Wij hebben deze: https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000095066557/quote:Op donderdag 17 december 2020 14:11 schreef KNAK het volgende:
Kan de mensen hier nog een babycook op basis van eigen ervaringen aanraden? Ons kleintje gaat langzaam richting zijn oefenhapjes en wil zo een machine aanschaffen. Keuze uit 100(en) :’)
Zo een blend/stoom/etc alles-in-1 ( zoals babymoov nutribaby ) lijkt me wel wat, maar is het ook wat?
Idem hierquote:Op donderdag 17 december 2020 14:52 schreef SQ het volgende:
Wij gaan hopelijk weer volledig rapleyen, dus zo'n foodprocessor hebben wij niet.
Ik denk trouwens dat zo'n apparaat niet echt wat toevoegt als je wel prakjes wil geven. Een pannetje + blender doen exact hetzelfde.
Als ze op handen en knieën komt duurt het niet lang meer voor ze zich gaat optrekken. Ik zou geen risico nemen en voor een standje lager gaanquote:Op donderdag 17 december 2020 15:49 schreef QuattroF het volgende:
@:KNAK Ik wilde ook graag een babycook toen Frum nog kleiner was. Op aanraden van Fok heb ik het eerst met een goede staafmixer geprobeerd en dat bevalt zo goed dat ik er nooit meer 1 gekocht heb. Ik heb een staafmixer en hakmolen in 1, gaat perfect.
Frum gaat sinds gisteren op handen en knieën zitten. Ze kruipt nog niet maar tijgert. Maar dat duurt zo niet lang meer. Ze is nog niet zelfstandig gaan zitten. Zouden jullie het ledikantje en box al op de lage stand zetten? Of wachten tot ze echt zelf gaat zitten?
Het gaat zo hard! Maar je hebt gelijk. Ik ga er morgen mee aan de slag.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Als ze op handen en knieën komt duurt het niet lang meer voor ze zich gaat optrekken. Ik zou geen risico nemen en voor een standje lager gaan
Ik kook wss heel smerig want potjes hadden altijd de voorkeur.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:06 schreef SQ het volgende:
Mijn kinderen vraten geen potjes
(Kan ze geen ongelijk geven verder).
Fruit bij babies is in dit seizoen wel een ding, wat gek dat je het zelf moet meegeven?
Maar goed, je zou mandarijntjes kunnen ontvellen, of partjes appel die je een beetje zacht maakt in de magnetron.
Ik heb het even opgezocht en het is inderdaad een sprong, wat een drama zegquote:Op donderdag 17 december 2020 13:27 schreef SQ het volgende:
Da's de 8 weken sprong MaJoover een paar dagen is ie weer normaal
Ach hilmo, even een dikke knuffel voor jou. Gelukkig even geen werkstress er bij nu
Wat vindt je moeder er zelf eigenlijk van?
Oh wow Quattro, dat zal zeker niet lang meer gaan duren. Wat gaat dat hard dan!quote:Op donderdag 17 december 2020 15:49 schreef QuattroF het volgende:
@:KNAK Ik wilde ook graag een babycook toen Frum nog kleiner was. Op aanraden van Fok heb ik het eerst met een goede staafmixer geprobeerd en dat bevalt zo goed dat ik er nooit meer 1 gekocht heb. Ik heb een staafmixer en hakmolen in 1, gaat perfect.
Frum gaat sinds gisteren op handen en knieën zitten. Ze kruipt nog niet maar tijgert. Maar dat duurt zo niet lang meer. Ze is nog niet zelfstandig gaan zitten. Zouden jullie het ledikantje en box al op de lage stand zetten? Of wachten tot ze echt zelf gaat zitten?
Ik ben ook wel weer toe aan vakantie na de afgelopen 6 wekenquote:Op vrijdag 18 december 2020 02:39 schreef SQ het volgende:
Fijn, Seven! Toch weer even wat meer rust in de tent
Goud projectielbraakte net vol over me heen. Gelukkig heb ik zelf het meeste geabsorbeerd en is het bed schoon gebleven
Volgens mij gaat vaster voer en vaste poep hand in hand. Hier heeft meneer duidelijk wat te verteren met de JBPM!quote:Op vrijdag 18 december 2020 03:06 schreef Smart_ass het volgende:
Haha Seven! Vanaf wanneer poepen baby’s eigenlijk zo’n beetje vast? Fijn dat je weer lekker vrij bent nu, kun je weer fijn veel tijd met Colin doorbrengen!
Dat projectielbraken heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, lijkt me ook heel naar om te zien! (En om over me heen te krijgen.)
Bubbles heeft het tong uitsteken ontdekt.
Haha ja, voordat mijn Vinted verslaving uit de hand loopt!quote:Op vrijdag 18 december 2020 03:22 schreef Smart_ass het volgende:
Oja duh. Dat is vrij logisch. Dan heeft ie inderdaad wat te verteren!
En ik ga mijn best doen! Nu tot nu alleen tonguitsteekfilmpjes. En nu weer tijd voor jou om te gaan slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |