abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196761267
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

1. Welke dingen zijn er volgens jou gezegd dan?
2. De mensen die foute dingen gezegd hebben zijn geroyeerd. De stageplek is beëindigd. Zie mail baudet.
3. Die man is niet almachtig en heeft geen controle over wat andere mensen doen. Hij is een talentvol politicus en heeft geen foute standpunten of denkbeelden uitgesproken.
4. Er is een goede reden voor de mensen die geroyeerd zijn.
Talenvolle aandachtshoer lijkt me een betere omschrijving. De man krijgt weinig tot niks voor elkaar in de 2e kamer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196761307
quote:

[..]

2. De mensen die foute dingen gezegd hebben zijn geroyeerd. De stageplek is beëindigd. Zie mail baudet.
3. Die man is niet almachtig en heeft geen controle over wat andere mensen doen. Hij is een talentvol politicus en heeft geen foute standpunten of denkbeelden uitgesproken.
Het hele rapport spreekt over één persoon die verwisseld is met een ander en nu dan toch voor 6 maanden geschorst zal worden. Dat is volgens FVD het hele probleem. Freek valt niets te verwijten en niemand anders valt iets te verwijten. Ondanks dat er meerdere racistische/fascistische appjes van verschillende personen naar buiten gekomen zijn.
pi_196761313
quote:

[..]

Wat heeft hij dan als politicus bereikt? Behalve het voor elkaar krijgen dat zijn partij compleet uit elkaar valt.
pi_196761337
quote:
Hij is een talentvol politicus
Baudet is een zeer slechte politicus en alles behalve een leider.

Vanaf het begin rommelt het al, Henk Otten, De Haze Winkelman, Betty Jo Wevers en vrijwel de hele oorspronkelijke lijst stapte op. En nu dus deze explosie waarbij de meerderheid van de parlementariërs vertrok, inclusief Paul Cliteur en Theo Hiddema.
  woensdag 16 december 2020 @ 11:53:41 #55
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761503
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Talenvolle aandachtshoer lijkt me een betere omschrijving. De man krijgt weinig tot niks voor elkaar in de 2e kamer.
Over wie heb je het? Hij zit niet eens in de 2e kamer.
  woensdag 16 december 2020 @ 11:54:52 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan als politicus bereikt? Behalve het voor elkaar krijgen dat zijn partij compleet uit elkaar valt.
Over wie heb je het? Zijn partij? Hij heeft niet eens een partij, hij staat gewoon ergens op de lijst.
pi_196761541
We hebben het over Sjerrie natuurlijk. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196761542
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Over wie heb je het? Zijn partij? Hij heeft niet eens een partij, hij staat gewoon ergens op de lijst.
De Fvd is niet Baudets partij?
pi_196761551
quote:

[..]

Kop in het zand, dus.

1. Wat er gezegd is volgens alle aanwezigen staat in de brief van Pouw, zie openingspost. En is bevestigd door Ephraïm. Dat proberen te ontkennen staat je echt helemaal niet goed, ontkennen van dingen die iedereen weet ziet er belachelijk uit.

2. Er is 1 iemand tijdelijk geschorst. Kijk eens naar de artikelen in de openingspost en ook naar het artikel van GeenStijl. Dt is niet maar 1 lid. En een tijdelijke schorsing is niet voldoende.

3. Freek Jansen is niet almachtig, maar heeft bewust mensen waartegen klachten waren ingediend door de klokkenluiders gepromoveerd en de klokkenluiders geroyeerd.

4. Ja, de goede reden is dat ze klokkenluider zijn, zeker?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 16 december 2020 @ 11:56:20 #60
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom begin je over Baudet. Het ging niet over hem.
  woensdag 16 december 2020 @ 11:56:57 #61
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De Fvd is niet Baudets partij?
Beter leren lezen denk ik. Antwoord 3 ging niet over Baudet.
pi_196761580
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Over wie heb je het? Hij zit niet eens in de 2e kamer.
Als je het niet over Baudet had, had je het beter moeten opschrijven.

Zowel xpompompomx, Tijger_m als ikzelf dachten dat je het over Sjerry had.
pi_196761622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is een antwoord op een vraag over Jansen, dat was toch wel duidelijk?

Jansen een talentvol politicus noemen is trouwens wel vrij belachelijk. Jansen nog extreemrechtser dan Baudet noemen niet. Zie die verschrikkelijke toespraak van Jansen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 16 december 2020 @ 12:02:50 #64
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vanaf het begin rommelt het al, Henk Otten, De Haze Winkelman, Betty Jo Wevers en vrijwel de hele oorspronkelijke lijst stapte op. En nu dus deze explosie waarbij de meerderheid van de parlementariërs vertrok, inclusief Paul Cliteur en Theo Hiddema.
Heb je al eens naar de VVD gekeken?

Opstelten
Van der Steur
Zijstra
Hennis
Teeven
Weekers

Dat Rutte nog niet op een schandaal betrapt is verbaast me nog. Die partij rammelt ook van alle kanten.

FVD is als nieuwe partij te snel van de grond gekomen en heeft veel mensen toegelaten die totaal niet bij de partij pasten en meer bij de VVD thuishoren. Maar bij een nieuwere partij als FVD kom je sneller aan de top. Baudet heeft de verkeerde mensen vertrouwd. Ik denk dat hij zijn les geleerd heeft.
pi_196761712
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het is een antwoord op een vraag over Jansen, dat was toch wel duidelijk?

Jansen een talentvol politicus noemen is trouwens wel vrij belachelijk. Jansen nog extreemrechtser dan Baudet noemen niet. Zie die verschrikkelijke toespraak van Jansen.
Zo duidelijk is dat niet, in zijn post noemt Ixnay Jansen niet eens. Bovendien zegt hij:

quote:
Hij is een talentvol politicus en heeft geen foute standpunten of denkbeelden uitgesproken.
Jansen is geen politicus, hij zit tenminste niet in een raad of parlement en hij heeft juist wel vreemde denkbeelden uitgesproken (wat goed en fout is blijft overigens een mening).
  woensdag 16 december 2020 @ 12:04:01 #66
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het ging over Jansen. Geheel duidelijk. Dat jij meteen aan Baudet moet denken kan ik ook niks aan doen.
pi_196761737
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Opstelten
Van der Steur
Zijstra
Hennis
Teeven
Weekers

Dat Rutte nog niet op een schandaal betrapt is verbaast me nog. Die partij rammelt ook van alle kanten.

FVD is als nieuwe partij te snel van de grond gekomen en heeft veel mensen toegelaten die totaal niet bij de partij pasten en meer bij de VVD thuishoren. Maar bij een nieuwere partij als FVD kom je sneller aan de top. Baudet heeft de verkeerde mensen vertrouwd. Ik denk dat hij zijn les geleerd heeft.
Ten eerste zijn er ook heel veel VVD'ers. En ten tweede noem jij mensen die alweer vertrokken zijn.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:04:35 #68
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zo duidelijk is dat niet, in zijn post noemt Ixnay Jansen niet eens. Bovendien zegt hij:
[..]

Jansen is geen politicus, hij zit tenminste niet in een raad of parlement en hij heeft juist wel vreemde denkbeelden uitgesproken (wat goed en fout is blijft overigens een mening).
Hij heeft geen vreemde denkbeelden uitgesproken.
pi_196761755
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het ging over Jansen. Geheel duidelijk. Dat jij meteen aan Baudet moet denken kan ik ook niks aan doen.
Als de meerderheid het niet snapt. Moet jij beter schrijven. Een naam noemen zou bijvoorbeeld handig zijn.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:05:12 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ten eerste zijn er ook heel veel VVD'ers. En ten tweede noem jij mensen die alweer vertrokken zijn.
Het gaat me om de reden waarom ze moesten vertrekken.
pi_196761766
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hij heeft geen vreemde denkbeelden uitgesproken.
Daar is de Trouw het niet mee eens: https://www.trouw.nl/poli(...)-van-forum~b64c432a/
  woensdag 16 december 2020 @ 12:06:08 #72
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als de meerderheid het niet snapt. Moet jij beter schrijven. Een naam noemen zou bijvoorbeeld handig zijn.
Het komt wel eens vaker voor dat de meerderheid iets niet snapt.
  woensdag 16 december 2020 @ 12:06:37 #73
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196761782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:05 schreef Hanca het volgende:

[..]

Daar is de Trouw het niet mee eens: https://www.trouw.nl/poli(...)-van-forum~b64c432a/
Ik ga niet lezen wat Trouw schrijft. :W
pi_196761854
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ga niet lezen wat Trouw schrijft. :W
Nee, je zou je eens verdiepen in wat voor verschrikkelijke mensen er bij FvD rondlopen, die jij blijkbaar blind volgt.

Trouw is niet eens echt links en een echt kwaliteitskrant. Dat zou een goede bron voor je moeten zijn. Als ik nou met Joop aan kwam...

Maar goed, ik geef je niet op en hoop dat hij ooit nog eens je wil verdiepen in de mensen waar je blind achterna loopt, hier heb jij nog wat bronnen:
https://www.parool.nl/ned(...)van-baudet~b41450ac/
https://www.volkskrant.nl(...)val-bracht~b140d6ff/

Of gewoon Jansen zijn verschrikkelijke toespraak zelf, dat zou ook genoeg moeten zijn:
  woensdag 16 december 2020 @ 12:57:41 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196762625
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Opstelten
Van der Steur
Zijstra
Hennis
Teeven
Weekers

En wat vind je daarvan? Voor veel mensen een reden om nooit vvd te stemmen. Jij wijst echter bij kritiek op FvD naar de VVD dat daar ook veel mensen in opspraak zijn
Laffe huichelaar
  woensdag 16 december 2020 @ 13:17:58 #76
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196763098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:10 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, je zou je eens verdiepen in wat voor verschrikkelijke mensen er bij FvD rondlopen, die jij blijkbaar blind volgt.

Trouw is niet eens echt links en een echt kwaliteitskrant. Dat zou een goede bron voor je moeten zijn. Als ik nou met Joop aan kwam...

Maar goed, ik geef je niet op en hoop dat hij ooit nog eens je wil verdiepen in de mensen waar je blind achterna loopt, hier heb jij nog wat bronnen:

Of gewoon Jansen zijn verschrikkelijke toespraak zelf, dat zou ook genoeg moeten zijn:
Ik ben zelf gematigd links.

Ik vind de media onbetrouwbaar en luister niet naar ze.
  woensdag 16 december 2020 @ 13:19:04 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196763120
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En wat vind je daarvan? Voor veel mensen een reden om nooit vvd te stemmen. Jij wijst echter bij kritiek op FvD naar de VVD dat daar ook veel mensen in opspraak zijn
Die mensen stappen allemaal vrijwillig op. Bij VVD is er echt gelogen en zijn er echte schandalen.
  woensdag 16 december 2020 @ 13:22:35 #78
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196763185
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat maakt jou gematigd links?
Géén kloon van tvlxd!
pi_196763235
quote:

[..]

Dan kan je beter zijn toespraak bij het jfvd congres van 2019 aanhalen, vanaf 2:28:00
pi_196763279
quote:

[..]

Ik heb die Jansen even aangehoord.
Man man, wat een parmantig gedoe. Vooral zo rond de 5 minuten....
quote:
We versloegen wereldrijken
Ieder obstakel of stad hebben we overwonnen

En zonder schaamte en zelfs met trots kijken we terug op onze geschiedenis die zich voltrok op deze gronden en denken we aan onze voorouders.

En daarom hebben we maar 1 keus…

… deze strijd tegemoet gaan is de taak van onze generatie.
Het kwam er nogal hakkelend uit.
Maar die tekst....

Vooral de strijd "op onze gronden" in combinatie met "we versloegen wereldrijken" doet een goed verstaander tegelijkertijd glimlachen en wenkbrauwfronsen.

Verder is het een mixture van

"Mussert of Moskou"

en

"Ein junges Volks steht auf"

Google zelf maar...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 16 december 2020 @ 13:27:38 #81
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196763301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik heb die Jansen even aangehoord.
Man man, wat een parmantig gedoe. Vooral zo rond de 5 minuten....
[..]

Het kwam er nogal hakkelend uit.
Maar die tekst....

Het is een mixture van

"Mussert of Moskou"

en

"Ein junges Volks steht auf"

Google zelf maar...
Een mooie Godwin
pi_196763389
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:27 schreef damsco het volgende:

[..]

Een mooie Godwin
Een Godwin mag wel, als je hem goed definieert.
Je mag elementen uit het heden vergelijken met elementen uit het verleden. Waarom zou 1933-1945 zo'n bijzondere periode zijn waaruit elementen nooit mogen worden vergeleken met elementen uit vroeger of later tijd.
pi_196763441
quote:

[..]

Alle media onbetrouwbaar vinden is gewoon zwaar belachelijk.
pi_196763511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dan kan je beter zijn toespraak bij het jfvd congres van 2019 aanhalen, vanaf 2:28:00

Die kon ik zo snel niet vinden en toen kwam ik deze tegen en die vond ik ook wel duidelijk. Maar die toespraak op het jfvd congres is inderdaad nog erger.

Met jouw hulp (ik zocht op jfvd 2018, dacht dat het een jaar ouder was) heb ik hier ook de hele tekst voor de mensen die hem niet aan willen horen:

https://coen-wessel.livejournal.com/41530.html
pi_196763659
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 10:34 schreef Hanca het volgende:

[..]

Als het doel is om de bevolking te decimeren en iedereen in rouw te storten (in elke familie en vriendengroep zullen doden vallen) en zoveel mogelijk mensen langdurige klachten te geven (wat funest is voor de economie), dan is het loslaten van de maatregelen inderdaad een goed idee. Zoals ik zei: Bergamo als ideaalbeeld.
Maatregelen zijn wel goed maar hoe je ze toepast kan ook funest zijn voor de economie, en meer doden opleveren. Zie kanker behandelingen.
Breed uitlegbaar iig, vind het wel goed dat er partijen zijn die strijden voor vrijheid.
Vakman pur sang
pi_196763721
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maatregelen zijn wel goed maar hoe je ze toepast kan ook funest zijn voor de economie, en meer doden opleveren. Zie kanker behandelingen.
Breed uitlegbaar iig, vind het wel goed dat er partijen zijn die strijden voor vrijheid.
Strijden voor 'vrijheid' is niet wat FvD, Viruswaanzin e.d. doen. Die strijden voor zware onvrijheid, iedereen met een onderliggende ziekte of die wat ouder is moet worden opgesloten.

Vraagtekens bij specifieke maatregelen stellen kan (zo vraag ik me ook af of de basisscholen wel dicht moesten, zeker als je bedenkt dat een deel van de kinderen gewoon niet veilig is thuis). Alles "krankzinnig" noemen kan gewoon echt niet, of je moet echt Bergamo als ideaalbeeld zien en je niks aantrekken van doden en langdurige klachten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Hanca op 16-12-2020 13:49:32 ]
pi_196763722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef Hanca het volgende:

[..]

Die kon ik zo snel niet vinden en toen kwam ik deze tegen en die vond ik ook wel duidelijk. Maar die toespraak op het jfvd congres is inderdaad nog erger.

Met jouw hulp (ik zocht op jfvd 2018, dacht dat het een jaar ouder was) heb ik hier ook de hele tekst voor de mensen die hem niet aan willen horen:

https://coen-wessel.livejournal.com/41530.html
Ik wist niet dat het zo erg was.
Krankzinnig. Het ergerlijke is dat je trots bent op "gedragingen" van je "voorouders" en is compleet mesjogge.
Nederlandse voorouders hebben nakomelingen over de hele wereld. En de huidige Nederlanders hebben niet uitsluitend Nederlandse voorouders. En heus niet alleen de "immigranten".
Er zijn ook geen nazaten van "Hoeken" en "Kabeljauwen" meer te onderscheiden. Compleet gestoord.
pi_196764104
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Hanca het volgende:

[..]

Strijden voor 'vrijheid' is niet wat FvD, Viruswaanzin e.d. doen. Die strijden voor zware onvrijheid, iedereen met een onderliggende ziekte of die wat ouder is moet worden opgesloten.

Vraagtekens bij specifieke maatregelen stellen kan (zo vraag ik me ook af of de basisscholen wel dicht moesten, zeker als je bedenkt dat een deel van de kinderen gewoon niet veilig is thuis). Alles "krankzinnig" noemen kan gewoon echt niet, of je moet echt Bergamo als ideaalbeeld zien en je niks aantrekken van doden en langdurige klachten.
Dat is wel wat gechargeerd.
Vakman pur sang
pi_196764275
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is wel wat gechargeerd.
Nee. Als je voor het afschaffen van alle maatregelen bent (zoals Baudet) zijn er 2 opties:

1. Je bent knettergek en gelooft niet in het bestaan van het virus.
2. Het kan je totaal niet schelen hoeveel mensen er dood gaan of langdurige of blijvende schade hebben.

Andere smaken zijn er niet. Er is geen grijs in dit geval.
pi_196764772
quote:

[..]

Oh, je bent nu ook gematigd links? Ik voeg het meteen even toe aan het rijtje idiote uitspraken.

- Een zogenaamd joodse man die het hier op komt nemen voor een antisemitische partij(leider).
- Iemand die zegt tegen antisemtisme te zijn, maar die zich eerder in deze reeks afvroeg wat er nou eigenlijk zo verkeerd was aan het nationaal-socialisme.
- Iemand die jaren SP gestemd heeft, maar die GroenLinks een communistisch / Maoïstisch verleden verwijt.
- Iemand die beweert gematigd links te zijn, maar stemt op extreme partijen als SP en FvD.
  Redactie Games woensdag 16 december 2020 @ 14:23:15 #91
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196764832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Oh, je bent nu ook gematigd links? Ik voeg het meteen even toe aan het rijtje idiote uitspraken.

- Een zogenaamd joodse man die het hier op komt nemen voor een antisemitische partij(leider).
- Iemand die zegt tegen antisemtisme te zijn, maar die zich eerder in deze reeks afvroeg wat er nou eigenlijk zo verkeerd was aan het nationaal-socialisme.
- Iemand die jaren SP gestemd heeft, maar die GroenLinks een communistisch / Maoïstisch verleden verwijt.
- Iemand die beweert gematigd links te zijn, maar stemt op extreme partijen als SP en FvD.
Je zou bijna in het hoefijzermodel gaan geloven met deze opvattingen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_196765631
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:

Partij voor de Vrijheid
Volkspartij voor Vrijheid en Democratie

Wbt corona strijdt Baudet voor vele coronadoden , als George Soros en de communisten maar niet aan de macht komen.
Hoezo vrijheid voor 3 miljoen coronadoden die hij acceptabel vind in zijn "vrijheidsstrijd" ?
pi_196765639
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Partij voor de Vrijheid
Volkspartij voor Vrijheid en Democratie

Wbt corona strijdt Baudet voor vele coronadoden , als George Soros en de communisten maar niet aan de macht komen.
Hoezo vrijheid voor 3 miljoen coronadoden die hij acceptabel vind in zijn "vrijheidsstrijd" ?
Wel gechargeerd hoor dit.
Vakman pur sang
pi_196765674
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
afschaffen van alle maatregelen
Is dat zo ja?
Vakman pur sang
pi_196765684
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is dat zo ja?
Ja, dat bepleit hij of Van Haga elk coronadebat.
pi_196765713
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:00 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, dat bepleit hij of Van Haga elk coronadebat.
Alles?
Vakman pur sang
pi_196765731
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Alles?
Ja, loslaten van alle maatregelen, ja. Gewoon weer handen schudden, geen afstand meer houden, enz. enz.

En dan hou je dus die 2 opties over. Of knettergek omdat je niet in het virus gelooft, of knettergek omdat het je niks kan schelen als er vele doden vallen en heel veel mensen misschien wel levenslange klachten krijgen.
pi_196765805
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:03 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, loslaten van alle maatregelen, ja. Gewoon weer handen schudden, geen afstand meer houden, enz. enz.

En dan hou je dus die 2 opties over. Of knettergek omdat je niet in het virus gelooft, of knettergek omdat het je niks kan schelen als er vele doden vallen en heel veel mensen misschien wel levenslange klachten krijgen.
Lijkt mij ook wel het beste eigenlijk. :@
Vakman pur sang
pi_196765818
In maart stonden ze er heel anders voor:

quote:
Wat nu?

Zijn deze maatregelen nu voldoende? Wij vrezen van niet. Hoewel mensen veel minder met elkaar in contact komen, zijn er nog steeds veel mensen die zich niet houden aan de door het kabinet gestelde regels. Beelden van volle parken en stranden gingen dit weekend de ronde en ook winkels zijn nog open en worden veelvuldig bezocht. Hierdoor zal het virus zich nog steeds snel verspreiden - met overbelasting van de IC als gevolg.

In onze ogen zou het daarom het beste zijn om kort, zeer stevig in te grijpen - waarna de samenleving snel weer de normale draad van het leven kan oppakken. Volgens Rutte zou een lockdown betekenen dat het land een jaar op slot moet. Volgens het RIVM krijg je daarna bovendien een grote opleving van het virus. Beide zijn onjuist. .
Vakman pur sang
pi_196765838
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wel gechargeerd hoor dit.
Denk je?

Baudet zei zelf op dat mislukte groepsbindingetentje in Tiel dat George Soros het covid-virus de wereld inzette om samen met communisten een dictatuur te vestigen. Het afschaffen van lockdowns en sociale distancing van overheden en burgers is zijn belangrijkste politieke doel op dit moment . En die "vrijheid" mag wel 3 miljoen Nederlandse coronadoden kosten. Als hij bedoelde 3 miljoen doden over de gehele wereld, dan moet hij dat toelichten. Dat doet hij natuurlijk niet, want hij weet dat hij zichzelf weer enorm beschadigt hiermee.

Hij kan zijn valse beschuldigingen in dat Soroscomplottheorie herzien en verwerpen.
Evenzo erkennnen dat hij even een dronken aardbei was met die drie miljoen doden.
Blijft staan... dat zijn plannen leiden tot tienduizenden, mogelijk een paar honderdduizend doden in Nederland ( dit zeker als er geen vaccins komen binnenkort)
En voor de miljoenen Nederlanders is dat ook een aanslag op hun vrijheid.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluesdude op 16-12-2020 15:16:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')