Nee ja dat kloptquote:Op zondag 13 december 2020 18:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ons aller Yats is toch niet voor PSV?
Hebben rust nodig en deze wedstrijd is al gespeeldquote:Op zondag 13 december 2020 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom haalt Schmidt altijd zijn beste spelers eraf
Even teruglezen. YatsGod.quote:Op zondag 13 december 2020 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee ja dat klopt
Vanmiddag was er een vergelijkbare "discussie"
Het is ook niet dat het 3-0 staat ofzoquote:Op zondag 13 december 2020 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder, zo'n trainer die elke week zijn beste spelers wisselt.
Waarom is de F Side nu weer boos? Uitschakeling CL?quote:Op zondag 13 december 2020 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of Lighttown Madness zo ook met een statement komt over de trainer.
quote:Op zondag 13 december 2020 18:26 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-2.
Het is maar wat je kansen noemtquote:Op zondag 13 december 2020 18:28 schreef GGMM het volgende:
Sinds de wissels krijgt PSV de grootste kansen
De F-site (lol) ligt eruit, dus geen idee.quote:Op zondag 13 december 2020 18:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waarom is de F Side nu weer boos? Uitschakeling CL?
Doet het inmiddels.quote:Op zondag 13 december 2020 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De F-site (lol) ligt eruit, dus geen idee.
Maar ze zullen wel liever Heitinga als trainer hebben.
quote:Op zondag 13 december 2020 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het inmiddels.
maar toen ik er eindelijk opkwam dacht ja lol dit ga toch niet lezen
Ajax bestaat heden uit enkele spelers die een hoog niveau langdurig aankunnen zoals Tadic Neres Blind Mazraoui Tagliafico Klaassen Martinez en 1 oude krijger, Huntelaar, die het kunstje nog echt niet verleerd is maar in de pikorde minimaal 3 kneuzen voor zich weet.quote:Op zondag 13 december 2020 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het inmiddels.
maar toen ik er eindelijk opkwam dacht ja lol dit ga toch niet lezen
Voor aap? Dan is het maar te hopen dat die F-side allemaal uit blanken bestaat anders krijg je daar weer gezeur over.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax bestaat heden uit enkele spelers die een hoog niveau langdurig aankunnen zoals Tadic Neres Blind Mazraoui Tagliafico Klaassen Martinez en 1 oude krijger, Huntelaar, die het kunstje nog echt niet verleerd is maar in de pikorde minimaal 3 kneuzen voor zich weet.
Hahaha.
quote:Erik Ten Hag, conehead met Trotski baard en semi Duits accent, hoofdverantwoordelijk voor de prestaties en dus voor de uitstraling van ons aller Ajax 1, leeft in zijn eigen droom voetbalwereld alwaar zijn sprookjesplannen A met regelmaat aan flarden worden geschoten en waarop vervolgens de plannen B en C niet in werking gesteld worden, simpelweg omdat ze niet bestaan.
Ze zijn wel van het rijmenquote:Op zondag 13 december 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze het niet zo op kale trainers.
Dan kunnen Guardiola en Zidane het wel schuddenquote:Op zondag 13 december 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze het niet zo op kale trainers.
Misschien heeft Promes het bedacht dan.quote:
Hmquote:Op zondag 13 december 2020 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien heeft Promes het bedacht dan.
Een echte 'backstabber'.quote:Op zondag 13 december 2020 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Zou wel een steek onder water zijn
Je had de uitslag van VVV-Fey anders prima voorspeldquote:Op zondag 13 december 2020 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen glazen bol.
Je hebt een mooie darts bingo gemaakt, dan kan je dat ook wel.quote:Op zondag 13 december 2020 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen glazen bol.
Dan ben je echt niet goed bij je paasei.quote:Op zondag 13 december 2020 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De F-site (lol) ligt eruit, dus geen idee.
Maar ze zullen wel liever Heitinga als trainer hebben.
Mijn toto deze week ging niet zo lekker.quote:Op zondag 13 december 2020 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had de uitslag van VVV-Fey anders prima voorspeld
Maar hij zal best blijven ja.quote:Op zondag 13 december 2020 18:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt een mooie darts bingo gemaakt, dan kan je dat ook wel.
Lekker boeiend, Utrecht kan het toch niet afmaken.quote:Op zondag 13 december 2020 18:39 schreef PSVCL het volgende:
Wel veel, 4 min extra tijd
Dramatische tweede helft verder
Benieuwd of Kale & Kokkie het met de column eens zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed bij je paasei.
Beurscijfers morgen 09:00 weer in het rood.quote:Op zondag 13 december 2020 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Kale & Kokkie het met de column eens zijn.
Misschien niet de tekst an sich maar wel met de boodschap erachter volgens mij .quote:Op zondag 13 december 2020 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2020 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Kennelijk vind ie dat naast de handvol echte toppers de andere 15 moeiteloos meekunnen op een gewenst europees topniveau, en hij dus naar believen kan goochelen met middelmatige spelers die het niveau Schubbekutteveen en Feijenoord net aantikken.
Net als dublanquebogarde.quote:Op zondag 13 december 2020 18:46 schreef De_Kraam het volgende:
Kale en Kokkie hebben kijk op het spelletje.
Hoe liep dat af?quote:Op zondag 13 december 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
Bedenk me nu opeens dat Ten Hag de trainer was die de halve finale CL haalde. Dat maakt dat stukje nog vreemder
Niet zo ingewikkeldquote:Op zondag 13 december 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
Bedenk me nu opeens dat Ten Hag de trainer was die de halve finale CL haalde. Dat maakt dat stukje nog vreemder
Ze zullen daar toch niet helemaal achterlijk zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn grootste angst is nog altijd dat ze ooit bij Sjon van den Brom gaan uitkomen.
Nee, dat niet. Maar ik vind het wel een lieve jongenquote:Op zondag 13 december 2020 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ihattaren is geen makkelijke prater of wat.
Ben wel benieuwd bij wie ze uitkomen als Ten Hag gaat jaquote:Op zondag 13 december 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn grootste angst is nog altijd dat ze ooit bij Sjon van den Brom gaan uitkomen.
Dat zal toch niet.quote:Op zondag 13 december 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
zonenbrilquote:Op zondag 13 december 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft die dokter een grote zonenbril op? Het is 13 december.
Sjon Heitingaquote:Op zondag 13 december 2020 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd bij wie ze uitkomen als Ten Hag gaat ja
Dan kan ik mijn abonnement op Foxie ook wel opzeggen eigenlijkquote:
Je bent een forumbeest of je bent het nietquote:Op zondag 13 december 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je nou speciaal hiervoor allemaal oude topics door te lezen? Wat een leeg leven zeg.
*ESPNquote:Op zondag 13 december 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn abonnement op Foxie ook wel opzeggen eigenlijk
Wordt nog wel lucky 0-1 joh.quote:
Understatement.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wordt nog wel lucky 0-1 joh.
Man spelen en niet de bal.quote:
Rechtervoetquote:Op zondag 13 december 2020 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boadu ging al neer voordat Drommel er was
Drommel raakt hem met zijn voet. Zag het ook pas in de tweede herhaling.quote:Op zondag 13 december 2020 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boadu ging al neer voordat Drommel er was
Speelt eindelijk wel weer een goede wedstrijd ja! Trekt weer sprintjes en is dreigend.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Bij iedere andere club zou ik nu zeggen dat het gespeeld is
Het is wel AZ hé.quote:Op zondag 13 december 2020 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ geeft deze voorsprong niet meer uit handen.
Al maanden.quote:Op zondag 13 december 2020 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt een ontzettend domme actie nu.
Promes heten en dan dingen doenquote:Op zondag 13 december 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ en iets weggeven, noem een beter duo.
Die commentator blijft dat ook maar herhalenquote:Op zondag 13 december 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ en iets weggeven, noem een beter duo.
Dus eigenlijk heeft die ALKMAARSE TALENTENFABRIEK slechts een goed linksbackie voortgebrachtquote:
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2020 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was wel verbaasd om te zien dat ie donderdag zijn eerste assist in een jaar tijd gegeven had.
Opzich kan je nog steeds beter spelers als Stengs en Koopmeiners opleiden dan dat je Diemers en Linssen moet halen.quote:Op zondag 13 december 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft die ALKMAARSE TALENTENFABRIEK slechts een goed linksbackie voortgebracht
Dat linksbackie die als enige optie Feyenoord heeft doel je op? Met alle respect, maar dan is het anno 2020 geen toptalent, mocht hij die keuze maken.quote:Op zondag 13 december 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft die ALKMAARSE TALENTENFABRIEK slechts een goed linksbackie voortgebracht
Oefquote:Op zondag 13 december 2020 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich kan je nog steeds beter spelers als Stengs en Koopmeiners opleiden dan dat je Diemers en Linssen moet halen.
Wellicht hadden ze zich dat moeten bedenken toen ze Leeuwin en Fredje Friday haaldenquote:Op zondag 13 december 2020 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich kan je nog steeds beter spelers als Stengs en Koopmeiners opleiden dan dat je Diemers en Linssen moet halen.
Het lijkt mij sterk dat Wijndal alleen naar Feyenoord kan (en die kunnen hem sowieso niet betalen)quote:Op zondag 13 december 2020 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat linksbackie die als enige optie Feyenoord heeft doel je op? Met alle respect, maar dan is het anno 2020 geen toptalent, mocht hij die keuze maken.
Zat/zit die niet bij Twente?quote:
Toch gaat hij het ook niet redden bij Ajax denk ik.quote:Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
Danilo vind ik echt een hele fijne speler. Beter dan de huidige spitsen van Ajax.
Is hij ook. Behalve Tadic dan maar die staat daar nauwelijks meer.quote:Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
Danilo vind ik echt een hele fijne speler. Beter dan de huidige spitsen van Ajax.
Lol.quote:
Dat vond je bij die eerste penalty ook al, bij de tweede hoorde ik je niet.quote:
Ja, dit was bij nader inzien zeer matig gekeept.quote:Op zondag 13 december 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet altijd voor de keeper zijn, domme stap naar links
Provinciaal tafeltennis kampioen.... Beetje respect voor deze pingpongger he.quote:Op zondag 13 december 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze user is vroeger nooit verder gekomen dan korfbal.
Ik denk dat ze liever een keer winnenquote:Op zondag 13 december 2020 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat Heerenveen ook voor de 5 gelijke spelen op rij trouwens?
Lachend het weekend uitquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
Waarom mag AZ eigenlijk elk weekend afsluiten
Walgelijk complot
@:psvcl
Vind ik ook kut.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
Walgelijk complot
AZ serieus nemenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
Walgelijk complot
Maduro?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n vermoeiende man.
Oke Wim.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n vermoeiende man.
Ik stel Leverkussen-Bayern voor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zet de wedstrijd overigens ook even aan.
Buitenlands voetbal interesseert me nou echt geen ene reetquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel Leverkussen-Bayern voor.
Ik dacht dat Drizzt hem had verwijderd. Maar ik had het kunnen weten. De mods doen hier NIETS.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ja jij dacht dat ik niet meelas Lenny maar ik lees wel mee hoor.
Dan kijk je toch lekker naar VVV-Twente!quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal interesseert me nou echt geen ene reet
Dat doe ik ook jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker naar VVV-Twente!
Straks ook WaalwijkGoden?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja
Toch bedankt voor je tip
Sinkgraven (waarvan @Caland het belachelijk vond dat die in de voorselectie van Oranje zat, terwijl Caland hem niet heeft zien spelen) is weer aan het bazen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja
Toch bedankt voor je tip
@Caland heeft vaak meningen zonder iemand te zien spelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinkgraven (waarvan @:caland het belachelijk vond dat die in de voorselectie van Oranje zat, terwijl Caland hem niet heeft zien spelen) is weer aan het bazen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
Leo Driessen. Het geluid kan uit dus.
Wel sneu voor die jongen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:05 schreef PSVCL het volgende:
Sangare schakelt met een schouderduw ola John uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |