quote:
Ah ok, ga ik dat ook eens proberen

Hij heeft gisteren/vannacht nu een aantal keer een fles op kamertemperatuur gehad en dat gaat prima. Dat scheelt toch weer een boel zo midden in de nacht

quote:
Op woensdag 16 december 2020 16:48 schreef Tink89 het volgende:Wij deden koud water uit de kraan (dat mag gewoon) afgepast in de fles en hadden voor 's nachts een thermos met kokend heet water uit de waterkoker naast ons bed en een poederbakje met het juiste aantal schepjes in de tijd dat prul een fles kv kreeg 's avonds laat.
Ik vind het denk ik meer moeite om dit allemaal in de slaapkamer te doen dus loop dan net zo lief even naar beneden, in een paar minuten ben je klaar

Als het flesverwarmgedeelte wegvalt is het echt nog een kwestie van een paar minuten.
quote:
Op woensdag 16 december 2020 16:54 schreef SQ het volgende:Ik geef gekolfde melk nooit binnen 12 uur. En na een paar dagen is het ontzettend geschift en mengt het zich alleen goed als het warm is, dus ik maak het altijd warm.
Overigens werkt een bakje heet water net zo goed als een fleswarmer, dus heb ik nooit zo'n ding gehad. En kolfonderdelen steriliseer ik gewoon in mijn stoompan

Dat laatste doen wij ook

Een keer per dag gaan alle flessen/spenen/kolfonderdelen in een grote pan met kokend water en de rest van de dag spoel ik het gewoon af met warm water.
quote:
Goed punt

Wij hebben momenteel nog Tony de muziekegel, een trillende knuffel met een muziekje die ook een minuut of 20 doorgaat. Werkt tot nu toe prima om hem in slaap te krijgen maar ik denk dat we inmiddels ook meer visuele afleiding nodig hebben, hij is zo druk steeds 's nachts.
quote:
Op woensdag 16 december 2020 19:05 schreef Seven. het volgende:[..]
Wij hebben geen
nest maar zo'n ligkussen. Tot 9 weken heeft hij daar elke dag uren op gelegen, daarna meer de wipstoel. En hij slaapt nog steeds wel op zijn lig kussen trouwens, alleen dan leggen we hem met zijn voetjes richting de rugleuning van de bank want hij is er eigenlijk te beweeglijk voor.
Bedoel je daar ook een voedingskussen mee? Aapie blijft er tot nu toe wel goed in liggen omdat hij er iets in wegzakt maar het zal ook niet lang meer duren voordat dit niet meer kan. De babygym blijft ook nog een goede afleiding waar hij zo 20 minuten ligt te "spelen"

quote:

quote:
Op woensdag 16 december 2020 19:24 schreef NicolasJoy het volgende:Als dat een van de voorwaarden is van de tiny love dan moet ik ze toch maar 'ns gaan inwisselen, hebben dat ding nu al een paar weken ....

Hier geen bloedverlies meer (eindelijk!) dus er is weer gebatst

En dat zonder tiny love!
quote:
Daar zat ik ook al naar te kijken, zien er een stuk mooier uit. Ik vind Little Dutch sowieso een erg leuk merk!
quote:
Op woensdag 16 december 2020 22:41 schreef SQ het volgende:Die baby's willen helemaal geen esthetisch verantwoord speelgoed in gedempte grijstinten he. Die gaan juist hard op dat hysterisch plastic

Toch zou ik nog zo lang het kan dit soort dingen buiten de deur houden

Maar als het werkt kan ik me ook voorstellen dat je overstag gaat. Eindelijk weer eens kunnen eten is ook wel fijn

quote:
Bij ons is de fles in turbostand in 5 minuten warm, dus dat is op zich prima! Maar als aapie in stervende zwaan modus is duurt alles te lang

quote:
Op donderdag 17 december 2020 10:06 schreef Hilmo het volgende:Nog niets gelezen maar oh help ik moet zó huilen. Ik zou alleen met beide jongens naar mijn moeder met kerst. Paar weken geleden ook gedaan en was zo fijn om bij elkaar te zijn en mijn moeder F langere tijd te kunnen meemaken

ook zouden we met kerst een kort bezoekje brengen aan mijn demente oma die F nog nooit heeft gezien... Maar nu vindt haar man die in de 70 is het toch te spannend en wil niet dat we komen. Goed dat hij het aangeeft maar ik moet zo huilen. Ik kom nergens, zie niemand, man is niet voor de klas want school dicht, oudste is thuis en F ook niet naar de opvang. Ik ben zo ontzettend verdrietig. Ik heb zo graag dag mijn moeder F vasthoudt en meemaakt. Onze laatste baby

en hij wil pas dat we weer komen als ze ingeënt kunnen worden. Dat kan misschien nog maanden duren?

ze wonen op 1,5 uur rijden dus ook niet ff raam zwaaien ofzo mogelijk. Bellen wel maar dat is toch niks vergeleken met vasthouden. Die k*t corona, dit is echt het toppunt.

sorry hoor moest het even delen... Mijn verjaardag valt dan ook en die kan dan ook niet. Mijn vader komt wel na de kerst hier, maar dat is toch anders dan mijn moeder.
Ach lieverd dat is ook heel naar en je mag altijd je hart luchten

Ik mis alleen je moeders mening in dit verhaal, staat zij hier ook achter? En misschien kunnen jullie iets doen als beeldbellen? Kun je elkaar toch even zien. Het is natuurlijk niet hetzelfde als echt contact maar we moeten het er helaas even mee doen nu.
Volgens mij heeft aapie weer een regeldag te pakken, hij blijft maar huilen

Hij valt steeds in slaap voor 10 minuten maar wordt dan weer brullend wakker. Ik had hem net weer in slaap maar ik hoor hem weer. Ik vind dit maar pittige dagen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam