Ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:25 schreef zoost het volgende:
https://coronadashboard.r(...)k/ziekenhuis-opnames
Wat is hier nu extra zorgelijk? Ik zie het niet.
Niets, maar er wordt weer op emotie gereageerd.quote:Op maandag 14 december 2020 11:25 schreef zoost het volgende:
Grote ballen?quote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef groenen het volgende:
Duits viruswappie Harald Hänisch schijnt te zijn overleden aan Cojona.
Karmaquote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef groenen het volgende:
Daarom zeg ik ook, waarom zou ik mij MAANDELIJKS laten sneltesten?quote:Op maandag 14 december 2020 11:23 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je meehelpt om een pandemie onder controle te krijgen...
Maandelijks is nog veel te weinig. Als iedereen zich om de paar dagen eenvoudig zou kunnen laten testen EN bij een positieve test in zelfisolatie gaat, inclusief de huisgenoten, kan dat een behoorlijk rem op de verspreiding van het virus zetten.
Willen we nou van deze ellende af of niet?
Gaat het er niet om dat ze nu al weten dat mensen zich niet aan de regels gaan houden met kerst en oud en nieuw? En dat als die mensen dan allemaal bij elkaar zijn geweest, gezellig de winkels, musea, theaters en pretparken ingaan en zo zorgen dat er meer mensen besmet raken? En dat er dan drukte komt op de ic’s en alles?quote:Op maandag 14 december 2020 11:25 schreef zoost het volgende:
Groot gemis voor de wereldquote:Op maandag 14 december 2020 11:27 schreef groenen het volgende:
Las vandaag dat een kwart van de mensen met een positieve test niet thuisblijft.quote:Op maandag 14 december 2020 11:23 schreef JFlip het volgende:
[..]
Maandelijks is nog veel te weinig. Als iedereen zich om de paar dagen eenvoudig zou kunnen laten testen EN bij een positieve test in zelfisolatie gaat, inclusief de huisgenoten, kan dat een behoorlijk rem op de verspreiding van het virus zetten.
Ik zie hier in Rotterdam weinig verschillen als ik de afgelopen maand vergelijk met dezelfde periode vorig jaar:quote:
Klopt, hoorde ik vorige week ook. Ik vraag me af wat daar zo hilarisch aan is..quote:Op maandag 14 december 2020 11:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Las vandaag dat een kwart van de mensen met een positieve test niet thuisblijft.
Tsja, wanneer je het dashboard zo lang na introductie nog niet snapt dan heb je ook helemaal geen interesse om het te snappen en zijn het meer retorische vragen van een tweetal figuren die al sinds de begindagen alles continu aan het bagatelliseren zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 11:30 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Gaat het er niet om dat ze nu al weten dat mensen zich niet aan de regels gaan houden met kerst en oud en nieuw? En dat als die mensen dan allemaal bij elkaar zijn geweest, gezellig de winkels, musea, theaters en pretparken ingaan en zo zorgen dat er meer mensen besmet raken? En dat er dan drukte komt op de ic’s en alles?
Als je maandelijks de hele bevolking gaat testen vind je meer besmettingen en het is dus een voedingsbodem voor meer maatregelen waar ze ons mee gaan opzadelen. Je gaat ongelooflijk veel besmettingen hiermee vinden die er nu ook wel zijn maar niet vastgesteld op papier. Dus nog meer en strengere maatregelen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:23 schreef JFlip het volgende:
[..]
Bier en nootjes inslaan voor het WK Darts.quote:Op maandag 14 december 2020 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog snel ff naar de winkel voor kerstinkopen, jawel!
Die stijging is wel fors. Ironisch genoeg ook sinds 1 december.quote:
Deze man weet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Bier en nootjes inslaan voor het WK Darts.
Dat is wel een genot tijdens een lockdown. Ook zonder.quote:Op maandag 14 december 2020 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Bier en nootjes inslaan voor het WK Darts.
Ik weet ook niet of het echt zo gaat gebeuren, het is een visie op middellange termijn van Hugo de Jonge, dus tja dat moeten we allemaal nog maar zien... In het VK waren er ook beloften voor grootschalig testbeleid die nooit nagekomen zijn. Feit is wel dat massaal asymptomatisch testen in China, Slowakije en Oostenrijk al gebeurt of gaat gebeuren.quote:Op maandag 14 december 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, waarom zou ik mij MAANDELIJKS laten sneltesten?
Als ze bij de Kruidvat blaastesten gaan verkopen dan sla ik ze wel in. Maar ik verwacht er eerlijk gezegd weinig van, tegen die tijd moeten ze gewoon zorgen dat het vaccinatietraject goed op de rit is.
Logisch ook wel. Er wordt als het goed is standaard gevraagd of je de app hebt als je positief getest bent.quote:Op maandag 14 december 2020 11:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die stijging is wel fors. Ironisch genoeg ook sinds 1 december.
Yessquote:Dat is neem ik aan zo'n sleutel die je van GGD krijgt om je contacten op de hoogte te stellen van een positieve test?
Succesvolle aanpak inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop nu ook gewoon dat de besmettingen door het dak heenschieten, no matter what...
Alles moet nu gericht zijn op snelle immuniteit, mag wat mij betreft ten koste van alles gaan nu. Helemaal klaar mee.
okquote:Op maandag 14 december 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop nu ook gewoon dat de besmettingen door het dak heenschieten, no matter what...
Alles moet nu gericht zijn op snelle immuniteit, mag wat mij betreft ten koste van alles gaan nu. Helemaal klaar mee.
Ik vind het wel hilarisch ja. Dit faalkabinet kan na maandenlang zwabberen en achter de feiten aanlopen niet eens aan besmette mensen duidelijk maken dat ze thuis moeten blijven. En imho kun je het niet eens iedereen kwalijk nemen. Voor een behoorlijk percentage mensen is vandaag thuisblijven, morgen geen boterham meer kunnen kopen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:33 schreef JFlip het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik vorige week ook. Ik vraag me af wat daar zo hilarisch aan is..
Misschien moeten we eens gaan beginnen met die mensen de enorme economische consequenties aan te wrijven in plaats van degene die proberen deze enorme crisis te bezweren.
Je zou maar naast zo iemand in het ziekenhuis komen te liggen. Ben je kooi klaar meequote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Succesvolle aanpak inderdaad.
Laat mensen met verantwoordelijkheidsgevoel nu de boel regelen. Jij kan het beste even afstand nemen van het volgen van dit topic/nieuws om geestelijke rust te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |