Staat niemand meer bij stil.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tof als je alleenstaand bent wel, zo'n avondklok met oud en nieuw. Mag je verplicht alleen thuis gaan zitten.
Nou ja, of je moet zorgen dat je uiterlijk om 20u bij je O&N-visite bent. Of zij bij jou. En slaapzak mee.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tof als je alleenstaand bent wel, zo'n avondklok met oud en nieuw. Mag je verplicht alleen thuis gaan zitten.
Ja precies, maar ik vier het meestal bij m'n ouders en dat is net de groep die je probeert te onzien.quote:Op maandag 14 december 2020 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou ja, of je moet zorgen dat je uiterlijk om 20u bij je O&N-visite bent. Of zij bij jou. En slaapzak mee.
Maar lokt het niet ook rellen uit? Je móet dan namelijk gaan handhaven en gaan vegen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Enige reden lijkt me dat ze daarmee rellen willen voorkomen. Nu kunnen ze gewoon vegen vanaf 20u. Maakt handhaven wel een stuk eenvoudiger.
De eerste zin kun je gevoeglijk laten zitten, die voegt niets toe. Daarmee zet je je wat mij betreft buitenspel als gesprekspartner.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij statistiek gehad op school of sowieso enige vorm van rekenen/wiskunde.
Ronduit infantiel om bij welke bewering te roepen dat er in die groep ook uitzonderingen zijn. Die heb je in elke groep. Je hebt ook rokende whisky drinkers op leeftijd die kern en kern gezond zijn, conditie hebben van een buffel, maar helaas niet representatief voor de gehele populatie.
Dat is het doel toch?quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Logeren.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef Janneke141 het volgende:
Toch nog snel een knuffelcontact regelen dan.quote:Op maandag 14 december 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik vier het meestal bij m'n ouders en dat is net de groep die je probeert te onzien.
Geen idee, maar het zou wat mij betreft nooit een doel mogen zijn.quote:
Vertel...quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef hjansen82 het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat de staat er niet voor de mensen is. Maar enkel voor zichzelf.
Dat zal misschien wel meevallen. Want ook op grond van andere maatregelen die nu al gelden, mag je niet in groepen op straat zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar lokt het niet ook rellen uit? Je móet dan namelijk gaan handhaven en gaan vegen.
En daarmee laat je zien dat je geen kennis hebt wat macro-cijfers inhouden.quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De eerste zin kun je gevoeglijk laten zitten, die voegt niets toe. Daarmee zet je je wat mij betreft buitenspel als gesprekspartner.
Wat betreft de rest: ook de rijke boomer is niet representatief voor de totale groep gepensioneerden. Het is, zoals ik al zei, geen homogene groep.
Mocht je de behoefte voelen nogmaals zo op de man te spelen, zal ik niet reageren.
Ben ik ook benieuwd naar. Zal hier wel meer meevallen maar wens ze sterkte in bepaalde wijken in het land. Dan zal je onderhand ME moeten gaan inzetten. Ik ben dan nog altijd meer ongerust over de gevolgen van de maatregelen dan over het virus zelf.quote:Op maandag 14 december 2020 09:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar lokt het niet ook rellen uit? Je móet dan namelijk gaan handhaven en gaan vegen.
Leg het uit dan.quote:Op maandag 14 december 2020 09:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En daarmee laat je zien dat je geen kennis hebt wat macro-cijfers inhouden.
Beleeftquote:Op maandag 14 december 2020 09:22 schreef miss_sly het volgende:
https://twitter.com/chrisklomp/status/1338396391983427584
Willem Engel weer lekker bezig.
Ja, ook dat, maar dat is toch het mins erge van zijn tweet.quote:
Sorry, maar je hoeft maar naar een notaris te gaan en je kunt het regelen. Het is niet iets schimmigs o.i.d.quote:Op maandag 14 december 2020 09:12 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de goedwillende weten dit niet of komen er te laat achter. Het is niet eerlijk dat die keihard worden gepakt. We zijn niet allemaal Jos van Rey,
Krijgen we in september/oktober 2021 nog eentje van.quote:Op maandag 14 december 2020 09:22 schreef Benny het volgende:
En het zou deze week een feestje moeten worden...
Het babyboomseizoen is begonnen![]()
Ja, ben ook benieuwd.quote:
Onze fopliberaal mag weer voor de camera?quote:
Het zijn inderdaad dezelfde cijfers, maar laatst was de consensus nog dat er hooguit sprake is van een plateau, terwijl deze grafieken wel degelijk een stijging laten zien.quote:Op maandag 14 december 2020 08:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit zijn ook de LCPS-cijfers... en wat je vooral ook goed kan zien is dat de snelheid vd stijging factoren kleiner is dan bij de eerste twee toenames.
Spannend? Tegen die tijd weten we alles al.quote:Op maandag 14 december 2020 09:25 schreef 297534 het volgende:
Vanavond 19.00 uur dus persco. Spannend!
Hanteer je bovenstaande uitleg nou op alle mensen die (mogelijk onterecht) met een Corona virus zijn besmet?quote:Op maandag 14 december 2020 08:54 schreef aartstyle het volgende:
[..]
De moed zakt me in de schoenen. Wat wil je zeggen met deze reactie?
De beroemde ezel en steen? Eigenlijk is deze reactie de samenvatting van de problemen. Halve informatie, geen zelfdenkend vermogen en de Ezel.
Ik snap best dat er wantrouwen is en er zijn best meningen hier die ergens op gebaseerd zijn qua mismanagement van de overheid. Maar dit soort teksten.....
Als je een beetje opgelet had weet je dat de zkhs opnames 2 a 3 drie weken achterlopen t.o.v de besmettingen. Dat hebben we de eerste 2 x ook gezien.
1. besmet raken
2. positieve test (ca 5 dagen na bestemming)
3. zkhs opname, 7 a 10 dagen na besmetting
4. IC opname, 6 dagen na zkhs opname
5. overlijden, x dagen na ic opname.
Maar dit staat uiteraard niet op FB.
Kan hier zo ontzettend moedeloos van worden he.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |