u22
Winkels mogen alleen openblijven als ze minstens 70 procent van hun omzet halen uit essentiële producten als voedsel, schoonmaakmiddelen en persoonlijke verzorging. De grens lag eerder op 30 procent. Het kabinet scherpt de regels aan, nadat meerdere budgetketens besloten toch deels open te gaan.
Hmmmmm.. mijn kapper heeft alleen gelezen dat hij dicht moe(s)t: Ik verkoop je de shampoo voor ¤25 en nu je er toch bent. Zal er vast wel weer iemand komen die ergens iets vind/zoekt en een lijstje opdiept wat dan essentieel is, je zal maar last hebben van stoppels.

Niet dat ik dat wil maar het zou eerlijker zijn als het kabinet zegt en eist: blijf thuis en stuur ons de rekening.
Positief is wel voor die (af)gesloten ondernemers* dat zij een beter & duidelijker bewijsstuk hebben om hun claims in te kunnen dienen dan een Televaag bericht en een wauwelende Minister President die Tweede Kamer misbruikt als spreekbuis om te adviseren dat mensen thuis moe(s)ten blijven maar wel wat mogen ophalen |:(

*Alles heeft en had een bedoeling. incl dat het overheid geen vlieg $ reisverbod wil instellen waar dan essentiële uitzondering voor te maken zijn.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:34:15 #182
416575 crew  Evenstar
pi_196765103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ok. als dit je niveau is ben ik wel klaar met reageren op je hoor.
pi_196765104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

PO is vrijwel geen online onderwijs, dat een lespakketje bij de ouders droppen en zoek het maar uit.
Voor vragen is de leraar bereikbaar.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196765114
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef quirina het volgende:
Ik ben het geloof en het vertrouwen in de regering al verloren. Ze moeten gewoon duidelijk een lijn trekken.
Als de action en wibra open mogen dan mogen andere winkels dat ook.
Als de scholen opengaan dan kinderopvang ook!
Gewoon weer alles open.
Lagere scholen en kinderopvang dicht slaat nergens op.
Middelbaar en hoger onderwijs waar oudere kinderen komen die besmet raken met het virus dat is een risico ja, maar kleine kinderen besmetten anderen niet. Want dat hebben de virologen toch onderzocht.
Kinderen dienen blijkbaar als "levende enkelband" om hun ouders te verplichten thuis te laten werken. Geen idee hoe een vuilnisman of 'n dokter dat zou moeten doen, maar goed...

Recht op onderwijs weegt blijkbaar niet zo zwaar, omdat dat online ook wel kan. Vraag me af waarom een kerk of een moskee de dienst dan niet online kan houden. Als onderwijs online kan, dan kan de pastoor of de imam ook wel een praatje houden voor de webcam.

Los daarvan vind ik het belachelijk zo'n lockdown. Het lost ook weinig op. Mensen gaan toch wel ergens heen. Op die paar plekken waar je nu nog terecht kunt, wordt het gewoon drukker. En anders zoek je elkaar thuis op.
pi_196765119
Echt ik hoop zo de alles dicht gooien want het slaat allemaal nergens op. Ik werk in een telecom winkel en als je ziet hoe ze hier wanhopig alles aan het verzinnen zijn om toch maar iets te kunnen verkopen dan is echt om te kotsen. Dicht is dicht en nu heb je als nog volk wat naar de stad komt. Zelfs de Jamin is open hier :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:35:32 #186
416575 crew  Evenstar
pi_196765137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
Echt ik hoop zo de alles dicht gooien want het slaat allemaal nergens op. Ik werk in een telecom winkel en als je ziet hoe ze hier wanhopig alles aan het verzinnen zijn om toch maar iets te kunnen verkopen dan is echt om te kotsen. Dicht is dicht en nu heb je als nog volk wat naar de stad komt. Zelfs de Jamin is open hier :')
Het is zo treurig dat het lachwekkend is.
pi_196765141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh ja, kronkel bij mij, sorry.

Al hadden zij er natuuurlijk in die negen maanden wel wat meer aan kunnen doen. Snap dat de kerstvakantie niet bedoeld is om dit soort dingen te regelen, maar wij zitten nu eenmaal in een uitzonderlijke situatie. Ook in twee weken kan men veel voorelkaar krijgen denk ik.
Reken er maar op dat er veel leerkrachten werken in de kerstvakantie, omdat ze veel moeten regelen. En ook dat er in de afgelopen maanden heel veel is gedaan om in een dergelik scenario weer behoorlijk les te kunnen geven. Maar het is nog niet zo gemakkelijk allemaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196765149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, doe nou eens even, Kyran, hoe moeilijk kan het zijn zo'n test! :{w
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:36:28 #189
416575 crew  Evenstar
pi_196765153
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, doe nou eens even, Kyran, hoe moeilijk kan het zijn zo'n test! :{w
Doe echt mijn best om kalm te blijven, maar pffffffffffffffff. Ik ga even rondje lopen ofzo :D Ik zal onderweg de elfjes wel vertellen dat ze betere tests moeten ontwikkelen.
pi_196765154
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Reken er maar op dat er veel leerkrachten werken in de kerstvakantie, omdat ze veel moeten regelen. En ook dat er in de afgelopen maanden heel veel is gedaan om in een dergelik scenario weer behoorlijk les te kunnen geven. Maar het is nog niet zo gemakkelijk allemaal.
Ze moeten net zoveel regelen als voorheen, alleen nu in een online vorm.
Ze hebben daar minstens 3,5 maand op kunnen oefenen bij de 1e golf.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:36:53 #191
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196765169
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef hjansen82 het volgende:
Fysio bezoek is ook zoiets. Het is een contactberoep. En hoe urgent is de kwetsuur om te behandelen.
Mwoh, mijn frozen shoulder was vrij urgent omdat ik mijn eigen kont bijna niet meer kon afvegen zonder flauw te vallen.
pi_196765179
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Zeker een fair point. Ik vind het reizen van mensen nu ook niet goed te praten tho.
Schiphol dicht voor passagiers kan natuurlijk niet .
pi_196765181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok. Ik snap je punt wel. Het is misschien beter om thuis te blijven. Als er iets meer begrip zou zijn voor mensen die hun familie al bijna een jaar niet meer hebben gezien. Er zullen ook mensen bij zitten die niet noodzakelijk hoeven te reizen, maar er zijn ook mensen met een gegronde reden om te reizen.
Check it out
pi_196765187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mwoh, mijn frozen shoulder was vrij urgent omdat ik mijn eigen kont bijna niet meer kon afvegen zonder flauw te vallen.
Jamaar je gaat er niet dood aan.

Ofzo :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 14:37:54 #195
416575 crew  Evenstar
pi_196765189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Makkelijk zal het niet zijn, maar denk ook dat men te moeilijk doet hierover.

Je zwengelt een PC aan, je start Teams/Zoom of wat dan ook op, je kijkt of iedereen er is en je begint met je les. Alsof je gewoon voor de klas staat.

Men doet net alsof men nog internet moet uitvinden als het over online onderwijs gaat. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed genoeg om even een korte periode door te komen.
pi_196765214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ok. Ik snap je punt wel. Het is misschien beter om thuis te blijven. Als er iets meer begrip zou zijn voor mensen die hun familie al bijna een jaar niet meer hebben gezien. Er zullen ook mensen bij zitten die niet noodzakelijk hoeven te reizen, maar er zijn ook mensen met een gegronde reden om te reizen.
Voor mij is een noodzakelijke reis ook een bezoek aan een vriend die ook alleen is, en waar de muren op hem afkomen. Zo heeft iedereen motivaties.

Zolang we maar verantwoorde beslissingen nemen, en niet met een positieve test of klachten nog even 5 bezoekjes op 1 dag gaan afleggen, daar kan ik pissig over worden.
pi_196765215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Makkelijk zal het niet zijn, maar denk ook dat men te moeilijk doet hierover.

Je zwengelt een PC aan, je start Teams/Zoom of wat dan ook op, je kijkt of iedereen er is en je begint met je les. Alsof je gewoon voor de klas staat.

Men doet net alsof men nog internet moet uitvinden als het over online onderwijs gaat. Het hoeft niet perfect te zijn, maar goed genoeg om even een korte periode door te komen.
Ik zou graag met je willen dat het zo gaat, maar bij best veel (basis)scholen gaat het niet zo. Die krijgen een lespakket, een chromebook te leen en het is: Hop, succes. Als je iets niet snapt horen we het wel
pi_196765217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:34 schreef _serial_ het volgende:

[..]

PO is vrijwel geen online onderwijs, dat een lespakketje bij de ouders droppen en zoek het maar uit.
Voor vragen is de leraar bereikbaar.
Ja, dat is hier ook.

Online onderwijs is echt veel gezegd.

Voorheen zaten de kinderen 4 uur per dag in de klas. Nu is het af en toe eens 'n half uurtje via Zoom en wat huiswerkopdrachten die ze in 10 minuten af hebben.

Nu kun je zelf ook wel wat extra oefeningen met de kinderen doen, maar helemaal rijmen met thuiswerken doet dat niet.
pi_196765229
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Doe echt mijn best om kalm te blijven, maar pffffffffffffffff. Ik ga even rondje lopen ofzo :D Ik zal onderweg de elfjes wel vertellen dat ze betere tests moeten ontwikkelen.
Ik begrijp je punt wel. Ik had het niet zo moeten verwoorden. Maar het reizen wordt op deze manier wel gefaciliteerd, dan gaan mensen daar ook gebruik van maken.
Check it out
pi_196765231
quote:
3s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Schiphol dicht voor passagiers kan natuurlijk niet .
Nee. Er zijn ook mensen natuurlijk die om legitieme redenen reizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')