Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is toch een penalty volgens die debiele regels?
Die handspingels zijn ook echt kut.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.
Was toch ook te voorzien bij het stellen van deze regels. Wat hebben we al een boel goedkope pingels en rode kaarten gezien dit seizoen lolquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.
Ja die scheidsrechters zullen dat ook best besproken hebben onderling.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was toch ook te voorzien bij het stellen van deze regels. Wat hebben we al een boel goedkope pingels en rode kaarten gezien dit seizoen lol
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Zwolle wel ja
Ik heb me afgelopen woensdag dood lopen ergeren
Emmen, wat doe je jezelf aan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel over naar Emmen. Ajax is wel gespeeld.
Dit ter info.
Ook jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.
Wat is de haxnaam van oriente eigenlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook ja
Maar die trucjes zonder dat er een idee achter zit daar heb ik niks mee.
Antony is de @:oriente van voetbal
Antony is wel meer een speeltuinvoetballer dan Neres ooit was ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook ja
Maar die trucjes zonder dat er een idee achter zit daar heb ik niks mee.
Antony is de @:oriente van voetbal
Delequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de haxnaam van oriente eigenlijk
True en nu creëerde hij ook één van de twee kansen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Antony is wel meer een speeltuinvoetballer dan Neres ooit was ja.
Maar toch gaf hij bijvoorbeeld ook tegen Liverpool zo'n panklare voorzet op Huntelaar, ook al speelde hij verder matig.
Oh ja, Toto heeft zijn account deletequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel over naar Emmen. Ajax is wel gespeeld.
Dit ter info.
Dat valt best mee, maar Atalanta ook wel door dat gevaar van hem moest komen dus stond ie de hele wedstrijd tegen dubbele dekking. Als ie dan ook nog eens de ballen vanuit stilstand moet krijgen, dan wordt het een bijzonder lastig verhaal.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
True en nu creëerde hij ook één van de twee kansen.
Als het team draait zal het ongetwijfeld een uitstekende voetballer zijn om erbij te hebben ja.
Alleen het draait vaak niet
Het was gewoon aan alle kanten waardeloos.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.
Zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was gewoon aan alle kanten waardeloos.
Ja dat is ook geen Ajax-niveau.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
Die Klaiber is ook maar een statische voetballer.
Eigenlijk vind ik dat we ook gewoon in de Europa League ons best moeten doen en ver moeten komen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker.
Volgend jaar maar beter in de CL
Er zitten daar best nog leuke clubs in hoor, als het maar geen Oostblokaids wordt of zo'n zaadteam als Getafe.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat we ook gewoon in de Europa League ons best moeten doen en ver moeten komen.
Ik word ook altijd woedend als Feyenoord of PSV het weer kut doet daar vanwege "de punten!!" dus het moet maar.
Maar ik heb er écht helemaal geen zin in.
Geen rood dit. Geel als je streng bent.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Natrappen van Anthony. Gaat de var daar nog iets mee doen?
Ja daarom, gewoon een degelijke Eredivisieback, al kun je je afvragen of je niet gewoon lekker wat jeugd de kans had moeten geven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook geen Ajax-niveau.
Maar goed tegen clubs als PEC en Emmen kom je ermee weg.
Vanaf ongeveer de kwartfinale vind ik dat meestal ook wel leuk. Dan heb je ook nog wel leuke tegenstanders.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten daar best nog leuke clubs in hoor, als het maar geen Oostblokaids wordt of zo'n zaadteam als Getafe.
Al verwacht ik daar verder ook geen wonderen van Ajax.
Ja of gewoon een talent voor die positie had moeten kopen voor de concurrentiestrijd met Mazraoui.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja daarom, gewoon een degelijke Eredivisieback, al kun je je afvragen of je niet gewoon lekker wat jeugd de kans had moeten geven.
Die mongolen moeten zich er niet mee bemoeien!quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar van de RvC moest het blijkbaar een Nederlander zijn.
Niet per se voor Klaiber toch? Ik vind ook dat ie niet voldoet, maar dit moest allemaal last-minute geregeld worden toch? Dan is nog wel een verzachtende omstandigheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon een talent voor die positie had moeten kopen voor de concurrentiestrijd met Mazraoui.
Maar van de RvC moest het blijkbaar een Nederlander zijn.
Las wel dat het om Klaiber ging, al is de bron Henk Spaan. En opzich waren er al een halfjaar geruchten over een vertrek van Dest dus lijkt me dat ze genoeg tijd hadden om vervangers in kaart te brengen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet per se voor Klaiber toch? Ik vind ook dat ie niet voldoet, maar dit moest allemaal last-minute geregeld worden toch? Dan is nog wel een verzachtende omstandigheid.
Met een fitte kern hoop ik toch wel een aantal rondjes te overleven. Zeker als de loting een beetje meewerkt. Denk dat iedereen er tegen die tijd ook wel zin in heeft. Denk dat de meesten er over twee maanden na alleen maar Eredivisie wel zin in hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten daar best nog leuke clubs in hoor, als het maar geen Oostblokaids wordt of zo'n zaadteam als Getafe.
Al verwacht ik daar verder ook geen wonderen van Ajax.
De leuke potjes in de Eredivisie zijn wel ook in die maanden natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met een fitte kern hoop ik toch wel een aantal rondjes te overleven. Zeker als de loting een beetje meewerkt. Denk dat iedereen er tegen die tijd ook wel zin in heeft. Denk dat de meesten er over twee maanden na alleen maar Eredivisie wel zin in hebben.
Voordeel voor Anthony dat ie miste.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen rood dit. Geel als je streng bent.
Nou ja, dat is vooral januari, daarna is het eigenlijk een gewone seizoenhelft. Ajax heeft Feyenoord, AZ en Vitesse in de laatste 5 wedstrijden. De wedstrijd tegen PSV is wel na de return in de Europa League.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De leuke potjes in de Eredivisie zijn wel ook in die maanden natuurlijk.
Maar goed hoop vooral dat Kudus dan weer fit is en in vorm, want ik heb daar geen zin in Labyad op 10 hoor.
Jup, anders mocht ie gelijk inrukken. Moet ie ook mee stoppen, niet voor t eerst dat ie zoiets doet als ik het me goed herinnerquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordeel voor Anthony dat ie miste.
Inderdaad. Latijns temperament.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, anders mocht ie gelijk inrukken. Moet ie ook mee stoppen, niet voor t eerst dat ie zoiets doet als ik het me goed herinner
Noa Lang was nog een bruikbare speler geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Huntelaar kan echt niet meer. Zeer spijtig dat Brobbey nu geblesseerd is.
Yup, jongen lijkt ook continu ontevreden, ondanks die 2 assists en de goal. Strevertje maar die gaat nog wel eens rood pakken zo...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, anders mocht ie gelijk inrukken. Moet ie ook mee stoppen, niet voor t eerst dat ie zoiets doet als ik het me goed herinner
Je bedoelt oa Danny Blind. Die van Ajax 1995.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mongolen moeten zich er niet mee bemoeien!
Die nu 17 verschillende baantjes heeft gehad bij Ajax en overal gefaald heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef manny het volgende:
[..]
Je bedoelt oa Danny Blind. Die van Ajax 1995.
Ok. Mongool dus.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nu 17 verschillende baantjes heeft gehad bij Ajax en overal gefaald heeft.
Ja, die bedoel ik.
VVV gaat helemaal ondersteboven gespeeld worden!quote:Op zondag 13 december 2020 11:55 schreef Tagliano het volgende:
Goedemiddag voetbalvrienden
Ik heb gruwelijk veel zin in deze knotsgekke e-re-di-wie-siedag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2020 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
VVV gaat helemaal ondersteboven gespeeld worden!Nulletje of zeven op zijn minstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Mwah, wij zijn ook niet echt in vorm de laatste weken. Gelijkspel zit er zomaar in.quote:Op zondag 13 december 2020 11:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heerenveen zal het nodig hebben, maat. Verwacht er bijzonder weinig van.
Zo slecht is Feyenoord toch ook weer niet...quote:
De trainer ging op zijn waffel kennelijkquote:Op zondag 13 december 2020 12:29 schreef _UserName_ het volgende:
Viel er iets te lachen? Of valt het wel mee?
Weet ik, ik was sarcastisch. Dacht dat dat wel werd herkend hier.quote:Op zondag 13 december 2020 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De trainer ging op zijn waffel kennelijk
Het is net half een geweestquote:Op zondag 13 december 2020 12:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, ik was sarcastisch. Dacht dat dat wel werd herkend hier.
Het is dan ook net half 1 geweest.quote:Op zondag 13 december 2020 12:36 schreef yats het volgende:
Tot nu toe is het van beide kant een zeer matig.
Voorbode voor de dag.quote:Op zondag 13 december 2020 12:36 schreef yats het volgende:
Tot nu toe is het van beide kant een zeer matig.
Dit is waarom ik een hekel heb aan die 12.15 uur wedstrijden. Ze zijn altijd heel matig.quote:Op zondag 13 december 2020 12:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dan ook net half 1 geweest.
Fortuna-Groningen was best leukquote:Op zondag 13 december 2020 12:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is waarom ik een hekel heb aan die 12.15 uur wedstrijden. Ze zijn altijd heel matig.
Dat wint PSV altijd makkelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 12:41 schreef _UserName_ het volgende:
Denk dat PSV - Utrecht een mooi potje wordt, zal het alleen niet kunnen zien.
Oh, daar heb ik geen kijk op maar ik verwacht wel dat PSV wint, Utrecht is maar zwak dit seizoen.quote:Op zondag 13 december 2020 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wint PSV altijd makkelijk.
Left, right, behind? @Calandquote:Op zondag 13 december 2020 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Mulder is zijn teamgenoten aan het uitleggen wat rechts en links is
Genot
Vitasquote:Op zondag 13 december 2020 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoorde ik daar nou het publiek Ziyech scanderen?
Naar rechts, naar rechts NEE DAT IS LINKS rechts nuquote:
Ja dat heb ik ook instinctief zegmaarquote:Op zondag 13 december 2020 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh hoor er nog steeds meer Ziyech in.
En FOX heeft wel eens vaker de verkeerde spreekkoren onder wedstrijden dus het kon zomaar.quote:Op zondag 13 december 2020 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook instinctief zegmaar
Wat een kutkeeper was/is dat toch ookquote:Op zondag 13 december 2020 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Mulder is zijn teamgenoten aan het uitleggen wat rechts en links is
Genot
Ligt aam je referentiekader. Caland hoorde laatst feyenoordliedjes bij Vitesse. Andersom hoorde ik laatste Vitesseliedjes bij Sparta.quote:Op zondag 13 december 2020 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook instinctief zegmaar
Dat wat Caland zei klopte ook wel, die was wel duidelijkquote:Op zondag 13 december 2020 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt aam je referentiekader. Caland hoorde laatst feyenoordliedjes bij Vitesse. Andersom hoorde ik laatste Vitesseliedjes bij Sparta.
Dat hoorde ik niet alleen, fox had gewoon het verkeerde bandje ingezet. Of de enige keer gepakt dat het gelredome relatief vol zat.quote:Op zondag 13 december 2020 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt aam je referentiekader. Caland hoorde laatst feyenoordliedjes bij Vitesse. Andersom hoorde ik laatste Vitesseliedjes bij Sparta.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 december 2020 13:10 schreef Tagliano het volgende:
Diemers op de bank
Wat vinden wij hiervan
quote:Op zondag 13 december 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niet alleen, fox had gewoon het verkeerde bandje ingezet. Of de enige keer gepakt dat het gelredome relatief vol zat.
Ik zeg toch ook relatief vol.quote:Op zondag 13 december 2020 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een echte Feyenoorder. Je maakt jullie groter dan jullie zijn. Tegen Feyenoord was het vorig seizoen niet eens uitverkocht, tegen Ajax, PSV en Fortuna (!!) wel.
Nou het was vrij duidelijk te horen wel een keertje yatsiequote:Op zondag 13 december 2020 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een echte Feyenoorder. Je maakt jullie groter dan jullie zijn. Tegen Feyenoord was het vorig seizoen niet eens uitverkocht, tegen Ajax, PSV en Fortuna (!!) wel.
Zou wel bij fox passen, zo'n fout. Wat ik al zei, bij Sparta hoorde ik laatste geel en zwart. Het komt dus vaker voor.quote:Op zondag 13 december 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niet alleen, fox had gewoon het verkeerde bandje ingezet. Of de enige keer gepakt dat het gelredome relatief vol zat.
VVV-uit, wat denk je?quote:
Ik bereid me voor op pure oogaids. Al ben ik al blij dat de ergste van de 11 op de bank zitquote:
Deze winnen jullie wel. Tegen de verhouding in met 0-3 naar huis.quote:Op zondag 13 december 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bereid me voor op pure oogaids. Al ben ik al blij dat de ergste van de 11 op de bank zit
Ik bevind mij in gezelschap van anderen.quote:Op zondag 13 december 2020 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom heb jij vandaag een broek aan gedaan?
Hmquote:Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik bevind mij in gezelschap van anderen.
Heb je het nou over zijn moeder?quote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Ja dan kan ik er afhankelijk van het gezelschap nog wel in komen
Daarvan weet ik zeker dat die nu niet bij MC-Morgan aan de keukentafel zitquote:
Volgens mij is dat de enige plek zelfs want de rest staat vol met sponsorenquote:Op zondag 13 december 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
Bij Heerenveen hebben ze blijkbaar de spelersnamen ook in de kraag staan
Wat lelijk zeg
Zet die bril eens af. Heerenveen had de hele 1e helft niets in te brengen.quote:
Eens. Heel afzichtelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
Bij Heerenveen hebben ze blijkbaar de spelersnamen ook in de kraag staan
Wat lelijk zeg
quote:Op zondag 13 december 2020 13:26 schreef Tagliano het volgende:
Ligt het aan mij of verwerkt Pasveer dat eerste afstandsschot echt heel matig
De gelijkmaker viel dan ook in de tweede helft, Hans.quote:Op zondag 13 december 2020 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zet die bril eens af. Heerenveen had de hele 1e helft niets in te brengen.
Hij deed een Pietje. Dat was ook zo’n showduiker. Haalde er zelfs oranje mee.quote:Op zondag 13 december 2020 13:26 schreef Tagliano het volgende:
Ligt het aan mij of verwerkt Pasveer dat eerste afstandsschot echt heel matig
Duurde nog lang voordat deze baggerscheids een kaart gaf.quote:Op zondag 13 december 2020 13:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Woudenberg geel. Puntje in de toto erbij.
Logisch toch? Er was niets aam de hand tot de rust. Heerenveen creëerde letterlijk niets en als het 3-0 had gestaan was dat niet vreemd. En nu staat het weer gelijk...quote:Op zondag 13 december 2020 13:33 schreef Tagliano het volgende:
yats is een beetje chagrijnig sinds minuut 54
Heeft iemand een idee waar dat door komt
We houden weinig hypes meer overquote:Op zondag 13 december 2020 13:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Ahhh, de Vitesse trein dondert nu ook in elkaar sinds vorige week?
Daar is Vitesse dan ook een subtopper voor.quote:Op zondag 13 december 2020 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch? Er was niets aam de hand tot de rust. Heerenveen creëerde letterlijk niets en als het 3-0 had gestaan was dat niet vreemd. En nu staat het weer gelijk...
Lijkt op Heerenveen-PSV van vorige week dus.quote:Op zondag 13 december 2020 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch? Er was niets aam de hand tot de rust. Heerenveen creëerde letterlijk niets en als het 3-0 had gestaan was dat niet vreemd. En nu staat het weer gelijk...
Nouja om 3-0 voor te staan moet je wel minimaal drie kansen creërenquote:Op zondag 13 december 2020 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Maak jij je nou eerst maar eens druk om jouw eigen team. Niet degraderen lijkt me nu de eerste opgave voor Heracles.quote:Op zondag 13 december 2020 13:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Ahhh, de Vitesse trein dondert nu ook in elkaar sinds vorige week?
True, al hoop je op meer dit jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is Vitesse dan ook een subtopper voor.
Ja, al kreeg PSV uiteindelijk met 2-2 nog teveel.quote:Op zondag 13 december 2020 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt op Heerenveen-PSV van vorige week dus.
Dat matige schot in vrije positie van Openda? En vlak daarvoor die kans van Darfalou?quote:Op zondag 13 december 2020 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja om 3-0 voor te staan moet je wel minimaal drie kansen creëren
Die heb ik niet gezien
Eentje van die twee was buitenspel tochquote:Op zondag 13 december 2020 13:38 schreef yats het volgende:
[..]
True, al hoop je op meer dit jaar.
[..]
Ja, al kreeg PSV uiteindelijk met 2-2 nog teveel.
[..]
Dat matige schot in vrije positie van Openda? En vlak daarvoor die kans van Darfalou?
Welnee dit ken je toch, zo'n subtopper die het de eerste maanden leuk doet maar als er meer druk bij komt kijken om elke week te winnen houden ze het vaak niet vol.quote:
0 intentie voor de bal bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2020 13:40 schreef Tagliano het volgende:
Dit is strikt volgens de regels rood denk ik
Twee keer zelfs probeert hij hetquote:Op zondag 13 december 2020 13:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
0 intentie voor de bal bedoel je?
Jij vind de VAR vast fantastisch? Hier geef je toch geen kaart voor joh? Mede door die VAR geven we nu al teveel van dat soort onzin kaarten.quote:Op zondag 13 december 2020 13:40 schreef Tagliano het volgende:
Dit is strikt volgens de regels rood denk ik
Ik zeg toch ook niet dat hij hem moet geven joh halve zoolquote:Op zondag 13 december 2020 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Jij vind de VAR vast fantastisch? Hier geef je toch geen kaart voor joh? Mede door die VAR geven we nu al teveel van dat soort onzin kaarten.
Eerste helft had hij een volstrekt debiele bal toen hij een keertje de bal in een keer wilde rakenquote:Op zondag 13 december 2020 13:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Mulder lijkt wel beter dan zijn eerste periode. Weinig blunders meer.
Maar zal ook nooit een punt voor je pakken. Een echte Heerenveenkeeperquote:Op zondag 13 december 2020 13:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Mulder lijkt wel beter dan zijn eerste periode. Weinig blunders meer.
Ik word nog elke keer woedend als ik die middelmatige boerenkop van hem zie.quote:Op zondag 13 december 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de tijd dat Mulder keeper was van Feyenoord
Ach ze hebben nu Marsmanquote:Op zondag 13 december 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de tijd dat Mulder keeper was van Feyenoord
1e helft gemist? Gelijkspel is terecht.quote:
Sterktequote:Op zondag 13 december 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
Ik ga voetbal kijken bij die ouwe
Ik wens jullie allen nog een prettige voortzetting
Veel plezier Caland, doe hem de groetenquote:Op zondag 13 december 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
Ik ga voetbal kijken bij die ouwe
Ik wens jullie allen nog een prettige voortzetting
Jij weigert gewoon echt de vele kansen te zien die Heerenveen heeft gecreëerd hequote:Op zondag 13 december 2020 13:57 schreef yats het volgende:
Dit begint steeds meer een typische 0-0 wedstrijd te worden waar per ongeluk 2 keer gescoord is.
Ja dat is niet veel.quote:Op zondag 13 december 2020 13:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is die Van Bergen een ontzettende rendementloze speeltuinvoetballee.
Heerenveen liet de eerste helft 0,0 zien. Maar dat negeer je maar even.quote:Op zondag 13 december 2020 13:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij weigert gewoon echt de vele kansen te zien die Heerenveen heeft gecreëerd he
Ben wel met je eens dat Vitesse nergens aanspraak op maakt
Nouquote:Op zondag 13 december 2020 14:01 schreef yats het volgende:
[..]
Heerenveen liet de eerste helft 0,0 zien. Maar dat negeer je maar even.
Jij vind de VAR vast fantastisch? Hier geef je toch geen pingel voor joh? Mede door die VAR geven we nu al teveel van dat soort onzin pingels.quote:
Nee joh, die is er alleen bij dubieuze rode kaarten.quote:
Moet ik ook aan denkenquote:Op zondag 13 december 2020 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vind de VAR vast fantastisch? Hier geef je toch geen pingel voor joh? Mede door die VAR geven we nu al teveel van dat soort onzin pingels.
@GGMM wel.quote:Op zondag 13 december 2020 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vind de VAR vast fantastisch? Hier geef je toch geen pingel voor joh? Mede door die VAR geven we nu al teveel van dat soort onzin pingels.
Ho ho Vitesse liet even het beste voetbal van deze eeuw zien in die mythische eerste helft. Over twintig jaar zal daar een Andere Tijden Sport over komen, hoe Vitesse dit uit handen kon geven na dat sprankelende voetbal.quote:Op zondag 13 december 2020 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Het is meer dat niemand in de eerste helft wat liet zien en Heerenveen nog wat in de tweede helft doet
Ik heb een hekel aan de VAR. Wat mij betreft gebruik je die alleen voor duidelijke gevallen (wel/geen buitenspel, wel of niet over de lijn).quote:Op zondag 13 december 2020 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed gewerkt Yats dit mysterie is ook weer opgelostquote:Op zondag 13 december 2020 14:05 schreef yats het volgende:
Oh wacht, Blom is de VAR. Nu snap ik het.
Blom schijnt Vitesse te haten ja.quote:Op zondag 13 december 2020 14:05 schreef yats het volgende:
Oh wacht, Blom is de VAR. Nu snap ik het.
Ik denk exact hetzelfde maar dan andersom op basis van de laatste minuten voor rust.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 14:06 schreef Tagliano het volgende:
Heerenveen is echt ongehoord genaaid vandaag
Grootste schandaal sinds, ja, sinds wat eigenlijk
Nee, het is gewoon een van de slechtste scheidsrechters van de eredivisie.quote:Op zondag 13 december 2020 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blom schijnt Vitesse te haten ja.
Drie fouten in tien woorden. Netjes.quote:Op zondag 13 december 2020 14:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je Tanane uitschakeld heb je heel Vitesse wel lam.
Als Feyenoord achter staat schakel ik in. Dat duurt dus 10 minuten.quote:
Je verzint het niet.quote:Op zondag 13 december 2020 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Mario Been bij Feyenoord staan?
Zonenbrilquote:Op zondag 13 december 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft die dokter een grote zonnebril op? Het is 13 december.
Ja ik vrees dat je daar een beetje de clue miste Maxiquote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'jij vind', dus jij bent ook al af.
Ik kom nergens op uit maar heb toch liever dat je in het vervolg gewoon weer normaal typt.quote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat je daar een beetje de clue miste Maxi
VBL / [Live Eredivisie #1340] Ajax, dat is genieten!
Oh dan quote ik hem wel effequote:Op zondag 13 december 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom nergens op uit maar heb toch liever dat je in het vervolg gewoon weer normaal typt.
quote:Op zondag 13 december 2020 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Jij vind de VAR vast fantastisch? Hier geef je toch geen kaart voor joh? Mede door die VAR geven we nu al teveel van dat soort onzin kaarten.
Ik zie Swinkels lopen dus dat lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Als Ajax er hier 13 maakt, kan Feyenoord er toch ook wel een paar maken. Zou je denken.
Netjes, het is een tijd terug dat we de 10.000 aangetikt hebben.quote:
We boemelen voort richting de LOCKDOWN.quote:Op zondag 13 december 2020 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Netjes, het is een tijd terug dat we de 10.000 aangetikt hebben.
Er is dus geen enkele reden meer om niet thuis te blijven voor het WK dartsquote:Op zondag 13 december 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We boemelen voort richting de LOCKDOWN.
Gaat Ramselaar weer de winnende maken dadelijk?quote:
Daar is sowieso geen enkele reden voor.quote:Op zondag 13 december 2020 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is dus geen enkele reden meer om niet thuis te blijven voor het WK darts
quote:Op zondag 13 december 2020 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat Ramselaar weer de winnende maken dadelijk?
Ik heb er zoveel zin inquote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is sowieso geen enkele reden voor.
Zo zie je maar waar een Black Friday allemaal goed voor kan zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mogen daar nou nog wel mensen bij?quote:Op zondag 13 december 2020 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, alleen bij sportevenementen mogen geen mensen komen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen daar nou nog wel mensen bij?
1000 maar dat staat volgens mij op losse schroeven.quote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal zekerquote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus de FA die DRT in de sportsectie mieterdequote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen bij sportevenementen mogen geen mensen komen.
Nee, dit is te geforceerd.quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen bij sportevenementen mogen geen mensen komen.
Ik leg mij neer bij de mening van het volkquote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus de FA die DRT in de sportsectie mieterde
Als het daar met die besmettingen net zo hard gaat zal dat wel ja.quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1000 maar dat staat volgens mij op losse schroeven.
Hoeveel mensen zijn daar normaal dan?quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal zeker
Misschien duizend of tweeduizend
Hm weet niet eigenlijkquote:Op zondag 13 december 2020 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het daar met die besmettingen net zo hard gaat zal dat wel ja.
[..]
Hoeveel mensen zijn daar normaal dan?
quote:Op zondag 13 december 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
Er is niks mooi aan het voetbal van Feyenoord.
Die kunnen er echt niks meer van.quote:Op zondag 13 december 2020 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Willem II staat inmiddels ook op plekje 16 weer joh
Heel bijzonderquote:Op zondag 13 december 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kunnen er echt niks meer van.
Zonder publiek wordt het wel een matig schouwspel lijkt me.quote:Op zondag 13 december 2020 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm weet niet eigenlijk
Mannetje of 7-8k? PL is meestal in nog grotere zalen
Muah ik vind het wel okequote:Op zondag 13 december 2020 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder publiek wordt het wel een matig schouwspel lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |