#ExitJoris?quote:Op maandag 14 december 2020 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een aantal ontzettende kutspelers waarvan buitenstaanders denken dat ze goed zijn. Een debiel slechte bank dus ze kunnen ook niet echt gewisseld worden.
Zou zeker leuk zijnquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.
Maar Joris heeft die spelers toch gekocht?quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat nooit.
Exit Adrie eerder.
En exit Peters. Exit Tresor. Exit Owusu. Exit Ruiter.
Wim Hordijk?quote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm ik moet woensdag ook maar de tandarts
Wat een toeval
Hij heeft een gok genomen door een matige bank te houden. Pakte vorig jaar goed uit. Nu niet.quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Joris heeft die spelers toch gekocht?
Ook dat nog. Ze pakken alles van ons af. En de overheid doet NIETS.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Google hep storing. YouTube is kapoet.
Erg jammer.
Accepteert jouw tandarts mensen met lang haar? Ik vraag dit namens user @GGMMquote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm ik moet woensdag ook maar de tandarts
Wat een toeval
quote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Pushmeldingen van het AD.
Ter info. @:onlogisch
Werkt gewoonquote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Google hep storing. YouTube is kapoet.
Erg jammer.
Leuke vraag! Wij krijgen een pakket met ingredienten opgestuurd en krijgen een online kookworkshop!quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:fetx hoe is dat bij jullie geregeld?
Beter cancelen ze dat ook wegens coronaquote:Op maandag 14 december 2020 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke vraag! Wij krijgen een pakket met ingredienten opgestuurd en krijgen een online kookworkshop!
Ik kan hier veel van leren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat
@:fetx check dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |