quote:Op woensdag 16 december 2020 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor jou dezelfde vraag. Welk beleid had jij graag gezien?
Andere regio waar geen werk is. Al kan je dan wel gewoon voor je kinderen zorgen als Covid-20 uitbreekt. Goede ideeën hou jij er op na.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ander regio gaan wonen, en veel sparen.
Tjah alles heeft voor en nadelen, ik woon miden in de stad, voordeel is dat ik alles lopend, met de fiets of OV kan doen, een auto is voor mij weer geen optie, zo heeft alles voor en nadelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik heb een auto nodig voor mijn werk en het reizen met het OV is niet te doen. Dan ben ik meer dan 4 uur per dag aan het reizen.
De kans dat je het oploopt tijdens een feestje met veel mensen is vele male groter dan bij het passeren van iemand in de supermarkt.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Welk punt probeer je dan te maken met de overtreders van de regels?
Ik verwacht ook niet echt veel (zinnige) antwoorden. Klagen is makkelijk, oplossingen bedenken not so much...quote:
Je zult langer moeten reizen, het voordeel is lagere loonlasten, ik heb ook wel eens 4 uur per dag voor een opdracht moeten reizen, vervelend maar ik schuif het probleem niet op anderen af.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Andere regio waar geen werk is. Al kan je dan wel gewoon voor je kinderen zorgen als Covid-20 uitbreekt. Goede ideeën hou jij er op na.
Misschien een appartement ja, lekker dan met drie koters.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, daar koop je zelfs in Bloemendaal en Amsterdam nog leuk voor.
Het is anders als je 4 uur moet rijden om op je werk te komen of 4 uur voor een specifieke opdracht. Lange reistijden zijn gewoon kut ook met oog op files, bovendien maak je je punt niet sterker daarmee want volgens jouw idee moeten mensen zoveel mogelijk voor hun eigen koters zorgen dus papa zit elke dag 4 uur van z'n kostbare tijd in de auto? En omdat je het had over wat als ze ziek worden, wat als jij of je partner ziek worden? Dan zit je dus in de middle of nowhere ver van vrienden en familie vandaan zie dan de boel maar weer eens vlot te trekken in je eentje .quote:Op woensdag 16 december 2020 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zult langer moeten reizen, het voordeel is lagere loonlasten, ik heb ook wel eens 4 uur per dag voor een opdracht moeten reizen, vervelend maar ik schuif het probleem niet op anderen af.
En die kinderen, heb jij die genomen of ik? Kies jij voor een baan waar je veel voor moet reizen of ik? Kies jij ervoor om in de regio in een mooi huis te gaan wonen, of een een klein appartement of ik? Nee zijn allemaal keuzes die jij maakt, laat mij er buiten en fix je eigen shit.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is anders als je 4 uur moet rijden om op je werk te komen of 4 uur voor een specifieke opdracht. Lange reistijden zijn gewoon kut ook met oog op files, bovendien maak je je punt niet sterker daarmee want volgens jouw idee moeten mensen zoveel mogelijk voor hun eigen koters zorgen dus papa zit elke dag 4 uur van z'n kostbare tijd in de auto? En omdat je het had over wat als ze ziek worden, wat als jij of je partner ziek worden? Dan zit je dus in de middle of nowhere ver van vrienden en familie vandaan zie dan de boel maar weer eens vlot te trekken in je eentje .
Veel van de bedrijvigheid centraliseert zich nu eenmaal in en rond de randstad ik zie het probleem maar je kunt mensen daar toch de schuld niet van geven dat ze in dure regio's gaan wonen waarbij je allebei moet werken en kinderen dus een aantal dagen naar het KDV moeten.
Als je in Nederland 4 uur moet rijden dan heb je het over Eemshaven-Cadzand. Lijkt me niet echt realistisch. 2 uur enkele reis is denk ik realistischer.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is anders als je 4 uur moet rijden om op je werk te komen of 4 uur voor een specifieke opdracht. Lange reistijden zijn gewoon kut ook met oog op files, bovendien maak je je punt niet sterker daarmee want volgens jouw idee moeten mensen zoveel mogelijk voor hun eigen koters zorgen dus papa zit elke dag 4 uur van z'n kostbare tijd in de auto? En omdat je het had over wat als ze ziek worden, wat als jij of je partner ziek worden? Dan zit je dus in de middle of nowhere ver van vrienden en familie vandaan zie dan de boel maar weer eens vlot te trekken in je eentje .
Veel van de bedrijvigheid centraliseert zich nu eenmaal in en rond de randstad ik zie het probleem maar je kunt mensen daar toch de schuld niet van geven dat ze in dure regio's gaan wonen waarbij je allebei moet werken en kinderen dus een aantal dagen naar het KDV moeten.
Dat is vrij duidelijk:quote:Op woensdag 16 december 2020 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor jou dezelfde vraag. Welk beleid had jij graag gezien?
Daarnaast ben je gek in je hoofd als je 2 uur in je eigen tijd gaat reizen voor een opdracht, dan moet je wel een erg slechte baan hebben wil je dat moeten doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je in Nederland 4 uur moet rijden dan heb je het over Eemshaven-Cadzand. Lijkt me niet echt realistisch. 2 uur enkele reis is denk ik realistischer.
Moet zeggen dat ik het jaren gedaan heb
4 uur totaal op een dag zit je zo aan, hell mijn pa zat vaak al aan de drie uur toen al aan toen hij nog van Rotterdam naar het Westland moest rijden.A20 filegenot.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je in Nederland 4 uur moet rijden dan heb je het over Eemshaven-Cadzand. Lijkt me niet echt realistisch. 2 uur enkele reis is denk ik realistischer.
Moet zeggen dat ik het jaren gedaan heb
Fietsen is sneller.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
4 uur totaal op een dag zit je zo aan, hell mijn pa zat vaak al aan de drie uur toen al aan toen hij nog van Rotterdam naar het Westland moest rijden.A20 filegenot.
Heb niet eens kinderen. En volgens mij lossen mensen die shit ook gewoon zelf op, door ze naar oma te brengen of tegen de adviezen in lekker naar kantoor te rijden om rustig te werken. Qua virusaanpak is het sluiten van basisscholen dus gewoon een wassen neus gebleken, zoals de oppositie gisteren terecht aankaartte in het debat.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
En die kinderen, heb jij die genomen of ik? Kies jij voor een baan waar je veel voor moet reizen of ik? Kies jij ervoor om in de regio in een mooi huis te gaan wonen, of een een klein appartement of ik? Nee zijn allemaal keuzes die jij maakt, laat mij er buiten en fix je eigen shit.
Klopt dat doet hij ook regelmatigquote:
Wel weer triest dat ze de meeste artikelen niet mogen verkopen...quote:Op woensdag 16 december 2020 13:28 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen boos omdat de wibra en action open zijn![]()
(terwijl ze in eerste instantie nooit gelosten hadden mogen worden)... wat een mensen joh, zo makkelijk te bespelen.
Heb jij er geen dan?quote:
De regering heeft de regels van de lockdown inmiddels aangescherpt en die winkels moeten nu allemaal dicht:quote:Op woensdag 16 december 2020 13:28 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen boos omdat de wibra en action open zijn![]()
(terwijl ze in eerste instantie nooit gelosten hadden mogen worden)... wat een mensen joh, zo makkelijk te bespelen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijk:
[ afbeelding ]
Wil je zeggen dat er delen afgesloten zijn in de winkel zoals in England ?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wel weer triest dat ze de meeste artikelen niet mogen verkopen...
Nja ik snap dat daar enige onduidelijkheid over was.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De regering heeft de regels van de lockdown inmiddels aangescherpt en die winkels moeten nu allemaal dicht:
https://nos.nl/artikel/23(...)ls-aangescherpt.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |