Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is toch een penalty volgens die debiele regels?
Die handspingels zijn ook echt kut.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.
Was toch ook te voorzien bij het stellen van deze regels. Wat hebben we al een boel goedkope pingels en rode kaarten gezien dit seizoen lolquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die regels worden alleen in de eerste maanden na invoering heel streng nageleefd, nu zijn ze beïnvloed door alle kritieken op alle handspingels. Zijn ook maar mensen.
Ja die scheidsrechters zullen dat ook best besproken hebben onderling.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was toch ook te voorzien bij het stellen van deze regels. Wat hebben we al een boel goedkope pingels en rode kaarten gezien dit seizoen lol
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Zwolle wel ja
Ik heb me afgelopen woensdag dood lopen ergeren
Emmen, wat doe je jezelf aan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel over naar Emmen. Ajax is wel gespeeld.
Dit ter info.
Ook jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.
Wat is de haxnaam van oriente eigenlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook ja
Maar die trucjes zonder dat er een idee achter zit daar heb ik niks mee.
Antony is de @:oriente van voetbal
Antony is wel meer een speeltuinvoetballer dan Neres ooit was ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook ja
Maar die trucjes zonder dat er een idee achter zit daar heb ik niks mee.
Antony is de @:oriente van voetbal
Delequote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de haxnaam van oriente eigenlijk
True en nu creëerde hij ook één van de twee kansen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Antony is wel meer een speeltuinvoetballer dan Neres ooit was ja.
Maar toch gaf hij bijvoorbeeld ook tegen Liverpool zo'n panklare voorzet op Huntelaar, ook al speelde hij verder matig.
Oh ja, Toto heeft zijn account deletequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel over naar Emmen. Ajax is wel gespeeld.
Dit ter info.
Dat valt best mee, maar Atalanta ook wel door dat gevaar van hem moest komen dus stond ie de hele wedstrijd tegen dubbele dekking. Als ie dan ook nog eens de ballen vanuit stilstand moet krijgen, dan wordt het een bijzonder lastig verhaal.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
True en nu creëerde hij ook één van de twee kansen.
Als het team draait zal het ongetwijfeld een uitstekende voetballer zijn om erbij te hebben ja.
Alleen het draait vaak niet
Het was gewoon aan alle kanten waardeloos.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat lag er meer aan dat het middenveld totaal niet liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |