Genderneutraal opvoeden toch?quote:Op maandag 14 december 2020 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Wat bekrompen om nu al voor die baby het geslacht te gaan kiezen
Bedankt makker voor deze bevestiging.quote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk ik vind het ook erg matig wat hij vandaag laat zien
Ik ben getriggered door deze post.quote:Op maandag 14 december 2020 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genderneutraal opvoeden toch?
Niet, alleen onze ouders met kerstavond.quote:Op maandag 14 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Op wat voor kansloze manier ga je het aan je vrienden bekend maken?
Toch wel met een ballon die jullie gezamenlijk gaan doorprikken of een rookpot ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niet, alleen onze ouders met kerstavond.
Je dmt het mij toch ook wel?quote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niet, alleen onze ouders met kerstavond.
Naar de AHquote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom was je dan op het winkelcentrum?
Nee... wil de tafel versiering in roze en blauw doen.. en dan met het dessert of voorafje een gerecht in de juiste kleur... met een partyknaller erbijquote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel met een ballon die jullie gezamenlijk gaan doorprikken of een rookpot ofzo.
Anders ben ik zeer teleurgesteld.
Ik zou in het geval van een meisje voor het aardbeienbavarois gaan !!quote:Op maandag 14 december 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee... wil de tafel versiering in roze en blauw doen.. en dan met het dessert of voorafje een gerecht in de juiste kleur... met een partyknaller erbij
Nee ik zeg niet debiele dingen zoals " ik ben afgewerkt" "ik moet afrijden" "ik moet op bed" "ik kom van de ah af"quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Eindhoven zelfde spreektaal blijkbaar
Zonder rauw eiwit dan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou in het geval van een meisje voor het aardbeienbavarois gaan !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |