Begrijpelijk Stijn, hang nog even in there.quote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die kleffe social media-posts als ''Hou vol'' ''Hang in there'' ''Samen kunnen we het!''.
Bij de vorige lockdown kregen we van familie een kaartje in de bus ''Sterkte in deze gekke, bizarre tijd''.quote:Op maandag 14 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijpelijk Stijn, hang nog even in there.
Zie de TT van dit topic.quote:Op maandag 14 december 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overijverige modsKan niet eens meer normaal posten in mijn eigen topic!
'Fijn dat we jouw kop niet hoeven te zien in ieder geval' ?quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb vorige week dus al een hangplant gekregen van het werk.
Drie keer raden wat voor kaartje erbij zat.
Lief.quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij de vorige lockdown kregen we van familie een kaartje in de bus ''Sterkte in deze gekke, bizarre tijd''.
zolang je een CDA en CU in de regering hebt zal je dit houden, die doen dan weer concessies op euthanasie en abortusquote:Op maandag 14 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hou de basisscholen open en sluit de kerken en ik vind het prima.
Basisscholen hebben veel minder besmettingsgevaar en zijn wel nuttig (itt kerken). Dit zou überhaupt geen discussie moeten zijn
Oke viroloog Gurley.quote:Op maandag 14 december 2020 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hou de basisscholen open en sluit de kerken en ik vind het prima.
Basisscholen hebben veel minder besmettingsgevaar en zijn wel nuttig (itt kerken). Dit zou überhaupt geen discussie moeten zijn
Wat een fijne familie heb je dan!quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij de vorige lockdown kregen we van familie een kaartje in de bus ''Sterkte in deze gekke, bizarre tijd''.
wie niet springt?quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Zolang het darts doorgaat, houd ik alles vol!quote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die kleffe social media-posts als ''Hou vol'' ''Hang in there'' ''Samen kunnen we het!''.
"Je mag ook jezelf ophangen"quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Moeten die mensen niet werken ofzoquote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef Charrell het volgende:
Kom net van het winkelcentrum af, gewoon file in en buiten de parkeergarage.. drama!!!
Tja, helaas.quote:Op maandag 14 december 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je een CDA en CU in de regering hebt zal je dit houden, die doen dan weer concessies op euthanasie en abortus
Nog nietquote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten die mensen niet werken ofzo
Heb je nou die uitslag van die ene test al? Duurt wel heel lang allemaal!
Krijg je dan het geslacht te weten?quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur hebben we de geslachtsecho... en ik ben zenuuuwachtig
Ik voel dat het een jongen is.quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
als het maar gezond isquote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
Dit heeft niks met virologen te maken.quote:
Ik heb er hardop om moeten lachen ja.quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja zeg m'n grapje weer weggehaald in COR. En @:haags moest er nog wel zo smakelijk om lachen
Later wellichtquote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je dan het geslacht te weten?
Zo ja, ga je dat hier bekend maken?
quote:Op maandag 14 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb er hardop om moeten lachen ja.
Op wat voor kansloze manier ga je het aan je vrienden bekend maken?quote:
'Basisscholen hebben veel minder besmettingsgevaar'quote:Op maandag 14 december 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft niks met virologen te maken.
Als alles dicht gaat moeten kerken ook dicht, of vind jij van niet?
Je bent niet in vorm vandaag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat was het wel eens vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |