Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is toch een penalty volgens die debiele regels?
Die handspingels zijn ook echt kut.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.
Was toch ook te voorzien bij het stellen van deze regels. Wat hebben we al een boel goedkope pingels en rode kaarten gezien dit seizoen lolquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.
Ja die scheidsrechters zullen dat ook best besproken hebben onderling.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was toch ook te voorzien bij het stellen van deze regels. Wat hebben we al een boel goedkope pingels en rode kaarten gezien dit seizoen lol
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Zwolle wel ja
Ik heb me afgelopen woensdag dood lopen ergeren
Emmen, wat doe je jezelf aan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel over naar Emmen. Ajax is wel gespeeld.
Dit ter info.
Ook jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.
Wat is de haxnaam van oriente eigenlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook ja
Maar die trucjes zonder dat er een idee achter zit daar heb ik niks mee.
Antony is de @:oriente van voetbal
Antony is wel meer een speeltuinvoetballer dan Neres ooit was ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook ja
Maar die trucjes zonder dat er een idee achter zit daar heb ik niks mee.
Antony is de @:oriente van voetbal
Delequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de haxnaam van oriente eigenlijk
True en nu creëerde hij ook één van de twee kansen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Antony is wel meer een speeltuinvoetballer dan Neres ooit was ja.
Maar toch gaf hij bijvoorbeeld ook tegen Liverpool zo'n panklare voorzet op Huntelaar, ook al speelde hij verder matig.
Oh ja, Toto heeft zijn account deletequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel over naar Emmen. Ajax is wel gespeeld.
Dit ter info.
Dat valt best mee, maar Atalanta ook wel door dat gevaar van hem moest komen dus stond ie de hele wedstrijd tegen dubbele dekking. Als ie dan ook nog eens de ballen vanuit stilstand moet krijgen, dan wordt het een bijzonder lastig verhaal.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
True en nu creëerde hij ook één van de twee kansen.
Als het team draait zal het ongetwijfeld een uitstekende voetballer zijn om erbij te hebben ja.
Alleen het draait vaak niet
Het was gewoon aan alle kanten waardeloos.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.
Zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was gewoon aan alle kanten waardeloos.
Ja dat is ook geen Ajax-niveau.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
Die Klaiber is ook maar een statische voetballer.
Eigenlijk vind ik dat we ook gewoon in de Europa League ons best moeten doen en ver moeten komen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker.
Volgend jaar maar beter in de CL
Er zitten daar best nog leuke clubs in hoor, als het maar geen Oostblokaids wordt of zo'n zaadteam als Getafe.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat we ook gewoon in de Europa League ons best moeten doen en ver moeten komen.
Ik word ook altijd woedend als Feyenoord of PSV het weer kut doet daar vanwege "de punten!!" dus het moet maar.
Maar ik heb er écht helemaal geen zin in.
Geen rood dit. Geel als je streng bent.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Natrappen van Anthony. Gaat de var daar nog iets mee doen?
Ja daarom, gewoon een degelijke Eredivisieback, al kun je je afvragen of je niet gewoon lekker wat jeugd de kans had moeten geven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook geen Ajax-niveau.
Maar goed tegen clubs als PEC en Emmen kom je ermee weg.
Vanaf ongeveer de kwartfinale vind ik dat meestal ook wel leuk. Dan heb je ook nog wel leuke tegenstanders.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten daar best nog leuke clubs in hoor, als het maar geen Oostblokaids wordt of zo'n zaadteam als Getafe.
Al verwacht ik daar verder ook geen wonderen van Ajax.
Ja of gewoon een talent voor die positie had moeten kopen voor de concurrentiestrijd met Mazraoui.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja daarom, gewoon een degelijke Eredivisieback, al kun je je afvragen of je niet gewoon lekker wat jeugd de kans had moeten geven.
Die mongolen moeten zich er niet mee bemoeien!quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar van de RvC moest het blijkbaar een Nederlander zijn.
Niet per se voor Klaiber toch? Ik vind ook dat ie niet voldoet, maar dit moest allemaal last-minute geregeld worden toch? Dan is nog wel een verzachtende omstandigheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon een talent voor die positie had moeten kopen voor de concurrentiestrijd met Mazraoui.
Maar van de RvC moest het blijkbaar een Nederlander zijn.
Las wel dat het om Klaiber ging, al is de bron Henk Spaan. En opzich waren er al een halfjaar geruchten over een vertrek van Dest dus lijkt me dat ze genoeg tijd hadden om vervangers in kaart te brengen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet per se voor Klaiber toch? Ik vind ook dat ie niet voldoet, maar dit moest allemaal last-minute geregeld worden toch? Dan is nog wel een verzachtende omstandigheid.
Met een fitte kern hoop ik toch wel een aantal rondjes te overleven. Zeker als de loting een beetje meewerkt. Denk dat iedereen er tegen die tijd ook wel zin in heeft. Denk dat de meesten er over twee maanden na alleen maar Eredivisie wel zin in hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten daar best nog leuke clubs in hoor, als het maar geen Oostblokaids wordt of zo'n zaadteam als Getafe.
Al verwacht ik daar verder ook geen wonderen van Ajax.
De leuke potjes in de Eredivisie zijn wel ook in die maanden natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met een fitte kern hoop ik toch wel een aantal rondjes te overleven. Zeker als de loting een beetje meewerkt. Denk dat iedereen er tegen die tijd ook wel zin in heeft. Denk dat de meesten er over twee maanden na alleen maar Eredivisie wel zin in hebben.
Voordeel voor Anthony dat ie miste.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen rood dit. Geel als je streng bent.
Nou ja, dat is vooral januari, daarna is het eigenlijk een gewone seizoenhelft. Ajax heeft Feyenoord, AZ en Vitesse in de laatste 5 wedstrijden. De wedstrijd tegen PSV is wel na de return in de Europa League.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De leuke potjes in de Eredivisie zijn wel ook in die maanden natuurlijk.
Maar goed hoop vooral dat Kudus dan weer fit is en in vorm, want ik heb daar geen zin in Labyad op 10 hoor.
Jup, anders mocht ie gelijk inrukken. Moet ie ook mee stoppen, niet voor t eerst dat ie zoiets doet als ik het me goed herinnerquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordeel voor Anthony dat ie miste.
Inderdaad. Latijns temperament.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, anders mocht ie gelijk inrukken. Moet ie ook mee stoppen, niet voor t eerst dat ie zoiets doet als ik het me goed herinner
Noa Lang was nog een bruikbare speler geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Huntelaar kan echt niet meer. Zeer spijtig dat Brobbey nu geblesseerd is.
Yup, jongen lijkt ook continu ontevreden, ondanks die 2 assists en de goal. Strevertje maar die gaat nog wel eens rood pakken zo...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, anders mocht ie gelijk inrukken. Moet ie ook mee stoppen, niet voor t eerst dat ie zoiets doet als ik het me goed herinner
Je bedoelt oa Danny Blind. Die van Ajax 1995.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mongolen moeten zich er niet mee bemoeien!
Die nu 17 verschillende baantjes heeft gehad bij Ajax en overal gefaald heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef manny het volgende:
[..]
Je bedoelt oa Danny Blind. Die van Ajax 1995.
Ok. Mongool dus.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nu 17 verschillende baantjes heeft gehad bij Ajax en overal gefaald heeft.
Ja, die bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |