Moeten die mensen niet werken ofzoquote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef Charrell het volgende:
Kom net van het winkelcentrum af, gewoon file in en buiten de parkeergarage.. drama!!!
Tja, helaas.quote:Op maandag 14 december 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je een CDA en CU in de regering hebt zal je dit houden, die doen dan weer concessies op euthanasie en abortus
Nog nietquote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten die mensen niet werken ofzo
Heb je nou die uitslag van die ene test al? Duurt wel heel lang allemaal!
Krijg je dan het geslacht te weten?quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur hebben we de geslachtsecho... en ik ben zenuuuwachtig
Ik voel dat het een jongen is.quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
als het maar gezond isquote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
Dit heeft niks met virologen te maken.quote:
Ik heb er hardop om moeten lachen ja.quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja zeg m'n grapje weer weggehaald in COR. En @:haags moest er nog wel zo smakelijk om lachen
Later wellichtquote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je dan het geslacht te weten?
Zo ja, ga je dat hier bekend maken?
quote:Op maandag 14 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb er hardop om moeten lachen ja.
Op wat voor kansloze manier ga je het aan je vrienden bekend maken?quote:
'Basisscholen hebben veel minder besmettingsgevaar'quote:Op maandag 14 december 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft niks met virologen te maken.
Als alles dicht gaat moeten kerken ook dicht, of vind jij van niet?
Je bent niet in vorm vandaag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat was het wel eens vaker.
O dacht dat ik ‘dan middelbare scholen’ had gezet erachter.quote:Op maandag 14 december 2020 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'Basisscholen hebben veel minder besmettingsgevaar'
Daar doe je toch een Jaap van Dissel-achtige uitspraak hoor.
@Calandquote:Gebruikers van softdrugs kunnen nog naar hun coffeeshop om hun bestelling op te halen.
Waarom was je dan op het winkelcentrum?quote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef Charrell het volgende:
Kom net van het winkelcentrum af, gewoon file in en buiten de parkeergarage.. drama!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |