SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens tussen de 17GB aan gifjes in de vorige topicsquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is mijn gifje eigenlijk toen ik in de weg liep bij een doelpoging van een ploeggenoot?
Ja maar ik bedoelde die van gisteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens tussen de 17GB aan gifjes in de vorige topics
Oh gisteren is door omstandigheden mijn opname verloren geraakt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde die van gisteren.
Ja vrijdag weerquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:34 schreef Oriente het volgende:
Jongens we kunnen deze week meer dan genoeg nieuwe gifjes maken, komt goed
eensquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vrijdag weer
Teveel haxball is niet goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens, hierbij het enige relavante gifje van gisteravond: De legendarische 4-5.Gouden Koppel GGMM & 3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh.
Jongens, hierbij het enige relavante gifje van gisteravond: De legendarische 4-5.Gelachen bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jongens, hierbij het enige relavante gifje van gisteravond: De legendarische 4-5.Heb je de rest van de goals ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar zaten een aantal foutjes van mij bij!![]()
Alles. ALLE goals vriend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je de rest van de goals ook?
Daar zaten een aantal foutjes van mij bij!
Geen idee hoe je dat tevoorschijn haalt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook de statistieken van dat potje met aantal passes en kicks etc ?
Klopt, maar vrijdag is meestal een lange sessie dus dan is er genoeg materiaal te verkrijgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vrijdag weer
Teveel haxball is niet goed!
https://haxball-replay-analyzer.github.io/quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat tevoorschijn haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een foutje van mij
Daarna ging speler Hoi keepen, dus was het misschien maar goed ook dat ik die doorliet, want toen ik eenmaal ging aanvallen waren we on fire!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
@GGMM is daar goed inquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat tevoorschijn haalt.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toen blauw een fatsoenlijke keeper had kwamen we er niet meer doorheen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een foutje van mij
Daarna ging speler Hoi keepen, dus was het misschien maar goed ook dat ik die doorliet, want toen ik eenmaal ging aanvallen waren we on fire!
Eigen goals galore.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan nu de statistieken!
[ afbeelding ]
Je bent een uitstekende speler maat, soms wat meer overzicht/minder diep staan/meer een bal vasthouden, maar ik vind het altijd nuttig jou erbij te hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:50 schreef Oriente het volgende:
35 lijkt me wel wat veel, maar goed
Ik zal ook nooit pretenderen dat ik een goede speler ben
Ik vind het vaak ook wel prettig samenspelen met Dele.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een uitstekende speler maat, soms wat meer overzicht/minder diep staan/meer een bal vasthouden, maar ik vind het altijd nuttig jou erbij te hebben
Als keeper meer kicks dan veldspeler Davy.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan nu de statistieken!
[ afbeelding ]
Dat ik bijzonder veel ballen heb onderschept en dus eigenlijk altijd op de juiste positie loop, in tegenstelling tot mijn medespelers, die duidelijk niet vrij liepenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
119 kicks en maar 14 passes van GGMM
Wat zegt dit?
Ja Davy doet in dat soort potjes nooit echt mee. Heb je alleen iets aan als je aanvalt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als keeper meer kicks dan veldspeler Davy.
Zo zonde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Davy doet in dat soort potjes nooit echt mee. Heb je alleen iets aan als je aanvalt.
Als je via de muur passt wordt het al niet meer geteld als pass volgens mijquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
119 kicks en maar 14 passes van GGMM
Wat zegt dit?
Als keeper heb je natuurlijk sowieso vrij veel kicks tegen een speler als chevy.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank je vriend, wederzijdsquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een uitstekende speler maat, soms wat meer overzicht/minder diep staan/meer een bal vasthouden, maar ik vind het altijd nuttig jou erbij te hebben
Wij hebben wel een stuk minder misverstanden, al kwamen die sowieso meestal door mij want die bal werkt als een soort rode lap voor mijquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook wel prettig samenspelen met Dele.
Dat lijkt me logisch, ik weet wel waar ik aanspeelbaar moet staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
3rr0r heeft al een veel betere kick/pass-ratio dan GGMM
Ja die wisselvalligheid zal nooit verbeteren (lol) soms is mijn concentratie gewoon helemaal weg en dan blijkt dat ik ineens in de weg loop.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij hebben wel een stuk minder misverstanden, al kwamen die sowieso meestal door mij want die bal werkt als een soort rode lap voor mij![]()
En jij wordt echt steeds beter, je hebt soms wel eens een grappige misser of zone-out momentje (sorry) maar je hebt echt fijne assists en goals.
Somsquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die wisselvalligheid zal nooit verbeteren (lol) soms is mijn concentratie gewoon helemaal weg en dan blijkt dat ik ineens in de weg loop.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een foutje van mij
Daarna ging speler Hoi keepen, dus was het misschien maar goed ook dat ik die doorliet, want toen ik eenmaal ging aanvallen waren we on fire!Ik verdedigde inderdaad prima dat potjequote:Op dinsdag 15 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen blauw een fatsoenlijke keeper had kwamen we er niet meer doorheen inderdaad.
HUH WOW WAS JIJ DAT???quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Ik verdedigde inderdaad prima dat potje
Jongens, hierbij het enige relavante gifje van gisteravond: De legendarische 4-5.Ik lag duidelijk voor, dus GGMM had het aan mij over moeten laten ipv in de weg lopen. Helaas is hij niet zo van de zelfkritiek. Als mede F1 kijker ziet Chevy dit direct, halve lengte voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Opzich zou je gelijk hebben, maar onze kwaliteit ligt zo ver uit elkaar dat je je had moeten realiseren dat ik iets beters had gedaan dan de bal bij chevy inleveren. Helaas kijk jij nooit echt kritisch naar jezelf!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik lag duidelijk voor, dus GGMM had het aan mij over moeten laten ipv in de weg lopen. Helaas is hij niet zo van de zelfkritiek. Als mede F1 kijker ziet Chevy dit direct, halve lengte voor.
Kritiek op 3rr0r was toch verboden?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich zou je gelijk hebben, maar onze kwaliteit ligt zo ver uit elkaar dat je je had moeten realiseren dat ik iets beters had gedaan dan de bal bij chevy inleveren. Helaas kijk jij nooit echt kritisch naar jezelf!
"Soms"quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die wisselvalligheid zal nooit verbeteren (lol) soms is mijn concentratie gewoon helemaal weg en dan blijkt dat ik ineens in de weg loop.
Nee, zolang je de termen 'debiel', 'mongool', 'idioot', 'rare mafketel' en 'waanzinnig domme koe' maar niet gebruikt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kritiek op 3rr0r was toch verboden?
Haxball is een teamsport maat, als je ziet dat iemand anders iets doms doet moet je je aanpassen en niet eigenwijs met zijn tweeën op een bal af lopen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik lag duidelijk voor, dus GGMM had het aan mij over moeten laten ipv in de weg lopen. Helaas is hij niet zo van de zelfkritiek. Als mede F1 kijker ziet Chevy dit direct, halve lengte voor.
En @maxi-mus maar denken dat wij treurig zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Hier gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones.
Ik ben ook een echte vriend, want ik kom eerlijk uit voor mijn meningquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja leuk dat was allang bekend. Overigens was jij de enige die mij een waardeloze speler noemde.
@:GGMM en @:Oriente bleken wel echte vrienden te zijn trouwens
Snap ik, jij bent maar (af en toe) redelijk in 1 zonequote:Op dinsdag 15 december 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
(lol)
Als ik spits sta is de keeper van de tegenpartij altijd in de danger zone xDquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik, jij bent maar (af en toe) redelijk in 1 zone.
En 2 eigen doelpuntenquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas werd ik tijdens die pot geslachtofferd door een brute onhoudbare goal.Slecht dekken van CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je kon makkelijk eerder bij die balquote:Op woensdag 16 december 2020 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Ik blokkeer jou juist zodat jij niet kan inschieten.
Dat er niemand bij de andere paal staat te dekken is niet mijn probleem.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=HuYeG9jHFrA[quote]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervan gaf @GGMM mij de schuldwat een gek
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Links naar rechtsquote:Op woensdag 16 december 2020 22:12 schreef GGMM het volgende:
Verder had je uit kunnen lopen vanaf de pass maar je beweegt enkel van links naar rechts
Je snapt wat ik bedoel..quote:Op woensdag 16 december 2020 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Links naar rechtsBoven en naar beneden zal je bedoelen
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat team ging niet zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervan gaf @:GGMM mij de schuldwat een gek
Oh.
Als jullie er nou voor zorgen dat Dele geen voorzetjes kan geven regel ik de rest.quote:
Met dat team was er toch geen beginnen aan (en ja ik beschouw mezelf daar ook als onderdeel van het probleem)quote:Op woensdag 16 december 2020 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jullie er nou voor zorgen dat Dele geen voorzetjes kan geven regel ik de rest.
Als de wil en de passie er is, dan kom je al een heel eind maat.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat team was er toch geen beginnen aan (en ja ik beschouw mezelf daar ook als onderdeel van het probleem)
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als de wil en de passie er is, dan kom je al een heel eind maat.
Hebben die de EL gewonnen?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi doelpunt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervan gaf @:GGMM mij de schuldwat een gek
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=VBPb9Uv7wLEquote:
Vermoeide of vermoeiendequote:Op woensdag 16 december 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel..
Wat een vermoeide vent is dat toch @:bluedisplay
quote:Op donderdag 17 december 2020 01:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Yes, een like van Pax. Nu kan ik lekker slapen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=HzucSSMbdOIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |