Enig.quote:Op maandag 14 december 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee... wil de tafel versiering in roze en blauw doen.. en dan met het dessert of voorafje een gerecht in de juiste kleur... met een partyknaller erbij
Alleen erg irritante mensen voeden hun kind genderneutraal op.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben getriggered door deze post.
Ik ga even wat anders doen.
Jankenquote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kerken zijn natuurlijk ook belangrijker dan economie en onderwijs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heb je wel wat met mijn mening over die nagels gedaan. Goede feedback is waardevol voor een ondernemer.quote:Op maandag 14 december 2020 15:01 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jep. En anders maar niet.. hecht niet zoveel aan jullie mening.
Oh wow helemaal woedend meteen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:01 schreef Charrell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 15:01 schreef Charrell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had al in die post neer gezet JA dan niet editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je geeft snel op ja.quote:Op maandag 14 december 2020 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had al in die post neer gezet JA dan niet edit
@GGMMquote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je geeft snel op ja.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef RamboDirk het volgende:
Jeroen Grueter heeft last van een corona overspannenheid. @:NOS voetbalpodcast
Dit lijkt mij één ruggengraat.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je geeft snel op ja.
[ afbeelding ]
Een stevige meltdown.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef RamboDirk het volgende:
Jeroen Grueter heeft last van een corona overspannenheid. @:NOS voetbalpodcast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |