abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2020 @ 14:14:23 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196764621
quote:
Spiegeltje spiegeltje...
Huilen dan.
pi_196764630
Je kan straks op de website van de overheid jouw bewijs downloaden dat je gevaccineerd bent als je dat inderdaad hebt laten doen. ^O^
Daarmee kan je vervolgens allerlei privileges krijgen t.o.v. mensen die zich niet hebben laten vaccineren.

quote:
Elke Nederlander kan eind januari 'vaccinatiebewijs' downloaden
Het wordt vanaf eind januari mogelijk om je eigen gegevens over je vaccinatie tegen het coronavirus in te zien, meldt het RIVM. Via een website kan er met DigiD worden ingelogd. De gegevens kunnen worden gedownload om bijvoorbeeld te dienen als bewijs van vaccinatie.
https://nos.nl/collectie/(...)tiebewijs-downloaden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 december 2020 @ 14:24:46 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196764877
Juich maar niet te vroeg met je privileges.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196764912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]
Ik kan me zo voorstellen dat als de horeca straks weer opengaat dat dat alleen is voor mensen die een vaccinatiebewijs kunnen laten zien.
pi_196765339
Ook de Hema sluit na vandaag al zijn deuren:
https://www.telegraaf.nl/(...)nderdag-alle-winkels
pi_196766242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je kan straks op de website van de overheid jouw bewijs downloaden dat je gevaccineerd bent als je dat inderdaad hebt laten doen. ^O^
Daarmee kan je vervolgens allerlei privileges krijgen t.o.v. mensen die zich niet hebben laten vaccineren.
[..]

Nou privileges... geen idee. Maar er zijn nu al zat landen waar je alleen binnen mag als je bent gevaccineerd tegen Hepatitis e.d.
Zal voor Corona hetzelfde zijn
  woensdag 16 december 2020 @ 16:05:36 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196767125
quote:
[..]

Bij vaccinatie een PS5 en early Acces nieuwe games en PS store credits?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_196767230
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

En die kinderen, heb jij die genomen of ik? Kies jij voor een baan waar je veel voor moet reizen of ik? Kies jij ervoor om in de regio in een mooi huis te gaan wonen, of een een klein appartement of ik? Nee zijn allemaal keuzes die jij maakt, laat mij er buiten en fix je eigen shit.
Mijn kinderen komen in ieder geval niet jouw billen wassen als jij op je 80e impotent wegkwijnt in een verzorgingstehuis.

Fix je eigen shit maar :W
pi_196767264
quote:
[..]

Moet je niet te oud zijn want dan besta je niet in die database.
pi_196767449
Met dank aan Schmitz Katze @ Off-Guardian....
Christmas Market in Trondheim, Norway, 2020 (Julemarkedet i Trondheim)

en Sarah @ Off-Guardian...

https://off-guardian.org/(...)-data-is-a-travesty/
…...

Ik weet niet helemaal zeker waar ik heb 't gelezen (ik denk 'Stasiland' van Anna Fund) maar 1 in 6 van de Oost Duitsland bevolking direct of indirect voor de Stasi hebben gewerkt.

People were actually informing on their own family members.
Zou me niet erg veel verbazen als er 'n paar korona kliklijners hier zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 december 2020 @ 16:22:11 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196767492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Tingo het volgende:

…...

Ik weet niet helemaal zeker waar ik heb 't gelezen (ik denk 'Stasiland' van Anna Fund) maar 1 in 6 van de Oost Duitsland bevolking direct of indirect voor de Stasi hebben gewerkt.

Denk dat dit nog een best lage schatting is hoor.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_196767731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wel weer triest dat ze de meeste artikelen niet mogen verkopen... |:(
Het gaat erom dat mensen weg blijven uit de winkelstraten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196767755
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat er delen afgesloten zijn in de winkel zoals in England ?
Volgens de telegraaf wel, maar kennelijk zijn ze weer gesloten. |:(
pi_196768483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bij vaccinatie een PS5 en early Acces nieuwe games en PS store credits?
Topidee. Rond die tijd wil ik toch mijn PS4 vervangen voor de PS5 *O*
pi_196768508
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Tingo het volgende:

…...

Geen idee, maar als ik iemand chemisch afval zie dumpen wat een gevaar voor de volksgezondheid oplevert zou ik zeker de politie bellen. Mensen die willens en wetens een virus verspreiden zijn geen haar beter
pi_196768795
AD.nl: Man bedreigt minderjarige supermarktmedewerker in Groningen vanwege mondkapje: 'Tot de politie er is krijg je gewoon klappen'.
https://www.ad.nl/groning(...)n-klappen~a2dbaa26d/

Dit soort figuren... Geen enkel probleem om die bij de politie te melden
  woensdag 16 december 2020 @ 17:25:57 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196768861
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 17:21 schreef devlinmr het volgende:
AD.nl: Man bedreigt minderjarige supermarktmedewerker in Groningen vanwege mondkapje: 'Tot de politie er is krijg je gewoon klappen'.
https://www.ad.nl/groning(...)n-klappen~a2dbaa26d/

Dit soort figuren... Geen enkel probleem om die bij de politie te melden
Wat een ontzettend sneue dwaas is dat zeg: een beetje stoer doen tegen een puber die daar voor een paar euro per uur staat. Nou, dan ben je wel echt een hele kerel hoor _O_ .
Huilen dan.
  woensdag 16 december 2020 @ 17:27:55 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196768894
Kunnen we de beste man, in het kader van Nederland mijn vaderland :( , geen taalcursus cadeau doen?
Huilen dan.
pi_196768938
quote:
7s.gif Op woensdag 16 december 2020 17:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een ontzettend sneue dwaas is dat zeg: een beetje stoer doen tegen een puber die daar voor een paar euro per uur staat. Nou, dan ben je wel echt een hele kerel hoor _O_ .
Het meest idiote is nog dat ze dit dus zelf het internet op pleuren. Blijkbaar zijn ze zelf ervan overtuigd dat ze goed bezig zijn
  woensdag 16 december 2020 @ 17:39:26 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196769092
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 17:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het meest idiote is nog dat ze dit dus zelf het internet op pleuren. Blijkbaar zijn ze zelf ervan overtuigd dat ze goed bezig zijn
"Lieverd ik heb een goed idee: als we nou eens gezellig naar de supermarkt gaan dan weiger ik een mondkapje te dragen en wanneer de vakkenvuller mij daarop aanspreekt dan laat ik even zien wat voor grote vent ik ben door hem te intimideren en te bedreigen. Zorg dat je alles filmt want dan kunnen we heel Nederland laten zien hoe stoer ik ben!"

Zijn dit nou die mensen met ruggengraat waarover men het hier continu heeft :? .
Huilen dan.
pi_196769126
quote:
9s.gif Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

"Lieverd ik heb een goed idee: als we nou eens naar de supermarkt gaan dan weiger ik een mondkapje te dragen en wanneer de vakkenvuller mij daarop aanspreekt dan laat ik even zien wat voor grote vent ik ben door hem te intimideren en te bedreigen. Zorg dat je alles filmt want dan kunnen we heel Nederland laten zien hoe stoer ik ben!"

Zijn dit nou die mensen met ruggengraat waarover men het hier continu heeft :? .
Goede vraag. Benieuwd of men er hier op in gaat, of het gewoon negeert
pi_196769341
NOS: Nederlander positiever over coronavaccinatie, meeste zorgmedewerkers werken mee.
https://nos.nl/l/2360913

*O*
  woensdag 16 december 2020 @ 18:51:14 #173
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196770304
Klinkt als vax propaganda , kijk iedereen de meerderheid doet het ook net zoals de fake vaxxers voor de camera zonder naald
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196770594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:51 schreef Summers het volgende:
Klinkt als vax propaganda , kijk iedereen de meerderheid doet het ook net zoals de fake vaxxers voor de camera zonder naald
Jij denkt dat de stunts in films ook allemaal echt zijn?
Bij opnames maak je er vaak meerdere, dan ga je iemand dus niet meerdere keren injecteren.
Echt niet alles is een complot
pi_196770646
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:51 schreef Summers het volgende:
Het is dezelfde uitslag als waar jullie mee kwamen maar hier werd het geframed door te zeggen dat de meerderheid niet zou willen terwijl het 1/3 zeker wel 1/3 ja maar later en 1/3 nee was
pi_196770653
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bij opnames maak je er vaak meerdere, dan ga je iemand dus niet meerdere keren injecteren.
:) Oh dear...

https://www.ad.nl/binnenl(...)cceptabel~a2dbaa26d/

Van de updated link:

'Een omstreden YouTube-video waarin een minderjarige medewerker van de Aldi door een volwassen klant wordt bedreigd, blijkt in scène gezet. Dat meldt de politie na onderzoek. De medewerker van de supermarkt was op de hoogte van de actie en voelde zich dus niet bedreigd. De klant is een fervent tegenstander van de coronamaatregelen en een bekende bij de politie.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 december 2020 @ 19:13:32 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196770794
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van de updated link:

'Een omstreden YouTube-video waarin een minderjarige medewerker van de Aldi door een volwassen klant wordt bedreigd, blijkt in scène gezet. Dat meldt de politie na onderzoek. De medewerker van de supermarkt was op de hoogte van de actie en voelde zich dus niet bedreigd. De klant is een fervent tegenstander van de coronamaatregelen en een bekende bij de politie.'
Niet alles is echt , we leven in the trumanshow ^O^
  woensdag 16 december 2020 @ 19:17:50 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196770894
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat kan verzinnen is het geen propaganda meer :? apart . Op die manier zou ik ook nooit conspiracies zien .
pi_196771147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Komt ook redelijk snel naar buiten dat t niet echt was.
Zie je meteen dat het onmogelijk is zoiets lang geheim te houden
pi_196771190
Stop met de persoon te spelen. Ik ben hier echt klaar mee.
pi_196771228
[
quote:

[..]

In scene gezet door

quote:
.De klant is een fervent tegenstander van de coronamaatregelen en een bekende bij de politie.'
pi_196771285
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat kan verzinnen is het geen propaganda meer :? apart . Op die manier zou ik ook nooit conspiracies zien .
Ik verzin niks, dat is zoals het werkt. Ga eens een dagje mee met een filmploeg zou ik zeggen
  woensdag 16 december 2020 @ 19:34:29 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196771371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van de updated link:

Wat een vaag bericht, beetje opruiend ook zo van kijk hoe gek ze zijn die lui die het beleid niet vertrouwen. Gelukkig zijn de meeste van deze mensen allemaal gewone, normale en fatsoenlijke burgers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 16 december 2020 @ 19:55:46 #184
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196771894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een vaag bericht, beetje opruiend ook zo van kijk hoe gek ze zijn die lui die het beleid niet vertrouwen. Gelukkig zijn de meeste van deze mensen allemaal gewone, normale en fatsoenlijke burgers.
Doorzichtig he :Y
pi_196771982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Ik zou nooit aso gedrag goedpraten....maar het lijkt dat sommige van de korona clan willen graag dat zien.
pi_196773022
quote:

[..]

Wat een vaag bericht, beetje opruiend ook zo van kijk hoe gek ze zijn die lui die het beleid niet vertrouwen
Vreemd inderdaad. Daar heb je helemaal geen filmpjes voor nodig, hun meningen spreken voor zich.
Conscience do cost.
  woensdag 16 december 2020 @ 21:16:12 #187
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196773758
Nog meer vax propaganda ;( Zijn we zo simpel geworden volgens regeringen ? Monkey see monkey do

twitter
  woensdag 16 december 2020 @ 21:38:08 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196774239
https://www.tubantia.nl/e(...)eel-lastig~aa62d791/

Niet zo lang geleden bij de Aldi bij mij om de hoek..
Zonde van de shultebrau.

Het komt vast wel eens voor.
Niet vaak, de meesten (hier Nederland) doen niet moeilijk, in andere landen (India) zag ik politie met stokken meppen op mensen die te dicht bij elkaar stonden (ergens in april)

Bericht hier boven was gewoon triest, gelukkig dat dit in de media komt, met je bakkes op internet komt!

en frappant
quote:

[..]

Helemaal gelijk.
Is AD geen MSM?

Wat ik me nu wel beetje afvraag voor de gene die geen mondkapjes dragen ( what ever the reason may be ) hoe doen jullie dat thuisbezorgen, of anders?
  woensdag 16 december 2020 @ 21:41:45 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196774340
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef Summers het volgende:
Nog meer vax propaganda ;( Zijn we zo simpel geworden volgens regeringen ? Monkey see monkey do

[ twitter ]
Trump meld met elke corona speech dat hij voorstander is van vaccinaties.

Jij moge duidelijk zijn bent nou niet bepaald fan van vaccinaties, dat moge duidelijk zijn.

Maar wel een grote Trump fan, hoe kan je zo blij zijn met iemand die zo haaks tegen jou principes is?
  woensdag 16 december 2020 @ 22:04:41 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196774866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trump meld met elke corona speech dat hij voorstander is van vaccinaties.

Jij moge duidelijk zijn bent nou niet bepaald fan van vaccinaties, dat moge duidelijk zijn.

Maar wel een grote Trump fan, hoe kan je zo blij zijn met iemand die zo haaks tegen jou principes is?
Hij is niet voor verplichting of van vrijheden afnemen of pro globalisme zoals de democraten .
pi_196774941
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef Summers het volgende:

[ twitter ]
Zitten jullie de hele dag dit soort films te zoeken ofzo. Ik kom ze in mijn dagelijkse leven gewoon echt niet tegen
pi_196774966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij is niet voor verplichting of van vrijheden afnemen of pro globalisme zoals de democraten .
Maar doet wel mee aan de propaganda
  woensdag 16 december 2020 @ 22:16:58 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196775216
Uitleg over hoe een fake spuit werkt .

twitter
pi_196776426
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 17:55 schreef devlinmr het volgende:
NOS: Nederlander positiever over coronavaccinatie, meeste zorgmedewerkers werken mee.

*O*
'Meewerken' is wel een raar woord in deze context. :')

Ik geloof trouwens ook niet zo in een conspiracy ivm vaccins, met het aanhoudende gefaal is het in elk geval niet een heel efficiënte conspiracy...
pi_196776719
Nu wordt alle drukte richting supermarkten gestuurd terwijl Action / Hema dat kunnen opvangen door hun "essentiele producten" te blijven verkopen.

Afgezien van dat, wat een onzin maatregel, trieste werkelijkheid dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196776754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 17:55 schreef devlinmr het volgende:

*O*
Dat je juichpoppetjes plaatst bij een bericht waarin beweerd wordt dat er een (vergrote) meerderheid in een bepaald daglicht wordt gezet zegt volgens mij genoeg.
  woensdag 16 december 2020 @ 23:29:55 #197
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_196777076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]
wie nu nog niet door heeft dat dit om iets anders dan 'gezondheidszorg' draait, heeft inderdaad
z'n hoofd in z'n bibs.
Huig
pi_196777240
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef Orwell het volgende:

[..]

wie nu nog niet door heeft dat dit om iets anders dan 'gezondheidszorg' draait, heeft inderdaad
z'n hoofd in z'n bibs.
Vrolijke naïeviteit, goedgelovigheid. Dusdanig en logischerwijs getraind in een maatschappij die de basis gaf voor de huidige situatie.

Ik zeg niet dat ik het bij het juiste eind heb ik zeg alleen dat de algemene tendens nu even niet helemaal strookt met mijn belevingswereld die natuurlijk ook niet alwetend en volledig waarheidsgetrouw is.
pi_196777363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat je juichpoppetjes plaatst bij een bericht waarin beweerd wordt dat er een (vergrote) meerderheid in een bepaald daglicht wordt gezet zegt volgens mij genoeg.
Ach het geeft wat tegenwicht aan de anti-corona propaganda
pi_196777402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:08 schreef ludovico het volgende:
Nu wordt alle drukte richting supermarkten gestuurd terwijl Action / Hema dat kunnen opvangen door hun "essentiele producten" te blijven verkopen.

Afgezien van dat, wat een onzin maatregel, trieste werkelijkheid dit.
Wat als het aantal positieve tests straks daalt, waren het dan nog steeds onzin maatregelen?
Of gaat het alleen om de action/hema maatregel hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')