abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 december 2020 @ 11:57:35 #126
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196761592
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor jou dezelfde vraag. Welk beleid had jij graag gezien?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196761604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ander regio gaan wonen, en veel sparen.
Andere regio waar geen werk is. Al kan je dan wel gewoon voor je kinderen zorgen als Covid-20 uitbreekt. Goede ideeën hou jij er op na.
blablablabla
pi_196761621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ik heb een auto nodig voor mijn werk en het reizen met het OV is niet te doen. Dan ben ik meer dan 4 uur per dag aan het reizen.
Tjah alles heeft voor en nadelen, ik woon miden in de stad, voordeel is dat ik alles lopend, met de fiets of OV kan doen, een auto is voor mij weer geen optie, zo heeft alles voor en nadelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196761642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Welk punt probeer je dan te maken met de overtreders van de regels?
De kans dat je het oploopt tijdens een feestje met veel mensen is vele male groter dan bij het passeren van iemand in de supermarkt.
  woensdag 16 december 2020 @ 11:59:49 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196761644
quote:
Ik verwacht ook niet echt veel (zinnige) antwoorden. Klagen is makkelijk, oplossingen bedenken not so much...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196761648
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Andere regio waar geen werk is. Al kan je dan wel gewoon voor je kinderen zorgen als Covid-20 uitbreekt. Goede ideeën hou jij er op na.
Je zult langer moeten reizen, het voordeel is lagere loonlasten, ik heb ook wel eens 4 uur per dag voor een opdracht moeten reizen, vervelend maar ik schuif het probleem niet op anderen af.
pi_196761726
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Waar heb je het over man, daar koop je zelfs in Bloemendaal en Amsterdam nog leuk voor.
Misschien een appartement ja, lekker dan met drie koters.
Het is natuurlijk wel zo dat je in bepaalde regio's wat goedkoper kan wonen, zeg Almere maar dan nog mag je tegenwoordig wel 3 ton meebrengen voor een rijtjeshuis. Dat is van één salaris lastig te bekostigen, daar is niet voor niets enorm veel discussie over de laatste jaren.
Ik vind ook niet dat je mensen nu mag gaan afrekenen omdat ze hun kinderen 3 of 4 dagen per week naar de opvang brengen, zo van je zorgt niet voor je kinderen!!! Vaak zit je op die leeftijd ook nog volop in de groei en doet opleidingen zodat je het later hopelijk wat rustiger aan kan doen. Daarbij, die Corona had niemand zien kunnen aankomen. Anders had men wellicht wel al andere keuzes gemaakt.
blablablabla
pi_196761880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je zult langer moeten reizen, het voordeel is lagere loonlasten, ik heb ook wel eens 4 uur per dag voor een opdracht moeten reizen, vervelend maar ik schuif het probleem niet op anderen af.
Het is anders als je 4 uur moet rijden om op je werk te komen of 4 uur voor een specifieke opdracht. Lange reistijden zijn gewoon kut ook met oog op files, bovendien maak je je punt niet sterker daarmee want volgens jouw idee moeten mensen zoveel mogelijk voor hun eigen koters zorgen dus papa zit elke dag 4 uur van z'n kostbare tijd in de auto? En omdat je het had over wat als ze ziek worden, wat als jij of je partner ziek worden? Dan zit je dus in de middle of nowhere ver van vrienden en familie vandaan zie dan de boel maar weer eens vlot te trekken in je eentje .

Veel van de bedrijvigheid centraliseert zich nu eenmaal in en rond de randstad ik zie het probleem maar je kunt mensen daar toch de schuld niet van geven dat ze in dure regio's gaan wonen waarbij je allebei moet werken en kinderen dus een aantal dagen naar het KDV moeten.
blablablabla
pi_196762174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is anders als je 4 uur moet rijden om op je werk te komen of 4 uur voor een specifieke opdracht. Lange reistijden zijn gewoon kut ook met oog op files, bovendien maak je je punt niet sterker daarmee want volgens jouw idee moeten mensen zoveel mogelijk voor hun eigen koters zorgen dus papa zit elke dag 4 uur van z'n kostbare tijd in de auto? En omdat je het had over wat als ze ziek worden, wat als jij of je partner ziek worden? Dan zit je dus in de middle of nowhere ver van vrienden en familie vandaan zie dan de boel maar weer eens vlot te trekken in je eentje .

Veel van de bedrijvigheid centraliseert zich nu eenmaal in en rond de randstad ik zie het probleem maar je kunt mensen daar toch de schuld niet van geven dat ze in dure regio's gaan wonen waarbij je allebei moet werken en kinderen dus een aantal dagen naar het KDV moeten.
En die kinderen, heb jij die genomen of ik? Kies jij voor een baan waar je veel voor moet reizen of ik? Kies jij ervoor om in de regio in een mooi huis te gaan wonen, of een een klein appartement of ik? Nee zijn allemaal keuzes die jij maakt, laat mij er buiten en fix je eigen shit.
pi_196762185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je in Nederland 4 uur moet rijden dan heb je het over Eemshaven-Cadzand. Lijkt me niet echt realistisch. 2 uur enkele reis is denk ik realistischer.
Moet zeggen dat ik het jaren gedaan heb
  woensdag 16 december 2020 @ 12:35:30 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196762211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor jou dezelfde vraag. Welk beleid had jij graag gezien?
Dat is vrij duidelijk:

Huilen dan.
pi_196762239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je in Nederland 4 uur moet rijden dan heb je het over Eemshaven-Cadzand. Lijkt me niet echt realistisch. 2 uur enkele reis is denk ik realistischer.
Daarnaast ben je gek in je hoofd als je 2 uur in je eigen tijd gaat reizen voor een opdracht, dan moet je wel een erg slechte baan hebben wil je dat moeten doen.
pi_196762306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

4 uur totaal op een dag zit je zo aan, hell mijn pa zat vaak al aan de drie uur toen al aan toen hij nog van Rotterdam naar het Westland moest rijden.A20 filegenot.
blablablabla
pi_196762402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:

[..]

4 uur totaal op een dag zit je zo aan, hell mijn pa zat vaak al aan de drie uur toen al aan toen hij nog van Rotterdam naar het Westland moest rijden.A20 filegenot.
Fietsen is sneller.
pi_196762425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

En die kinderen, heb jij die genomen of ik? Kies jij voor een baan waar je veel voor moet reizen of ik? Kies jij ervoor om in de regio in een mooi huis te gaan wonen, of een een klein appartement of ik? Nee zijn allemaal keuzes die jij maakt, laat mij er buiten en fix je eigen shit.
Heb niet eens kinderen. En volgens mij lossen mensen die shit ook gewoon zelf op, door ze naar oma te brengen of tegen de adviezen in lekker naar kantoor te rijden om rustig te werken. Qua virusaanpak is het sluiten van basisscholen dus gewoon een wassen neus gebleken, zoals de oppositie gisteren terecht aankaartte in het debat.

Eigenlijk hetzelfde als jouw hele relaas hier dat alles altijd maar een eigen keuze is en dat mensen maar moeten kunnen anticiperen op zoiets krankzinnigs als een wereldwijde pandemie....
blablablabla
pi_196762464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Fietsen is sneller.
Klopt dat doet hij ook regelmatig :) Maar goed mobiliteit is wel een dingetje in dit land, het is niet per se helemaal een vrije keuze dat iedereen samenklontert op en rond de postzegel van het gezwel dat zich De Randstad mag noemen zoals jij hier even opteert.

Mensen zoeken een compromis en daar hoort een stuk kinderopvang gewoon bij.
blablablabla
pi_196763309
Iedereen boos omdat de wibra en action open zijn :') :') (terwijl ze in eerste instantie nooit gelosten hadden mogen worden)... wat een mensen joh, zo makkelijk te bespelen.
pi_196763336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

iemand met ruggengraat, respect
pi_196763436
Nederland gaat op slot :')
Dit is gewoon een lockdown ultra light
pi_196763570
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:28 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen boos omdat de wibra en action open zijn :') :') (terwijl ze in eerste instantie nooit gelosten hadden mogen worden)... wat een mensen joh, zo makkelijk te bespelen.
Wel weer triest dat ze de meeste artikelen niet mogen verkopen... |:(
  woensdag 16 december 2020 @ 13:40:49 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196763655
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

iemand met ruggengraat, respect
Heb jij er geen dan?
:o
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_196764068
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:28 schreef PSVCL het volgende:
De regering heeft de regels van de lockdown inmiddels aangescherpt en die winkels moeten nu allemaal dicht:
https://nos.nl/artikel/23(...)ls-aangescherpt.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 december 2020 @ 13:59:04 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196764183
quote:
7s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is vrij duidelijk:

[ afbeelding ]

:W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 16 december 2020 @ 14:04:01 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196764313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wel weer triest dat ze de meeste artikelen niet mogen verkopen... |:(
Wil je zeggen dat er delen afgesloten zijn in de winkel zoals in England ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 16 december 2020 @ 14:04:56 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196764346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De regering heeft de regels van de lockdown inmiddels aangescherpt en die winkels moeten nu allemaal dicht:
https://nos.nl/artikel/23(...)ls-aangescherpt.html
Nja ik snap dat daar enige onduidelijkheid over was.
Nu is het gewoon erg simpel, wat wel en niet open is!

PostNL en andere post bedrijven krijgen echt een SHITLOAD aan werk de komende maand.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')