abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196733058
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiėle livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
pi_196733124
Lyer?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 december 2020 @ 19:36:39 #3
862 Arcee
Look closer
pi_196733327
twitter

Trump: "I worry about the country having an illegitimate president. That's what I worry about. A president that lost and lost badly. This wasn't, like, a close election."

Trump blijft te bizar voor woorden en nauwelijks een Rep die tegensputtert. Onvoorstelbaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196733558
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Lyer?
lyer in de ring.... neergegaan in de 1ste ronde
liar ook
superloser idem waar
bully...
oplichter..
tjerk
pi_196733785
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:55:28 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196733911
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]

Trump: "I worry about the country having an illegitimate president. That's what I worry about. A president that lost and lost badly. This wasn't, like, a close election."

Trump blijft te bizar voor woorden en nauwelijks een Rep die tegensputtert. Onvoorstelbaar.
Trump die zegt dat de bookies geen weddenschappen meer accepteerden... :D _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 14 december 2020 @ 19:55:49 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196733926
quote:
6s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Allemaal backdoors geļnstalleerd door in de MAGA geļnfiltreerde Ruskies.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:55:55 #8
284411 crew  heywoodu
pi_196733931
Je kunt overigens nog een procentje geld ophalen door op Biden in te zetten :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 19:57:58 #9
284411 crew  heywoodu
pi_196733998
Trump heeft tijdens de totale periode, die loopt denk ik sinds zijn inauguratie, nooit lager gestaan dan 1.2 als notering. Dat is een notering voor een vrij ruime favoriet, maar absoluut niet van een torenhoge, schier onklopbare favoriet :')

pi_196734122
Nu heeft conservatief VS moeite met het feit dat Jill Biden Dr. J. Biden heet (omdat ze een phd heeft). Echt te zielig voor woorden. Een ex pinup girl en een man die 5 keer gescheiden is, is het ultieme christelijk conservatieve waarden.

Maar een vrouw met een PHD, dit is het einde der tijden.

Is There a Doctor in the White House? Not if You Need an M.D.

de hele tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2020 @ 20:02:49 #11
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196734131
Ik werd die verkiezingsnacht wakker en toen ik keek stond Biden op 4 als notering. Het was duidelijk dat Biden niet met overmacht ging winnen en dat Florida verloren was, maar ik dacht op dat moment wel jammer dat ik geen account klaar had staan om snel een weddenschap te doen. :P

Overigens is de NYT 4 jaar geleden uitgelachen en weggehoond met hun 95% kans voor Clinton tijdens verkiezingsnacht. Trump die ook de NYT daarmee om de oren sloeg. En nu treurig de bookies gebruiken als argument voor zichzelf? ...
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 14 december 2020 @ 20:09:59 #12
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196734294
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Korenfok het volgende:
Nu heeft conservatief VS moeite met het feit dat Jill Biden Dr. J. Biden heet (omdat ze een phd heeft). Echt te zielig voor woorden. Een ex pinup girl en een man die 5 keer gescheiden is, is het ultieme christelijk conservatieve waarden.

de hele tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een droefneuzerij :')
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196734518
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Korenfok het volgende:

de hele tekst
SPOILER
Zat vanmiddag nog wel te lezen en filmpjes te kijken over Republikeinse "christenen". Raaaaaaaaaaaar volk wel die volgens mij nog maar amper weten wat er in de bijbel staat. Zou zelfs wel CINO's durven noemen, Christians In Name Only.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 14 december 2020 @ 20:34:03 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196734826
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 20:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zat vanmiddag nog wel te lezen en filmpjes te kijken over Republikeinse "christenen". Raaaaaaaaaaaar volk wel die volgens mij nog maar amper weten wat er in de bijbel staat. Zou zelfs wel CINO's durven noemen, Christians In Name Only.
Tot Joe zijn hand weer op iemands schouder legt en nog net niet van aanranding wordt beticht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196734827
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:09 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat een droefneuzerij :')
We zijn weer terug bij janken over mosterd op een hamburger en beige pakken.
  maandag 14 december 2020 @ 20:35:18 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196734861
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We zijn weer terug bij janken over mosterd op een hamburger en beige pakken.
En de overheid moet vooral weer zuinig zijn he!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196734887
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Uiteraard.
pi_196734898
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2020 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tot Joe zijn hand weer op iemands schouder legt en nog net niet van aanranding wordt beticht.
Dat is dan ook het echte gevaar. Een man die opschept over het aanranden van vrouwen is daarentegen nog net niet de 2nd coming of Christ.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:36:49 #19
284411 crew  heywoodu
pi_196734904
Niet opgelet nog, maar zoals verwacht nog niks bijzonders en gewoon netjes alle kiezers die Biden en Trump op dit moment ook zouden moeten hebben? :P
  maandag 14 december 2020 @ 20:39:04 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196734973
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Nu nog wachten tot Biden de buurman van de kapper van de bakker van de opa van een aangetrouwde achternicht benoemt in zijn kabinet en wordt beschuldigd van schandalig nepotisme.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196735003
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Niet opgelet nog, maar zoals verwacht nog niks bijzonders en gewoon netjes alle kiezers die Biden en Trump op dit moment ook zouden moeten hebben? :P
Ja, nog geen faithless electors.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:42:44 #22
284411 crew  heywoodu
pi_196735057
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:40 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, nog geen faithless electors.
En krijgen we ze ook van elke staat te horen, of is dat pas op 6 januari als de Senaat ze geteld heeft?
pi_196735093
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En krijgen we ze ook van elke staat te horen, of is dat pas op 6 januari als de Senaat ze geteld heeft?
Hier wordt het live bij gehouden: https://www.washingtonpos(...)d=lk_inline_manual_2 (net als op andere sites)

Formeel worden ze op 6 januari in de Senaat geteld en al-dan-niet geaccepteerd door het Congress wat dan zitting houdt, maar dat is (normaal gesproken) meer een formaliteit.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2020 @ 20:44:55 #24
426493 crew  PippenScottie
pi_196735099
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Dit is nooit heel erg spannend. Krijgt ook nooit enige aandacht. In Nederland in elk geval niet.
My friends all drive horses
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 14 december 2020 @ 20:45:05 #25
284411 crew  heywoodu
pi_196735103
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hier wordt het live bij gehouden: https://www.washingtonpos(...)d=lk_inline_manual_2 (net als op andere sites)

Formeel worden ze op 6 januari in de Senaat geteld en al-dan-niet geaccepteerd door het Congress wat dan zitting houdt, maar dat is (normaal gesproken) meer een formaliteit.
Maar een formaliteit is dit van vandaag (normaal gesproken) in principe ook toch? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')